Olen 183 cm pitkä nainen.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla voimakas karvankasvu?
Ihan normaali
Pitkillä naisilla korkea testosteronitaso takaa reippaan karvankasvun, mutta onneksi myös kovan seksuaalivietin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
59kg
Sopivan pituinen, ei haise sukkamehu nokkaan ja pieru
Oletko kiinnostunut seurustelumielessä 189 cm pitkästä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla korkea testosteronitaso takaa reippaan karvankasvun, mutta onneksi myös kovan seksuaalivietin.
Mistä päättelet, että pitkillä naisilla olisi korkeat testosteronitasot? Pituus ei ole yhdistettynä testosteronin määrään naisilla, eikä muuten miehilläkään.
Sitäpaitsi kai myös estrogeeni on jotenkin yhdistettynä kovaan seksuaaliviettiin? Korkeiden estrogeenitasojen naiset kun tutkimusten mukaan pettävät herkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
59kg
Liian vähän tuohon pituuteen. Noin 10kg lisää tekisi hyvää.
Ei ole kysyttävää, mutta osanotto sinulle. Ei olisi mukavaa olla noin pitkä. Toivottavasti olet edes hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiinnostunut seurustelumielessä 189 cm pitkästä miehestä?
Voisin ollakin! Mutta sehän riippuu ihan muista tekijöistä esim tullaanko toimeen kuin pituudesta
Minäkin olen 183 cm pitkä, 56 v. Elämäni miehet ovat aina olleet pidempiä. En ole isoluinen enkä ylipainoinen joten en koe olevani iso enkä amatsoni enkä miesmäinen. The legs!
Oletko koskaan harmitellut pituuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Alkaako kengänkokosi 4:llä?
Vitosella alkaa.
Ei ole. Olet pitkä, tyylikäs, näytät hyvältä vaatteissa ja mitä kahdehdin: yletyt yläkaappeihin. :)
Kun sä kiedot kätesi mun kaulaani, minusta tuntuu kuin koko ympäröivä maailma olisi samaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan harmitellut pituuttasi?
Enpä juuri ,olen aina tykännyt olla pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitosella alkaa.
Miinuspeukutin, kunnes havahduin siihen, että kokonumeroja on erilaisia.
Minun vaimo 184cm ja painaa 148kiloa, itse olen 170cm ja painan 72kiloa. Kerran kun rajusti rakastelimme minulla murtui kylkiluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitosella alkaa.
Vitosella alkava kengänkoko olisi "lumilapio" tuolla pituudella. Sellainen on sopusuhtaisen näköinen vasta yli kahden metrin pituudella, sukupuolesta riippumatta.
Tiesitkö muuten, että 213 cm pitkällä Lauri Markkasellakin on kengänkoko "vain" 48-48,5? No, Late itse totesikin Maria Veitolan ohjelmassa, ettei se ole hänen pituiselleen isokokoinen jalka.
Onko sinulla voimakas karvankasvu?