Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri määräsi hakemaan töitä yrityksestä josta ei löydy mitään tietoja netistä

Vierailija
18.02.2019 |

Ei edes yritysrekisteristä. Apuva!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin hakematta ja ottaisin karenssin vastaan. Kerran hain itse vastaavasti outoon yritykseen töihin joka työkkärin sivuilla ilmoitti olevansa mobiilimarkkinointia eli puhelinmyyntityltä. Tarkempi yhteydenotto yritykseen osoittikin sen olevan ilman yritystunnusta toimiva virolainen seksipuhelin.

Vierailija
22/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jättäisin hakematta ja ottaisin karenssin vastaan. Kerran hain itse vastaavasti outoon yritykseen töihin joka työkkärin sivuilla ilmoitti olevansa mobiilimarkkinointia eli puhelinmyyntityltä. Tarkempi yhteydenotto yritykseen osoittikin sen olevan ilman yritystunnusta toimiva virolainen seksipuhelin.

Ha sulla kävi tuuri, mulle tarjottiin myyjän koulutuksella työkkärin kautta töitä yrityksestä joka ei ollutkaan lopulta edes mikään yritys vaan rikollisporukka joka etsi itselleen huumeiden myyjiä. Tein porukasta rikosilmoituksen ja sain kiitokseksi karenssia kun en ottanut kyseistä työtä vastaan. Joo näissä OIKEASTI pitää olla varovainen kun ei enää voi tietää mitä siellä taustalla/takana oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi