Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään apua sähköiselle, lirulle, lasimaiselle tukalle?

Vierailija
23.02.2019 |

Olen kohta kolme kuukautta käyttänyt Hair-Volume luontaistuotetta huomaamatta yhtään mitään muutosta. Vaikka mitä suolasuihkeita ja hiuspuutereita laittaa on tukka hetken päästä ihan järkky roikko. Nyt hiukset ovat juuri olkapäille, aina ponnarilla kun muuten olisi vieläkin hirveämpi. Kuitenkin varmaan aika tyypillinen suomalainen kuontalo, miten saatte semmoisen laitettua kivasti, vinkkejä kiitos.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Oliva saippuaa, Ruohonjuuresta. Mulla auttoi! Jos hius takkuuntuu herkästi, sitten ei ole sopiva tuo Oliva.

Vierailija
22/45 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota permis. Ei harjaa, eikä hoitoaineita. Eikä ainakaan mulla ollut enää sen käsittelyn jälkeen sähköinen. Puudelia/mummopermistä ei tartte ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreppaa alahiukset juuresta, niin saat tuuheutta. Minikreppirauta ei paljoa maksa, ja kohottaa kivasti. Päällimmäiseksi jää kumminkin suoria hiuksia.

Vierailija
24/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XZ Muumi selvityssuihke poistaa sähköisyyden. Ei kannata kammata tukkaa kuin aamulla. Jos on vielä silloin sähköinen, niin suihkauttaa lisää Muumia.

Sähköisyyttä ei tule, kun ei käytä silikonituotteita.

(räkänaurua) Jaa meillä muksuna 70-luvulla kyllä kiipesi tukka esim. pipon mukana pystyyn asti tasan tarkkaan sähköisenä, eikä silloin ollut silikoneja missään. Silikoni päinvastoin vähentää sähköisyyttä, mutta sillä on niin paljon huonoja sivuvaikutuksia ettei kyllä kannata käyttää.

Vierailija
25/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan jos pesun jälkeen kosteana harjaa ovat aamulla rasvaisen oloiset, jos ei kosteana harjaa ovat sitte kun harjan saa kuontalon läpi revittyä ihan kaameat jouhihamput.

Mulla on samanlainen hiuslaatu. Ja niin ohuet hiukset että kun on auki suurinpiirtein läpi näkyy. Aavistus luonnonkiharaa mutta karmeat lirut. Ja heti rasvoittuu. Koitan harvoin pestä palashampoolla, muuten vedellä. Mutta miten ihmeessä nämä vahvistuisi? Ostin jo jotain tabletteja, auttaakohan ne onko kellään kokemusta ?

Mä söin jotain tabletteja eikä auttanut yhtään, mut sit mä söin jotain muita tabletteja ja kampaajanikin huomasi eron!

😁

Vierailija
26/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu oliiviöljysaippualla, ei hoitoainetta. Aiemmin, kun pesin sampoolla, niin silloin hiukset kaipasivat lisäksi kampausnestettä tai geeliä. Näistä mitkään liian voimakkaat eivät sopineet, itse keitin geeliä ksantaanijauheesta ja maissijauhoista.

Hennaaminen tekee hiusten pintaan kerroksen, joka ryhdistää ja poistaa sähköisyyttä. Hyvää hennaa saa tilaamalla Hennaserai-nettikaupasta. (Ei tietenkään sovi, jos ei pidä hennan väristä.)

Hiusten pitäminen suht lyhyenä. Noin kymmensenttinen on tarpeeksi lyhyt päällihiuksille, mikään siili ei tarvitse olla.

Permanentti toisiksi suurimmilla rullilla. Hiukset tosin pitää sitten "laittaa" jonkin laitteen kanssa aamuisin.

Suunnitelmissa minulla on koettaa, miten käy kun lopetan permanentit, kasvatan tukan pitkäksi ja opettelen erilaisia letityksiä. Oliiviöljysaippualla pesemistä, hoitoaineettomuutta ja hennaamista aion jatkaa. Tässä ketjussa tuli vinkki krepata alahiusten juuret kapealla raudalla. Sitä ehkä kokeilen sitten kun hiukset ovat pidemmät.

Vierailija
27/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

raitoja kampaajalla, esim vaaleita. Itellä parhaiten toiminut.

Juu, hyi hyi.

Vierailija
28/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo on tän lirutukan pelastus.

Vierailija
29/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liruun auttaa palashampoo (se tahmeus helpottaa viikossa, parissa kun hius tottuu) ja kuivashampoo, mutta sitten on se sähköistys, johon taas auttaa ihan päinvastaiset jutut (tuju hoitoaineen käyttö ja hiuslakka). En ole keksinyt mikä auttaisi molempiin 😒

Vierailija
30/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoniton, sulfaatiton, väriaineeton ja hajustamaton shampoo ja hoitoaine. Itse suosin öljypohjaisia. Esim oliiviöjy, tyrniöjy, kookosöljy.

Itsellä lasimainen ja liukas hiuslaatu. Hiukset nyt melkein pepun päälle. Ei ole sähköiset, eikä mene päätä myöten. Voin myös harjata märkinä/kosteana, kun ei ole takussa koskaan.

Vierailija
31/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukset suosiolla aina kiinni, tosi helpot. Pesen syväpuhdistavalla shampoolla enkä käytä mitään muita aineita paitsi hiuslakkaa että pysyy etuosan lyhyemmät hiukset paikoillaan.

Vierailija
32/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi tuo neuvo, että antaa hiusten kuivua vapaasti. Ne on sitten niin päätä myöten, että ehtivät rasvoittua ennen kuin kuivuvat.

Ei tule lirua vaan vahvat ja tuuheat hiukset kun lopetat sen föönaamisen. Hiuspohjakin voi hyvin.

Älä puhu soopaa. Olen 40 v ja antanyt koko ikäni hiusten kuivua vapaasti. Lopputulos on aina surullinen ,päätä myöten makaavaa liimaletti. Joks lisäksi alkaa näyttää likaiselta heti kuivuttuaan..

Vierailija
33/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Oliva saippuaa, Ruohonjuuresta. Mulla auttoi! Jos hius takkuuntuu herkästi, sitten ei ole sopiva tuo Oliva.

Tai mitä tahansa muuta kasviöljysaippuaa, tuo Oliva kun on vaan saippua :)

Vierailija
34/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy liruuteen on ohuissa hiuksissa niin kiharra niitä, näin itse teen.

Vierailija
35/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liruun auttaa palashampoo (se tahmeus helpottaa viikossa, parissa kun hius tottuu) ja kuivashampoo, mutta sitten on se sähköistys, johon taas auttaa ihan päinvastaiset jutut (tuju hoitoaineen käyttö ja hiuslakka). En ole keksinyt mikä auttaisi molempiin 😒

Sahköisyys asettuu kosteutuksella, ja vaivaa siksi talvella (kuiva ilma, keskuslämmitys). Mulla auttoi jo huoneilman kosteuden korjaaminen (astmaatikkomiestä varten ilmankostuttimet), samalla katosivat sähköinen tukka, kuivat saharasääret ja kuorsaaminen, nokan limakalvotkin siis ottivat itseensä. 

Vierailija
36/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättalvi on kurjinta tukka-aikaa. Ilma on superkuivaa. Olen yrittänyt kärsiä kesään asti jolloin tukka on parhaimmillaan ja iho myös. Föönaan puolikuivan tukan ja joskus laitan puolikuivana klipseillä päälaelta ylös ja annan kuivua. Tuo hiukan runsautta. Ja hiuspuuteria käytän myös.

Vierailija
37/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadoshampoo ja -hoitoaine. Huippulöytö. Maksaa 5e/500ml. Esim. Prisma myy.

Fosfaatiton, silikoniton, ei hajusteita eikä väriaineita.

Vierailija
38/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi sopiva pituus, onko, tai varmaankin on että lyhyttä tukkaa joutuu aina laittamaan. Nyt puolipitkä ja aina kiinni olisiko muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
39/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko kukaan saanut mitään apua luontaistuotteista tai apteekin pillereistä, joita mainostetaan.

Vierailija
40/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apteekki myy, onko priorin? Onko apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi