Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervo baarissa

Vierailija
18.02.2019 |

Olimme miehen kanssa viikonloppuna juhlistamassa vuosipäiväämme. Saan usein ulkona käydessä katseita, joskus myös kommentteja joissa ei mitään vikaa silloin, kun ovat asiallisia ja hyvän maun rajoissa. Tällä kertaa meni kyllä jo vähän liian pitkälle. :D

Olemme parikymppisiä ja meitä reilusti vanhempi mies tuli tiskillä taaksemme seisomaan ja kun käännyin, hymyili minulle ja katseli kirjaimellisesti päästä varpaisiin. Sönkötti humalassa kuinka "bueno" olen ja näytti peukkua. Poistuimme paikalta pöytään.

Ehkä tuntia myöhemmin samainen kaveri tuli uudelleen luoksemme ja kehui miehelleni kuinka kaunis ja kuuma nainen hänellä on, johon mies vaan vastasi että oikeassa olet. Kyttäsi takamustani ja alkoi kehua kuinka hyvä se on ja miten kiva sitä on katsella?? :D Miehestäni huomasi, että häntä alkoi ärsyttämään ja vastasi tuohon kommenttiin, että "niin onkin ja vielä mukavampi sitä on puristaa" ja otti minut kainaloon. Tuohon tuo vanha pervo vielä sanoi, että "niin varmasti onkin" ja nauroi.

En pahemmin jaksanut loukkaantua humalaisen pervon kommenteista, mutta en voi kuin ihmetellä kuinka jollakin on pokkaa. Tuollaisen käytöksen olisin ehkä vielä jotenkin ymmärtänyt (en siltikään hyväksynyt) jos olisin ollut liikkeellä yksin tai tyttöporukassa. Kaveri oli miestäni reilusti pienempi ja otti aika riskin alkaessaan flirttailla varatulle naiselle noin suoraan ja härskisti. Monesti tuollaiset saavat turpaansa. Mieheni onneksi on fiksu eikä turvaudu fyysiseen väkivaltaan edes ärsyyntyneenä ja osasi tuonkin tilanteen hoitaa asiallisesti. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joku mies on unohtanut kuinka kehua fiksusti, mutta tämä oli kyllä selvästi härskein tapaus tähän mennessä. :D Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
2/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kukaan kehunut ulkonäköäni baarissa eikä oikeastaan muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ukon viimeiseen kysymykseen oli miehesi voinut jo sanoa että hyvää illanjatkoa. Ei kannata aina vastata kysymykseen ja heittää vettä kiukaalle.

Vierailija
4/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin murheet. Lähes romaanin jo siitä kirjoitit.

Vierailija
5/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kylläpä oletkin hyvännäköinen, kun vanhalle pulsullekkin kelpaa!

Vierailija
6/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin murheet. Lähes romaanin jo siitä kirjoitit.

Kateelliset huutelee, harmittaa kun joku toinen saa huomiota osakseen. 

Vierailija
7/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisää kateellisia ilmestyy paikalle. 

Vierailija
8/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis haukkunut mielummin rumaksi edes.

Vierailija
9/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ukon viimeiseen kysymykseen oli miehesi voinut jo sanoa että hyvää illanjatkoa. Ei kannata aina vastata kysymykseen ja heittää vettä kiukaalle.

Totta, ehkä vaan halusi näpäyttää takaisin ja kieltämättä mieheni vastakommentti huvitti minua. Poistuimmekin paikalta heti tuon jälkeen ja tyyppi onneksi antoi olla rauhassa loppuillan. Ap

Vierailija
10/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinka moni mies avasi tämän keskustelun siksi, kun epäili että hänestä itsestään keskustellaan.

Terv m45, joka niin teki itse

Vierailija
11/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis haukkunut mielummin rumaksi edes.

No en ole ruma. Miksi olisi pitänyt haukkua jotakuta rumaksi muutenkaan, vaikka sitä olisikin? Ap

Vierailija
12/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinka moni mies avasi tämän keskustelun siksi, kun epäili että hänestä itsestään keskustellaan.

Terv m45, joka niin teki itse

:DD 

Vierailija
13/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ehkä vaan halusi näpäyttää takaisin ja kieltämättä mieheni vastakommentti huvitti minua. Poistuimmekin paikalta heti tuon jälkeen ja tyyppi onneksi antoi olla rauhassa loppuillan. Ap

Olisitte ottaneet sen mukaan ja kunnon cuckold toimintaa kämpillä ✌

Vierailija
14/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä niitä kehuja on tullut ihan kaiken ikäisiltä ja näköisiltä, mutta toki täältä löytyy heti joku, jonka pitää päästä purkamaan omaa pahaa oloaan toisiin... Ap 

Vierailija
15/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on virhe, tulee saamaan hitosti kateellisten ja negatiivisten ihmisten kommentteja ja päänaukomista. 

Vierailija
16/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea pervo kun tuollaiset mieltymykset. Hyi.

Vierailija
17/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi tälläinen keskustelu piti tehdä, haluat hekumoida ajatuksella siitä että olisit niin kauhean hyvännäköinen ja haluttu, vai mikä oli pointti?

Vierailija
18/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mua nauratti tuo otsikko, että pervo baarissa :) oon jo niin vanha, etten jaksa kulkea baareissa, mutta jos oikein muistan, kaikenlaisia pervoja siellä aina oli. Ja juuri tuollaisia, jotka melkeen kaivavat verta nenästään, kun kuolaavat varattuja naisia. Tai muuten vaan haastavat riitaa. Mutta siis ihana otsikko :)

T: Nainen 45

Vierailija
19/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miksi tälläinen keskustelu piti tehdä, haluat hekumoida ajatuksella siitä että olisit niin kauhean hyvännäköinen ja haluttu, vai mikä oli pointti?

Sehän luki aloituksen lopussa. Halusin herättää keskustelua, kuulla epätoivoisia ja jopa huvittavia kokemuksia muiltakin. Kyllä minä tiedän, että olen hyvännäköinen enkä siihen tarvitse varmistusta vanhalta juopolta. :D Ap

Vierailija
20/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän luki aloituksen lopussa. Halusin herättää keskustelua, kuulla epätoivoisia ja jopa huvittavia kokemuksia muiltakin. Kyllä minä tiedän, että olen hyvännäköinen enkä siihen tarvitse varmistusta vanhalta juopolta. :D Ap

Oletko pissisikäinen? Siltä vaikuttaa. Tai itsetunto todella huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi