Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

4881/6611 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnostanne. Tässä ketjussa menkat eivät aina ole se haluttu juttu....nyt oli ”vahva tunne” etten ole raskaana, joten en tippunut kovin lujaa maan pinnalle.

Haaveilijarouva sen sijaan kaipaa kuukautisia. Se on varmasti kovin yksilöllistä kuinka kierto palautuu kierukan jälkeen, mutta esimerkiksi itselläni se lähti heti käyntiin ”normaalisti”. Eli kun hormoonikierukka poistettiin toukokuussa, niin jo samassa kuussa tuli kuukautiset jotka jatkuneet tasaisesti. Älä siis turhaan panikoi, mutta älä odota liian pitkään jos mietit, että haluat selvitellä tilannettasi lisää. Lähde vain hakemaan vastauksia mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin❤️

4882/6611 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän jo aiemmin, mutta jostain syystä kommentti poistettiin 👀 samoin pari aiempaa kommenttia on näköjään poistettu..

Onnea valtavasti kaikille plussanneille 😍❤️ ja halauksia menetyksen kokeneille ❤️

Täällä alkoi menkat odotetusti ja edelleen menossa, nyt on kp6. Hieman ihmettelen muutaman päivän tiputtelua ennen varsinaista vuotoa ja sitten todella runsaita ja pitkäkestoista vuotoa (yleensä tosi niukkaa ja kestää max 3 päivää). Lisäksi oon ollu tosi kipeenä ja vuoteen omana useamman päivän. Loppuis jo, niin pääsis uuteen yritykseen 😁

Mulla on jatkuvaa pitkäkestoista päänsärkyä erityisesti aina menkkojen aikaan ja vaihdellen kierron muissa vaiheissa. Jouduin aiemmin jättämään hormonaalisen ehkäisyn pois kokonaan pahojen päänsärkyjen takia jo ennen yrityksen alkamista. Päänsäryt onneksi helpottivat, kun ehkäisy jäi pois, ja nyt näihin menkka-aikaisiin tehoaa jopa särkylääkkeet, jotka ei ennen vaikuttaneet mitään.

Eilen oli kilpirauhaseen liittyvät kontrolli verikokeet. Mulla ei oo kilpparia saatu tasapainoon vielä, saapa nähä kuinka taivaissa arvot liikkuu taas 🙄 eivät ole tähän mennessä suostuneet mittaamaan ferritiiniarvoja, mutta ajattelin taas kysyä, kun mun mielestä olis aihetta mitata nekin.

Tilasin kasan ovistestejä, kun mietityttää miten kroppa toimii tuon kilpparin takia. Se siitä "vauva tulee jos on tullakseen"-asenteesta 😂😂 missä vaiheessa kiertoa niitä kannattaa alkaa käyttämään? 🤔

33v/33v. Esikoisen LA 8/21. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4883/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RoseAmelie, täältä tosiaan poistetaan nyt ihan asiallisiakin kommentteja.

Jollakulla on kiusanteko ilmeisesti elämän tärkein tehtävä 😊

4884/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ÄitiKoo uuteen kiertoon ❤️

Kierron palautumisesta hormonalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen olitte kirjoitellut. Minulta poistettiin Mirena huhtikuun alussa ja saman kuukauden lopussa tuli kuukautiset. Siitä lähtien kierto on ollut suht Säönnöllinen, vaihdellut 25-28 välillä. Nyt ollaan kohta 6kk yritetty tuloksetta😕Lyhyt aikahan se on ottaen huomioon että ikää pian 40 v. Sitä vaan odotti että nopeammin onnistuisi kun kiertokin heti säännöllinen, minulla oli kyllä kierukan aikaan joka kk niukat vuodot, ei loppuneet kokonaan. Varmaan sekin vaikuttaa siihen, että kierto heti säännöllinen.

Iltatähti toiveissa ❤️ ya 4/20

4885/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin edelleen ootellaan menkkoja... on inhottavaa kun niitä odottaa joka päivä, jos menee edes ruokakauppaan niin on koko ajan vainoharhaisena että nytkö ne alko, jos ei laittanutkaan mitään suojaa. Käytän kuukuppia niin en viitsisi sitä koko ajan pitää vain varmuuden vuoksi. :/ Täällä siis kp 34 jo, eli n. 4 päivää myöhässä. Tein yhden negatiivisen testin kun oli kp 32, ja ajattelin nyt odottaa uuden testin tekemistä ensi viikolle jos mitään ei vielä näy. Mitä jos tulee edelleen nega? Tää on mulle niin erikoinen tilanne.

Syy miksi ootan menkkoja niin kovasti, on se, että tuntuu että tässä on sama kun kesäkuussa, eli en oo raskaana mutta jostain syystä menkat tosi paljon myöhässä ja pelottaa että onko mussa nyt yhtäkkiä jotain vikaa?

Vaikka enhän testistä huolimatta nyt voi olla varma raskauden mahdottomuudesta, niin kuin joku kirjoitti että hänellä näky raskaus vasta kp 42 tai jotain sellaista. Ja välillä huomaa etten voi normaalisti, esim. eilen ei ollut ruokahalua koska oli lievästi huono olo. Olen ollut myös tosi väsynyt. Mutta tätä samaa se oli silloin kesäkuussa, vai oliko oireet psykologisia :D tiedä sitten. Epätietoisuus on kyllä aika paha.

Kaikille eri tilanteista huolimatta aurinkoista mieltä :) 

4886/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Kesäheinä: ollaan aika samassa tilanteessa. Toukokuusta asti nyt yritetty tuloksetta. Lyhyt aika, tiedän, mutta pelottaa lähinnä se, etten enää ehkä raskaudu ollenkaan. Täytin kesällä 43v....Kierto melkein kellontarkka, samoin ovikset tikutettuna touko- ja kesäkuussa. En tiedä, kuinka pitkään annan olla ilman ehkäisyä, koska mun olot on olleet aika inhottavat kierukanpoiston jälkeen. Onko muilla samantyylisiä ”ongelmia”? En ole viitsinyt niistä täällä valittaa, kun useammalla ihan ”oikeitakin” ongelmia ja lääkityksiä, mutta mulla siis kierukan aikana vuodot hävisivät miltei kokonaan, oloja ei ollut suuntaan eikä toiseen koko kierron aikana. Ihanan tasaista elämää siis! Nyt on taas koko kierron ajan jos jonkinnäköistä vihlaisua, alavatsatuntemuksia, mielialanheittoja, huonoa oloa, ällötystä....ja tietty sitten kunnon vuoto. Se nyt ei ole kovin runsas ollut mulla koskaan ja kestää 4 päivää, mutta nuo muut olotilat alkaa kypsyttämään.

No joo...valilali😂

Ihanaa päivää jokaiselle😘

4887/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli sofin ovisliuskoista. Mulla ne ovat toimineet hyvin. Tänään testasin ovista ekaa ja vikaa kertaa tässä kierrossa ja selvä plussa tuli (kp 13). On saattanut näyttää tasavahvaa viivaa jo eilenkin.

Tsemppiä piinailijoille 👍

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta 🧡

Onnea plussanneille 🌞❤️

Mä alan tankata rautaa nyt, ei näyttänyt kovin hyvältä sen suhteen kun tutkitutin asian hiljattain. Moni ikävä oirekin sai samalla selityksen. Jatketaan silti yrittämistä mutta toiveet eivät ole kovin korkealla tällä hetkellä 🥺

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

4888/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emerald, onko sulla aikaisemmin ollut säännöllinen kierto? Mikä ehkäisy sulla oli käytössä kunnes aloitte yrittämään? Jos sulla on hormonaalisen ehkäisyn kanssa ollut tyhjennysvuoto vaikka 30pv, niin sehän ei merkkaa mitään. Ainoastaan jos olisitte käyttäneet kondomia, luottaisin tuohon 30pv, ja jos siitä on kierto myöhässä niin sanoisin syyksi stressin tms.

Itsellä on yritys kestänyt vasta muutaman kierron, silti oon loppukierrosta googlaillut raskausoireita ja miettinyt oonko raskaana😁. Raskausoireet ja PMS on huomattavan samankaltaisia ja itselläni on aina ollut kyse jälkimmäisistä.

Itsellä oletettu ovis oli muuten mahdollisesti tiistaina. Olisin halunnut jo vkloppuna talletella, mutta vietin pidennetyn vklopun toisella puolen suomea ilman miestä, joten ei onnistunut. Maanantaina ja keskiviikkona tuli yritettyä, ja perjantaina haluaisin vielä varuiksi. Kahden viikon päästä googlailen taas raskausoireita ja PMS:n eroja 😅.

Kolmenkympin kieppeillä oleva pariskunta haaveilee toisesta lapsesta. Ensimmäisestä kierrosta tärppäsi ja nyt toivotaan, että tuleva syyskuinen pysyisi mukana kyydissä.

Esikoisen yritys aloitettiin keväällä 2020. Epäonnea kohdattiin sen jälkeen kahdesti. Elävä ja terve vauva saatiin syliin 5/22 🤍.

4889/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄitiKoo kirjoitti:

Neiti Kesäheinä: ollaan aika samassa tilanteessa. Toukokuusta asti nyt yritetty tuloksetta. Lyhyt aika, tiedän, mutta pelottaa lähinnä se, etten enää ehkä raskaudu ollenkaan. Täytin kesällä 43v....Kierto melkein kellontarkka, samoin ovikset tikutettuna touko- ja kesäkuussa. En tiedä, kuinka pitkään annan olla ilman ehkäisyä, koska mun olot on olleet aika inhottavat kierukanpoiston jälkeen. Onko muilla samantyylisiä ”ongelmia”? En ole viitsinyt niistä täällä valittaa, kun useammalla ihan ”oikeitakin” ongelmia ja lääkityksiä, mutta mulla siis kierukan aikana vuodot hävisivät miltei kokonaan, oloja ei ollut suuntaan eikä toiseen koko kierron aikana. Ihanan tasaista elämää siis! Nyt on taas koko kierron ajan jos jonkinnäköistä vihlaisua, alavatsatuntemuksia, mielialanheittoja, huonoa oloa, ällötystä....ja tietty sitten kunnon vuoto. Se nyt ei ole kovin runsas ollut mulla koskaan ja kestää 4 päivää, mutta nuo muut olotilat alkaa kypsyttämään.

No joo...valilali😂

Ihanaa päivää jokaiselle😘

Minulla taas oli kierukan aikaan kaikkia inhottavia sivuvaikutuksia 😔 Migreeni ja päänsärky oli yksi inhottavin riesa. Nyt kun kierukkaa ei ole, niin ärsyttävin oire on runsaat menkat, jotka kyllä nyt kuukausi kuukaudelta rauhoittuneet, tosin vatsan saavat sekaisin 🤔Aiemmin jo kirjoitinkin, että menkkojen aikana ihan mahdoton "akne". Mieli minulla paljon parempi, ilman kierukkaa. Tosin nyt on ollut kaikenlaista haastetta, kun tuo selkä rupesi reistaamaan 😥 Silti olen sitä mieltä että haluan jatkaa ilman hormoni ehkäisyä, vaikkei vauvaa kuuluisikaan.

4890/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiko kirjoitti:

Emerald, onko sulla aikaisemmin ollut säännöllinen kierto? Mikä ehkäisy sulla oli käytössä kunnes aloitte yrittämään? Jos sulla on hormonaalisen ehkäisyn kanssa ollut tyhjennysvuoto vaikka 30pv, niin sehän ei merkkaa mitään. Ainoastaan jos olisitte käyttäneet kondomia, luottaisin tuohon 30pv, ja jos siitä on kierto myöhässä niin sanoisin syyksi stressin tms.

Itsellä on yritys kestänyt vasta muutaman kierron, silti oon loppukierrosta googlaillut raskausoireita ja miettinyt oonko raskaana😁. Raskausoireet ja PMS on huomattavan samankaltaisia ja itselläni on aina ollut kyse jälkimmäisistä.

Itsellä oletettu ovis oli muuten mahdollisesti tiistaina. Olisin halunnut jo vkloppuna talletella, mutta vietin pidennetyn vklopun toisella puolen suomea ilman miestä, joten ei onnistunut. Maanantaina ja keskiviikkona tuli yritettyä, ja perjantaina haluaisin vielä varuiksi. Kahden viikon päästä googlailen taas raskausoireita ja PMS:n eroja 😅.

Mä lopetin e-pillerit vuosi sitten, ja sen jälkeen seurannut kiertoa. Alussa sillon heitteli jonkin verran, kestäen 26-29 päivää, mutta se tasaantui loppuvuodesta ja ollut koko vuoden aikalailla 29 päivää. Joten ei oo normaalia että se näin heittelee :/ Käytettiin sitten siis kondomia kesäkuuhun asti, eli oon vuoden ollut ilman hormonaalisia :)

4891/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Kesäheinä minulla myös samanmoiset ajatukset etten enää hormonaalista ehkäisyä halua.

Kierukka oli yhteensä 11 vuotta ja olin sinällään tyytyväinen. Vuotoja ei tullut eikä ottanut korvienväliin kuten pillerit, ja kiertokin palasi heti normaaliksi. Mutta siltikin koen olevani nyt enempi sinut itseni kanssa kuin kierukan aikaan, vaikea selittää mitä tarkoitan... toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa 😊

4892/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiin... sieltä tuli kuukautiset😒 eilen alkoi eli tänään kp2, yk2😃 ilokseni sain todeta että kuukautiset tuli aivan kalenterin tarkasti👍🏻👍🏻 Nyt ei kun ovista bongaamaan ja tallettelut käyntiin heti kun vuoto loppuu😉

Ainut paha asia tässä on, mikä oli jo silloin ennen minkäänlaista ehkäisyä; aivan järkyttävä migreeni aina menkkojen kanssa samaan aikaan🤕 Saikulla nyt sitte tämän paskan takia. Onneks on jo parempi, huomenna takas töihin🙏🏻✌🏻

Kaikille tsemppii omiin tilanteisiin🥰

N 39 M 26
💙05/2010
💙06/2021

4893/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä tosi ristiriitaiset fiilikset tänään ajoittain. Välillä on tosi toiveikas olo tulevaa yritysaikaa kohtaan, ja osaan ajatella kaikkea muutakin kivaa mitä syksyllä odottaa, en vain raskauden yrittämistä. Ajattelen ihan lunkisti, että on normaalia ettei tärppiä heti kuulu ja että raskautta voi joutua odottamaan pitkäänkin ja olen jo melkein sujutkin sen asian kanssa.

Jaaaaa sitten iskeää kauhea epätoivo, että tämä oli nyt tässä, tämä oli ainoa raskaus jonka koskaan koin, eikä toista tule. Endoa olen itsellä epäillyt jo lukioajoista, minulla oli todella vaikeat kuukautiskivut johon hormonaalinen ehkäisy määrättiinkin hoidoksi. Nyt olen miettinyt myös tuota PCOS:ta, kun minulla löytyy oikeastaan kaikki sen merkit. Ei pitäisi viettää näköjään yhtään aikaa netissä 😥

Tiedä sitten miten paljon hormonitasapainon heittelytkin vaikuttaa näihin mielialan ailahteluihin, mylläkkä on varmaan kropassa vielä aika kova. Keskenmenosta tuli tänään viikko. Yllätyin, ettei se ollut itselleni sen isompi kriisi, päivä vain meni siinä missä muutkin. Jospa tämä tästä. Oli vaan pakko purkaa tuntoja vaihteeksi.

Tsemppiä kaikille ja kivaa perjantaita 🎇

N25, M30. Esikoisen yrittäminen aloitettu 5/20. KM 8/20.

4894/6611 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottavaa, kun tehdään perättömiä ilmiantoja kommenteista tai vaihtoehtoisesti muuten käydään täällä räyhäämässä. Menee hyvän vertaistukiryhmän idea ihan pilalle.

30v. /33.v,haasteena alhainen rautavarasto ja suorituspaineet. Yritys
alkanut 07/2019 sisältäen taukoja. Esikoinen toiveissa.

4895/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus Kultakalalle ja kaikille muille sitä tarvitseville. ❤

Mä syön täällä aamukahvin kanssa lohdutukseksi porkkanakakkua, kun meillä kävi niin, että alettiin tiistaina riidellä eikä olla vieläkään saatu selvitettyä ja nyt ovulaatio näyttääkin oireista ja lämmöstä päätellen jo menneen. Huoh. En mennyt lääkäriinkään, kun tiputtelu ollutkin jo 5 päivää poissa. Seurailen tilannetta.

Älkää, kiltit, kukaan poistelko viestejä; ei Emännän eikä sitten taas kenenkään muunkaan. Alkaa jo ahdistaa tällainen! Metsätorpan emäntähän tätä ei aloittanut. Joku muu/muitakin on, keillä pysähtymisen paikka. Ja sitten tuo "turha" alapeukuttelu: kyllä ihmiset on lapsellisia!

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

4896/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, näköjään minunkin eilinen viesti sitten poistettiin. Kun ei kerran räyhäämällä saanut enää huomiota, niin ilmoitellaan sitten täysin asiallisia viestejä ylläpidolle, niin jospa sillä saisi sitten tehtyä kiusaa. Kaikkea sitä ihminen epätoivoissaan keksii.

Eipä minulla eilen ihmeitä ollut, kiitos Kaneli78 halauksesta <3 totesin vain, että keskenmenosta tuli eilen viikko mutta se ei ihmetyksekseni ollut sen suurempi kriisi, vaan päivä siinä missä muutkin.

Höpöttelin myös ailahtelevaisista tuntemuksistani - ajoittain olen ihan toiveikas tulevaa yritysaikaa kohtaan ja minusta tuntuu ihan luontevalta se, että seuraavaan raskauteen voi mennä kuukausia ja se on ihan normaalia. Osaan myös ajatella kaikkea muuta kivaa, mikä odottaa syksyllä enkä pelkästään raskauden yrittämistä.

Sitten välillä taas syöksyn totaalliseen murheen alhoon, ajattelen että tämä oli ainoa raskaus jonka koin, että tässä se oli, emme varmasti koskaan saa lasta. Endoa olen epäillyt aina lukioikäisestä asti, kun minulla oli todella vaikeat kuukautiskivut joihin määrättiinkin sitten hormonaalinen ehkäisy hoidoksi. PCOS on myös nyt alkanut kummittelemaan mielessä, vietän ihan liian paljon aikaa netissä näitä juttuja lukien ja todennut, että minulla taitaa olla jokainen PCOS-oireista.

Tätä ei yhtään helpottanut tämänaamuinen Omakanta-kirjautuminen, kun luin lääkärin tekstit keskenmenoon liittyen ja siellä todettiin, että munasarjat ovat hieman PCO-tyyppiset. Mitä sekin sitten tarkoittaa.

Noh, ehkä pitäisi vain noudattaa omaa neuvoaan ja keskittyä nyt muihin asioihin kuin yrittämiseen ja oman hedelmällisyyden stressaamiseen. Kuten sanottu, ajoittain olen ihan hyvälläkin tuulella jo ja ajattelen yrittämistä positiivisesti. Varmaan hormonitasapainollakin on iso vaikutus mielialaan, kropassa käy varmaan melkoinen mylläkkä tällä hetkellä.

Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin, pidetään liput korkealla naiset!

N25, M30. Esikoisen yrittäminen aloitettu 5/20. KM 8/20.

4897/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli, halaus myös sinulle. Ikävä kuulla (lukea) että noin sitkeä riita.

Mun oli pakko tulla taas päivittämään omaa tilannetta. Kp 35 siis nyt menossa ja eilen iltapäivällä alkoi ihan hirveät oireet. Alavatsa oli tosi kipeä ja turvonnut, tuntui että olisi ollut jotain painoa sisällä tai joku ilmapallo ihan täytenä. Loppuillan valittelin kun sattuu ja olo on tosi epämukava. Sitten tuli kuumeinen olo, tai sellainen että tunsi miten kehon lämpötila nousi ja hohkasi lämpöä. Mittasin lämmön, kuumeen puolelle ei sentään mennyt mutta normaalista oli noussut about 0,6 astetta. (lisäyksenä että en oo mittaillut säännöllisesti lämpötiloja kierron eri vaiheissa kun en ikinä muista) Tuota lämmön nousua lukuunottamatta olin ihan varma että nyt ne menkat tulee. No eipä tullut. Olen kirjoitellut jo monesti siitä miten kesäkuussa oli kans vähän samanlainen tilanne, mutta silloin ei ollut näin rajuja oireita. Ja sanottakoon vielä, että heinäkuun kierto oli ihan täysin normaali, ilman sen suurempia PMS oireitakaan. Maltoin nyt vielä olla tekemättä uuden testin, pelkään että sieltä tulee taas negatiivinen ja saan olla entistä enemmän huolissaan mikä mua vaivaa. Annetaan nyt vielä vähän aikaa sille jos ne menkat sittenkin alkaa :D

4898/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Pauluskainen uuteen kiertoon ❤️

Kanelille halaus ❤️ Toivottavasti saatte pian riidan sovittua 😊

Emerald peukut pystyssä että plussa tulee ❤️

Tekisi mieli aloittaa joku uusi harrastus, jotta saisi muuta mietittävää 😊 mutta tällä hetkellä mikään ei onnistu, kun selkävaivat vaan jatkuu 😕 Olen joutunut miettimään rakkaan hevosharrastukseni tauolle laittoa, vaikkei plussaa kuuluisikaan 😥

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ❤️Mukavaa viikonloppua 😊

4899/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelille halauksia täältäkin ❤️ Riidat ovat todella ikäviä ja kuluttavia. Meillä oli silloin keväällä sarvet vastakkain tai mikä lie kriisi ollut, mutta sen jälkeen päätettiin että oli kuinka iso erimielisyys tahansa niin äkäisinä ei nukkumaan mennä. Onneksi ei mitään isompia kahinoita ole nyt ollutkaan, itse ainakin erityisherkkänä ihmisenä kärsin niistä valtavasti.

Toivottavasti saatte pian sovittua ❤️

Emerald jospa sieltä se odotettu plussa vielä hiipisi esille, joka tapauksessa paljon tsemppiä piinailuun.

Mitä kuuluu Tryoutille?

Kp 3, otin gelee royalin kokeiluun 🙊🙈 se kuulema auttaa myös ihonkuntoon, josta päästäänkin aasinsiltaa asiaan. Eli saa vinkata hyviä ihonhoitotuotteita tälläiselle ikääntyvälle pintakuivalle iholle 😊

4900/6611 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania olette, kiitos. 😍❤ tekin, jotka laitoitte alapeukkuja. 😍🤭 Meillä vielä jatkuu, ei sentään riitely, mutta ei vaan saada ilmapiiriä takaisin aiempaan. Sovittiin, että viikonloppuna jutellaan ja laitetaan toiveita paperille. Josko ensi kuussa sitten palattaisiin oviksen hyödyntämiseen. Jännään nyt sitten teidän muiden puolesta!

Plussaonnea siis kaikille ja rentoa viikonloppuakin. 🤗☀️

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.