Pervo baarissa
Olimme miehen kanssa viikonloppuna juhlistamassa vuosipäiväämme. Saan usein ulkona käydessä katseita, joskus myös kommentteja joissa ei mitään vikaa silloin, kun ovat asiallisia ja hyvän maun rajoissa. Tällä kertaa meni kyllä jo vähän liian pitkälle. :D
Olemme parikymppisiä ja meitä reilusti vanhempi mies tuli tiskillä taaksemme seisomaan ja kun käännyin, hymyili minulle ja katseli kirjaimellisesti päästä varpaisiin. Sönkötti humalassa kuinka "bueno" olen ja näytti peukkua. Poistuimme paikalta pöytään.
Ehkä tuntia myöhemmin samainen kaveri tuli uudelleen luoksemme ja kehui miehelleni kuinka kaunis ja kuuma nainen hänellä on, johon mies vaan vastasi että oikeassa olet. Kyttäsi takamustani ja alkoi kehua kuinka hyvä se on ja miten kiva sitä on katsella?? :D Miehestäni huomasi, että häntä alkoi ärsyttämään ja vastasi tuohon kommenttiin, että "niin onkin ja vielä mukavampi sitä on puristaa" ja otti minut kainaloon. Tuohon tuo vanha pervo vielä sanoi, että "niin varmasti onkin" ja nauroi.
En pahemmin jaksanut loukkaantua humalaisen pervon kommenteista, mutta en voi kuin ihmetellä kuinka jollakin on pokkaa. Tuollaisen käytöksen olisin ehkä vielä jotenkin ymmärtänyt (en siltikään hyväksynyt) jos olisin ollut liikkeellä yksin tai tyttöporukassa. Kaveri oli miestäni reilusti pienempi ja otti aika riskin alkaessaan flirttailla varatulle naiselle noin suoraan ja härskisti. Monesti tuollaiset saavat turpaansa. Mieheni onneksi on fiksu eikä turvaudu fyysiseen väkivaltaan edes ärsyyntyneenä ja osasi tuonkin tilanteen hoitaa asiallisesti. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joku mies on unohtanut kuinka kehua fiksusti, mutta tämä oli kyllä selvästi härskein tapaus tähän mennessä. :D Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no miksi tälläinen keskustelu piti tehdä, haluat hekumoida ajatuksella siitä että olisit niin kauhean hyvännäköinen ja haluttu, vai mikä oli pointti?
Sehän luki aloituksen lopussa. Halusin herättää keskustelua, kuulla epätoivoisia ja jopa huvittavia kokemuksia muiltakin. Kyllä minä tiedän, että olen hyvännäköinen enkä siihen tarvitse varmistusta vanhalta juopolta. :D Ap
Oletko pissisikäinen? Siltä vaikuttaa. Tai itsetunto todella huono.
Mikä on pissisikäinen? Olen 24. Taisin juuri edelliseen kommenttiin kirjoittaa, että tiedän olevani hyvännäköinen, joten mistä oletus huonosta itsetunnosta? Täällä meillä ei vissiin saisi koskaan kehua itseään, tosi kurjaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea pervo kun tuollaiset mieltymykset. Hyi.
Siis millaiset? Ap:n kaltaiset vai pylly ylipäätään?
No kaikki. Ja lisäksi viina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea pervo kun tuollaiset mieltymykset. Hyi.
No kaikki. Ja lisäksi viina.
Paitsi että aapeesta et voi sanoa, kun et tunne etkä ole koskaan nähnytkään. Tuomitsetko aina ihmiset yhden nettikeskustelun perusteella?
Mikä helkutin pervo? Kauniita naisia on kiva katsella. Kyllä se 40-50 vuotiaskin vielä silmillään näkee. Ei siihen kauaa mene kun itse olet vanha "pervo" puuma. Kaikki tykkää kauniista naisista samalla lailla kuin vaikkapa kissan tai koiranpennuista.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mua nauratti tuo otsikko, että pervo baarissa :) oon jo niin vanha, etten jaksa kulkea baareissa, mutta jos oikein muistan, kaikenlaisia pervoja siellä aina oli. Ja juuri tuollaisia, jotka melkeen kaivavat verta nenästään, kun kuolaavat varattuja naisia. Tai muuten vaan haastavat riitaa. Mutta siis ihana otsikko :)
T: Nainen 45
Joo, ihmeellisiä jotkut miehet kun eivät näytä ymmärtävän mitä varattu tarkoittaa ja epätoivoisesti vaan nolaavat itsensä yrittämällä silti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkutin pervo? Kauniita naisia on kiva katsella. Kyllä se 40-50 vuotiaskin vielä silmillään näkee. Ei siihen kauaa mene kun itse olet vanha "pervo" puuma. Kaikki tykkää kauniista naisista samalla lailla kuin vaikkapa kissan tai koiranpennuista.
Ei kaikkia kiinnosta katsella naisia. Ja kyllähän tuo vähän pervon puolelle menee, kun kommentoidaan toisen takapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ahmedit diggaa myös pikkuväestä 🖐👺🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kylläpä oletkin hyvännäköinen, kun vanhalle pulsullekkin kelpaa!
Ja lisää kateellisia ilmestyy paikalle.
ai kateellinen siitä, kun joku ukkeli kehuu
Penha Varvo kirjoitti:
Oliko isäsi työkaveri?
Tuskin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kylläpä oletkin hyvännäköinen, kun vanhalle pulsullekkin kelpaa!
Ja lisää kateellisia ilmestyy paikalle.
ai kateellinen siitä, kun joku ukkeli kehuu
Näköjään, kun heti pitää olla haukkumassa aapeeta ja uskottelemassa itselleen ja muille että ruma se varmasti on, sai huomiota turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Katselu on ihan eri asia kuin limainen kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
Penha Varvo kirjoitti:
Oliko isäsi työkaveri?
Tuskin. Ap
Entä isukin kalakaveri?
No löysitpä nyt oikein vanhan olkiukon kohottamaan omaa itsetuntoasi, haluttavuusarvoasi ja seksuaalista "prestiissiäsi" täällä !
Oon aika hämmentynyt siitä, että ap:n mielestä hänen miehensä hoiti tilanteen asiallisesti. No ehkä jos ainoa mieleentuleva vaihtoehto on tosiaan häirikön vetäminen turpaan, niin sitten ehkä...
Itse olisin todella tyrmistynyt jos puolisoni lähtisi mukaan minua noin selkeästi esineellistävään ja väheksyvään puheeseen. Ei minua tarvitsisi siltä pelastaakaan, osaan puolustaa tarvittaessa itsekin rajojani. Ja joskus pitää ihan napakasti, mutta asiallisesti muistuttaakin siitä, että kehuminen on hyvää käytöstä, mutta tuo nyt ei ollut, tms. Jos se ei menisi perille, olettaisin puolisoni vahvistavan sanomani, eikä alkavan nokitella siitä kummalla on oikeus minun pyllyyni enemmän. Kun ei kummallakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Oon aika hämmentynyt siitä, että ap:n mielestä hänen miehensä hoiti tilanteen asiallisesti. No ehkä jos ainoa mieleentuleva vaihtoehto on tosiaan häirikön vetäminen turpaan, niin sitten ehkä...
Itse olisin todella tyrmistynyt jos puolisoni lähtisi mukaan minua noin selkeästi esineellistävään ja väheksyvään puheeseen. Ei minua tarvitsisi siltä pelastaakaan, osaan puolustaa tarvittaessa itsekin rajojani. Ja joskus pitää ihan napakasti, mutta asiallisesti muistuttaakin siitä, että kehuminen on hyvää käytöstä, mutta tuo nyt ei ollut, tms. Jos se ei menisi perille, olettaisin puolisoni vahvistavan sanomani, eikä alkavan nokitella siitä kummalla on oikeus minun pyllyyni enemmän. Kun ei kummallakaan ole.
Kumppanilla ei oikeutta pyllyysi..? Oletko ylipäätään selibaatissa?
Vierailija kirjoitti:
No löysitpä nyt oikein vanhan olkiukon kohottamaan omaa itsetuntoasi, haluttavuusarvoasi ja seksuaalista "prestiissiäsi" täällä !
Huoh... Ei tuo itsetuntoani kohottanut, tilanne aiheutti huvitusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kokemuksesta tuo oli ehkä fiksuin tapa miten toimia aivan totaalisen kännissä olevan ääliön kanssa. Monesti yrittänyt asiallisesti sanoa, jos joku on mennyt flirttailun kanssa liian pitkälle mutta silloin monesti vastauksena saa ärhentelyä ja riidanhaastoa. Ainakin meidän kohdallamme pieni huumori takaisin ääliöiden kommentteihin on toiminut, mut kukin tyylillään. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penha Varvo kirjoitti:
Oliko isäsi työkaveri?
Tuskin. Ap
Entä isukin kalakaveri?
Ehkä!