Perjantain kunniaksi KÄNNIKOHELLUSKETJU
Ap on oksentanut vieraan naisen käsilaukkuun ja harrastanut seksiä baarin vessassa niin, että napsahti porttikielto. Ei tosin samana iltana nuo tapaukset :D
Kommentit (27)
Tuli nautittua yksi liikaa paikallisessa hotelli-ravintolassa. Kiipesin portaat toiseen kerrokseen ja menin tyhjään huoneeseen. Oksensin sängyn päätyyn ja nukahdin. Heräsin yöllä ja hiippailin ulos. Kukaan ei nähnyt...
Toisella kertaa samassa paikassa sammuin vessaan. Heräsin taas kun paikka oli hiljentynyt ja taas hipsin ulos. Mitenkä onnistuinkin 2 kertaa niin ettei mua huomattu? Tosi huolimatonta meininkiä....
Onpa hyvä että ne ajat on jo takana.
Mun sisko istahti kännissä akvaarioon. Tuli haava persaukseen.
Oksensin päälleni ekalla baarikerrallani. Myöhemmin oksensin kaverin pyyhkeeseen.
Tästä syystä en juo enää.
Vuodesta katosi taas pari päivää. Ja vaimo.
Istuin vahingossa vaimoni päälle kännissä ja vaimoni upposi kokonaan persreikääni. En enää ole juonut tuon tapauksen jälkeen.
- Oksensin kaverin parvekkeelta alas ja alhaalla kävellyt mies sai oksennuksen päälleen, sai raivarin ja koetti tulla alaovesta läpi.
- Päädyin kaverin lapsen sänkyyn nukkumaan, lapsi ei siis tietenkään ollut siellä ja kusin unessa alleni mitä ei ikinä ennen ollut käynyt ! Maksoin uuden patjan.
- Minulla oli keuhkopukentulehdus mutta baariin piti päästä, kesken illan tuli hengitysvaikeuksia ja minulle tilattiin ambulanssi. Sanottiin että tää tyttöhän on tulikuuma ja minä sönkötin että enkö ookkin ! Sairaalassa oksensin ympäriinsä ja hortoilin minihame vyötäröllä niin että stringit näkyi, lopulta sänkyni viereen käskytettiin vartija. Olin niin kännissä, etten tajunnut olevani vakavasti sairas.
Poke heitti minut ja ystäväni ulos baarin karaokesta. Poke oli tietenkin perhetuttu. Hävitin kerran myös siskoni uuden bussikortin, johon oli juuri ladattu kausi.
Esitin ystävieni kanssa ulkomaalaisia (meni läpi) ja saman illan aikana me aiheutimme joidenkin tuntemattomien miesten välille baaritappelun. Näiden lisäksi muuta pienempää juttua tullut kohellettua XD
Samalla kun laittauduimme kaverien kanssa, nautimme siiderin kyytipoikana irtiksiä joita etenkin minä ahmin. Tyhjään vatsaan karkkia ja siideriä.. bussissa oksensin sitten irtis/siiderisotkua ympäriinsä ,pitkiin hiuksiini tarttui myös oksennusta ja kuski heitti ulos. Villissä nuoruudessa tapahtui, nykyään onneksi olen järkiintynyt.
Oksensin tuoppiin laivalla ja lähdin tarjoilemaan sitä jokaiselle baarissaolijalle :(
Löysimme aamuyöllä joltain tietyömaalta ystävän kanssa liikennemerkin ja kannoimme sitä ympäri kaupunkia tietämättä mitä sillä teemme. Hylkäsimme nelimetrisen, helvetin painavan tangon kyltteineen jonkun lähikaupan eteen ja menimme nukkumaan.
Haastoin n 2 metrisen miehen painiin kylänraitilla. Itse olin joku 155 cm/45kg tyttönen. Sain hänet painimaan mutta pian ohikulkijat tuli väliin ja alkoivat syyttelemään miestä. Minua harmitti kun olisin varmasti voittanut. Ja en siis ole ikinä harrastanut painia tms :D
Vierailija kirjoitti:
Oksensin tuoppiin laivalla ja lähdin tarjoilemaan sitä jokaiselle baarissaolijalle :(
Siskon mies, tavattoman järjestelmällinen ja siisti, tuli pahoinvoivaksi kesken ravintolaillan pöydässä istuessaan. Hän otti tyhjän olutlasin, oksensi siihen hallitusti ja laittoi lasin sievästi pöydän alle piiloon. Siisti mies on siisti kännissäkin...
Vierailija kirjoitti:
Poke heitti minut ja ystäväni ulos baarin karaokesta. Poke oli tietenkin perhetuttu. Hävitin kerran myös siskoni uuden bussikortin, johon oli juuri ladattu kausi.
Esitin ystävieni kanssa ulkomaalaisia (meni läpi) ja saman illan aikana me aiheutimme joidenkin tuntemattomien miesten välille baaritappelun. Näiden lisäksi muuta pienempää juttua tullut kohellettua XD
XD parantaa kaiken.
Parhaimmissa kännikohelluksissa on se huono puoli että niitä ei muista kukaan.
Heräsin liikennekartion vierestä sohvalta ja meidän parvekkeella oli sellainen kulkukielto-puomi mikälie. Sellainen puna-kelta-raidallinen. Nehän painaa aivan hitosti, mutta ilmeisesti neljä kappaletta parikymppisiä tyttöjä jaksaa kännissä sellaisen rahjata viidenteen kerrokseen kierreportaita.
Kierin ravintolaivan portaat alas ja löin pääni, mekko korvissa ambulanssilla sairaalaan. Olimme juhlimassa kaverin nelikymppisiä ja itsekin olin miltei nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskon mies, tavattoman järjestelmällinen ja siisti, tuli pahoinvoivaksi kesken ravintolaillan pöydässä istuessaan. Hän otti tyhjän olutlasin, oksensi siihen hallitusti ja laittoi lasin sievästi pöydän alle piiloon. Siisti mies on siisti kännissäkin...
Siisti mies ei piilottele oksennustuoppeja.
Vierailija kirjoitti:
Kierin ravintolaivan portaat alas ja löin pääni, mekko korvissa ambulanssilla sairaalaan. Olimme juhlimassa kaverin nelikymppisiä ja itsekin olin miltei nelikymppinen.
Onpa surkeaa ensihoitoporukkaa kun sinut mekko korvissa laittoivat ambulanssiin.
Sammuin synttäreitteni kunniaksi takapihani terassille. Kaveri oli kuulemma kysynyt, että aionko tulla sisälle nukkumaan. Totesin että ei ku tässä on hyvä. Kaveri meni itse nukkumaan sisälle sänkyyni. Aamulla kun heräsin niin ihmettelin miksi olen pihalla terassillani x asennossa ja on ihan helvetin kuuma. Menin sisälle ja kun katsoin peiliin, olin palanut tasan puoliksi naamasta ja kaulasta.. Sanoin kaverille että kerta ei mua sisälle raahannut, niin olisi edes laittanut aurinkorasvaa etten olisi niin pahasti palanut. Varmaan naapurit ihmetelly että mitä tuo tuolla rötköttää.. Sain muuten elämäni parhaimmat unet siinä kivikovalla terassilla. Ikinä en oo nukkunu niin hyvin!
Horjahdin Alkossa hyllyä päin ja varmaan sata pulloa tippui alas ja suurin osa meni palasiksi. Pullo jäi siltä erää ostamatta ja porttikieltoakin napsahti siihen liikkeeseen kokonainen vuosi. Onneksi ei tullut laskua siitä keikauksesta!