Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Ikinä en ole tatuoinneista tykännyt. Nyt oli ensimmäinen kerta, kun kävi edes mielessä.
Mikä sinä olet minun markkina-arvoani määrittelemään, hyvässä tai pahassa? En ole pyytänyt, enkä pyydä.
Andymccoys kirjoitti:
kyllä varsinkin jos tatuointi on tississä tai kaulassa, hyi olkoon
Mitä vantalle kuuluu helluntaiseurakunnan ruokajonoon?
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos sinkkumarkkinoille joutuisin niin ehkä en haluaisikaan sellaista miestä, joka muodostaa ihmisistä lapsellisia johtopäätöksiä ulkonäön perusteella.
Ei kukaan tässä keskustelussa vedä johtopäätöksiä ulkonäön perusteella. Jos ihminen ottaa tatuointeja, niin se kertoo jo paljon henkisistä ongelmista ja laumasieluisuudesta. Toisin sanoen, tatuoinnit kuvaavat kantajastaan sen, että ei ole omia mielipiteitä eikä uskalleta erottua massasta, siksi otetaan tatuointeja, kun muillakin on. Sitten on taas ne toiset tapaukset, kenellä viiraa niin pahasti päässä, että otetaan tatuointeja, koska kuvitellaan että nyt ollaan olevinaan jotain hurjia ja rebeleitä, vaikka todellisuudessa pitäisi mennä tutkituttamaan korvien väli.
andymmaccoys nimimerkki on avoimesti tilittänyt palstalla
että on yli 50v
on alkoholisti
asuu vantaalla
hakee helluntaiseurakunnasta ruokansa
KUULEE MIELIPITEELLÄSI EI OLE MITÄÄN ARVOA!
No eivät tatuoinnit enää ainakaan persoonallisia ole, kun niitä on joka pubiruusulla ja keski-ikäisellä.
Mun markkina-arvo ei kummoinen ole ollut aikaisemminkaan, en ole koskaan seurustellut.
Eli en menetä mitään.
Miesten hyvin yleinen LIHAVUUS oli ihan vahingossa poistettu.
Mies, ÄLÄ liho - säilytä markkina-arvosi!
Jaahas, taas vaihteeksi pieniä antipatioita tatuoituja naisia kohtaan. Huvittavaa kun huonolla itsetunnolla varustetut "puhdasihoiset" naiset komppaavat näitä pinnallisia ja sovinistisia näkemyksiä samalla suoltaen todella katkeria viestejä tatuoituja naisia kohtaan, ja oikein korostaen omaa erinoimaisuuttaan: "Voi vitsi hei sovinisti-ap oon samaa mieltä, pliis huomaa mut, haluan kelvata ees jollekin!". Anteeksi vain mutta tuollaisen kuvan annatte itsestänne, säälittävää ja lapsellista käytöstä. Tähän päivään mennessä en ole keksinyt muuta syytä muiden valintojen ja ulkonäön haukkumiselle kuin katkeruus ja viha siitä että ette kelpaa kenellekään edes ilman tatuointeja, samalla kun katselette miten tatuoidut elävät normaalia elämää puolisoidensa kanssa tai löytävät seuraa halutessaan ym. Onko tullut mieleen että tämä johtuu siitä että ehkäpä tatuoidut ovat rennompaa ja mukavaa seuraa kun eivät jatkuvasti ole arvostelemassa muita ihmisiä ja näiden päätöksiä ja ulkonäköä?
Alaselän tribaalista olen edelleen ylpeä ja se kertoo tarinaa minusta 👍
N38
Samoin kuin olkavarren orjantappurat, tassunjäljet niskassa, ihku tribaali alaselässä ja sydän nilkassa. Ihanan persoonallista. Ai että, suorastaan uniikkia lumihiutalemaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
N38
Ja millaista tarinaa se kertookaan sinusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos sinkkumarkkinoille joutuisin niin ehkä en haluaisikaan sellaista miestä, joka muodostaa ihmisistä lapsellisia johtopäätöksiä ulkonäön perusteella.
Ei kukaan tässä keskustelussa vedä johtopäätöksiä ulkonäön perusteella. Jos ihminen ottaa tatuointeja, niin se kertoo jo paljon henkisistä ongelmista ja laumasieluisuudesta. Toisin sanoen, tatuoinnit kuvaavat kantajastaan sen, että ei ole omia mielipiteitä eikä uskalleta erottua massasta, siksi otetaan tatuointeja, kun muillakin on. Sitten on taas ne toiset tapaukset, kenellä viiraa niin pahasti päässä, että otetaan tatuointeja, koska kuvitellaan että nyt ollaan olevinaan jotain hurjia ja rebeleitä, vaikka todellisuudessa pitäisi mennä tutkituttamaan korvien väli.
Suuri väärinkäsitys on että tatuoitu on kapinallinen. Tämä ei pidä paikkaansa vaan he ovat autoritaarisia luonteita jotka ovat enemmän orjasieluja.
Vierailija kirjoitti:
Mun markkina-arvo ei kummoinen ole ollut aikaisemminkaan, en ole koskaan seurustellut.
Eli en menetä mitään.
Menetät osan siitä vähäisestäkin markkina-arvosta.
Yksi asia mietityttää, miksi fiftarinaiset pilaavat lookkinsa karseilla tatuoinneilla. Rakastan tyllihameita, kellohelmoja ja muita ajan vaatteita, asusteita, tarvikkeita, tyyliä. Mutta nykyään lähes kaikki pin-up -kuvat ja mallit pilataan kaameilla isoilla käsivarsi- ym tatuoinneilla :/
Omassa suvussani tatuoidut naiset ovat siivoojia ja lähihoitajia, jotka tupakoivat, pikaistuksissa tehdyt lapset, alkoholin vaikutuksen alaisena alkaa riehuminen.. Kavereissa samaa, lähäreillä tatskoja, korkeammin koulutetuilla ei, yksi poikkeus joka nuorena otti tatuoinnin uhmatakseen uskovaisia vanhempiaan.
Nykyään alkaa tuntea itsensä uniikimmaksi kun ei omista yhtään tatuointia.
Tatuointi naamassa kyllä kaunistaa naista 😎
Minä ainakin kadun tatuointejani. Mutta en ole varma katuisinko jos olisivat hienoja.
N25
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama tatuointi, mutta markkina-arvon romahtaminen ei koske minua. En ole ollut missään vaiheessa myynnissä.
Mutta jatkossa voit olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Ja millaista tarinaa se kertookaan sinusta...
Voi vain sielunsilmin nähdä ne tilanteet kun tämä ko. lumihiutale on pohjaanpalaneen kaffen väristen häiskien ajettavana mälliränninä ja patjana, sekä sen kun ko. lumihiutale saa perse paljaana, haarat kurassa ja tukka takussa ajojen päätteksi krapuloissaan kuningas ajatuksen : JA mähän otan ne Tramp Stamp :it !
Saahan huo..t aina mun.., mutta vakikumppaniksi harva ukko huolii tatuoitua jakorasiaa!