Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Mira kyllästyi leipäjonoon ja tukiin: löysi itselleen kalliita lahjoja ostelevia sugar daddyja – tienestit jopa 2 000 euroa viikossa

Vierailija
21.02.2019 |

On se naisen elämä niin helppoa

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas esimerkki, että vain nasiet tienaavat seksillä ja konstithan on monet. Ja ehkä joku homo. Ovat tässäkin mielessä samaa sakkia.

Asai olisi hyvä huomioida jossain kohtaa myös yleisessä tasa-arvokeskustelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti maksoi kans verot, niin yhteiskuntakin hyötyi.

Vierailija
4/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas esimerkki, että vain nasiet tienaavat seksillä ja konstithan on monet. Ja ehkä joku homo. Ovat tässäkin mielessä samaa sakkia.

Ei miesten tasa-arvoasiat kiinnosta ketään.

Vierailija
5/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa varmaan olla prostituoitu!

Vierailija
6/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ilmaisia lounaista. Pan hiven.

Vierailija
7/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naisethan ovat ikuisesti 20-vuotiaita nättejä heitukoita. Sugarbabytoimintaa voi totta kai harjoittaa eläkkeelle asti eikä murehtia mistään muusta turhasta kuten koulutuksesta tai urasta, kyllä meillä naisilla on helppoa!

Vierailija
8/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira vaan tapaili  komeita miehiä jotka tarjosivat hänelle lahjoja. Ei kyse ollut prostituutiosta

-nainen30-

Vierailija
9/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, naisethan ovat ikuisesti 20-vuotiaita nättejä heitukoita. Sugarbabytoimintaa voi totta kai harjoittaa eläkkeelle asti eikä murehtia mistään muusta turhasta kuten koulutuksesta tai urasta, kyllä meillä naisilla on helppoa!

No voi harmi!

Vierailija
10/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Näin helppoa se on nuorelle 18-25 naiselle. Av-palstan kyyniset mammat eivät tietenkään halua muistella, kuinka helppoa elämä oli silloin kun ei ollut vielä muututtu näkymättömiksi miehille.

Vierailija
11/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi työkästä kehotus alkaa prostituoiduiksi...

Vierailija
12/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulle on sinänsä sama miten joku nainen leipänsä tienaa. Sen vain tiedän että tuo artikkelin nainen ei minulle kelpaisi.

M42

Vierailija
13/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo...

Miten tuo eroaa huoraamisesta? En usko kaikkea mitä tuo viaton neito kertoo, ette kai tekään?

Vierailija
14/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minulle on sinänsä sama miten joku nainen leipänsä tienaa. Sen vain tiedän että tuo artikkelin nainen ei minulle kelpaisi.

M42

Miksi av-mamma käyttää nimimerkkiä M42? Kukaan mies ei nimittäin tyrmäisi naista näkemättä häntä. 99% miehistä kelpaisi yhden illan seuraksi kaunis, nuori nainen. Muu on höpöhöpöä ja todellisuuden kieltämistä.

Vierailija
15/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa. Näin helppoa se on nuorelle 18-25 naiselle. Av-palstan kyyniset mammat eivät tietenkään halua muistella, kuinka helppoa elämä oli silloin kun ei ollut vielä muututtu näkymättömiksi miehille.

Ihan tosissaan et siis tiedosta, että osa naisista on kyllä jo nuorina näkymättömiä. :D Hyvännäköiset eivät vanhemmitenkaan, harmi sinulle.

Ai niin, mutta nainen = alle 25 v instababe.

Vierailija
16/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Miksi av-mamma käyttää nimimerkkiä M42? Kukaan mies ei nimittäin tyrmäisi naista näkemättä häntä. 99% miehistä kelpaisi yhden illan seuraksi kaunis, nuori nainen. Muu on höpöhöpöä ja todellisuuden kieltämistä.

Älä huoli, emme koskaan tapaa tosielämässä. Et kelpaisi minulle, eikä sillä ole minulle edes mitään väliä. Sinun uskomuksesi eivät totuutta muuta miksikään, ja minä en ole mikään tusinajantteri. Mielestäni suurin osa miehistä on täysin idiootteja, naisten armoilla olevia tahdottomia marionetteja.

Minä en ole.

M42

Vierailija
17/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä v ituttaa lukea tuollaista p askaa. Ihme mädättämistä ja asialla liioittelua, tuollainen toiminta ei ole todellakaan niin yleistä mitä media antaa ymmärtää. Ilmeisesti kova halu jostain syystä saada nuoret kiinnostumaan itsensä myymisestä, vaikeaa ymmärtää järkevää syytä tuollaisen asia normalisointi yrityksille ja uutisoinnille.

Vierailija
18/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tasa-arvoon muka liittyy? Miehillä on ihan samat oikeudet yrittää tienata seksillä kuin naisillakin. Jos ostajia ei löydy samaa määrää kuin naisille, niin sehän ei liity mitenkään tasa-arvoon.

Vierailija
19/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira vaan tapaili  komeita miehiä jotka tarjosivat hänelle lahjoja. Ei kyse ollut prostituutiosta

-nainen30-

Hänhän kertoo suoraan ryhtyneensä seksityöläiseksi ja senkin, että niitä saamiaan lahjoja ja rahaa vastaan tarjosi seksiseuraa. Kyse on nimenomaan prostituutiosta.

Vierailija
20/42 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän estää myös miehiä rupeamasta maksulliseksi? Kerropa.