Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Kamalia ne "rannekoru"-tatuoinnit. Joku hitti maailmalla nyt. Niitä ei saa edes piiloon minnekään ikinä, kun ovat niin alhaalla.
Ihan jäätävän rumia sinisiä lätkiä.
Meidän tyttö otti järkyttävän tatuoinnin, kun uusi kumppani on läpeensä tatuoitu idioo.tti ja aina on tyttö ihmetellyt miksi kaverit ottaneet rumia tatuointia eli näin muuttui mieli äkkiä, mutta tiedän tytön vielä katua ottamaansa jossain vaiheessa.
Ei todellakaan kannata tatuoida ihoaan!
Minulla on muutama tatuointi, mutta markkina-arvon romahtaminen ei koske minua. En ole ollut missään vaiheessa myynnissä.
Jostain kumman syystä alkoi tehdä mieli hankkia tatuointi. Olisikohan aloituksella jotain vaikutusta asiaan?
Mä en tajua miten jengi jaksaa tatuointejaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, samoja kuvia elämänsä loppuun asti. Minä kyllästyisin ja haluaisin vaihtelua. Mutta tatuoinnit ovat pysyviä. Mietin niitä nuoria tyttöjä, joilla on jo 20-vuotiaana hihat täynnä tatuointeja, että onkohan se heistä yhtä hienoa sitten kun on katsellut niitä jo 20 vuotta tai 40 vuotta.
Markkinoista viis, mutta kyllä on tosiasia ettei ihan kaikkien olisi kannattanut ottaa tatuointeja.
Ihan kamalia ovat ja varmasti jossain vaiheessa kaduttaa ja kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.
ÄLÄ LIHO - säilytä markkina-arvosi!
Aina voi laihduttaa. Tatuointi on pysyvä.
Mä rakastan näitä! Lisää lisää lisää! Oon niin varakas omasta takaa, etten tarvi markkina-arvoa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvoin pudottaa lihavuus. Onneksi vain 66 prosenttia teistä on lihavia.
Lihavuus yleensä pysyy. Tatuoinnin voi poistattaa vielä tatuointiakin tuskallisemmalla toimenpiteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt! Kyllä ne poistattaa taskoja nykyään milloin milläkin puoskarilla, laserilla jne.
Ja sitten tullaan inisemään ja vaatimaan julkisen terveydenhuollon apuja epäonnistumisista.
Näitä on jo nähty.
Mun 20v tyttö sanoi, ettei hänen ikäisensä enää pidä tatuointeja makeina juttuna. Se on keski-ikäisten juttu ja niitä on kaikilla.
Sama mitä muut mutta itselläni ei oo eikä tuu.
Ruminta mitä nähnyt ihan suht tavallisilla nuorilla on ne käsivarren ja kämmenselän täyttävät tatuoinnit.
Aivan varmasti vaikuttaa työelämään ym muuhun.
Ja tyhmyys miehen, siinä ei auta laserkaan
Ottakaa vaan te, joilla siihen hinkua on. Sehän on hyvä varoitusmerkki.
Minullapa on isoja tatuointeja paljon, mutta piilossa. Mies luulee tehneensä hyvät kaupat ja löytäneensä siveän neidon markkinoilta, mutta todellisuudessa meni halpaan. Kjeh kjeh, tatuointini näkyy vasta kun ollaan alasti.
Tatuointi pitäisi ainakin sun kaltaiset hullut kaukana