Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

4041/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussista ❤️

Täällä vihdoin kp 1, joten hyvillä mielin uuteen viikkoon ja kiertoon. Takana ihan huippukiva viikonloppu ja muutenkin hyvä olla🤗

Aurinkoa sinunkin päivään ja viikkoon ☀️

4042/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille! :) Tänään aamulla viiva vahvistunut edelleen.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä alkavaan viikkoon ja omiin tilanteisiin. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4043/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea haaveilija ja magnolia 😊

Minulla täällä kp1 ja vaikka olen haikeilla mielin ettei taaskaan tärpännyt niin nyt oli luteaalivaihe 12pv! Aikaisempien 9pv ja 11pv sijasta.

Mietityttää kyllä aina välillä että oltaisiinpa alettu yrittämään aikaisemmin kun myt näin kauan kestää kierron palautumisessa normaaliksi. Mutta turha kai enää jossitella.

4044/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnolia ja Haaveilija33 Onnea plussista <3 <3 :)

Halti, mulla tuli mieleen vielä yks juttu mitä mulle kävi hoidoissa aikoinaan. Anteeksi, en halua tuputtaa näitä juttujani, mut mietin jos siinä olis jotain samaa mikä selittäisi sun menkkojen viivästymisen, kun testi näytti kuitenkin negaa. Ekassa inssissä oli iso (23mm) folli, sanotaan nyt vaikka et vasemmalla, jo kp 11 ja inssi tehtiin negatuloksin. Seuraavassa kierrossa oli jo kp 9 samanoloinen ja -kokoinen folli (yli 23mm) samalla puolella kuin edellisellä kerralla ja lausuin ääneen epäilyni, että se on joku kysta. Lääkäri ymmärsi asian kuitenkin niin, että pelkään etten ovuloisi ja määräsi irrotuspiikin. No laitoin sen ja inssi tehtiin tyyliin kp 11. Menkat tulivat vasta noin 3 viikkoa tuon jälkeen, eli olinkin ovuloinut paljon myöhemmin. Seuraava oli IVF:n suunnittelukäynti ja sanoin taas lääkärille tuosta kystaepäilystä. Mut ultrattiin ja totesivat että aina vaan siellä vasemmalla oli se 23mm "folli" ja ajankohta oli joku tosi ovulaatioon sopimaton, en nyt muista oliko alku- vai loppukiertoa. Kysta punktioitiin samantien pois ja aloitettiin IVF-hoito seuraavaan kiertoon sitten. Punktiossa siis vielä varmistui, et kysta se oli mitä oltiin kytätty ultrissa ja minkä mukaan inssit ajoitettu :(

Tuon takia olen nytkin skeptinen folleihin ja ovikseen, vaikka hormonitasot testien mukaan nousee ja ultrassa oli viime kierrossa kaksikin isoa follia, kiertopäiviin sopivassa koossa.

Täällä dpo1 ja tosiaan odotukset on.. hmmm.. matalalla, sanotaanko näin. Saatiin hyödynnettyä ovisplussapäivänä jotenkin, mut ihan "väärin". Eli ensin aivan liian pitkä pidättäytymisaika alla ja seuraavaksi aivan liian lyhyt aika :D Ja eilen, dpo0, ei sitten päästy hyödyntämään ollenkaan ja tänään epätoivovarmistelut menee myöhäiselle illalle. Voi vee!

Noh, pari viikkoa töitä ja sitten alkaa loma (ja menkat). Saa muuta ajateltavaa.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti <3

Tähden kuulumisia ja oloja jännäämässä <3 :)

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

4045/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista! Ja jaksuja niitä tarvitseville!

Mulla näemmä pidempi kierto taas pitkästä aikaa. Viime ajat ollu 29pv, nyt kp 33 jo menossa. Eilen testasin puhtaan negan. Eipä yllättänyt. Menkkajomotukset ja ns märkä olo ollu jo 6pv. Jospa kohta alkais vuotokin..

4046/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltille lämmin halaus, voimia.❤

Kaikille plussanneille onnittelut ja onnea matkaan myös! 😍

Täällä on toivuttu koronasta, karanteeni loppuu tällä viikolla -luojan kiitos! 😈🥳

Meille kävi niin hyvä tuuri, että mulla tuli eilen ekat ovislimat ja testatessa monitori näytti vasta "korkeaa", joten ehdittiinkin talletella eilen eikä menekään tämä kierto hukkaan.😍 Tänään unohdin testata, mutta ei ollut tikkujakaan kuin kaksi tälle kierrolle, joten hu testaan vielä. Hu myös vielä talletellaan varmasti, kun ei ole lämmöt ainakaan vielä nousseet.

Tiputtelusta on ollut kirjoitteluja ja ajattelin jakaa omat tietoni, josko niistä olisi jollekin vaikka jotain hyötyä. Eli. Mulle alunperin terveysaseman lääkäri sanoi, että yleistä ja aika normaalia, eikä väliä raskautumiselle. Tuosta 6kk myöhemmin lapsettomuuslääkäri sanoikin heti, että joku häiriö se on. 🙁 Syy voi raudanpuutteen vuoksi olla liian alhainen keltarauhashormoni, kilpirauhasen epätasapaino, ravitsemukselliset puutostilat. Luin jostain, että B6 vitamiinilla voisi saada luteaalivaiheen kuntoon ja itse syön sitä nyt 200mg päivässä. Mielenkiinnolla odotan miten vaikuttaa/vaikuttaako. Mullahan on myös alhainen TSH 0,3, joka sekin voi vaikuttaa. T4-v arvon olisi hyvä olla yläkolmanneksessa. Kuukautishäiriöitä voi alkaa ilmetä sen ollessa alakolmanneksessa, vaikka olisi vielä viitearvojen sisälläkin. Tämä tieto ystäväni lapsettomuuslääkäriltä. Ko. lääkäri oli myös sanonut, että ei alkio vuotavaan kohtuun kiinnity eli mitä myöhemmin tiputtelu alkaa, sen parempi. Joillain tiputtelu ei kuitenkaan ole estänyt raskautumista! Alkiohan kiinnittyy n. dpo6- dpo12. Liian aikainen kiinnittyminen ei ole välttämättä hyvä, koska saattaa jäädä kohdunulkoiseksi raskaudeksi, jostain luin myös, että myöhäinenkin kiinnittyminen voi tietää jotain, erilaisia pulmia. Joillainhan myös kiinnittyminen voi aiheuttaa pientä tiputtelua.. Tiputtelua ei tosiaan lasketa uudeksi kierroksi vielä, tätä joskus vähän ihmettelen ja lapsettomuuslääkärikin sanoi, ettei mun luteaalivaiheen pituudesta voi tietää, koska tiputtelen.🙄 No, toivottavasti tästä on jollekin edes pientä hyötyä.☺

Tsemppiä ja voimia kovasti kaikille omiin tilanteisiin! 🤗💚

Ja Portlandille ja Tryoutille aukkareiden jälkeistä plussaonnea! 😍

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

4047/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raudanpuutteen lisäksi eikä vuoksi 🙈 ja sitten toki saattaa tiputella myös mahdolliset polyypit tms.kohdussa. Kannattaakin käydä gynellä tsekkauttamassa ja pyytämässä labrojakin! Toivottavasti tiputtelut loppuu - meillä kaikilla tiputtelijoilla. 😁

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

4048/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpukkainen, kerron miten lähtee toimimaan, kun saadaan aloitettua letrot. Kuukautiset pitäisi alkaa tällä viikolla, joten ens viikolla varmaan viimeistään saa aloittaa letrot. Kiva kuulla myös, että miten teillä homma etenee :)

Halti, tsemppiä! Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette uudelleen yrittämään.  Ihmismieli on niin ikävä, kun se haluaa jotain niin rupeaa kuvittelemaan... Sitten tulee pettymyksiä :'(

23 v. / Ensimmäinen toiveissa, yritys aloitettu 11/19 / PCOS.

4049/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos kaikille tsempeistä, tässä aallonpohjassa arvostan niitä ihan todella <3 Ja Chard, kiitos ihan hurjasti paneutumisesta! Ihanaa, kun joku jaksaa miettiä, että mikä tässä nyt voisi mätätä. Pitäis just pystyä miettiin out of the box ja olla pitämättä itsestäänselvyyksinä niitä, mitä pitää. Mulla ei ollut edellisessä kierrossa vasemmassa munasarjassa mitään elämää ja nyt tässä meneillään olevassa sinne kasvoi kaksi follikkelia. Kiertopäivät täsmäsi niiden kokoon ja ne irrotettiin pistoksella. Mutta onko siinä sitten kuitenkin ollut jotain hässäkkää, en tiedä... Vieläkään ei näy tiputteluvuotoa (jota mulla tulee kaksi päivää ennen varsinaista vuotoa), eli jos kuvio ei muutu, niin menkat voi alkaa aikaisintaan ke/to, eli dpo 17/18. Tietenkin asiaankuuluvasti mun oma lääkäri on lomalla, ja klinikalla on töissä mieslääkäri, jolle en ihan oikeasti haluaisi mennä (oonko naurettava, vai onko muilla samanlaista?), joten itkettää sekin, etten pääse tutun ammattilaisen kanssa tätä pohtimaan. 

31 ja 32v pariskunta, toive esikoisesta 11/19. PCOS ja endometrioosi. Kevyemmät hoidot (OI+IUI) 5/20 alkaen, IVF alkanut 12/20.

4050/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli78 kirjoitti:

Täällä on toivuttu koronasta, karanteeni loppuu tällä viikolla -luojan kiitos! 😈🥳

Meille kävi niin hyvä tuuri, että mulla tuli eilen ekat ovislimat ja testatessa monitori näytti vasta "korkeaa", joten ehdittiinkin talletella eilen eikä menekään tämä kierto hukkaan.😍 Tänään unohdin testata, mutta ei ollut tikkujakaan kuin kaksi tälle kierrolle, joten hu testaan vielä. Hu myös vielä talletellaan varmasti, kun ei ole lämmöt ainakaan vielä nousseet.

Tiputtelusta on ollut kirjoitteluja ja ajattelin jakaa omat tietoni, josko niistä olisi jollekin vaikka jotain hyötyä. Eli. Mulle alunperin terveysaseman lääkäri sanoi, että yleistä ja aika normaalia, eikä väliä raskautumiselle. Tuosta 6kk myöhemmin lapsettomuuslääkäri sanoikin heti, että joku häiriö se on. 🙁 Syy voi raudanpuutteen vuoksi olla liian alhainen keltarauhashormoni, kilpirauhasen epätasapaino, ravitsemukselliset puutostilat. Luin jostain, että B6 vitamiinilla voisi saada luteaalivaiheen kuntoon ja itse syön sitä nyt 200mg päivässä. Mielenkiinnolla odotan miten vaikuttaa/vaikuttaako. Mullahan on myös alhainen TSH 0,3, joka sekin voi vaikuttaa. T4-v arvon olisi hyvä olla yläkolmanneksessa. Kuukautishäiriöitä voi alkaa ilmetä sen ollessa alakolmanneksessa, vaikka olisi vielä viitearvojen sisälläkin. Tämä tieto ystäväni lapsettomuuslääkäriltä. Ko. lääkäri oli myös sanonut, että ei alkio vuotavaan kohtuun kiinnity eli mitä myöhemmin tiputtelu alkaa, sen parempi. Joillain tiputtelu ei kuitenkaan ole estänyt raskautumista! Alkiohan kiinnittyy n. dpo6- dpo12. Liian aikainen kiinnittyminen ei ole välttämättä hyvä, koska saattaa jäädä kohdunulkoiseksi raskaudeksi, jostain luin myös, että myöhäinenkin kiinnittyminen voi tietää jotain, erilaisia pulmia. Joillainhan myös kiinnittyminen voi aiheuttaa pientä tiputtelua.. Tiputtelua ei tosiaan lasketa uudeksi kierroksi vielä, tätä joskus vähän ihmettelen ja lapsettomuuslääkärikin sanoi, ettei mun luteaalivaiheen pituudesta voi tietää, koska tiputtelen.🙄 No, toivottavasti tästä on jollekin edes pientä hyötyä.☺

Tsemppiä ja voimia kovasti kaikille omiin tilanteisiin! 🤗💚

Ja Portlandille ja Tryoutille aukkareiden jälkeistä plussaonnea! 😍

Kaneli78, ompa hyvä, että tauti nujerrettu ja oviksenkin saatte hyödynnettyä❤👍 Plussa tähän kiertoon!💖🎶🎶🎶🎶

Kiinnittymisestä olen lukenut (ulkomaisilta sivuilta), että myöhäinen kiinnittyminen voisi kieliä siitä, että alkiossa voi olla ongelmia, eikä raskaus kestä pitkälle.

Parhaat "terveet" alkiot kiinnittyvät aikaisin 5-6 vrk tienoilla.

Munatorveen kiinnittyminen ei kai tarkoita liian aikaista alkion kiinnittymistä, vaan sitä, että alkio ei vaan liiku kohtuun saakka ja kiinnittyy munatorveen.

Tähtitaivas☆

4051/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen äiti kirjoitti:

Neiti kesäheinä kirjoitti:

Mustelma minä en näe testissä kun selvän negan. Mikä kp menossa?

Tsemppiä tiputtelujen ja kiertohäiriöiden kanssa painiville ❤️

Älä vielä luovuta Chard ❤️👍

Ymmärrän hyvin pettymyksesi Viiden lapsen äiti ❤️ Monesko Yk sinulla menossa? Ja oliko joku hormonaalinen ehkäisy käytössä ennen yrityksen alkua? Minulla yk4 alkoi ja mirena kierukka aiemmin käytössä.

Omaa napaa kp6/28 ja vieläkin jotain tuhruttaa 😔 Olis kiva pian päästä taas yrittämään ❤️

Yk 5. Ei ole moneen vuoteen ollut mitään ehkäsyä. Ollaan vaan oltu tosi tarkkoja ettei varmoilla päivillä olla touhuiltu. Mutta nyt ku se kuuden ja viimeinen saisi tulla ni tuntuu et on noi hankalaa. Eikä millää meinaa onnistua. En siis tikuta ovista seuraan flon mukaan. Ehkä se ei viime kierrossakaan sit vaan osumatkaan kohdalle vaikka flo niin ennusti.

Ehkä mä vaan lopetan tän stressaamisen siitä tulee meille vielä yksi vauva. Jos sit vaikka onnistuisikin. Kun ei väkisin yritä joka kuukausi.

Mitä tietoa syötät Flo'hun? Vai laskeeko se vaan keskiarvojen perusteella sinulle arvion ovulaation ajankohdasta? Yllättävää kyllä niin ovulaatio on harvalla keskellä kiertoa tai kp14, vaikka olisi 28-30pv kierto. Se voi olla jopa vasta kp20. Suosittelen tutustumaan lisää aiheeseen! Tsemppiä <3 

4052/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipa93 Flo tosiaan ennustaa keskiarvon ovulaation ajankohdalle kuukautiskierron mukaan. Minulla kierto 28 päivää ja aina ennustaa ovulaation päivälle 13 ja tikuttamalla ovulaation olen saanut kiinni nyt joka kierrossa eri aikaan ja kaikkea muuta kun kp 13.

Flohon voi syöttää myös luteaalivaiheen pituuden, mutta minulla sekin vaihtelee. Nyt oli 16 päivää, edelliskierrossa 13 päivää... Eli en voi sitäkään arvoa sinne varmuudella laittaa.

Tähän kiertoon näyttää ennustavan ovista kp 11, katsotaan.

Mutta olet asian ytimessä, nuo sovellukset ei yksinään ole varmoja kierron mittareita

4053/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momonen kirjoitti:

Silpukkainen, kerron miten lähtee toimimaan, kun saadaan aloitettua letrot. Kuukautiset pitäisi alkaa tällä viikolla, joten ens viikolla varmaan viimeistään saa aloittaa letrot. Kiva kuulla myös, että miten teillä homma etenee :)

Halti, tsemppiä! Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette uudelleen yrittämään.  Ihmismieli on niin ikävä, kun se haluaa jotain niin rupeaa kuvittelemaan... Sitten tulee pettymyksiä :'(

Alotin itse letrot viikonloppuna. Vaikka tyhmältä tuntuikin. Koko keho mennyt ilmeisesti lopullisesti sekaisin keskenmenosta. Aloitin siis ensin Terolut kuurilla, jotta saataisiin vuoto aikaiseksi. Nooooh ensin tuli 1 päivä tuhruttelua ja sitten 2 päivä tosi tosi tosi niukkaa vuotoa, jonka kuitenkin laskin kuukautisiksi. Sitten tuntuukin et koko vuoto oli siinä. 🤔 En oikein tajua tätä. Onko muilla kokemusta keskenmenon jälkeisestä super niukasta vuodosta?

No letrot on nyt joka tapauksessa otettu käyttöön. Katsotaan johtaako soittoon polille vai ihan ovulaatioon. Jotenkin en nyt jaksaisi uskoa tähän.

Esikoinen 3/2021, toinen toiveissa. Taustalla lapsettomuutta, pcos ja keskenmeno

4054/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpukkainen, toivon että saat vielä itsellesi toivonkipinän! Ymmärrän täysin kyllä sen tunteen että ei tästä mitään tule kuitenkaan. Mutta ei auta kuin jaksaa. Joka toinen päivä on sellainen olo että "ehkä jo parin viikon päästä voin olla raskaana ensimmäistä kertaa koskaan!" ja seuraavana päivänä ajattelen että tää letroilu on ihan ajanhukkaa. Koitan kuitenkin uskotella, että kun nyt on meneillään neljäs letrokierto, niin nyt on vasta neljäs tärppimahdollisuus kun näillä ovis saadaan tulemaan. Ja lapsettomuuspolikin kiinni kesän niin pistoshoidot ei olisi senkään puolesta vielä onnistuneet. Tsemppihalit ❤️

Täällä kp12, ovistestissä vilkkui hymynaama. Flo ennustaa oviksen olevan kp16 ja mies lähtee just viikonlopuksi reissuun, nyt jännitetään että keretäänkö talletella oikeaan aikaan! Onneksi miehellä ei ole tullut suorituspaineita ja suunnitteli jo että herättää minut ennen reissuun lähtöä jotta vielä aamulla keretään talletuspuuhiin 😂

4055/6611 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkainen, etkös sä aloittanut sen elämäntapavalmennuksen liittyen monirakkulaisiin munasarjoihin? Millainen se on ollut?

31 ja 32v pariskunta, toive esikoisesta 11/19. PCOS ja endometrioosi. Kevyemmät hoidot (OI+IUI) 5/20 alkaen, IVF alkanut 12/20.

4056/6611 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halti kirjoitti:

Mustikkainen, etkös sä aloittanut sen elämäntapavalmennuksen liittyen monirakkulaisiin munasarjoihin? Millainen se on ollut?

Joo aloitin! Hyviä ruokavaliovinkkejä tullut, kiteytettynä vähennetty hiilihydraatteja ja keskitytty niiden hyvään laatuun, aterioiden koostamiseen ja ateriarytmiin yms .. liikunta ja stressinhallinta myös valmennuksen osa-alueina. Olen huomannut kyllä eron jaksamisessa ja pari kiloa tippunut paino vaikka hoikka olen muutenkin - vatsan turvotus selvästi hävinnyt. Vertaistuki ja henkinen "tsemppi" ollut valmennuksen ehdottomasti paras asia! Suosittelen kaikille pcos:n kanssa taisteleville.

4057/6611 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo2 ja oviksen jälkeiset oirehtimiset kärsitty. Turvotus, vihlomiset, tuikkimiset, ilmavaivat ja sekaisin oleva vatsa 😁 johtuukohan nää kaikki siitä, kun oviksen jälkeen voi vuotaa jotain nestettä vatsaonteloon? Tuntuu ainakin siltä kun joka kierrossa samat kuviot dpo1 paikkeilla.

Ei sitten edes epätoivovarmisteltu eilen, kun riideltiin ja väiteltiin asioista 😤👍 sovittiin kyllä asiat ennen nukkumaanmenoa mutta fiilis oli kyllä tipotiessään. Kumpikaan meistä ei pysty ryhtyä hommiin siksi kun on pakko nyt, vaan fiilis ja välit pitää olla kunnossa.

Tää kierto on kyllä..huoh. Ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Yrityksen alussa mulla oli jotenkin vahva tunne et kolmas yrityskierto on se tärppikierto, mut näin se sit meni 😁😤🙄😂 onneks nää "piinaviikot" menee töissä ja sit menkkojen tullessa alkaa myös kesäloma.

Tsemppiä kaikille muille 🌞❤️

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

4058/6611 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä piinailijoille ♥️

Omaa napaa..

Mulla nyt sit tiputtelu johti lopulta menkkoihin hieman etuajassa. Eipähän tarvinnu piinailla niin kauaa tällä kertaa 😃 Jos nyt uus kierto olis mulle normaalimman pituinen 😅

N 28v., M 33v. | Lievä endometrioosi | Esikoinen haaveissa |
Yritys aloitettu 3/20

4059/6611 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chard kirjoitti:

Dpo2 ja oviksen jälkeiset oirehtimiset kärsitty. Turvotus, vihlomiset, tuikkimiset, ilmavaivat ja sekaisin oleva vatsa 😁 johtuukohan nää kaikki siitä, kun oviksen jälkeen voi vuotaa jotain nestettä vatsaonteloon? Tuntuu ainakin siltä kun joka kierrossa samat kuviot dpo1 paikkeilla.

Ei sitten edes epätoivovarmisteltu eilen, kun riideltiin ja väiteltiin asioista 😤👍 sovittiin kyllä asiat ennen nukkumaanmenoa mutta fiilis oli kyllä tipotiessään. Kumpikaan meistä ei pysty ryhtyä hommiin siksi kun on pakko nyt, vaan fiilis ja välit pitää olla kunnossa.

Tää kierto on kyllä..huoh. Ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Yrityksen alussa mulla oli jotenkin vahva tunne et kolmas yrityskierto on se tärppikierto, mut näin se sit meni 😁😤🙄😂 onneks nää "piinaviikot" menee töissä ja sit menkkojen tullessa alkaa myös kesäloma.

Tsemppiä kaikille muille 🌞❤️

Chard, jospa tämä kierto tuo sen kaivatun pplussan👍❤

Nestettä tosiaan alkaa valua heti ovulaation tapahduttua, joka näkyy ultrassa. Mä en ole huomannut mitään oireita tästä, vain se piston tunne, kun munasolu irtoaa.

Tähtitaivas☆

4060/6611 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille!❤🎶🎶🎶

Omaa napaa: alavatsan puristelu on jatkunut kokonaisen viikon ja molemmat munasarjat kipuilleet. Puristuksen omainen tunne jatkuu edelleen. En muista tällaista aiempaa kiertoa, tosin en ole ovuloinutkaan kahta munasolua kerralla.

Tuntemukset on siis lupaavia, joten toiveet korkealla❤😘

Tänään dpo 8 ja dpo 7

Ostin r-testejä, apteekin oman ja Predictorin. Testaan luultavasti aika pian, jos ihan hetken vielä malttaisi🤪🤗

Tähtitaivas☆