Pervo baarissa
Olimme miehen kanssa viikonloppuna juhlistamassa vuosipäiväämme. Saan usein ulkona käydessä katseita, joskus myös kommentteja joissa ei mitään vikaa silloin, kun ovat asiallisia ja hyvän maun rajoissa. Tällä kertaa meni kyllä jo vähän liian pitkälle. :D
Olemme parikymppisiä ja meitä reilusti vanhempi mies tuli tiskillä taaksemme seisomaan ja kun käännyin, hymyili minulle ja katseli kirjaimellisesti päästä varpaisiin. Sönkötti humalassa kuinka "bueno" olen ja näytti peukkua. Poistuimme paikalta pöytään.
Ehkä tuntia myöhemmin samainen kaveri tuli uudelleen luoksemme ja kehui miehelleni kuinka kaunis ja kuuma nainen hänellä on, johon mies vaan vastasi että oikeassa olet. Kyttäsi takamustani ja alkoi kehua kuinka hyvä se on ja miten kiva sitä on katsella?? :D Miehestäni huomasi, että häntä alkoi ärsyttämään ja vastasi tuohon kommenttiin, että "niin onkin ja vielä mukavampi sitä on puristaa" ja otti minut kainaloon. Tuohon tuo vanha pervo vielä sanoi, että "niin varmasti onkin" ja nauroi.
En pahemmin jaksanut loukkaantua humalaisen pervon kommenteista, mutta en voi kuin ihmetellä kuinka jollakin on pokkaa. Tuollaisen käytöksen olisin ehkä vielä jotenkin ymmärtänyt (en siltikään hyväksynyt) jos olisin ollut liikkeellä yksin tai tyttöporukassa. Kaveri oli miestäni reilusti pienempi ja otti aika riskin alkaessaan flirttailla varatulle naiselle noin suoraan ja härskisti. Monesti tuollaiset saavat turpaansa. Mieheni onneksi on fiksu eikä turvaudu fyysiseen väkivaltaan edes ärsyyntyneenä ja osasi tuonkin tilanteen hoitaa asiallisesti. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joku mies on unohtanut kuinka kehua fiksusti, mutta tämä oli kyllä selvästi härskein tapaus tähän mennessä. :D Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
No minulle olisi kyllä tullut oksettava olo, jos oma mieskin olisi mennyt mukaan ulkonäköni ruotimiseen. Yök. Ap:n kuvailema tilanne olisi saanut oloni tuntumaan täydellisesti lihapalalle. Ei riittäisi oma huumorintajuni tuossa tilanteessa. Jos joku änkee pöytään jankkaamaan mun takamuksen muodosta, sanon kyllä ihan suoraan että anteeksi nyt vain, mutta minua ei kiinnosta ulkopuolisen mielipiteet omasta kropasta, ja että voisitko häipyä. Tai sitten olisin laukonut jotain ilkeää tyypin omasta ulkomuodosta, jos ei olisi jättänyt rauhaan.
Olen aika ujo ja sosiaalisissa tilanteissa (varsinkin yllättävissä) aika kömpelö, joten en useinkaan osaa avata suutani vaan kiusaannun ja menen hiljaiseksi. Ap
Miten tämä spurgu, "pervo", oli luonnonvastainen eli perverssi, siis pervertikko? Asiatonta käytöstä, kyllä, luonnotonta, ei.
Ei hän pöytään ängennyt, vaan tuli luo kun seisoimme ulko-oven edessä. Ap