Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään apua sähköiselle, lirulle, lasimaiselle tukalle?

Vierailija
23.02.2019 |

Olen kohta kolme kuukautta käyttänyt Hair-Volume luontaistuotetta huomaamatta yhtään mitään muutosta. Vaikka mitä suolasuihkeita ja hiuspuutereita laittaa on tukka hetken päästä ihan järkky roikko. Nyt hiukset ovat juuri olkapäille, aina ponnarilla kun muuten olisi vieläkin hirveämpi. Kuitenkin varmaan aika tyypillinen suomalainen kuontalo, miten saatte semmoisen laitettua kivasti, vinkkejä kiitos.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaus tai tyvikohotus.

Vierailija
42/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syy liruuteen on ohuissa hiuksissa niin kiharra niitä, näin itse teen.

Lasimaisissa hiuksissa ei kiharrukset pysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin hento, suora ja melko ohut hiuslaatu, veltto ja ryhditön.

- Pesu oliiviöljy-palashampoolla, pari kertaa viikossa, ei hoitoainetta ollenkaan.

- Annan hiusten kuivua itsekseen, en harjaa ennen kuin ovat kuivat.

- Leikkaan hiukseni itse, "blunt cut", ei kerrostusta mutta latvan kevennys kyllä, pituus korkeintaan olkapäitä hipova. Otsatukka.

- Muotovaahtoa, kuivashampoota jo puhtaisiin hiuksiin. Tekstuurisuihketta mahdollisesti. Ihan latvoihin öljyä ja loput vähät pituuksiin.

- Hiukset aina kiinni yöksi. Jonkinlaiset sormikiharat tai pantakiharat samalla, tai ihan vaan löyhä kierrenuttura, tulee rakennetta ja tuuheutta. Suorana en pidä oikein koskaan.

Näin toimien hyvinä päivinä jopa tykkään hiuksistani.

+ Luonnonkuituiset vaatteet, pipot ja huivit! Ei mitään akryyliä tai polyesteria.

Vierailija
44/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon papiljottikampaus ja papiljottien päälle suihkuttaa Xz-kampausnestettä ja annat kampauksen kuivua kunnolla , tunti on hyvä.Sitten aukikampaus ja kevyesti lakkaa.Kestää paljon pitempään kuin föönätty tai kihartimella laitettu.

Vierailija
45/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivashampoo on tän lirutukan pelastus.

Komppaan! Huom. puhtaaseen! tukkaan kun suihkuttaa Batisten volume-sarjan kuivashampoota, niin ero on valtava pesuvälejä myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi