Oletko koskaan ollut kuumeessa jouluaattona?
Mulla alkoi yöllä kurkkukipu, semmoinen joulu tiedossa!
Kommentit (27)
Olen lapsena, monestikin. Jouluaatto päivystyksessä antibiootteja hakemassa.
Toissa jouluna oltiin koko perhe melkein viikon kuumeessa. Ei paljoa jouluruuat maistunut
Kyllä, kuumeen lisäksi oksensin koko aaton ja joulupäivän, oli rankemman oloinen tauti joka tarttui sitten koko perheeseen. Siinä meni jouiu ja uusivuosi perään.
Useasti lapsena ja nuorena, aikuisena en kertaakaan.
Humalassa olen ollut ja se on melkein sama asia
Ap. Kerro mihin tätä tuntemattomien tietoa nyt tarvitset ???.... vastaan sitten 🤣🤣🤣
Joka joulu on ollut jotain aikuisena. Nyt olen flunssassa. On ollut angiinaa, jalka paketissa, välilevynpullistuma, korona ym. Olen varmaan kirottu.
Juu, nuorena oikeastaan joka joulu. Mulle nousee valvomisesta kuume, enkä joulua ennen oikein saanut jännitykseltä nukutuksi. Ei se mitään haitannut.
Yhden kerran yritin aattona mennä päivystykseen, mutta ajoivat pois pitkän jonon takia. Käytin sitten vanhoja lääkkeitä mitä edellisestä kerrasta oli jäänyt ja googlesta tarkistin panacodin, buranan ja panadolin yhteisannostuksen. Mitäs sitä turhaan lääkäriä vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Ei ole kivaa.
Kiitos kunkerroit 🙏🙏🙏🙏🙏
Vaikka kuinka monta kertaa. Joskus nuorena aikuisena se oli mun ainoa perinne :/
Olen viimeisen kuukauden "ilta-ajatuksissani" pyytänyt ja toivonut terveyttä joululahjaksi, sitä, että saamme koko perhe viettää yhteisen terveen joulun. Työskentelen pöpöpesässä ja ei ole lainkaan sanottua olla tai pysyä terveenä ja viimeiset pari viikkoa ennen lomaani oli päivittäisiä korkean kuumeen tapauksia.
No, nyt toistaiseksi ainakin näyttää siltä, että toiveeni ja pyyntöni toteutuu, kiitos siitä🙏
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vesirokko jouluna
Voi kalaaaa
Lapsena olin aina. En sitten tiedä miksi. Koulustressi purkautui? Se oli oikein vitsi, että mihin aikaan alan oksentamaan.
En kuumeessa, mutta kerran aattona läksin sairaalasta aika huonossa kunnossa kotiin.
Miksi ketään ei kiinnosta?