Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Naisille ei löydy miehiä

Vierailija
22.02.2019 |

Iltalehdessä naiset murehtivat, että miehiä ei löydy eivätkä miehet lähesty.

Minä olen mies, joka tahtoisi pyytää ulos naista, joka työskentelee työpaikassa, jossa vierailen säännöllisesti. Minua ei ujostuttaisi kysyä naista ulos eikä naisen kieltävä vastaus saisi minua pohjamutiin, mutta sen sijaan kysymisen estää tilanteen epäsopivuus.

Minua on valistettu, ettei työssä olevaa ihmistä saa häiritä ja että on epäkohteliasta lähestyä työtä tekevää ihmistä.

Niinpä olen luovuttanut jo etukäteen. Nainen on osoittanut minulle mielestäni poikkeavaa huomiota ja minusta hän vaikuttaa mukavalta, mutta kun sosiaaliset normit estävät ulos kysymisen niin sitten ne estävät. Minkäs sille voi.

Kai se on niin, että nykyään suora treffejä tavoitteleva lähestyminen on sallittu enää (kännissä) yöelämässä tai netissä. Ainakin itselleni kaikki muut paikat tuntuvat epäsopivilta.

Kommentit (333)

Vierailija
21/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on toisinkin päin. Ei tässä ole niinkään kyse siitä, että kukaan olisi miehenä tai naisena vääränlainen. Ajan henki nyt vaan on se, ettei parisuhde ja perhe ole samassa arvossa kuin ennen, kun kaikkialla korostetaan itsenäisyyttä ja yksilöllisyyttä. Se heijastuu kaikkialle, ei vain tähän asiaan. Sitten niille, niin miehille kuin naisille, jotka edelleen haluaisivat sitä perinteistä parisuhdetta ja perhettä, on sen löytäminen haasteellisempaa.

Vierailija
22/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille pyytäminen ja flirttailu ovat etikettivirheitä työpaikalla vain silloin, kun toisen asemaa työntekijänä käytetään hyväksi.

Käytännössä: 

On ok kysyä ystävällisesti vaikkapa kaupan kassalta, saatko antaa hänelle numerosi ja jätät pallon hänelle. Voit myös kysyä hänen numeroaan - kaikki riippuu siitä, oletko tunkeileva ja häiritsetkö/hidastatko toisen työpäivää.

Ei ole ok flirttailla palvelutyöntekijän kanssa sillä taka-ajatuksella, että heidän on työnsä puolesta pakko olla mukavia sinulle eivätkä voi kertoa, jos heistä tuntuu epämukavalta. 

Kunhan et aseta ketään asemaan, jossa heidän on epämukava/ahdistava kieltäytyä koska heidän tulisi periaatteessa olla mukavia kaikille asiakkaille, niin ihan hyvin voit pyytää ihmisiä treffeille. Suosittelen juurikin antamaan oman numerosi, eikä pyytämään toisen, koska esim. kassana on aika kurja joutua muiden kuullen sanomaan joku kulahtanut "me ei saada antaa numeroita asiakkaille"-purkkivastaus. Tai no, itseäni se jotenkin nolottaa ainakin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä löydä tuollaista artikkelia.

Tuossa on tuo juttu.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/445f808e-7cc5-4ba9-…;

Jos ette edes ole rupatteluväleissä niin ehdottomasti ei, sinun ei pidä mennä ehdottamaan treffejä. Aloita ensin sillä rupattelulla.

Sepä se. Jos kokee ihmisen ulkoisesti viehättäväksi eli kokee kemiaa, niin se ei nykykulttuurissa ole oikeutettu peruste kysyä ihmistä treffeille.

Minusta vain olisi helpompaa ehdotella treffejä oikeassa elämässä kuin laatia deitti-ilmoituksia nettiin, koska deitti-ilmoituksista ei kemia paljastu.

No kylläpä siinä taas uhriudutaan oikein kunnolla. Harvinaisempaa toki oli, että olivat naisia. Yleensähän vain miehet ulisee.

Kumppanin löytäminen on ihan itsestä kiinni noillakin naisilla. Jos kukaan ei tiedä, että olet tarjolla niin kukaan ei tule noutamaan kotoa hakemaan.

Vierailija
24/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla altistaa itseäni enää yksillekään pakeille. Jos olisi edes joskus onnistunut, niin voisi suhtautua vähän huumorillakin pakkeihin mutta ei.

Sitähän tässä yritetään sanoa, että älkää nyt jumalauta menkö ehdottelemaan treffejä naiselle, jonka kanssa ette ole edes rupatteluväleissä. Ensin se tuttavuuden solmiminen, se että nainen huomaa teidän olevan hauskaa ja kiinnostavaa seuraa. Sen jälkeen puolihuolimaton heitto, että "Olen muuten menossa viikonloppuna paikkaan x, kiinnostaako sua liittyä seuraan?" X voi olla elokuva, messut, näyttely, urheilutilaisuus, mitä tahansa. Jos se nainen on kiinnostunut niin kyllä se ymmärtää yskän.

Mutta jos ei halua pakkeja niin ei pidä mennä ehdottamaan treffejä "kylmiltään".

Vierailija
25/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä varakkaita miehiä riitä kaikille. Sitten täytyy olla ilman.

Vierailija
26/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää mennä ehdottamaan niitä treffejä sen sijaan, että menisi JUTTUSILLE.

Minusta on vähemmän epäkohteliasta pyytää suoraan treffeille kuin ruveta jutustelemaan naisen kanssa. Jos nainen sanoo treffeille ei, niin se on sillä selvä ja mies ymmärtää vetäytyä. Jos mies kuitenkin rupeaa jutustelemaan, niin sitä on paljon vaikeampi torjua.

Kuka tahtoo työpaikalleen jutustelevan miehen? 

Vierailija
27/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitossa mene häiritsemään työpaikan naista. Tiedät mitä ikävyyksiä siitä seuraa.

Vierailija
28/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille työntekijälle lappunen, jossa lukee vaikka "lähtisitkö syömään joku päivä? Terveisin Mikko. puh: xxx xxx"

Vierailija
29/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi pyytää vaikka lounaalle samana päivänä. Silloin se menee työlounaasta :) Ja siellä lounaalla voit sotten pyytää ulos vapaa-ajalla.

Arvostaisin.

Vierailija
30/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tuo juttu.

Jos ette edes ole rupatteluväleissä niin ehdottomasti ei, sinun ei pidä mennä ehdottamaan treffejä. Aloita ensin sillä rupattelulla.

Sepä se. Jos kokee ihmisen ulkoisesti viehättäväksi eli kokee kemiaa, niin se ei nykykulttuurissa ole oikeutettu peruste kysyä ihmistä treffeille.

Minusta vain olisi helpompaa ehdotella treffejä oikeassa elämässä kuin laatia deitti-ilmoituksia nettiin, koska deitti-ilmoituksista ei kemia paljastu.

Kyllähän se kemia on paljon enemmän kuin ulkonäkö. Voit olla täysin ok päällepäin ja NS paperilla täysin sopiva, mutta jos toinen ei tunne mitään yhteyttä sinuun ,ei ole kemiaa ja edellytyksiä suhteen kehittymiselle tuttavuutta pitemmälle.

Vierailija
31/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa mies.. Naisten vaatimustaso on älyttömällä pohjalla ja sekin taitaa perustuu roskalehtiin ja telkkarirealityyn. Kumppanilta odotetaan ihan mahdottomia asioita. Itse en ole tinderissä, mutta mitä olen kavereilta kuullut, että siellä naiset ei edes vastaa mitään ja jos lukee jonkun naisen profiilin, niin se ettii sitä kansikuvapoikaa mens health lehdestä. Ehkä tossa on se syy miks kovin moni ei jaksa yrittää. 90% miehistä ei ole sellasia mens health tai muun vastaavan lehden näkösiä jätkiä. Se 10% mikä jää niin niillä on itsellä sellaset omanlaisensa naiset jolla on myös yleensä tili täynnä rahaa.

Yli 80 % suomalaismiehistä on parisuhteessa viimeistään vähän yli kolmekymppisinä, joten älä jaksa provota tai ilmoitan asiattomaksi.

Siellä on tinderi täynnä miehiä. Laita kolmeksi tunniksi tinderi ja kato paljon luuris piippaa. Siitä sadan joukosta pitäs löytyy pari tyyppiä helposti. Naisilla se luuri piippaa taukoamatta, mutta kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
32/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tinderit täynnä miehiä.

Vierailija
33/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa mies.. Naisten vaatimustaso on älyttömällä pohjalla ja sekin taitaa perustuu roskalehtiin ja telkkarirealityyn. Kumppanilta odotetaan ihan mahdottomia asioita. Itse en ole tinderissä, mutta mitä olen kavereilta kuullut, että siellä naiset ei edes vastaa mitään ja jos lukee jonkun naisen profiilin, niin se ettii sitä kansikuvapoikaa mens health lehdestä. Ehkä tossa on se syy miks kovin moni ei jaksa yrittää. 90% miehistä ei ole sellasia mens health tai muun vastaavan lehden näkösiä jätkiä. Se 10% mikä jää niin niillä on itsellä sellaset omanlaisensa naiset jolla on myös yleensä tili täynnä rahaa.

Niin kukaanhan ei voi parantaa ulkonäköään , urheilla ja pukeutua hyvin. Hyvä kampaus, ja siisti pukeutuminen vie jo pitkälle. Tähän kun vielä yhdistetään hyvät käytöstavat ja sosiaaliset taidot niin menekki on taattu. Toki helpompi on itkeä yksinäisyyttään netissä illasta toiseen kuin tehdä asian ja itsensä hyväksi jotain konkreettista.

Vierailija
34/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tuo juttu.

Voi luoja taas... Minkä ihmeen takia pitää mennä ehdottamaan niitä treffejä sen sijaan, että menisi JUTTUSILLE. Juttelisi, rupattelisi, tutustuisi. Mutta ei. Taas pitää änkätä siitä kun ei kannusteta pyytämään treffeille. JOS SINÄ ET KEKSI MUKAVAA JUTELTAVAA EDES SIELLÄ TYÖPAIKALLA NIIN MINKÄ MOOSEKSEN TAKIA SE NAINEN LÄHTISI KANSSASI TREFFEILLE?

Miksi se jutustelu ensin on niin tärkeää? Jos mies on miellyttävän ja fiksun oloinen, kysyy kohteliaasti seurakseen jonnekin julkiselle paikalle, niin mitä siinä menettää, jos suostuu?

Minä olen ainakin muutaman kerran suostunut lähtemään treffeille noin. Kysytty suoraan, että lähdenkö kahville/lasilliselle. Yhdestä tällaisesta kehkeytyi pari vuotta kestänyt seurustelusuhde.

Miksi asioista pitää tehdä turhan vaikeita? Ja suoraan kysymisessä on sekin hyvä puoli, että tietää ainakin heti, että toinen on "siinä mielessä" kiinnostunut.

Vierailija
35/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tuo juttu.

Voi luoja taas... Minkä ihmeen takia pitää mennä ehdottamaan niitä treffejä sen sijaan, että menisi JUTTUSILLE. Juttelisi, rupattelisi, tutustuisi. Mutta ei. Taas pitää änkätä siitä kun ei kannusteta pyytämään treffeille. JOS SINÄ ET KEKSI MUKAVAA JUTELTAVAA EDES SIELLÄ TYÖPAIKALLA NIIN MINKÄ MOOSEKSEN TAKIA SE NAINEN LÄHTISI KANSSASI TREFFEILLE?

Miksi se jutustelu ensin on niin tärkeää? Jos mies on miellyttävän ja fiksun oloinen, kysyy kohteliaasti seurakseen jonnekin julkiselle paikalle, niin mitä siinä menettää, jos suostuu?

Minä olen ainakin muutaman kerran suostunut lähtemään treffeille noin. Kysytty suoraan, että lähdenkö kahville/lasilliselle. Yhdestä tällaisesta kehkeytyi pari vuotta kestänyt seurustelusuhde.

Miksi asioista pitää tehdä turhan vaikeita? Ja suoraan kysymisessä on sekin hyvä puoli, että tietää ainakin heti, että toinen on "siinä mielessä" kiinnostunut.

No minä en ainakaan lähde tuntemattomien miesten kanssa yhtään minnekään. Miksi vaivautua?

Vierailija
36/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne katosi se moni kymmen sivuinen ketju miten osa palstan miehistä uskoo että suhteeseen on hyvin alhaiset vaatimukset?

Ei kuulemma tarvitse edes miellyttää kumppanin silmää tai olla hyvää seuraa.

Vierailija
37/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti homma tyssää kun ei ole sitä naisten kuuluisaa kemiaa ensitreffeillä! Kuka voi odottaa jotain räiskettä ensimmäisen tunnin tutustumisen aikana? Jos kolmansien treffien jälkeen ei ole kummallakaan mitään fiiliksia jatkaa tapailua niin sen ymmärrän.

M32

Vierailija
38/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille työntekijälle lappunen, jossa lukee vaikka "lähtisitkö syömään joku päivä? Terveisin Mikko. puh: xxx xxx"

Onko kukaan ikinä vastannut mitään saadessaan tuollaisen lapun?

Vierailija
39/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nirsoja ammatin ja koulutuksen suhteen. Olen urheilullinen 3kymppinen mies joka ei tupakoi ja alkoa käytän ehkä kerran kuussa. Kavereiden kanssa vietän aikaa ja kohtalainen yleissivistys. Tinderissä kun kerron kysyttäessä olevani metallialan duunari niin nainen katoaa alle vuorokaudessa.

Hitsaaja 33

Vierailija
40/333 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut naisilta sellaisen neuvon valitellessani, kun ei naista löydy: "laske rimaasi". Ehkäpä sama toimii miesten puutteesta valittavilla naisillakin sitten, vai onko taas jotenkin ihan eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi