Olen 183 cm pitkä nainen.
Kommentit (167)
Minulla on hyvä ystävätär joka on 181 cm. Minä olen 168 ja mielelläni olisin pitempi.
Tämä ystävättäreni on hollantilainen, ja hollantilaiset ovat pitkiä. Tutustuimme teineinä netissä kun molemmat kävimme eräällä foorumilla. Pidimme yhteyttä sen jälkeenkin ja tapaamme silloin tällöin. Hän on upea nainen, pitkä kuten sanottu, hoikka, näyttävä. Pukeutuu persoonallisesti.
Ole ap ylpeä itsestäsi ja kanna pituutesi rohkeasti!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä ystävätär joka on 181 cm. Minä olen 168 ja mielelläni olisin pitempi.
Tämä ystävättäreni on hollantilainen, ja hollantilaiset ovat pitkiä. Tutustuimme teineinä netissä kun molemmat kävimme eräällä foorumilla. Pidimme yhteyttä sen jälkeenkin ja tapaamme silloin tällöin. Hän on upea nainen, pitkä kuten sanottu, hoikka, näyttävä. Pukeutuu persoonallisesti.
Ole ap ylpeä itsestäsi ja kanna pituutesi rohkeasti!
181 cm ei ole poikkeuksellinen pituus suomalaisellekkaan naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla korkea testosteronitaso takaa reippaan karvankasvun, mutta onneksi myös kovan seksuaalivietin.
Omaatko siis ap korkean seksuaalivietin?
Vierailija kirjoitti:
Alkaako kengänkokosi 4:llä?
Minulla alkaa t. 159 cm.
Olisinpa minäkin.
T. 156 cm nainen
Ootteko huomanneet,kuinka yhteiskunnassa "hyväksytään" naiselle miesten keskipituutta lyhyempi pituus ja miehelle naisten keskipituutta pitempi pituus? Eli juuri nyt tässä yhteiskunnassa naisen on ok olla 183 cm, mutta 184 cm onkin jo liikaa. Ja mies saa olla 170 cm, muttei yhtään lyhyempi. En oikeasti tajua miten joku voi ottaa näitä "sääntöjä" vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet,kuinka yhteiskunnassa "hyväksytään" naiselle miesten keskipituutta lyhyempi pituus ja miehelle naisten keskipituutta pitempi pituus? Eli juuri nyt tässä yhteiskunnassa naisen on ok olla 183 cm, mutta 184 cm onkin jo liikaa. Ja mies saa olla 170 cm, muttei yhtään lyhyempi. En oikeasti tajua miten joku voi ottaa näitä "sääntöjä" vakavasti.
En minäkään. Olet ainoa, joka ottaa ne säännöt vakavasti.
Mikä on tämä pakkomielle pitkiin ihmisiin.
Ap etitkö seksiseuraa? M36 188cm
Vierailija kirjoitti:
en!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en!
Ok! Kiinnostelisi pitkä nainen. Ehkä joskus! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korkealla pillusi on?
Sori, oli pakko kysyä kun tuli väistämättä mieleen tämä víttu kuin hirvellä -analogia.
Ihan normi korkeudella mitä tämän pituisella ihmisellä nyt voi olla
Eli noin 120cm korkeudella? Liian korkealla lyhyen miehen polvillaan olla ja nuolla. Nuolis sun polvii.
Oletko työskennellyt tai ollut mallina mainoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko työskennellyt tai ollut mallina mainoksissa?
En oo ollut enkä haluaisi. Aika moni tuttava aina kysynyt " haluaisitko malliksi?"
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö mustia sukkahousuja?
en käytä
Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.
Mistä ostat vaatteita? Itselläni on välillä hanakalaa löytää mittasuhteiltaan oikeanlaisia vaatteita.
T. Nainen 181 cm
Juokse kun vielä voit.