Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

1941/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneito kirjoitti:

Kiitos Tähti <3

Minullekin lapsettomuuslääkäri sanoi, että tämän ikäisellä munasolut ovat liian vanhoja, ja että lahjamunasoluhoito ainoa vaihtoehto, ja että silloinkin on 5% mahdollisuus. Pitkin hampain sitten suostui kokeilemaan Letrozoleja, joita ei sitten tarvittu.&nbsp;Julkisella puolella, kun pyysin tutkimaan keskenmenojen syytä niin kieltäytyivät koska munasolut. Aika yksin tämän asian kanssa on ollut ja itse on pitänyt etsiä tietoa. On se kumma homma, kun iät ja ajat naiset ovat saaneet lapsia pitkälti yli nelikymppisinä aikana ennen antibiootteja. Mummonikin synnytti kuopuksensa 47-vuotiaana ja ihan omilla munasoluilla ja luomuna. Ja erään ystäväni äiti tuli raskaaksi 46-vuotiaana yhden illan jutun seurauksena, ja terve lapsi tuli. No se siitä. Aloin taas kiihtyä :D.

Ruokavalioni on tosiaan vähähiilihydraattinen.&nbsp;Olen huomannut, että useimmat viljat aiheuttavat minulle turvotusta.&nbsp;Olen korvannut leivän maissikakuilla ja riisin ja pastan kurpitsalla, bataatilla, ym. kasviksilla, perunaa syön harvoin.&nbsp;Syön joka toinen päivä kalaa ja joka toinen lihaa. Maksaa ja kanaa kerran viikossa. Kanassa oli joku aine, arakniini tai joku, mikä ei ollut niin terveellinen. Munia syön päivittäin ja pähkinöitä harva se päivä. Suosin oliivi- ja kookosöljyä, ja välttelen muita kasviöjyjä. Maitotuotteet aiheuttavat minulle vatsavaivoja, joten niitä en käytä lainkaan. Kahvista en ole koskaan välittänyt, mutta kuppi vihreää teetä menee aamuisin. Sokeria menee myös hyvin vähän. Totuin sokerittomuuteen kun exällä oli mielipiteitä :D.

Minulla oli&nbsp;käytössä raskausvitamiinit, ubiqinoni, D-vitamiini, kalanmaksaöljy, vehnänalkioöljy, maca-jauhe&nbsp;(kesken kierron) ja spiruliina. Lisäksi joogasin, tanssin ja meditoin päivittäin. Meditoinnilla on ihan tutkimusten mukaan suotuisa vaikutus hedelmällisyyteen. Asiaa tutkittiin IVF-potilailla, missä jaettiin ihmiset meditoiviin&nbsp;ja meditoimattomien ryhmiin. Suosittelen meditaation oheen myös mielikuvaharjoituksia, missä esim. saa positiivisen raskaustestin, tuskailee ison mahan kanssa ja lopulta saa vauvan rinnalle. Mikä vain itsellä toimii.&nbsp;Avain tässä on tunne. Tunne se ilo ja kiitollisuus. Tiesittekö, että sydämen lähettämä elektromagneettinen säteily on paljon voimakkaampaa kuin aivojen lähettämä. Kaikkihan tietää, että aine on energiaa. Miettikää sitä :). T: Hörhö :D

Ikäneito, kiitos!!♥️ Ihana keskustella kanssasi.... sillä sait minut heti tanssimaan💕💕💕 Sieltä tuli tänne niin sydämentäydeltä ihanaa säteilyä💕🌟

Rakastan myös tanssia. Ja tuohon energiaan, että minusta elämä sisältää muutakin, kuin vain sen mitä on silmin ja korvin havaittavissa.

Juuri kun suuntaa ajatuksia (energiaa) johonkin tiettyyn... tavoitteeseen... toiveeseen...,niin väylä alkaa löytymään!♥️ Maailmankaikkeus alkaa heti toinia sen eteen ja suurena yllätyksenä saatkin yhtäkkiä rutkasti enemmän, kuin olet ikinä ajatellutkaan🤩💕💕💕

Tähän nyt joku sanoisi vaikka tässä minun tilanteessa, kun työ meni rumasti alta, että nyt pitäisi olla ja surkutella, tuntea kielteisiä ajatuksia ja tyytyä kohtaloon. Ei...ei...ei....sillä maailmanksikkeus toimii jo ja tämä tilanne on enemmän, kuin lottovoitto💕

Nyt on aika uudistua ja ottaa vastaan se nitä on tulossa!!♥️♥️

Lähetän valtavasti sydämellä lähetettyä energiaa ja säteitä sinne sinulle takaisin!!♥️💕💕💕💕

T. Tähti🌟

Tähtitaivas☆

1942/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa jännät ajat kun koitetaan josko vielä saadaan uusi ihminen tähän maailmaan. Ilman sen kummempaa yritystä tällä kertaa😍

Edellinen on 10kk ja jotenkin tuli semmonen olo että jos en enää yritä, kadun sitä kuitenkin myöhemmin.

Ikääkin on mutta toivon että vielä löytyy mahkuja.

Äitykkä-77,meillä on melkein samanikäiset mussukat❤️

Voimia jaksamista kaikille toiveiden täyttymiseen, koittakaa ottaa rennosti vaikka helppoahan se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1943/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Mami79, pikaista plussaa toivottelen!♥️♥️♥️

Vieläkö imetät?

Tähtitaivas☆

1944/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksia tänne negoista ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!👍♥️

Aloin nauttimaan päivittäin tällaista lisäravinnetta, Ruohonjuuressa sitä suositeltiin. Nyt on mennyt pari viikkoa ja olo tuntuu tietenkin toiveikkaalta♥️

Jaan tämän tänne♥️

Dpo5

Tähtitaivas☆

1945/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemi, saa sitä tuntea mitä tunteekaan ja koska tunteekaan! Mulla ainakin meni niin, että alussa sitä itse prosessia "tunteili" kaikista eniten. Toki vieläkin toivoo ja pettyy ym., mutta tottumisen myötä paljon laimeammin. Eikä mua ainakaan edes haittaa, että yrittämisen alussa tai aika alussa olijat tuulettelee tunteitaan täällä. Jokaisella meillä on oma subjektiivinen kokemus asioista ja kaikilla oikeus tunteisiinsa, mitä ja koska ikinä ne onkaan. 🤗❤

Uusille tervetuloa! 🙂

Doggo, toivottavasti suunta selkiää ja saat gyneltä, mitä toivot. 🤗 Ultrassa parhaimmillaan näkee tilannetta follien suhteen ainakin. AMH kertoisi kokonaistilanteen munasolujen suhteen. Munanjohdinten aukiolotutkimus pitäis kai eri kerralla tehdä ja sinänsä kannattavaakin, että mun lapsettomuuslääkäri sanoi sen joillekin olevan jo "hoitoa", koska huuhtelu stimuloi paikkoja.

Corianderher, halaus! Kovasti voimia sinne ja toipumista tähän kevääseen! 💛

Tähti, eihän sun nyt herranen aika tartte kotona surkutella, jos ei siltä tunnu, eikä tuntea mitään tunteita, mitä et luonnostaan tunne. Sehän on vain hyvä, jos pystyt ottamaan "vapaasta" kaiken irti. 🙂

Äitykkä-77, kuulostaapa todella hyvältä! ☺

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

1946/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami79 kirjoitti:

Haluaisin sanoa oman kokemuksen tässä lapsenteon yrittämisessä, tikuttamisesta, hermoilusta, itkusta ja epätoivosta kamalaa aikaa. Ei tärppää millään vaikka kuinka tikuttais, laskis ym. Päätin että antaa olla, seksiä on silloin kun on, ei mitään pakkopannapäiviä, luovutin että en jaksa enää olkoot. Ei tule enempää lapsia, mä alan elämään itelleni. Mites sattui kun loppu ressi, alkoi opiskelu niin jopas tulin raskaaksi.

Toivon kaikille yrittäjille olkaa normaalisti, älkää yrittäkö ja hermoilko.

Se tulee sitten kun on sen aika.

Kiitos!♥️ Pian raskaustestit alkavat taas näppejä poltella, mutta tosiaan mikään hermoilu ei auta. Samaa rauhaa haluan toivottaa kaikille, vaikka vaikeaa onkin ja kärsivällisyys joskus tiukassa.

Tähtitaivas☆

1947/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tähti <3

Vaikuttaa tosiaan siltä, että noin kurjan työpaikan menettäminen on siunaus. Ehkäpä se tarvittiin, että vauva teille tulisi. Ainakin vaikutat iloisemmalta. Minullakin oli vastaava tapaus. Ensin kiitetään miten hyvä työntekijä on ja sitten potkut. Kun en pystynyt joustamaan työajoissa pienen lapsen yh:na.

Nämä on todella hienosyisiä juttuja. Kukaan ei halua kuulla, että lopeta stressaaminen niin sieltä se vauva tulee. Kuinka olla stressaamatta näin tärkeästä asiasta? Maailman tärkeimmästä asiasta. Tuolla edellä oli lapsettomuuslääkäri sanonut, että stressi vaikuttaa vasta sitten kun kuukautiskierto häiriintyy. Samalla kuitenkin tiedetään, että stressi aiheuttaa elimistössä matala-asteista tulehdusta. Siksi kai minulla se inkivääri ja valkosipuli auttoikin. Lisäksi jos haluaa tehdä kokeiluja, niin myös kurkuma ja kaneli auttavat matala-asteiseen tulehdukseen. Jotkut ovat saaneet apua minidisperiinistä.

Mikä sitten auttaisi stressiin? Tee mitä rakastat ja mikä tuottaa iloa. Tee ihania suunnitelmia. Minä päätin aloittaa uudelleen tanssimisen. Katsoin tässä yhtenä aamuna Astral tv:tä (älkää kivittäkö) ja siinä eräs mies sanoi, että tee enemmän sellaista mistä tykkäät ja missä olet hyvä. Jotenkin se kolahti.

Suosittelen lämpimästi sellaista kirjaa kuin Yes you can get pregnant. Jos siis englanti taipuu. Siinä oli paljon ruokavaliosta ja kemikaaleista ym. kiinnostavaa.

1948/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 12/27 ja ovulaatiotesti tänä aamuna noin hailakka. Ilmeisesti on nega?

+40v., 4 lasta, iltatähti haaveissa. Yk5.

1949/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli78 kirjoitti:

Tähti, eihän sun nyt herranen aika tartte kotona surkutella, jos ei siltä tunnu, eikä tuntea mitään tunteita, mitä et luonnostaan tunne. Sehän on vain hyvä, jos pystyt ottamaan "vapaasta" kaiken irti. 🙂

Äitykkä-77, kuulostaapa todella hyvältä! ☺

Kaneli78, kiitos♥️ Itse asiassa en ihan vielä tiedä mitä ajatella, kun kaikki tapahtui niin yhtäkkiä ja vasta jokunen päivä kulunut tapahtumasta. Enää en todellakaan haikaile perään, mutta tottakai harmittaa, kun tämän työpaikan eteen tuli monta vuotta raadettua ja tehtyä kyllä ihan kaikkensa!

Mutta pienen lapsen äidille yhtälö oli liian haastava ylitöineen kaikkineen, joten tämä vapaus tuntuu arkirutiineihin isolta helpotukselta😘

Vielä ei tietoa mitä työtä alan tekemään, mutta vaihdan alaa, näin päätin😊 Yrittäjyyskään ei olisi poissuljettu, sillä on tullut liian monta kertaa havaittua se, että ahkeruutta ja innokkuutta aletaan käyttämään hyväksi. Lopulta pakotetaan mahdottomuuksiin ja yliyöihin, kun on auttavainen luonne. Tähän ikään mennessä on tullut nähtyä jo lähes liikaa ja koluttua kymmenkunta työpaikkaa parilta eri alalta. Nyt on kolmannen alan vuoro...!!!😇😚

Äitiysloma tässä nyt olisi tietty se suurin toive!!♥️💕💕💕 ja sopisi hyvin tilanteeseenkin💕

Kaneli78, sinulle paljon plussasäteitä♥️♥️♥️ Teet tosi arvokasta työtä ja jospa pääset pian äitiyslomalle😇💕

Tähtitaivas☆

1950/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolene kirjoitti:

Nega, mulla näyttää samalta vaikka jo kp 14🤷

Mietin vaan et kuinkahan kauan saa ovista ootella 🙄 mieliala kuitenkin aika hyvä, kuten aina tähän aikaan kiertoa ☺️ jotenkin sitä taas ajattelee että kyllä tämä tästä vielä raskaudeksi joskus muuttuu 😊

30v endo toiveissa eka

1951/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissi90 kirjoitti:

Yolene kirjoitti:

Mietin vaan et kuinkahan kauan saa ovista ootella 🙄 mieliala kuitenkin aika hyvä, kuten aina tähän aikaan kiertoa ☺️ jotenkin sitä taas ajattelee että kyllä tämä tästä vielä raskaudeksi joskus muuttuu 😊

Sissi90, kyllä sinä raskaaksi tulet♥️ Ikä ei sentään ole rajoite ja elämä on ihanan monikirjoista😘 Superisti plussasäteitä!♥️💕💕💕

Tähtitaivas☆

1952/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi tanssin ja itse asiassa myös metsälenkkien harrastaja. 🤗

Tähti, kuulostaa hyvältä ja määrätietoiselta! Hyvin sulle varmasti vielä käy. 🤗 Sulattelemista varmasti on.

Mullakin tulevaisuuden työjutut auki, nyt opiskelenkin jo ihan toista alaa, mutta rennosti katsellen. Äitiyslomalle minäkin kaikista eniten haluaisin. Pienen ihanan nyytin kanssa. Ja kiitos, plussaonnea sinne myös! 🤗

Mielenkiintoinen muuten tämä rauta-ilmiö. Mullahan laski ferritiini tuossa 15 ja toinen lääkäri oli jo kirjoittanut, että raudanpuute. Nyt otettiin tuossa kuitenkin paljon enemmän labroja ja niiden pohjalta toinen lääkäri totesi, että ei raudanpuutetta ja rautavarastot ok.. ferritiini nyt 23. Transferriini ym.oli kuitenkin kunnossa. Tämä lääkäri oli myös kirjoittanut, että ei tarvitse käyttää lisärautaa. 🙄 Felicitaksessa muistaakseni on niin, että ferritiinin on oltava min.70, jos menee inseminaatioon tms. Vaikka eihän me olla nyt menossa.

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

1953/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissi90 kirjoitti:

Yolene kirjoitti:

Mulla on välillä ihan super positiivinen tunne ja välillä pessimismi nostaa päätään. Tulee ajateltua, että mun "parasta ennen-päivä" meni jo. Ihan hullua, koska Yk2 vasta menossa. 🤪

+40v., 4 lasta, iltatähti haaveissa. Yk5.

1954/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneito kirjoitti:

Kiitos Tähti <3

Vaikuttaa tosiaan siltä, että noin kurjan työpaikan menettäminen on siunaus. Ehkäpä se tarvittiin, että vauva teille tulisi. Ainakin vaikutat iloisemmalta. Minullakin oli vastaava tapaus. Ensin kiitetään miten hyvä työntekijä on ja sitten potkut. Kun en pystynyt joustamaan työajoissa pienen lapsen yh:na.

Nämä on todella hienosyisiä juttuja. Kukaan ei halua kuulla, että lopeta stressaaminen niin sieltä se vauva tulee. Kuinka olla stressaamatta näin tärkeästä asiasta? Maailman tärkeimmästä asiasta. Tuolla edellä oli lapsettomuuslääkäri sanonut, että stressi vaikuttaa vasta sitten kun kuukautiskierto häiriintyy. Samalla kuitenkin tiedetään, että stressi aiheuttaa elimistössä matala-asteista tulehdusta. Siksi kai minulla se inkivääri ja valkosipuli auttoikin. Lisäksi jos haluaa tehdä kokeiluja, niin myös kurkuma ja kaneli auttavat matala-asteiseen tulehdukseen. Jotkut ovat saaneet apua minidisperiinistä.

Mikä sitten auttaisi stressiin? Tee mitä rakastat ja mikä tuottaa iloa. Tee ihania suunnitelmia. Minä päätin aloittaa uudelleen tanssimisen. Katsoin tässä yhtenä aamuna Astral tv:tä (älkää kivittäkö) ja siinä eräs mies sanoi, että tee enemmän sellaista mistä tykkäät ja missä olet hyvä. Jotenkin se kolahti.

Suosittelen lämpimästi sellaista kirjaa kuin Yes you can get pregnant. Jos siis englanti taipuu. Siinä oli paljon ruokavaliosta ja kemikaaleista ym. kiinnostavaa.

Ikäneito!♥️ Ihanasti sanot taas, kiitos!!♥️♥️💕

Jotenkin haluan uskoa, että kaikella on tarkoitus. Ehkä nyt käy niin, että plussa vois pärähtää, kun työ loppui ja tressi myös♥️

Ihania ajatuksia, kiitos!!♥️💕💕💕

Tähtitaivas☆

1955/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolene, ovisplussaa kohti👍

Plussa tähän kiertoon!!♥️♥️♥️

Tähtitaivas☆

1956/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä-77 kirjoitti:

Me käytiin yksityisellä ultrassa, että saan mielenrauhan.

Kohtu tyhjä, ei aktiivista vuotoa missään ja kohtu palautunut kuten pitääkin. Eli rauhaisin mielin voimme olla. Lrin mukaan uudelleen alkanut vuoto on ollut vain se viimeinen rutistus, ja ne kivutkin olleet vain kohdun supistelua. Pienestä tuhruttelusta ei enää tarvitse välittää, sekin loppunee nyt parin päivän sisällä ja voimme kuulemma antaa palaa jos ei itseämme häiritse.

Ihana vanhempi naislääkäri oli, toivotteli meille antoisia hetkiä vällyjen väliin ja pikaista uudelleen raskautumista... Ihana kun aina ei tarvitse tosikkona ja virkaatekevänä olla.

Mutta nyt sai mielenrauhan tähänkin asiaan ja vauvatoiveet voi tosissaan puhallella ilmoille 🌠

Äitykkä-77, kuullostaa hyvältä, ihanaa♥️♥️♥️ Nyt sitten eteenpäin, rohkeasti👍😚

Olen pahoillani, että te koitte tämän😢♥️

Tähtitaivas☆

1957/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli78 kirjoitti:

Villahuivi, tosi hyvä, että soitit! Miten nyt menee? 🤗

Mitä Portlandille kuuluu? 😍

Kiitos Kaneli78 kysymästä, tässä tämä menee... oksennusta pidätellessä päivät ja illat, yöt on ihan hyviä. Jotenkin en usko että olisin raskaana, koska pahoinvointia on ollut ennenkin menkkoihin liittyen - toisin sanoen hormonien vika, että on pahoinvointia ilman raskautta. Rintojen kipu ja herkkyys on loppunut, mutta hyvin arat ne on hyväillessä/kosketellessa, mutta ei enää sitä kipua mitä tuli ihan paidan/liivien osumisesta nänneihin. Vuoto on loppunut, menkkamaiset kivut yhä silti on. Vuotoa ei kyllä tullut minkään vertaa, muutama pieni hyytymä veren joukossa ja yhteeensä 30ml kaikkinensa. Jäin miettimään, näinköhän on sekysta puhjennut oviksen myötä ja sekö sekoittaa kiertoa nyt 🤔 toisaalta aivan pieni toivonkipinä on kumminkin raskauteen liittyen... aivan pieni, mutta pienestähän solukosta sitä raskauskin alkaa. Tiistaina neuvolaan meno, toivotaan että siellä näkyisi aivan pieni ihme ❤

En silti uskalla kunnolla toivoa, pelottaa että pettyy uudelleen,kun on jo kertaalleen itkenyt tämän pettymyksen vuodon alkaessa. Joku mainitsikin pienen ja vähän suuremmankin kateuden toisten plussauutisista. Pitkästä aikaa on tehnyt kipeää läheisten plussat varsinkin kun tullaan raskaaksi heti kun itse halutaan niin... ja itsehän tässä nyt 27 kiertoa odotellut sitä pysyvää plussaa ja nyyttiä syliin. Mutta katkeruua ei auta. Jokaisella oma polku, omat ristinsä ja murheensa, mutta myös ne onnen ja ilon aiheet. Me ei olla samasta muotista valettuja, eikä kukaan samaa polkua kulke kuin itse. Yritän ajatella, itseäni se ainakin lohduttaa, että ylhäältä meitä johdetaan myös vaikeuksien aikana.

Minäkin kaipaan Portlandin kuulumisia! ❤

Tervetuloa uusille! Yritin työpäivän aikana lukea teidän juttuja ja nyt pakko sanoa että pää on sekaisin, ja pitänee palata lukemaan uudelleen että oppii nimet 🤦🏻‍♀️

Plussatuulta meille jokaiselle! 🌬➕🥰

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

1958/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolene kirjoitti:

Mulla on välillä ihan super positiivinen tunne ja välillä pessimismi nostaa päätään. Tulee ajateltua, että mun "parasta ennen-päivä" meni jo. Ihan hullua, koska Yk2 vasta menossa. 🤪

Minullakin tainnut mennä se "parasta ennen"-päiväys jo ohi 🤦🏻‍♀️ silti sitkeästi yritetään ja toivotaan 🥰 t. Yk27

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

1959/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi kirjoitti:

[

Minullakin tainnut mennä se "parasta ennen"-päiväys jo ohi 🤦🏻‍♀️ silti sitkeästi yritetään ja toivotaan 🥰 t. Yk27

Villahuivi, ei ole ohi...ei..ei....ei!!😚 Tästä näkökulmasta katsottuna parasta ennen päiväys on sinulla vasta EDESSÄ!!💕👍

Nyt ei mitään kirvestä kaivoon😑

Tsemppiä ja jaksaa...jaksaa.....♥️ Täällä ollaan hurjan optimistisia sinun suhteen💕💕💕

Tähtitaivas☆

1960/6611 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆]Tervetuloa Mami79, pikaista plussaa toivottelen!♥️♥️♥️

Vieläkö imetät?

Vain ensimmäiset kaksi viikkoa.

Mikä taisi olla vauvan 12h yöunien startti!!

Kaupanmaito on ollut meille just hyvä.