Penispenis-pojille: iso ON huono!
Isompi penis on huono. Tässä totuus.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/17b24f95-0174-4961-…
Kommentit (66)
Ei ISO ole sen huonompi kuin keskivertokaan. Kaikelle on paikkansa. Olen katsellut monesti pidempiä rotunaisia, joilla leveät lauteet, kuin hevosella, pitkien säärten kanssa. Tuollaisen rotuperän kanssa ei takaa yletä mikään keskiverto penis yhtään mihinkään, saati nyt lusikassa. Itseäni nuo rotunaisten perät himoittaa, vaikken muuten isoista naisista pidäkään, mutta tietäisin 20cm kaluni olevan heille juuri sitä mitä he tarvitsevat, jotta naiminen tuntuisikin joltain. Jos on naisella hevosen perät pitää miehellä olla vastapainoiksi hevosen kulli, pitkä ja ranteen paksuinen. Leveät pulleat pakarat estävät ison kalun menemästä liian syvälle, pieni taasen ei yletä kuin pillun huulille.
Vierailija kirjoitti:
Jokunainenvaan kirjoitti:
Otsikko oli Iso on huono, Ei Iso on paras.
En ihmetellyt miesten epävarmuutta, vaan miksi miehet jauhavat samaa kokoasiaa ja toisekseen yrittävät todistella, että 13-senttinen on naisista hyvä. Joku tykkää, joku ei. Minä en. Ette te pysty määrittelemään, mistä kukakin nainen tykkää. Eikä se penis siitä pidemmäksi muutu, vaikka aiheesta avaa joka päivä ketjun. Kumpi on tärkeämpää, että "naiset" ajattelee, että peniksesi on hyvän pituinen vai että oma naisesi ajattelee niin?En ole tuo jolle vastasit, mutta kysynpä tällaista. Kuvitellaan, että tutustut mukavaan mieheen. Hän on sinun silmiisi komea ja teillä synkkaa alkumetreistä lähtien. Kemiaa löytyy ja havaittavissa on molemminpuolista, voimakasta ihastumista. Aloitat tapailun ja ennen pitää päädyt sänkyyn miehen kanssa. Mutta mitäs sieltä housuista löytyykään: 13 cm penis. Lopetatko orastavan suhteen siihen?
Hei, tuo kommentoija nro 20, joka vastasi minulle esittämääsi kysymykseen, ei ollut minä!! Olipa kiusallista.
Vastaan sinulle: nytpä pahan heitit.
Jos mies ja tilanne olisi kuvailemasi mukainen ja olisin kovin ihastunut, niin mikäs siinä enää auttaisi.
Oletetaan siis, että seksi olisi muuten oikein hyvää ja tyydyttävää molemmille.
En lopettaisi suhdetta enää siinä kohtaa.
Kaipaisin kyllä juuri kovaa takomista takaa ja pitkiä vetoja. Luulen, että saattaisin välillä muistella jonkun aiemman kumppanin ihannepenistä.
En osaa sanoa, tottuisiko tilanteeseen seksissä vai haikailisiko aina sitä muutamaa senttiä lisää, joka mahdollistaisi erilaisen seksin.
Jos suhde olisi hyvä niin sillä kuitenkin mentäisi. Ei kai kukaan jättäisi tuollaista korttia katsomatta, tulisiko tuosta vakava parisuhde, jossa olisimme onnellisia ties vaikka lopun ikää.
JOS taas tietäisin tuon pituuden etukäteen - no, riippuu, missä vaiheessa. Jos tunteet eivät olisi minun puoleltani pelissä, jos en olisi vielä ihastunut, niin en jatkaisi. Seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta minulle. Olin joskus hyvin epätyydyttävässä suhteessa, ei tule tapahtumaan toista kertaa.
Oletetaan, että naisella on a-kuppi, mutta olet aina pitänyt isorintaisista naisista. Saattaisit silti ihastua ja alkaa suhteeseen. Näin oletan. Ehkä muistelisit jotain hyvärintaista tyttöystävää välillä, tai vilkaisisit kadulla jotakuta, jolla on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
En ihmetellyt miesten epävarmuutta, vaan miksi miehet jauhavat samaa kokoasiaa ja toisekseen yrittävät todistella, että 13-senttinen on naisista hyvä. Joku tykkää, joku ei. Minä en. Ette te pysty määrittelemään, mistä kukakin nainen tykkää. Eikä se penis siitä pidemmäksi muutu, vaikka aiheesta avaa joka päivä ketjun. Kumpi on tärkeämpää, että "naiset" ajattelee, että peniksesi on hyvän pituinen vai että oma naisesi ajattelee niin?En ole tuo jolle vastasit, mutta kysynpä tällaista. Kuvitellaan, että tutustut mukavaan mieheen. Hän on sinun silmiisi komea ja teillä synkkaa alkumetreistä lähtien. Kemiaa löytyy ja havaittavissa on molemminpuolista, voimakasta ihastumista. Aloitat tapailun ja ennen pitää päädyt sänkyyn miehen kanssa. Mutta mitäs sieltä housuista löytyykään: 13 cm penis. Lopetatko orastavan suhteen siihen?
Hei, tuo kommentoija nro 20, joka vastasi minulle esittämääsi kysymykseen, ei ollut minä!! Olipa kiusallista.
Jos mies ja tilanne olisi kuvailemasi mukainen ja olisin kovin ihastunut, niin mikäs siinä enää auttaisi.
Kaipaisin kyllä juuri kovaa takomista takaa ja pitkiä vetoja. Luulen, että saattaisin välillä muistella jonkun aiemman kumppanin ihannepenistä.
En osaa sanoa, tottuisiko tilanteeseen seksissä vai haikailisiko aina sitä muutamaa senttiä lisää, joka mahdollistaisi erilaisen seksin.
Jos suhde olisi hyvä niin sillä kuitenkin mentäisi. Ei kai kukaan jättäisi tuollaista korttia katsomatta, tulisiko tuosta vakava parisuhde, jossa olisimme onnellisia ties vaikka lopun ikää.
JOS taas tietäisin tuon pituuden etukäteen - no, riippuu, missä vaiheessa. Jos tunteet eivät olisi minun puoleltani pelissä, jos en olisi vielä ihastunut, niin en jatkaisi. Seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta minulle. Olin joskus hyvin epätyydyttävässä suhteessa, ei tule tapahtumaan toista kertaa.
Oletetaan, että naisella on a-kuppi, mutta olet aina pitänyt isorintaisista naisista. Saattaisit silti ihastua ja alkaa suhteeseen. Näin oletan. Ehkä muistelisit jotain hyvärintaista tyttöystävää välillä, tai vilkaisisit kadulla jotakuta, jolla on hyvät.
En tiedä, oliko tuo loppuosa vastakysymys minulle, mutta vastaan silti. Olen henkeen ja vereen peppumiehiä; tykkään muodokkaista ja kiinteistä takapuolista naisilla. Mutta olenpa silti ollut myös pitkässä suhteessa naisen kanssa, jolla oli makuuni hyvin littana takamus. Tässä tapauksessa minulla oli tiedossa, minkälainen takamus oli kyseessä, koska senhän tietysti näkee heti päältä päin, toisin kuin peniksen. Eikä se estänyt ihastumista yhtään.
Tämä on omaa mutuiluani, mutta jotenkin tuntuu, että miehet eivät ole yhtä ehdottomia kriteereissään tai ainakin ovat "armollisempia" niissä. Sellainen käsitys on jäänyt, että jos naisella on hyvin tarkat senttivaatimukset jollekin fyysiselle ominaisuudelle miehessä, oli se sitten pituus, hartioiden leveys tai peniksen koko, niin niistä ei juurikaan jousteta. Eikä tietysti tarvitsekaan.
"En ymmärrä, miten joku mies voi kategorisesti ilmoittaa, että normaalikokoinen on paras."
Naisen puhetta. Ei ole koskaan joutunut talvella ulkovaatteissa käymään pissalla. Ison peniksen kanssa todella hankalaa se ulosveto ja jossain määrin myös takaisn sullominen. Suuririntaisilla naisilla on kuulemani mukaan myös ongelmia liikkuessa kun on hölskyvää massaa.
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä, miten joku mies voi kategorisesti ilmoittaa, että normaalikokoinen on paras."
Naisen puhetta. Ei ole koskaan joutunut talvella ulkovaatteissa käymään pissalla. Ison peniksen kanssa todella hankalaa se ulosveto ja jossain määrin myös takaisn sullominen. Suuririntaisilla naisilla on kuulemani mukaan myös ongelmia liikkuessa kun on hölskyvää massaa.
Aloituksessa, ja koko ketjussa, on puhuttu peniksen koosta NAISEN kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan, että naisella on a-kuppi, mutta olet aina pitänyt isorintaisista naisista. Saattaisit silti ihastua ja alkaa suhteeseen. Näin oletan. Ehkä muistelisit jotain hyvärintaista tyttöystävää välillä, tai vilkaisisit kadulla jotakuta, jolla on hyvät.En tiedä, oliko tuo loppuosa vastakysymys minulle, mutta vastaan silti. Olen henkeen ja vereen peppumiehiä; tykkään muodokkaista ja kiinteistä takapuolista naisilla. Mutta olenpa silti ollut myös pitkässä suhteessa naisen kanssa, jolla oli makuuni hyvin littana takamus. Tässä tapauksessa minulla oli tiedossa, minkälainen takamus oli kyseessä, koska senhän tietysti näkee heti päältä päin, toisin kuin peniksen. Eikä se estänyt ihastumista yhtään.
Tämä on omaa mutuiluani, mutta jotenkin tuntuu, että miehet eivät ole yhtä ehdottomia kriteereissään tai ainakin ovat "armollisempia" niissä. Sellainen käsitys on jäänyt, että jos naisella on hyvin tarkat senttivaatimukset jollekin fyysiselle ominaisuudelle miehessä, oli se sitten pituus, hartioiden leveys tai peniksen koko, niin niistä ei juurikaan jousteta. Eikä tietysti tarvitsekaan.
Kyllä, sinulle juuri suuntasin kysymykseni.
Ei minulla ole mitään ulkonäkövaatimuksia, olen ihastunut hyvinkin eri näköisiin ja -oloisiin miehiin. Ja rakkaudelle ei tosiaan voi mitään, jos se iskee niin se iskee. Sen jälkeen kaikki vaatimukset ovat pelkkää huttua.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ei tiedä mistä puhuu. Isokaluisen on helpompi käydä kusella talvella kun on kylmä. Iso kalu on kylmässäkin riittävän pitkä että siitä saa kiinni ja että ylettää housuista ulos. Kaivapa pieni kutistunut katkarapu. Tämän ongelman huomannut reissussa normikaluisten kanssa. Hitin vaikeaa ollut löytää koko vehjettä.
Olen saanut vain yhden miehen kanssa yhdynnässä orkut ilman mitään avustamista ja tällä miehellä on todella iso. Olen sitä mieltä että ei vain kova vaan myös iso penis tyydyttää paremmin. Mutta kyllä voisin kuvitella itseni seurustelevan ihan normikokoisen peniksen omaavan miehen kanssa. Joskus saattaisi tosin ajatukset mennä siihen isoon.
Täältä saa helposti kuvan, että naiset eivät normaalikalun omistavien kanssa ole. Totuus on kuitenkin ihan muuta. Monet elävät siis mielikuvitusmaailmassa.
Oudosti päättelet. En ole koskaan ollut pienikaluisen kanssa, elänkö siis mielikuvitusmaailmassa? En aio koskaan ollakaan mikäli voin tilanteen välttää. Olen parisuhteeseen enkä muutenkaan kyllä aio vaihtaa, eli todennäköisyys joutua kokeilemaan pientä on olematon.
Varmasti moni on pienikaluisen kanssa suhteessa ja naimisissa, onhan niitä keskikokoisia ja pieniä.
Itse muistelisin kyllä kaivaten joskus oikein hyvän kokoista, joka joskus upposi sisääni
Tässä ketjussa puhuttiin, onko iso huono vai ei, ei siitä, onko kukaan koskaan pienimunaisten kanssa.
Sama taas kuin joku tykkäisi isoista rinnoista ja olisi seurustellut isorintaisten kanssa, olisiko hänkin mielestäsi elänyt mielikuvitusmaailmassa, koska pienirintaisiakin on olemassa ja miehet ovat heidänkin kanssaan?
Oudosti päättelet. En ole koskaan ollut pienikaluisen kanssa, elänkö siis mielikuvitusmaailmassa? En aio koskaan ollakaan mikäli voin tilanteen välttää. Olen parisuhteeseen enkä muutenkaan kyllä aio vaihtaa, eli todennäköisyys joutua kokeilemaan pientä on olematon.
Varmasti moni on pienikaluisen kanssa suhteessa ja naimisissa, onhan niitä keskikokoisia ja pieniä.
Itse muistelisin kyllä kaivaten joskus oikein hyvän kokoista, joka joskus upposi sisääni
Tässä ketjussa puhuttiin, onko iso huono vai ei, ei siitä, onko kukaan koskaan pienimunaisten kanssa.
Sama taas kuin joku tykkäisi isoista rinnoista ja olisi seurustellut isorintaisten kanssa, olisiko hänkin mielestäsi elänyt mielikuvitusmaailmassa, koska pienirintaisiakin on olemassa ja miehet ovat heidänkin kanssaan?
Jos et koskaan ole ollut pienikaluisen kanssa, niin miten voit tietää, tuntuuko pieni hyvältä vai ei?
Minulla oli kerran työkaveri, nuori nainen, joka oli kova puhumaan seksiin liittyvistä asiosta. Elvisteli aina, että hän haluaa olla vain isokaluisten 18+cm miesten kanssa. Yritin ihan nätisti sanoa, ettei tuosta seuraa muuta kuin huonoa, normi- tai pienikaluiset työkaverit tai tutut ottaa nokkiinsa, tai hän antaa itsestää kuvan väljästä värkistä. Naureskeli vain vanhemmalle ja luuli varmaan, että itselläni oli pieni. No ei ole, on reilusti mitan täyttävä ja paksu. Mutta en viitsinyt elvistellä, kun en hänen housuihin halunnut. Jättänyt pienipilluisen vaimoni nautittavaksi, tai ainakin se isokaluisesta on pieni. Väljän kanssa en ole koskaan ollut, enkä pienempien, en kyllä kenenkään noin elävän ja voimakaslihaksisenkaan kanssa. Mutta vakka kantensa valitsee, joten mitoilla ole muuta väliä, kuin sopivuus keskenään. Jos on kaluja eri mittaisia, niin ihan varmasti on samoin pilluissa. Sopii lukea vaikka Kama Sutrasta, siellä taitaa olla sata erilaista kuvattuna ja puhuvat neljästä perusmitasta, sekä kaluille että pilluille.
Vierailija kirjoitti:
Sama taas kuin joku tykkäisi isoista rinnoista ja olisi seurustellut isorintaisten kanssa, olisiko hänkin mielestäsi elänyt mielikuvitusmaailmassa, koska pienirintaisiakin on olemassa ja miehet ovat heidänkin kanssaan?Jos et koskaan ole ollut pienikaluisen kanssa, niin miten voit tietää, tuntuuko pieni hyvältä vai ei?
Koska tiedän, mistä pidän. Esimerkiksi juuri pitkät vedot ja voimakas paukutus takaa ei ole fyysisesti mahdollista lyhyellä.
Kaikki ovat olleet reilusti joko keskiarvoa pidempiä, paksumpia tai sekä että. Siinä olen tullut oppimaan, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
Ja olenko koskaan torjunut miestä peniksen koon takia? Kyllä.
Tietääkö hän todellisen syyn? Ei.
Aika hankala se ois lusikassakin naida lyhyellä kullilla tai takaapäin, kun nainen makaa mahallaan.
T: pit.17,5cm ja ymp.14,5cm
Vierailija kirjoitti:
Sama taas kuin joku tykkäisi isoista rinnoista ja olisi seurustellut isorintaisten kanssa, olisiko hänkin mielestäsi elänyt mielikuvitusmaailmassa, koska pienirintaisiakin on olemassa ja miehet ovat heidänkin kanssaan?Jos et koskaan ole ollut pienikaluisen kanssa, niin miten voit tietää, tuntuuko pieni hyvältä vai ei?
Koska tiedän, mistä pidän. Esimerkiksi juuri pitkät vedot ja voimakas paukutus takaa ei ole fyysisesti mahdollista lyhyellä.
Kaikki ovat olleet reilusti joko keskiarvoa pidempiä, paksumpia tai sekä että. Siinä olen tullut oppimaan, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
Et voi tietää, jos et ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla on joku 14 cm pitkä ja pystyn kyllä paukuttamaan erittäin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kummallisuuksia näissä jutuissasi kyllä on. No tämä ei varsinaisesti ole sellainen, mutta kun keskimäärin peniksen pituus on tilastojen mukaan sellainen reilu 13 cm 'nysä', niin av-mammojen jutuista voisi päätellä, että todellinen keskiarvo on lähempänä 20 cm :D
Mutta, sanot että sinulla on vain kokemusta reilusti keskimääräistä isommista peniksistä. Ihan mielenkiinnosta, miten tiedät että ne ovat olleet reilusti keskimääräistä isompia? Varsinkin kun sinulla ei omien sanojesi mukaan ole kokemusta, ja täten siis vertailukohtaa pienistä? Oletko ihan omin kätösin mitannut niiden pituuden ja paksuuden?
Toiseksi, kerrot että olet torjunut miehen peniksen koon takia. Ilmeisesti penis on sitten ollut liian suuri tai muuten vaan omituisen näköinen, koska sinullahan ei ollut kokemusta pienistä. Kyse ei myöskään voi olla siitä, että olet torjunut miehen heti sen jälkeen kun hän on saanut kaivettua 'nysänsä' housuistaan, koska sanoit että mies ei tiennyt oikeaa syytä torjumiselle. Nimittäin jos olisit toiminut em. tavalla, niin siitä olisi tollompikin mies hoksannut syyn.
Ja sitten tuosta paukuttelusta. Jos otat nyt viivottimen käteesi ja mittaat siitä esim. 12 cm, niin onhan siinä nyt sen verran etäisyyttä että paukuttelu on fyysisesti ihan mahdollista. Saako sillä mainostamiasi nautinnollista vetoja, ilmeisesti sinun kohdalla ei saa (kumma sinänsä että tiedät tämän, kun et ole koskaan pientä kokeillut). Mutta onhan paukuttelu jo puoli voittoa ainakin ;)
Jospa nyt et kuitenkaan vetäisi yhdestä kysymyksestä johtopäätöksiä itsetunnostani tai parisuhdestatuksestani.