Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perjantain kunniaksi KÄNNIKOHELLUSKETJU

Vierailija
22.02.2019 |

Ap on oksentanut vieraan naisen käsilaukkuun ja harrastanut seksiä baarin vessassa niin, että napsahti porttikielto. Ei tosin samana iltana nuo tapaukset :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Purp xdlsd

Vierailija
22/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hukkui käsilaukku ja sen myötä rahapussi. Tämä tapahtui viime kesänä hirveiden helteiden aikaan ja sekin on käsittämätöntä, että miksi olin ottanut varastosta potkurin ja vienyt sillä kuulemma suklaalevyn naapurin postilaatikkoon 😐

Rahapussi palautettiin ja olen siitä kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kipeä, mutta ihastus soitti että tulisinko käymään, hänellä oli velkani. Hän oli minulle velkaa muutaman kaljan ja hiukan rahaa ja menin sitten hakemaan niitä. Hänellä oli kavereita käymässä, jotka maanittelivat minua juomaan kanssaan ja ajattelin että jos yhden otan.

No se yksi venyi useampaan ja lopputuloksen voi arvata, kun juo viinaa ja kaljaa tyhjään mahaan kipeänä...Loppuillasta olin aivan sekaisin, en muista kauhean hyvin enää, mutta sen muistan että oksenkin ihastukseni sänkyyn ja sen jälkeen sammuin siihen. Muistan kun minua heräteltiin ja sanottiin, että he lähtevät baariin, minä jäin nukkumaan.

Jossain vaiheessa heräsin, ihmettelin missä olen ja miksi olen yltäpäältä oksennuksessa. Lähdin kotiin kellekään ilmoittamatta, matkasta en muista paljoa muuta kuin sen, että muistan kaatuneeni piikkipuskaan ja sen, että maailma heilui ihan kauheasti.

En käsitä, miten pääsin kotiin hengissä. Seuraavana päivänä minulla sitten olikin elämäni kamalin krapula, edes vesi ei pysynyt sisällä ja oksensin iltapäivään asti. Kauhea olo oli vielä sitäkin seuraavana päivänä.

Vierailija
24/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin rivariasuntomme oven edestä naapurin ravisteluun, pääni alla oli käsilaukku ja kainalossa pitsaloota jossa puoliksi syöty pitsa. Kenkäni olivat kateissa ja jalkapohjani ihan mustat, eli olin kävellyt paljasjaloin kotiin . Myös farkkutakkini oli hukassa. Könyttyäni naapurin tuijotuksen alla sisään, syöksyin vessaan ja oksensin pytyn täydeltä puoliksi sulanutta pitsaa, päässä jyski ja vapisutti. Istuin lattialla jalkojani tuijottaen ja lopulta pesin ne käsisuihkulla ennenkuin revin vaatteet pois ja menin sänkyyn. 

Mies herätti minut illalla että mitä helvettiä, oli tullut töistä niin vessa kuulemma haisi oksennukselta ja vessan lattiamatto oli märkä, makkariin taas johti farkkuhameen, topin ja alushousujen vana ja makkarista kuului karmeaa korinaa (en normaalisti kuorsaa ja mies luuli että teen kuolemaa). Että sellainen tyttöjen ilta !

Vierailija
25/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikohellus ei ole perjantaille mitenkään kunniaksi.

Vierailija
27/27 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up