Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat/hauskimmat moat työhaastattelussa?

Vierailija
20.02.2019 |

Mokasin haastattelun työpaikkaan, johon olisin ehdottomasti halunnut ja mieli maassa. Millaisia virheitä tai mokia olette tehneet? Oletteko siitä huolimatta saaneet työn? Naurattaako vai harmittaako näin jälkikäteen?

Tiedän, että tällaisia ketjuja on useita, mutta googlesta löytyy monia sellaisia, josta osa viestien sisällöstä puuttuu palstamuutoksen takia. Tehdäänkö uusi pysyvä ketju?

Kommentit (386)

Vierailija
381/386 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo moka on niitä sanoja joiden taivutus vaan tulisi tietää, siihen ei ole mitään kaavaa samankaltaisten sanojen perusteella.

Moka - mokat

Loka - loat

Poka -pokat

Vierailija
382/386 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on moat? Mokista olen kuullut mutten moista.

Varmaan tuo ei ollut se tämän aloituksen pointti, sillä ymmärsit kuitenkin, mitä ap tarkoitti.

Mä en ole koskaan mokannut mitenkään pahasti, vaikka olen jännittänyt haastatteluja todella paljon. Kerran olin todella painostavassa haastattelussa, jossa 6 ihmistä haastatteli minua pöydän toisella puolella. Oli todella painostava tunnelma, mutta sain paikan. Nykyään itse haastattelen, ja pyrin aina siihen, että me haastattelijat istutaan esim ringissä tasaisesti molemmilla puolilla pöytää. Eli siis että haastateltava ole yksin.

En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta itse sain "traumat".

Tuo oli nimenomaan aloituksen pointti. Etkö trollia tunnista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/386 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista nähneeni moa-lintuja työhaastatteluissani. No tietysti siksi, että se on sukupuuttoon kuollut lintulaji.

Vierailija
384/386 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha moka kävi, kun luin yhtä työhaastatteluaiheista ketjua Vauvalla, ja huomasin otsikossa kirjoitusvirheen. Huomautin kirjoitusvirheestä pisteliään humoristisesti ja ajattelin sanoneeni oikein nokkelasti. Pian kuitenkin huomasin, että vastaavia viestejä oli jo vaikka kuinka monta. Hupaisaa vitsinpoikastanikin oli käytetty jo kulumiseen asti, ja kaikki samanlaiset kommentit näyttivät vain typeriltä. Kyllä hävetti! Sen jälkeen en ole irvinyt toisten virheille, ja olen myös aina lukenut muut vastaukset läpi ennen omaa kommentointia.

Vierailija
385/386 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha moka kävi, kun luin yhtä työhaastatteluaiheista ketjua Vauvalla, ja huomasin otsikossa kirjoitusvirheen. Huomautin kirjoitusvirheestä pisteliään humoristisesti ja ajattelin sanoneeni oikein nokkelasti. Pian kuitenkin huomasin, että vastaavia viestejä oli jo vaikka kuinka monta. Hupaisaa vitsinpoikastanikin oli käytetty jo kulumiseen asti, ja kaikki samanlaiset kommentit näyttivät vain typeriltä. Kyllä hävetti! Sen jälkeen en ole irvinyt toisten virheille, ja olen myös aina lukenut muut vastaukset läpi ennen omaa kommentointia.

Olet aika kova jos luet läpi tällaisia ketjuja kymmeniä tai satoja sivuja voidaksesi heittää jonkin nasevan kommentin. :D

Vierailija
386/386 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelijan nimi oli Sade ja rupesin hermostuneena pälättämään kun aulaan pääsin "Minulla olisi Sadeen kanssa työhaastattelu,hah ha kun ulkonakin sataa vettä! Niin mihin suuntaan mä menen?"  Ohjattiin mennä käytävän päähän ja kääntyä oikealla,käännyin vasemmalle. Nauratti oma sekoilu niin että kun lopulta löysin oikean huoneen,ei haastattelusta tullut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi