Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervo baarissa

Vierailija
18.02.2019 |

Olimme miehen kanssa viikonloppuna juhlistamassa vuosipäiväämme. Saan usein ulkona käydessä katseita, joskus myös kommentteja joissa ei mitään vikaa silloin, kun ovat asiallisia ja hyvän maun rajoissa. Tällä kertaa meni kyllä jo vähän liian pitkälle. :D

Olemme parikymppisiä ja meitä reilusti vanhempi mies tuli tiskillä taaksemme seisomaan ja kun käännyin, hymyili minulle ja katseli kirjaimellisesti päästä varpaisiin. Sönkötti humalassa kuinka "bueno" olen ja näytti peukkua. Poistuimme paikalta pöytään.

Ehkä tuntia myöhemmin samainen kaveri tuli uudelleen luoksemme ja kehui miehelleni kuinka kaunis ja kuuma nainen hänellä on, johon mies vaan vastasi että oikeassa olet. Kyttäsi takamustani ja alkoi kehua kuinka hyvä se on ja miten kiva sitä on katsella?? :D Miehestäni huomasi, että häntä alkoi ärsyttämään ja vastasi tuohon kommenttiin, että "niin onkin ja vielä mukavampi sitä on puristaa" ja otti minut kainaloon. Tuohon tuo vanha pervo vielä sanoi, että "niin varmasti onkin" ja nauroi.

En pahemmin jaksanut loukkaantua humalaisen pervon kommenteista, mutta en voi kuin ihmetellä kuinka jollakin on pokkaa. Tuollaisen käytöksen olisin ehkä vielä jotenkin ymmärtänyt (en siltikään hyväksynyt) jos olisin ollut liikkeellä yksin tai tyttöporukassa. Kaveri oli miestäni reilusti pienempi ja otti aika riskin alkaessaan flirttailla varatulle naiselle noin suoraan ja härskisti. Monesti tuollaiset saavat turpaansa. Mieheni onneksi on fiksu eikä turvaudu fyysiseen väkivaltaan edes ärsyyntyneenä ja osasi tuonkin tilanteen hoitaa asiallisesti. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joku mies on unohtanut kuinka kehua fiksusti, mutta tämä oli kyllä selvästi härskein tapaus tähän mennessä. :D Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika hämmentynyt siitä, että ap:n mielestä hänen miehensä hoiti tilanteen asiallisesti. No ehkä jos ainoa mieleentuleva vaihtoehto on tosiaan häirikön vetäminen turpaan, niin sitten ehkä...

Itse olisin todella tyrmistynyt jos puolisoni lähtisi mukaan minua noin selkeästi esineellistävään ja väheksyvään puheeseen. Ei minua tarvitsisi siltä pelastaakaan, osaan puolustaa tarvittaessa itsekin rajojani. Ja joskus pitää ihan napakasti, mutta asiallisesti muistuttaakin siitä, että kehuminen on hyvää käytöstä, mutta tuo nyt ei ollut, tms. Jos se ei menisi perille, olettaisin puolisoni vahvistavan sanomani, eikä alkavan nokitella siitä kummalla on oikeus minun pyllyyni enemmän. Kun ei kummallakaan ole.

Ihan kokemuksesta tuo oli ehkä fiksuin tapa miten toimia aivan totaalisen kännissä olevan ääliön kanssa. Monesti yrittänyt asiallisesti sanoa, jos joku on mennyt flirttailun kanssa liian pitkälle mutta silloin monesti vastauksena saa ärhentelyä ja riidanhaastoa. Ainakin meidän kohdallamme pieni huumori takaisin ääliöiden kommentteihin on toiminut, mut kukin tyylillään. :) Ap

Siis mikä v***n flirttailu??!! Sun mielestä tuollaiset limaiset kommentit ja vielä pöytään änkeäminen jatkamaan niitä limaisia kommentteja, vaikka hyvin näkee että niiden kommenttien kohde on varattu, eikä etsi seuraa, on sun mielestä flirttailua?? Musta alkaa tuntua että se pervo on ap itse. 

Ei hän pöytään ängennyt, vaan tuli luo kun seisoimme ulko-oven edessä. Ap

Vierailija
62/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle olisi kyllä tullut oksettava olo, jos oma mieskin olisi mennyt mukaan ulkonäköni ruotimiseen. Yök. Ap:n kuvailema tilanne olisi saanut oloni tuntumaan täydellisesti lihapalalle. Ei riittäisi oma huumorintajuni tuossa tilanteessa. Jos joku änkee pöytään jankkaamaan mun takamuksen muodosta, sanon kyllä ihan suoraan että anteeksi nyt vain, mutta minua ei kiinnosta ulkopuolisen mielipiteet omasta kropasta, ja että voisitko häipyä. Tai sitten olisin laukonut jotain ilkeää tyypin omasta ulkomuodosta, jos ei olisi jättänyt rauhaan. 

Olen aika ujo ja sosiaalisissa tilanteissa (varsinkin yllättävissä) aika kömpelö, joten en useinkaan osaa avata suutani vaan kiusaannun ja menen hiljaiseksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä spurgu, "pervo", oli luonnonvastainen eli perverssi, siis pervertikko? Asiatonta käytöstä, kyllä, luonnotonta, ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän