Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervo baarissa

Vierailija
18.02.2019 |

Olimme miehen kanssa viikonloppuna juhlistamassa vuosipäiväämme. Saan usein ulkona käydessä katseita, joskus myös kommentteja joissa ei mitään vikaa silloin, kun ovat asiallisia ja hyvän maun rajoissa. Tällä kertaa meni kyllä jo vähän liian pitkälle. :D

Olemme parikymppisiä ja meitä reilusti vanhempi mies tuli tiskillä taaksemme seisomaan ja kun käännyin, hymyili minulle ja katseli kirjaimellisesti päästä varpaisiin. Sönkötti humalassa kuinka "bueno" olen ja näytti peukkua. Poistuimme paikalta pöytään.

Ehkä tuntia myöhemmin samainen kaveri tuli uudelleen luoksemme ja kehui miehelleni kuinka kaunis ja kuuma nainen hänellä on, johon mies vaan vastasi että oikeassa olet. Kyttäsi takamustani ja alkoi kehua kuinka hyvä se on ja miten kiva sitä on katsella?? :D Miehestäni huomasi, että häntä alkoi ärsyttämään ja vastasi tuohon kommenttiin, että "niin onkin ja vielä mukavampi sitä on puristaa" ja otti minut kainaloon. Tuohon tuo vanha pervo vielä sanoi, että "niin varmasti onkin" ja nauroi.

En pahemmin jaksanut loukkaantua humalaisen pervon kommenteista, mutta en voi kuin ihmetellä kuinka jollakin on pokkaa. Tuollaisen käytöksen olisin ehkä vielä jotenkin ymmärtänyt (en siltikään hyväksynyt) jos olisin ollut liikkeellä yksin tai tyttöporukassa. Kaveri oli miestäni reilusti pienempi ja otti aika riskin alkaessaan flirttailla varatulle naiselle noin suoraan ja härskisti. Monesti tuollaiset saavat turpaansa. Mieheni onneksi on fiksu eikä turvaudu fyysiseen väkivaltaan edes ärsyyntyneenä ja osasi tuonkin tilanteen hoitaa asiallisesti. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joku mies on unohtanut kuinka kehua fiksusti, mutta tämä oli kyllä selvästi härskein tapaus tähän mennessä. :D Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla vastaavia kokemuksia?

Voivoi, vaikka kuinka paljon! Jos alkaisin kaikkien pervojen länkytykset kirjoittamaan tänne, niin eihän tälle palstalle muuta mahtuisikaan. Pervoiluja on saanut kuulla vanhoilta, nuorilta, kaveriporukassa, miehen kanssa, jne. Vaikka minkälaista iskuyritystä ja "läppää".

Vierailija
42/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika hämmentynyt siitä, että ap:n mielestä hänen miehensä hoiti tilanteen asiallisesti. No ehkä jos ainoa mieleentuleva vaihtoehto on tosiaan häirikön vetäminen turpaan, niin sitten ehkä...

Itse olisin todella tyrmistynyt jos puolisoni lähtisi mukaan minua noin selkeästi esineellistävään ja väheksyvään puheeseen. Ei minua tarvitsisi siltä pelastaakaan, osaan puolustaa tarvittaessa itsekin rajojani. Ja joskus pitää ihan napakasti, mutta asiallisesti muistuttaakin siitä, että kehuminen on hyvää käytöstä, mutta tuo nyt ei ollut, tms. Jos se ei menisi perille, olettaisin puolisoni vahvistavan sanomani, eikä alkavan nokitella siitä kummalla on oikeus minun pyllyyni enemmän. Kun ei kummallakaan ole.

Kumppanilla ei oikeutta pyllyysi..? Oletko ylipäätään selibaatissa? 

No en hemmetissä ole selibaatissa. :D Mutta siis puoliso koskee pyllyyni tai muihinkaan osiini vain jos minä sitä haluan ja lopettaa jos en halua. Minulla on oikeus omaan kehooni kuten jokaisella muullakin ihmisellä on omaansa. Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvyys tässä maassa?

Pointti oli, että jos joku törkeyttään puhuu vaikka siitä pyllystäni tavalla joka on minulle epämukava ja epäkunnioittava, niin ei se tilanne sillä parane milläänlailla, että puoliso lähtee lisäämään vettä myllyyn ja heijastamaan samaa toimintamallia takaisin. Siinähän antaa keskustelunaiheelle ihan täyden hyväksyntänsä. Aika eeikoista on jos jollekulle on ihan ok, että hänen ohitseen lähdetään jonkun pervon kanssa yhdessä pohtimaan mimmoinen se pylly tai joku muu ei-toivotun-kiinnostuksen kohde nyt onkaan. Mutta ehkä ap:lle se kiinnostus sitten oli ihan toivottua ja tulkitsin väärin. Voipi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tuttua. Pitäisivät myös näppinsä irti.

Vierailija
44/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

humblebrag?

Vierailija
45/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika hämmentynyt siitä, että ap:n mielestä hänen miehensä hoiti tilanteen asiallisesti. No ehkä jos ainoa mieleentuleva vaihtoehto on tosiaan häirikön vetäminen turpaan, niin sitten ehkä...

Itse olisin todella tyrmistynyt jos puolisoni lähtisi mukaan minua noin selkeästi esineellistävään ja väheksyvään puheeseen. Ei minua tarvitsisi siltä pelastaakaan, osaan puolustaa tarvittaessa itsekin rajojani. Ja joskus pitää ihan napakasti, mutta asiallisesti muistuttaakin siitä, että kehuminen on hyvää käytöstä, mutta tuo nyt ei ollut, tms. Jos se ei menisi perille, olettaisin puolisoni vahvistavan sanomani, eikä alkavan nokitella siitä kummalla on oikeus minun pyllyyni enemmän. Kun ei kummallakaan ole.

No en hemmetissä ole selibaatissa. :D Mutta siis puoliso koskee pyllyyni tai muihinkaan osiini vain jos minä sitä haluan ja lopettaa jos en halua. Minulla on oikeus omaan kehooni kuten jokaisella muullakin ihmisellä on omaansa. Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvyys tässä maassa?

Pointti oli, että jos joku törkeyttään puhuu vaikka siitä pyllystäni tavalla joka on minulle epämukava ja epäkunnioittava, niin ei se tilanne sillä parane milläänlailla, että puoliso lähtee lisäämään vettä myllyyn ja heijastamaan samaa toimintamallia takaisin. Siinähän antaa keskustelunaiheelle ihan täyden hyväksyntänsä. Aika eeikoista on jos jollekulle on ihan ok, että hänen ohitseen lähdetään jonkun pervon kanssa yhdessä pohtimaan mimmoinen se pylly tai joku muu ei-toivotun-kiinnostuksen kohde nyt onkaan. Mutta ehkä ap:lle se kiinnostus sitten oli ihan toivottua ja tulkitsin väärin. Voipi olla.

No kyllä minun mieheni ainakin saa koskea pyllyyni lähes koska vain haluaa ja jos sanon että ei nyt, niin lopettaa. Harvoinpa se minua haittaakaan. Kamalan rassaavaa olisi jos aina joutuisi luvan multa kysymään, saako koskea. 

Vierailija
46/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen edes ok näköinen nainen saa kehuja, varsinkin humalaisilta miehiltä. Itsekkin olen kuullut vaikka mitä, enkä edes ole mielestäni hyvännäköinen. 

Vierailija
47/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään edelliseen että ainakin ok näköiset Nuoret naiset saa huomiota

Vierailija
48/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minun mieheni ainakin saa koskea pyllyyni lähes koska vain haluaa ja jos sanon että ei nyt, niin lopettaa. Harvoinpa se minua haittaakaan. Kamalan rassaavaa olisi jos aina joutuisi luvan multa kysymään, saako koskea. 

Luvan kysyminen on vain se selkein tapa saada varmuus suostumuksellisuudelle ja sen tarvitsee olla sanallista vain hyvin harvoin. Valtaosa kommunikaatiosta on ihan muuta kuin puhetta. Ihan absurdi ajatus, että missään toimivassa parisuhteessa kyseltäisiin sanallisesti lupaa jokaiseen suukkoon ja kosketukseen, mutta vielä hullumpi on ajatus ettei sitä lupaa tarvitsisi lainkaan olla. Tai että sen luvan voisi jompikumpi itsevaltaisesti määritellä kummankin puolesta.

Vierailija
49/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mielestäni ruma, ja minäkin olen saanut kuulla olevani hyvännäköinen, viehättävä, kaunis, seksikäs , ''sussa vaan on sitä jotain'', yms. Ja olen siis mielestäni oikeasti ruma, ainakin päivänvalossa... joten en vielä pitäisi minään jos joku kehuu.

Vierailija
50/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttäis, jos mun puoliso osallistuisi tuollaiseen sananvaihtoon itseäni koskien. Tulisi jotenkin halpa olo.

Vierailija
51/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttäis, jos mun puoliso osallistuisi tuollaiseen sananvaihtoon itseäni koskien. Tulisi jotenkin halpa olo.

No jeps. Tulee mieleen kuin oisin joku myyntikappale. ”Kympillä saat puristaa ja viidelläkumpillä jo vaikka enemmänkin.”

Puoliso kehuu ja puristeleekin mun pyllyä lähes päivittäin, mutta ihan kahden kesken ollaan kyllä silloin.

Vierailija
52/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jeps. Tulee mieleen kuin oisin joku myyntikappale. ”Kympillä saat puristaa ja viidelläkumpillä jo vaikka enemmänkin.”

Puoliso kehuu ja puristeleekin mun pyllyä lähes päivittäin, mutta ihan kahden kesken ollaan kyllä silloin.

Harrastatteko haureutta? Onko teillä huone haurauden harjoittamista varten?

Vierailija
53/63 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko haureutta? Onko teillä huone haurauden harjoittamista varten?

Ei harrasteta haureutta, mutta seksiä meillä on tainnut olla joka huoneessa perunakellaria lukuunottamatta. :D

Vierailija
54/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei oteta kaikkea ihan noin vakavasti. Tiedän, että mieheni on kaikkea muuta kuin pinnallinen tai minua esineellistävä ihminen ja osaan suhtautua huumorilla asioihin. Ap

Vierailija
55/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen mielestäni ruma, ja minäkin olen saanut kuulla olevani hyvännäköinen, viehättävä, kaunis, seksikäs , ''sussa vaan on sitä jotain'', yms. Ja olen siis mielestäni oikeasti ruma, ainakin päivänvalossa... joten en vielä pitäisi minään jos joku kehuu.

No mutta on eri asia, tiedostaako olevansa hyvännäköinen ja että on sitä oikeasti. Kyllä sitä näin hyvännäköisenä tietää, koska kehut ovat aitoja ja koska vain epätoivoisten miesten iskuyrityksiä. Minua ei kehu pelkästään miehet kännissä baarissa, vaan muutenkin. Myös naispuoliset ystävät kehuvat kovasti. 

Vierailija
56/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin murheet. Lähes romaanin jo siitä kirjoitit.

Kyllä mulla on ihan oikeat murheet, tämä kuului sinne kategoriaan hauskat tilanteet jonka halusin jakaa tänne. Tällä palstalla on kyllä todella tosikkoa porukkaa. Ap

Vierailija
57/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle olisi kyllä tullut oksettava olo, jos oma mieskin olisi mennyt mukaan ulkonäköni ruotimiseen. Yök. Ap:n kuvailema tilanne olisi saanut oloni tuntumaan täydellisesti lihapalalle. Ei riittäisi oma huumorintajuni tuossa tilanteessa. Jos joku änkee pöytään jankkaamaan mun takamuksen muodosta, sanon kyllä ihan suoraan että anteeksi nyt vain, mutta minua ei kiinnosta ulkopuolisen mielipiteet omasta kropasta, ja että voisitko häipyä. Tai sitten olisin laukonut jotain ilkeää tyypin omasta ulkomuodosta, jos ei olisi jättänyt rauhaan. 

Vierailija
58/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kuin ihmetellä alapeukutusten määrää. Ihan asiallinen aloitus, mutta ilmeisesti naiset ei vaan kestä, jos tuiki tuntematon henkilö saa huomiota (vanhalta pervolta vieläpä :D) ja he eivät.  Huh huh :D

Vierailija
59/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muilla vastaavia kokemuksia?

Voivoi, vaikka kuinka paljon! Jos alkaisin kaikkien pervojen länkytykset kirjoittamaan tänne, niin eihän tälle palstalle muuta mahtuisikaan. Pervoiluja on saanut kuulla vanhoilta, nuorilta, kaveriporukassa, miehen kanssa, jne. Vaikka minkälaista iskuyritystä ja "läppää".

No eihän täällä muuta olekaan.

Vierailija
60/63 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kokemuksesta tuo oli ehkä fiksuin tapa miten toimia aivan totaalisen kännissä olevan ääliön kanssa. Monesti yrittänyt asiallisesti sanoa, jos joku on mennyt flirttailun kanssa liian pitkälle mutta silloin monesti vastauksena saa ärhentelyä ja riidanhaastoa. Ainakin meidän kohdallamme pieni huumori takaisin ääliöiden kommentteihin on toiminut, mut kukin tyylillään. :) Ap

Siis mikä v***n flirttailu??!! Sun mielestä tuollaiset limaiset kommentit ja vielä pöytään änkeäminen jatkamaan niitä limaisia kommentteja, vaikka hyvin näkee että niiden kommenttien kohde on varattu, eikä etsi seuraa, on sun mielestä flirttailua?? Musta alkaa tuntua että se pervo on ap itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi