Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntotarjonta todella onnetonta, myös pk-seudulla

Vierailija
18.02.2019 |

Katselin läpi tarjontaa, haussa siis keskihintaista asuntoa n. 360-400ke, n. 3h+k.

Ensimmäinen reaktion pitkän selailunkin jälkeen epätoivo. Siis joo, budjettikaan ei ole suuren suuri, mutta eipä kyllä tarjontakaan yllätä. Suurin osa rakennuksista hirveitä. Arkkitehtuuri mitäänsanomatonta. Taloyhtiöiden ulkoasu ulos epäsiisti.

Kertokaapa, mistä te Helskinki-Espoo akselista olette löytäneet siedettäviä asuntoja. Tavoitteena rauhallisempi alue keskustan ulkopuolella, jossa mahdollisimman vähän vuokra-asuntoja ja sosiaalista asuntotuotantoa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pajamäki tai Koskela. Mainettaan kivempia, tulevaisuudessa haluttuja alueita.

Miksi kukaan estetiikkaa ja kaunista arkkitehtuuria arvostava muuttaisi Koskelaan???? :D

Vierailija
22/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpylä! Löytyyköhän sieltä tuosta hintaluokasta?

Missä siellä on ne uudet kauniit talot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uusia kauniita taloja missään? Itse asiassa mun mielestä ne Vantaan Tammiston (?) ”uudehkot” on kauniita, mutta muuten se seutu on aika ankeaa. Niittykummussa päin, Urheilupuiston metroaseman lähellä sekä just siellä Tapiolassa on nyt paljon uusia kerrostaloja...mutta onko ne kauniita?

Vierailija
24/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uusia kauniita taloja missään? Itse asiassa mun mielestä ne Vantaan Tammiston (?) ”uudehkot” on kauniita, mutta muuten se seutu on aika ankeaa. Niittykummussa päin, Urheilupuiston metroaseman lähellä sekä just siellä Tapiolassa on nyt paljon uusia kerrostaloja...mutta onko ne kauniita?

Tarkoitat varmaan Kartanonkoskea, et Tammistoa.

Vierailija
25/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan Kartanonkoskea, et Tammistoa.

Jep olet oikeassa, Kartanonkoski. Siellä näyttäisi olevan myynnissäkin tuossa ap:n hintaluokassa.

Vierailija
26/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Pakkalassa. Ei muuten ole ankeaa. Ylivoimaisesti paras asuinalue, missä olen ikinä asunut. Tammisto on vähän yksinkertainen. Asunnot täällä ovat yleensä kauniita. Jumbo vieressä kaikkine palveluineen. Tapiola olisi hyvä, mutta ei tuolla rahalla saa mitään sieltä.

Vierailija
27/27 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up