Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Naisille ei löydy miehiä

Vierailija
22.02.2019 |

Iltalehdessä naiset murehtivat, että miehiä ei löydy eivätkä miehet lähesty.

Minä olen mies, joka tahtoisi pyytää ulos naista, joka työskentelee työpaikassa, jossa vierailen säännöllisesti. Minua ei ujostuttaisi kysyä naista ulos eikä naisen kieltävä vastaus saisi minua pohjamutiin, mutta sen sijaan kysymisen estää tilanteen epäsopivuus.

Minua on valistettu, ettei työssä olevaa ihmistä saa häiritä ja että on epäkohteliasta lähestyä työtä tekevää ihmistä.

Niinpä olen luovuttanut jo etukäteen. Nainen on osoittanut minulle mielestäni poikkeavaa huomiota ja minusta hän vaikuttaa mukavalta, mutta kun sosiaaliset normit estävät ulos kysymisen niin sitten ne estävät. Minkäs sille voi.

Kai se on niin, että nykyään suora treffejä tavoitteleva lähestyminen on sallittu enää (kännissä) yöelämässä tai netissä. Ainakin itselleni kaikki muut paikat tuntuvat epäsopivilta.

Kommentit (333)

Vierailija
321/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat sosiaalisesti todella kömpelöä porukkaa, sen näkee hyvin lähijunissa ja ruuhkabusseissa.

Ei ole mikään ihme että kuolemme pian sukupuuttoon..

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/jarkyttava-tilasto-jos-sama-tahti-jatk…

Edes skorpioni ei ole niin tyh mä kuin suomalainen. Usein kuulee väitettävän että skorpioni pistää itsensä hen giltä jouduttuaan tulen saartamaksi mutta se ei pidä paikkaansa. Suomalainen sen sijaan auttaa itseään sukupuuttoon kuo lemis essa koska häpeää niin paljon suomalaisuuttaan ja esiisiensä ja -äitiensä perintöä.

Vierailija
322/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen juoppo tai mammanpoika ei oikein miellytä. Suosin naisena arabeja koska he pitävät naisia prinsessoina. Arabimies ojentaa mulle aine käden kun nousen bussin tai auton penkiltä, avaa oven ja kantaa kauppakassit. En saa edes laukkuani kantaa. Tämä on musta paljon ihanempaa eikä mun tarvitse enää leikkiä miehelle äitiä toisin kuin suomalaisille miehille. Naiset, ottakaa arabimies jos haluatte mieslapsistanne, jotka ei osaa tehdä mitään omatoimisesti eroon niin ottakaa arabi.

Mutta nythän mies on äiti sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen juoppo tai mammanpoika ei oikein miellytä. Suosin naisena arabeja koska he pitävät naisia prinsessoina. Arabimies ojentaa mulle aine käden kun nousen bussin tai auton penkiltä, avaa oven ja kantaa kauppakassit. En saa edes laukkuani kantaa. Tämä on musta paljon ihanempaa eikä mun tarvitse enää leikkiä miehelle äitiä toisin kuin suomalaisille miehille. Naiset, ottakaa arabimies jos haluatte mieslapsistanne, jotka ei osaa tehdä mitään omatoimisesti eroon niin ottakaa arabi.

Lucky you. onnea urallesi. Tulee päättymään ikävästi

Vierailija
324/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vain katkera kun et saa miehellesi olla todellinen prinsessa vaan joku äitihahmo. Mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta ja tehdä raskasta työtä. Koen itseni paljon vapaammaksi näin. Oon kasvattanut omat tyttärenikin näin.

Vierailija
325/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen ja tasan kerran on mies kysynyt numeroani ja mahdollisuutta kahvitteluille. Kyseessä oli n. 20v itseäni vanhempi juoppo joka ilmeisesti kirjoitti numeroni väärin koska ikinä en hänestä kuullut mitään.

Olen hoikka, treenattu, koulutettu, ja yritän parhaani mukaan olla helposti lähestyttävä. Silti en ole ikinä löytänyt edes sitä kahviseuraa. Jossain on oltava vika, ilmeisesti se on minussa.

Vierailija
326/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v nainen ja tasan kerran on mies kysynyt numeroani ja mahdollisuutta kahvitteluille. Kyseessä oli n. 20v itseäni vanhempi juoppo joka ilmeisesti kirjoitti numeroni väärin koska ikinä en hänestä kuullut mitään.

Olen hoikka, treenattu, koulutettu, ja yritän parhaani mukaan olla helposti lähestyttävä. Silti en ole ikinä löytänyt edes sitä kahviseuraa. Jossain on oltava vika, ilmeisesti se on minussa.

Kuinka monta kertaa olet itse kysynyt kahviseuraa?

Vierailija
327/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullon varmaan tatuointi ja/tai kouvolatukka, ei ole muuta mahdollisuutta tai olet taruolento, tän palstan miesten mukaan. Mutta älä silti annan juopoille numeroasi, sano edes että tulevat selvänä kysymään jos vielä muistavat koko jutun.

Vierailija
328/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä löydä tuollaista artikkelia.

Tuossa on tuo juttu.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/445f808e-7cc5-4ba9-…;

Jos ette edes ole rupatteluväleissä niin ehdottomasti ei, sinun ei pidä mennä ehdottamaan treffejä. Aloita ensin sillä rupattelulla.

Sepä se. Jos kokee ihmisen ulkoisesti viehättäväksi eli kokee kemiaa, niin se ei nykykulttuurissa ole oikeutettu peruste kysyä ihmistä treffeille.

Minusta vain olisi helpompaa ehdotella treffejä oikeassa elämässä kuin laatia deitti-ilmoituksia nettiin, koska deitti-ilmoituksista ei kemia paljastu.

Voi luoja taas... Minkä ihmeen takia pitää mennä ehdottamaan niitä treffejä sen sijaan, että menisi JUTTUSILLE. Juttelisi, rupattelisi, tutustuisi. Mutta ei. Taas pitää änkätä siitä kun ei kannusteta pyytämään treffeille. JOS SINÄ ET KEKSI MUKAVAA JUTELTAVAA EDES SIELLÄ TYÖPAIKALLA NIIN MINKÄ MOOSEKSEN TAKIA SE NAINEN LÄHTISI KANSSASI TREFFEILLE?

Miksi se jutustelu ensin on niin tärkeää? Jos mies on miellyttävän ja fiksun oloinen, kysyy kohteliaasti seurakseen jonnekin julkiselle paikalle, niin mitä siinä menettää, jos suostuu?

Minä olen ainakin muutaman kerran suostunut lähtemään treffeille noin. Kysytty suoraan, että lähdenkö kahville/lasilliselle. Yhdestä tällaisesta kehkeytyi pari vuotta kestänyt seurustelusuhde.

Miksi asioista pitää tehdä turhan vaikeita? Ja suoraan kysymisessä on sekin hyvä puoli, että tietää ainakin heti, että toinen on "siinä mielessä" kiinnostunut.

Miten se mies voi vaikuttaa miellyttävältä ja fiksulta, jos sen kanssa ei ole edes jutellut?

Kai nyt ulkonäöstä, käytöksestä, eleistä ja tilanteesta voi jotain päätellä? Jos mies on viinalta haiseva, likainen, epäilyttävän kuuloinen jne, niin ei varmaan vaikuta miellyttävältä. Päinvastainen taas voi vaikuttaa miellyttävältä. Mutta jokainen voi tehdä elämästään juuri niin vaikeaa kuin haluaa, ja itsestään mahdollisimman vaikeasti tavoiteltavan, jos se tuntuu turvallisemmalta.

Pelkän ulkonäön perusteella sarjadeittaileva ihminen ei kiinnosta. Näitä on jo tarpeeksi tinderissä.

Eli johonkin kahville lähteminen on ylivoimaisen vaikeaa? Ei ihme, ettei kukaan koskaan pyydä ketään mihinkään spontaanisti.

Hei oikeasti; oletan että olet heteromies. Työsi puolesta näet miestä, joka on fiksu ja mukava mutta jota kohtaan et tietenkään koe pienintäkään vetovoimaa. Miksi lähtisit hänen kanssaan kahville, jos hän yhtäkkiä töksäyttää sellaisen kysymyksen? Puhumattakaan jos hän pyytää treffeille? Meillä ei ole minkäänlaista syytä olettaa, että kyseinen nainen olisi kiinnostunut ap:sta (joka muuten katosi paikalta kehitettyään tämän provon).

Tai olet nainen, jonka työpaikalla käy mies, joka on siisti, ei haise vanhalle viinalle, mutta vain vilkuilee ujosti kohti. Et ole koskaan jutellut hänen kanssaan, et edes saanut kunnon katsekontaktia puhumattakaan, että hän olisi heittänyt jotain hauskaa kommenttia pikaisesti kohdatessanne. Nyt tuo mies lyttää lapun kouraan tai saa kakaistua sen verran ulos, että "lähetkö kahville/treffeille". Mikä sinut saisi uskomaan, että siellä kahvilla tuosta miehestä kuoriutuisi mukava, seurallinen, hauska seuralainen??

Miksi tässäkin oletetaan, että naisen rooli on vain hiljaa odottaa, että mies tekisi jotain? Ja sitten syytetään miestä tylsäksi, kun hän ei tehnyt mitään ennen treffiehdotusta. Eihän tuollainen nainen voi olla itse mitään muuta kuin kuolettavan tylsä.

Vierailija
329/333 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rtyrytery kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä löydä tuollaista artikkelia.

Tuossa on tuo juttu.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/445f808e-7cc5-4ba9-…;

Jos ette edes ole rupatteluväleissä niin ehdottomasti ei, sinun ei pidä mennä ehdottamaan treffejä. Aloita ensin sillä rupattelulla.

Sepä se. Jos kokee ihmisen ulkoisesti viehättäväksi eli kokee kemiaa, niin se ei nykykulttuurissa ole oikeutettu peruste kysyä ihmistä treffeille.

Minusta vain olisi helpompaa ehdotella treffejä oikeassa elämässä kuin laatia deitti-ilmoituksia nettiin, koska deitti-ilmoituksista ei kemia paljastu.

Voi luoja taas... Minkä ihmeen takia pitää mennä ehdottamaan niitä treffejä sen sijaan, että menisi JUTTUSILLE. Juttelisi, rupattelisi, tutustuisi. Mutta ei. Taas pitää änkätä siitä kun ei kannusteta pyytämään treffeille. JOS SINÄ ET KEKSI MUKAVAA JUTELTAVAA EDES SIELLÄ TYÖPAIKALLA NIIN MINKÄ MOOSEKSEN TAKIA SE NAINEN LÄHTISI KANSSASI TREFFEILLE?

Miksi se jutustelu ensin on niin tärkeää? Jos mies on miellyttävän ja fiksun oloinen, kysyy kohteliaasti seurakseen jonnekin julkiselle paikalle, niin mitä siinä menettää, jos suostuu?

Minä olen ainakin muutaman kerran suostunut lähtemään treffeille noin. Kysytty suoraan, että lähdenkö kahville/lasilliselle. Yhdestä tällaisesta kehkeytyi pari vuotta kestänyt seurustelusuhde.

Miksi asioista pitää tehdä turhan vaikeita? Ja suoraan kysymisessä on sekin hyvä puoli, että tietää ainakin heti, että toinen on "siinä mielessä" kiinnostunut.

Miten se mies voi vaikuttaa miellyttävältä ja fiksulta, jos sen kanssa ei ole edes jutellut?

Kai nyt ulkonäöstä, käytöksestä, eleistä ja tilanteesta voi jotain päätellä? Jos mies on viinalta haiseva, likainen, epäilyttävän kuuloinen jne, niin ei varmaan vaikuta miellyttävältä. Päinvastainen taas voi vaikuttaa miellyttävältä. Mutta jokainen voi tehdä elämästään juuri niin vaikeaa kuin haluaa, ja itsestään mahdollisimman vaikeasti tavoiteltavan, jos se tuntuu turvallisemmalta.

Pelkän ulkonäön perusteella sarjadeittaileva ihminen ei kiinnosta. Näitä on jo tarpeeksi tinderissä.

Eli johonkin kahville lähteminen on ylivoimaisen vaikeaa? Ei ihme, ettei kukaan koskaan pyydä ketään mihinkään spontaanisti.

Se että olettaa jonkun olevan potentiaalinen kumppani vain ulkonäön perusteella, ilman että kiinnostaa edes ensin keskutella kertoo ihmisestä paljon. Pinnallinen.

Olet kapeakatseinen, vaikea ja rajoittunut henkilö. Yhden kerran kun käy kahvilla, selviää onko myös juttujen puolesta minkäänlaista kemiaa.

Se kyllä puhuu paskaa, joka väittää etteikö ulkonäöllä olisi MINKÄÄNLAISTA merkitystä. Näistä tulee aina niin vastenmielinen "minä olen niin erinomainen ja pyhä ihminen koska en välitä pätkääkään ulkonäöstä"-kuva vaikka sitten todellisuudessa kuitenkaan eivät huoli jotain mukavaa tyyppiä kumppaniksi koska tällä on esim. hassun näköinen silmien karsastus.

En löydä viestiä jossa sanotaan ettei ulkonäöllä ole merkitystä? Ainoastaan kritisoitu sitä että haluaa jonkun kanssa treffeille vain ulkonäön takia.

Ovatko ne ihmiset itse niin sisällöttömiä kuoria että heille oikeasti riittää kiinostuksen herättämiseen pelkkä pinta?

Jostainhan se on aloitettava ja sen ulkonäönkin on lopulta kelvattava, joten miksi ei voisi yhtä hyvin lähteä sen perusteella liikkeelle? Kun se koko tutustumisprosessi täytyy joka tapauksess akäydä läpi eikä koskaan voi etukäteen tietää, loksahtaako kaikki kohdilleen.

Mikäs on sitten sellainen jalo ja puhdas ominaisuus, jonka perusteella enkelitkin hyväksyvät tutustumisen aloittamisen?

Tuota olen koko palstalla viettämäni ajan yrittänyt kertoa, että kiinnostus herää ulkonäöstä. Jostain syystä palstamiehille se on vain ihan kestämätön totuus. Heidän mielestään kiinnostuksen pitäisi herätä jostain muusta.

Ketä tässä nyt siis pitäisi uskoa?

Sekä miehissä että naisissa(enemmän naisissa) on näitä jeesustelijoita, jotka lässyttävät ettei ulkonäöllä ole muka mitään väliä. He joko kieltävät totuuden, koska eivät tahdo hyväksyä sitä, tai sitten eivät edes ymmärrä, että se on paljolti myös alitajuista, ihminen ei VOI sille mitään että ulkonäkö vaikuttaa. Sille on ihan omat biologiset syynsä.

Vierailija
330/333 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päättänyt elellä elämäni yksin, kun en sellaista neitiä saa, josta voisi itsekin viehättyä. Opintojen aikana tein duunarihommia ja jotkut yksinkertaiset duunarit kyseli pariin kertaan naisasioista ja perheenperustamisista. Opiskelin siis teknillisessä yliopistossa ja tein tehdashommia pari vuotta. Nämä kyselijät oli sellaisia, miten sen nyt kauniisti sanoisi, ei niin älykkäitä eikä vaimonsakaan olleet mitään ruudinkeksijöitä. Ainakin yhden vaimo oli melkoinen ryhävalas, myös kouluja käymätön. Tuskin itseäni seksuaalisesti viehättäisi sellainen. Mieluummin pidän huolta vain omista tarpeistani ja hyvinvoinnistani

M33

Samoin teemme me naiset. Toivottavasti löydät etsimäsi!

Eniten ärsyttää nämä kyselijät. Kyselijät ovat kaikki max. ammattikoulun käyneitä eikä kovin älykkäitä. Itse haluan edetä urallani ja luoda uraa eteenpäin. Näillä vähemmän älykkäillä ei ole elämässä muuta iloa kuin perhe. Itse olen muuttanut ympäri Suomea töitten perässä. Yksi tämmöinen vähemmän älykäs ei suostu muuttamaan mihinkään eikä lähtemään kotoa 60km kauemmas töihin. Itse olisin tarjonnut toiselta puolelta suomea töitä tälle, mutta "mun perhe on täällä". 

Niin, kumpiko tyyppi tässä sitten lopulta on se fiksumpi? Kyllä on iloton elämä, jos ainoa onni on olla ratas jonkun firman koneistossa, hyppiä paikasta toiseen ja tehdä jotain hommaa, jonka voisi tehdä yhtä hyvin joku muu ja tekeekin heti, jos sinulla tahti hiipuu. Ja minkä vuoksi, rahan? Statuksen?

Vierailija
331/333 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa mies.. Naisten vaatimustaso on älyttömällä pohjalla ja sekin taitaa perustuu roskalehtiin ja telkkarirealityyn. Kumppanilta odotetaan ihan mahdottomia asioita. Itse en ole tinderissä, mutta mitä olen kavereilta kuullut, että siellä naiset ei edes vastaa mitään ja jos lukee jonkun naisen profiilin, niin se ettii sitä kansikuvapoikaa mens health lehdestä. Ehkä tossa on se syy miks kovin moni ei jaksa yrittää. 90% miehistä ei ole sellasia mens health tai muun vastaavan lehden näkösiä jätkiä. Se 10% mikä jää niin niillä on itsellä sellaset omanlaisensa naiset jolla on myös yleensä tili täynnä rahaa.

Kun katsot kadulla vastaantulevia pariskuntia, niin niistä on Men's Healthit kaukana. Typerää rakentaa ymmärryksesi jonkun Tinderin varaan, sitä kun käyttää aktiivisesti enimmäkseen yhteiskunnan pinnallisempi aines, joille on normaalia ihmisten swaippailu joo ja ei -pinoihin.

Me kaikki lajittelemme ihmiset mielessämme kyllä ja ei -pinoihin, tinder on vain sähköinen apuväline. Vai kelpaako sinulle ihan kuka vaan? Kuka nyt ekana ehtii?

Vierailija
332/333 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vain katkera kun et saa miehellesi olla todellinen prinsessa vaan joku äitihahmo. Mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta ja tehdä raskasta työtä. Koen itseni paljon vapaammaksi näin. Oon kasvattanut omat tyttärenikin näin.

Hienoa, elätettäviä turhakenaisia jo toisessa polvessa. Ja illuusio vapaudesta.

Vierailija
333/333 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihainen miestrolli trollailee ja toiset miehet uskoo. Voi elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi