Tatuointi todellakin romahduttaa naisen markkina-arvon!
Kommentit (416)
Tatuointivärit ovat täynnä myrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuota naimisiin asti on silti päässyt.🤔 Eikä pätkääkään kiinnosta, jos en jonkun juntin ulkonäköihanteita täytä.
Naimisiin pääsee aina kun laskee riman riittävän alas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tatuoidut suuttuvat jos joku ei pidä tatuoinneista?
Miksi tatuoimattomat suuttuu tatuoinneista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään :) Sain silti huomattavasti itseäni korkeatasoisemman miehen.
Tähän kuuluisi kai vastata, että ei ole mitään tasoja?
En ole kaunis ja olen hieman ylipainoinen (korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen kyllä). Mies on pitkä, hyvässä kunnossa ja jumalattoman komea, korkeasti koulutettu ja varakas. Vain sokean mielestä me emme olisi eri tasoisia, mutta ei sillä sitten käytännössä kyllä ole väliä. Eli joo, lopputulema on, ettei tasoja ole. Mutta kyllä arjessa moni varmasti ajattelee meistä, että mitä ihmettä tuon miehen päässä viiraa...
Ensin luettelet tasoon vaikuttavia asioita, sitten sanot että sokeakin näkee teidän tasoeronne ja lopuksi että varmasti moni teidät nähdessään ihmettelee tasoeroa. Mutta silti tasoja ei ole :D Melkoista mentaaliakrobatiaa todellisuuden taivuttamiseksi. Mutta ei siinä mitään, kiva että olette erosta huolimatta toisenne löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äläoletyperä kirjoitti:
Mitä positiivista kuvittelet saavuttavasi tatuoinnilla. Ehkä pidät siitä itse, mutta kaikkea mistä itse pitää ei ole viisasta toteuttaa. Yleisesti ottaen tatuoinneilla ei saavuta muiden ihmisten silmissä mitään positiivista.
Monet ottavat tatuointeja luullen miellyttävänsä joitaki tai jotain tai kapinoidakseen yhteiskuntaa. Mitä positiivistä saavutat saavutat ihosi tuhrimisella tai poikaystäväsi nimellä käsivarressasi. Entä kun suhde on ohi?
Miksi en saisi tehdä jotain, joka minua miellyttää, jos en sillä vahingoita tai loukkaa ketään muuta?
Koska tatuointeja vihaavien mielestä kaikkien pitäisi elää kuin lampaat samannäköisinä tukat siistillä jakauksella ja isänmaa mielessä. Älä vain erehdy ajattelemaan, että sinä saisit vapaasti toteuttaa itseäsi, vaan tässä muotissa eletään hampaat irvessä hautaan asti, kun kerran mummokin näin eli.
Paitsi että nykyään mummoilla on juurikin ne tatuoinnit, miksi haluat elää kuten he?
Alkaa olemaan kyllä aika jäätävät määrät näitä töherryksiä naisten iholla.
Taitaa melkein jokaisella olla jonkinlainen leima jossain.
Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään :) Sain silti huomattavasti itseäni korkeatasoisemman miehen.
Tähän kuuluisi kai vastata, että ei ole mitään tasoja?
En ole kaunis ja olen hieman ylipainoinen (korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen kyllä). Mies on pitkä, hyvässä kunnossa ja jumalattoman komea, korkeasti koulutettu ja varakas. Vain sokean mielestä me emme olisi eri tasoisia, mutta ei sillä sitten käytännössä kyllä ole väliä. Eli joo, lopputulema on, ettei tasoja ole. Mutta kyllä arjessa moni varmasti ajattelee meistä, että mitä ihmettä tuon miehen päässä viiraa...
Monet miehet pettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuota naimisiin asti on silti päässyt.🤔 Eikä pätkääkään kiinnosta, jos en jonkun juntin ulkonäköihanteita täytä.
Naimisiin pääsee aina kun laskee riman riittävän alas.
On huomattu. Osa lyhyistä miehistä on ottanut vaatimattoman näköisen vaimon, vaikka itse ovat hyvännäköisiä, heillä on varmaan huono itsetunto.
Ihan hiton seksikästä, kun naisella on joku hyvin tehty ja näyttävä tatuointi. Olin astua oman kieleni päälle kun näin Anna Puun selkätatuoinnin.
Miksi se pilaa vain naisen? Olen tatuoimaton nainen ja aloittanut seurustelun tatuoidun miehen kanssa ja pitää sanoa, että olisin kyllä todella iloinen, jos miehellä ei olisi niitä tatuointeja. En nyt kyllä lemppaa häntä pelkästään niiden vuoksi, mutta en pidä.
Olen töissä kahvilassa.
Työsopimuksessa lukee ei näkyviä tatuointeja.
Ketjulla joka vuosi joku saa kenkää, koska ei suostu peittämään. En ymmärrä.
Oon täyteen tatuoitu ja toivottavasti 'menettänyt markkina-arvoni' koska tylsät normijäbät ei kiinnosta eikä oo niille asiaa, parempi ku ne jättää rauhaan kokonaan meikän :D kyllä ne mun mielestä kuumat jäbät huomaa mut ja diggaa.
Ehkä olisi ollut parempi, jos ei olisi tatuoittanut ihoonsa tarjoamiaan palveluja ja niiden hintoja.
Minulle ei ole tapana netissä sanoa mitään, jos ei ole jotain hyvää sanottavana. Niinpä tatuoinneista sanon vain että no comments.