Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?

Vierailija
17.02.2019 |

Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.

Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.

Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (256)

Vierailija
181/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on ainakin välillä ihan vaan hauskanpito ja seksi mielessä liikkellä. Naisetkin voivat nauttia pelkästä seksistä ja kevyestä tapailusta. En tajua näitä miehiä, joiden ajatusmaailman mukaan nainen haluaa aina jotain vakavaa, tai jopa naimisiin jokaisen tapailemansa/p*anemansa miehen kanssa. Ja nainen pitää jotenkin huijata sänkyyn, koska ei kukaan nainen oikeasti voi seksiä haluta, jos ei ole elämää suurempia tunteita ja suunnilleen loppuelämän sitoutumista luvassa.

Uskon myös, että kun kahden ihmisen välillä on aito yhteys, oikeasti kivaa ja he ovat yhteensopivia, mitään ylimääräisiä temppuiluja ei tarvitse harrastaa. Yhdessäolon motivaatio on molemminpuolinen halu olla yhdessä, eikä seksi/seksittömyys dominoi suhteen etenemistä. Voidaan mennä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä tai vasta häiden jälkeen, mutta kun yhteyttä ja rakkautta on, yhdessäolo on sujuvaa.

Siksi pitää huijata koska ei-suosittu mies saa seksiä vain parisuhdeoptiolla. Hauskanpito mielessä naiset ei kelpuuta taviksia. Siksi. Tämä katkeroittaa ja kyynistää tavismiehiä ja siksi valehtelu on niin helppoa. Ei jää kaivelemaan tippaakaan , päinvastoin. Tuntee saavansa jotain hyvitystä.

Vierailija
182/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinkkunaisena olen huomannut, että miehet kiinnostuvat eniten minusta silloin, kun näytän itsestäni sekä äidilliset että pelinaismaiset, itsenäiset puoleni. Luulen, että sama pätee toisinkin päin, itsenäisyys ja luonteen monitahoisuus viehättää.

No, mulla taas ei ole mitään äidillisiä puolia...Itsenäinen olen, pelata en osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaikeuksia käsittää asiaa koska heillä seksi ja parisuhteet jakautuva tasaisemmin.
"Meistä suurin osa saa, ja miesten kanssa, joten suurin osa miehistäkin saa"

Vaan kun ei, koska ne onkin samat miehet jotka saa useilta naisilta.

Koko jutun juju on siinä miten seksi/suhteet jakautuu, ei keskiarvossa joka on väkisinkin sama.

Kuinka paljon on oikeasti sellaisia miehiä joilla on vain vähän seksikumppania elämässään, niin että tuo ei olisi ollut mieheltä joko suoraan tai välillisesti oma valinta? Tai että kyse olisi jotenkin puhtaasti siitä että naiset eivät olisi olleet halukkaita? Minä olin nuorena sellainen joka lähinnä pelasi pleikkaa kotona viikonloppuisin, ja ehkä pari kertaa vuodessa kävin jossakin ulkona bilettämässä. Suunnilleen jokainen biletysreissu johti lopulta seksiin jonkun naisen kanssa. Mitään suurta lukumäärää seksikumppaneita ei siinä syntynyt, mutta vaikea sanoa että se olisi lopulta ollut muuta kuin oma valinta. Ehkä olisin halunnut enemmän partnereita, mutta biletys ulkona ei minua paljoakaan kiinnostanut muuten. Siinä tehtiin aina mielessä se kaupanteko että kannattaako lähteä johonkin. Yleensä jäin kotiin, mutta joskus teki vaan niin kovasti naisseuraa mieli että lähdin.

Aika huono humble brag. Ei se ole kaikille noin yksinkertaista, että menee vain baariin ja naps naiset ovat munissa kiinni.

Naisena samaa mieltä. Todennäköisesti hyvännäköinen nörtti ja tuo välinpitämätön asenne vielä parantaa saantia. Sitten se luulee, että kaikki saa yhtä helposti kun hänkin saa vaikka on pleikkaa pelaava nörtti.

Yleensä noilla miehillä joilla oikeasti on naisia "yli oman tarpeen", ei siis pelimiestaidoillaan kerskuvilla wannabe-alfauroksilla, on joku tarve laskea itseään jotenkin tavallisten kuolevaisten joukkoon. Kertovat mielummin itsestään pelavaansa pleikkaa kuin sen että ovat komeita ja 190-senttisiä. Tietävät kyllä itse olevansa hyvännäköisiä ja taitavia puhumaan, mutta eivät sitä myönnä. Ja kuten tässä ketjussa on jo tullut ilmi, niin jos ovat rakastelleet kymmenen missin ja yhden lievästi ylipainoisen mutta perusnätin naisen kanssa, niin kommentoivat naisasioitaan sanomalla "minua ei ole koskaan naisen ylipaino haitannut".

Vierailija
184/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:n selitystä. Siis MITEN hän pelailee?

Tarkoitatko, että valehtelet olevasi kiinnostunut muustakin, esim. suhteesta, vaikket ole? No se on törkeetä. On niitäkin naisia, jotka hakee pelkkää, seksiä, mikset ole heidän kanssaan? Miksi särjet jonkun raukan sydämen?

Olen itse hakenut pelkkää seksiä eikä siinä kemiaa tarvita. Molempien tekee mieli ja toinen ei ole vastenmielinen, toimii.

Arvostan rehellisyyttä ja suoraa puhetta seksinhaussakin.

Toisaalta olen onnettomasti rakastunut pelkkään panoon kun hän mokoma antoi suukon kun lähdin pois, laittoi peittoa huolellisesti minunkin päälleni ym pieniä, huomaavaisia, helliä eleitä. Ei siinä, kohta vuosi ollaan oltu yhdessä ja onnellisia. Näinkin voi käydä. Etsin siis hänenkin kohdallaan yksinomaan seksiä ja sen piti olla molemmille ok.

Ap:n pelaamistarinoita en ymmärrä, ehkäpä naiset ovat pitäneet itsevarmuudestasi? Vaikka onkin ollut teeskenneltyä?

Yleensä ottaen suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisesta ihastumisesta. Ei mistään pelaamisesta.

Kun vähän lukee rivien välistä, niin ap vastasikin tähän.

Kun haetaan pelkkää seksiä, sitä saa enemmistö naisista ja vähemmistö miehistä. Ellet kuulu vähemmistöön, eli ainakin komeuden/sytyttävyyden osalta miesten huippuihin, et tule valituksi. Katso nyt vaikka seksitreffejä. Siellä on lukemattomia treenattuja miehiä jotka eivät saa, ja muutamia pullukkanaisia jotka valkkaavat parhaat pinon päältä.

Enemmistö miehistä kuitenkin pääsee suhteeseen elämänsä aikana, ja yleensä suhteessa on seksiä.

-> jos haluaa pelkkä seksiä pitää valehdella olevansa kiinnostunut muustakin.

Höpön höpön. Tosiasiassa seksiä on kaikille tarjolla enemmän kuin parisuhdetta. Toisille voi olla molempia paljon tarjolla, toisille kumpaakin vähän, mutta aina on helpompi löytää yhden yön seksisuhde kuin oikea parisuhde.

Niin naiselle. Miehelle tietenkin päinvastoin. Ai että naiset ovat pihalla.

Vierailija
185/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "pelailu" nyt sinällään on? Yritä kuitenkin muistaa että naisetkin ovat vain ihmisiä joiden tekee mieli seksiä. Ei siinä sen suurempaa kemiaa tai hurmaantumista miehen pelimiestaitoihin tarvita.

Samaa mietin. Näillä nk. pelimiehillä on aina jotenkin sisäänrakennettu ajattelu että nainen on joku saalis joka vietellään antautumaan. Eivätkä he itse ymmärrä olevansa naisille ihan vaan pelkkiä panoja.

Voi johtua siitäkin että heidän menestyksensä ei riipu niinkään viettelykerran laadusta kuin määrästä. Ei se onnistumisprosentti pelimiehilläkään järin suuri ole mutta he heittävät "verkon vesille" huomattavasti useammin kuin hiljaiset hissukat ja usein muissakin tilanteissa kuin vain baareissa. Siksi ennenpitkää siinä pakostakin tärppää useammin.

Se on myös se syy miksi voi tuntua siltä että baarissa on vain näitä niljaisia pelimiehiä pyörimässä, lähinnä koska he ovat ainoat miehistä jotka uskaltavat olla jatkuvasti äänessä ja huomion keskipisteenä. Keskivertomies jänistää jutteluyrityksestä useammin kuin mitä antaa ymmärtää. "Nätti nainen lukee kahvilassa lehteä, voisi mennä juttelemaan. Ai niin mutta hän näyttää kyllä tosi kiireiseltä, kai se vaan suuttuu jos sitä lähestyy, parempi jättää väliin.", pelimies ei tästä välitä vaan yrittää silti koska hän ei keskity kohtaamisen laatuun vaan kohtaamisten määrään. Jos annat hänelle pakit, hän unohtaa sinut silmänräpäyksessä ja pistää verkon vesille uudestaan.

Vierailija
186/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että valehtelet olevasi kiinnostunut muustakin, esim. suhteesta, vaikket ole? No se on törkeetä. On niitäkin naisia, jotka hakee pelkkää, seksiä, mikset ole heidän kanssaan? Miksi särjet jonkun raukan sydämen?

Olen itse hakenut pelkkää seksiä eikä siinä kemiaa tarvita. Molempien tekee mieli ja toinen ei ole vastenmielinen, toimii.

Toisaalta olen onnettomasti rakastunut pelkkään panoon kun hän mokoma antoi suukon kun lähdin pois, laittoi peittoa huolellisesti minunkin päälleni ym pieniä, huomaavaisia, helliä eleitä. Ei siinä, kohta vuosi ollaan oltu yhdessä ja onnellisia. Näinkin voi käydä. Etsin siis hänenkin kohdallaan yksinomaan seksiä ja sen piti olla molemmille ok.

Ap:n pelaamistarinoita en ymmärrä, ehkäpä naiset ovat pitäneet itsevarmuudestasi? Vaikka onkin ollut teeskenneltyä?

Yleensä ottaen suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisesta ihastumisesta. Ei mistään pelaamisesta.

Kun haetaan pelkkää seksiä, sitä saa enemmistö naisista ja vähemmistö miehistä. Ellet kuulu vähemmistöön, eli ainakin komeuden/sytyttävyyden osalta miesten huippuihin, et tule valituksi. Katso nyt vaikka seksitreffejä. Siellä on lukemattomia treenattuja miehiä jotka eivät saa, ja muutamia pullukkanaisia jotka valkkaavat parhaat pinon päältä.

Enemmistö miehistä kuitenkin pääsee suhteeseen elämänsä aikana, ja yleensä suhteessa on seksiä.

Höpön höpön. Tosiasiassa seksiä on kaikille tarjolla enemmän kuin parisuhdetta. Toisille voi olla molempia paljon tarjolla, toisille kumpaakin vähän, mutta aina on helpompi löytää yhden yön seksisuhde kuin oikea parisuhde.

Pakko näin miehenä kommentoida että mistä hemmetistä löydät jonkun kaartin naisia jotka haluavat kanssasi parisuhteeseen, jos kukaan ei halua seksisuhteeseen? Ihan oikeasti ja vilpittömästi kiinnostaa. Minun kanssani on parisuhteeseen halunnut tasan yksi nainen, jonka kanssa nyt olen suhteessa. Seksiä halunneita ei niitäkään paljoa ole ollut, mutta kuitenkin puolenkymmentä.

Vierailija
187/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoo et kyl hiljaseks vetää, nyt ymmärrän miks miehet käyttäytyy niinkuin käyttäytyvät.

Me naiset ei vaan nähdä sitä toista puolta.

Toivottavasti jokaiselle löytyis joku itselle sopiva tai saisivat mitä haluaisivat, mut en tiiä taitaa olla turha toivo.

Suosittelen jokaiselle kuitenkin ainakin yrittää kehittää itseään ja tehdä asioita joista nauttii jos ei muuta.

Vierailija
188/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps. tuo ajatus 5% miehistä on pitkälti totta.

Tutkimuksissahan on huomattu että miehillä on selvä yliedustus yli 50 ja 0 seksikumppanin kategorioissa.

Jos ajattelet että mediaanimiehellä on se 3-7 seksikumppania (riippuen iästä ym), niin yksikin kova panomies heilauttaa keskiarvoa melkoisesti. Etenkin kun ihan oikealle pelimiehelle tuo on alhainen luku. Joku 200 tai 300 ei ole edes paljon näille tyypeille.

Eli kyllä se pitkälti menee niin että parisuhteissa menee tasan (tietysti), ja ero mediaanissa tulee siitä että irtosuhteet/panosuhteet hoitaa pieni joukko suosittuja miehiä.

Naiset suosii seksin suhteen oligargiaa, mutta resurssien jaossa kelpaakin sosialismi ja tulonsiirrot.

Vierailija
189/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas, kerrataan nyt vielä: naisille visuaalinen puoli ei ole se oleellisin parinvalinnassa... yltiöbodaajat viestivät yksinkertaisuutta... keho ei ole naiselle sama juttu kuin miehelle.

Toinen asia: miehet (monikko) hakevat naisia (monikko), mutta naiset etsivät miestä. Älä ikinä puhu naisista laumana. Naisen pitää saada kokea olevansa spessu.

Näillä pelimerkeillä pääsis jo pitkälle. Mutta aina sieltä tulee se joku sammakko...

Vierailija
190/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "pelailu" nyt sinällään on? Yritä kuitenkin muistaa että naisetkin ovat vain ihmisiä joiden tekee mieli seksiä. Ei siinä sen suurempaa kemiaa tai hurmaantumista miehen pelimiestaitoihin tarvita.

Samaa mietin. Näillä nk. pelimiehillä on aina jotenkin sisäänrakennettu ajattelu että nainen on joku saalis joka vietellään antautumaan. Eivätkä he itse ymmärrä olevansa naisille ihan vaan pelkkiä panoja.

Voi johtua siitäkin että heidän menestyksensä ei riipu niinkään viettelykerran laadusta kuin määrästä. Ei se onnistumisprosentti pelimiehilläkään järin suuri ole mutta he heittävät "verkon vesille" huomattavasti useammin kuin hiljaiset hissukat ja usein muissakin tilanteissa kuin vain baareissa. Siksi ennenpitkää siinä pakostakin tärppää useammin.

Se on myös se syy miksi voi tuntua siltä että baarissa on vain näitä niljaisia pelimiehiä pyörimässä, lähinnä koska he ovat ainoat miehistä jotka uskaltavat olla jatkuvasti äänessä ja huomion keskipisteenä. Keskivertomies jänistää jutteluyrityksestä useammin kuin mitä antaa ymmärtää. "Nätti nainen lukee kahvilassa lehteä, voisi mennä juttelemaan. Ai niin mutta hän näyttää kyllä tosi kiireiseltä, kai se vaan suuttuu jos sitä lähestyy, parempi jättää väliin.", pelimies ei tästä välitä vaan yrittää silti koska hän ei keskity kohtaamisen laatuun vaan kohtaamisten määrään. Jos annat hänelle pakit, hän unohtaa sinut silmänräpäyksessä ja pistää verkon vesille uudestaan.

Onnistumisprosentti on heillä sen verran hyvä, että ei se yksi tai kaksi pakkia illassa tunnu missään, Kaikille tekisi hyvää elää tavismiehen housuissa hetken ja saada pakit AINA. Ei kukaan sellaiselle itseään pitkään jaksa altistaa.

Vierailija
191/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on ainakin välillä ihan vaan hauskanpito ja seksi mielessä liikkellä. Naisetkin voivat nauttia pelkästä seksistä ja kevyestä tapailusta. En tajua näitä miehiä, joiden ajatusmaailman mukaan nainen haluaa aina jotain vakavaa, tai jopa naimisiin jokaisen tapailemansa/p*anemansa miehen kanssa. Ja nainen pitää jotenkin huijata sänkyyn, koska ei kukaan nainen oikeasti voi seksiä haluta, jos ei ole elämää suurempia tunteita ja suunnilleen loppuelämän sitoutumista luvassa.

Uskon myös, että kun kahden ihmisen välillä on aito yhteys, oikeasti kivaa ja he ovat yhteensopivia, mitään ylimääräisiä temppuiluja ei tarvitse harrastaa. Yhdessäolon motivaatio on molemminpuolinen halu olla yhdessä, eikä seksi/seksittömyys dominoi suhteen etenemistä. Voidaan mennä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä tai vasta häiden jälkeen, mutta kun yhteyttä ja rakkautta on, yhdessäolo on sujuvaa.

Varmasti nauttivatkin kun se seksi järjestyy naisille kuin luonnostaan ilman pelkoja pakeista ja parhaiden miesten kanssa, jotka homman osaa. Näyttäätyyhän se elämä silloin kepeänä seikkailuna.

Vierailija
192/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas, kerrataan nyt vielä: naisille visuaalinen puoli ei ole se oleellisin parinvalinnassa... yltiöbodaajat viestivät yksinkertaisuutta... keho ei ole naiselle sama juttu kuin miehelle.

Toinen asia: miehet (monikko) hakevat naisia (monikko), mutta naiset etsivät miestä. Älä ikinä puhu naisista laumana. Naisen pitää saada kokea olevansa spessu.

Näillä pelimerkeillä pääsis jo pitkälle. Mutta aina sieltä tulee se joku sammakko...

Itse sorrut nyt siihen että puhut naisista laumana.

Vierailija
193/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksissahan on huomattu että miehillä on selvä yliedustus yli 50 ja 0 seksikumppanin kategorioissa.

Jos ajattelet että mediaanimiehellä on se 3-7 seksikumppania (riippuen iästä ym), niin yksikin kova panomies heilauttaa keskiarvoa melkoisesti. Etenkin kun ihan oikealle pelimiehelle tuo on alhainen luku. Joku 200 tai 300 ei ole edes paljon näille tyypeille.

Eli kyllä se pitkälti menee niin että parisuhteissa menee tasan (tietysti), ja ero mediaanissa tulee siitä että irtosuhteet/panosuhteet hoitaa pieni joukko suosittuja miehiä.

Naiset suosii seksin suhteen oligargiaa, mutta resurssien jaossa kelpaakin sosialismi ja tulonsiirrot.

Luulisi tosiaan, että naiset olisivat ultrakapitalisteja. Seksisuhteen köyhille miehille on varattu vain solvauksia, mutta näille seksin eliittiyksilöille on varattuna sitä itseään.

Vierailija
194/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nauttivatkin kun se seksi järjestyy naisille kuin luonnostaan ilman pelkoja pakeista ja parhaiden miesten kanssa, jotka homman osaa. Näyttäätyyhän se elämä silloin kepeänä seikkailuna.

Ei se järjesty kenellekään sen enempää luonnostaan. Pakkeja tulee, ja pelko niistä on kova. Eikä tuolla ulkona ole mitään miesjoukkoa josta saisi vain valita parhaat.

Vierailija
195/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle sitten yksi suhde riitä?

Olet omasta mielestäsi joku pelimies?

Jonkun mielestä voisit olla pelkkä kiertopalkinto, joka ei arvosta itseään?

Ehkä joku kuolematon, joka ei voi saada esim. hiv-tartuntaa?

Vierailija
196/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on niitä asioita joissa miehet ja naiset eivät ymmärrä toisiaan.

Naisille seksin saaminen on lapsellisen helppoa, joten tietenkään jonkun irtopanon/vakipanon saamista ei pidetä ihmeellisenä asiana, eivätkä naiset ymmärrä miksi se on miehille iso juttu. Naisten keskinäisessä hierarkiassa tasokkaimman miehen sitouttanut nainen on korkealla, miesten arvostaessa naista joka ei ole sekstaillut useiden miesten kanssa.

Miehillä on erilaiset huolenaiheet. Miehiä huolestuttaa lähinnä ovatko he tarpeellisia työläisiä jotka kiinnostavat naisia vain kun paketissa tulee lapset, asunto ja yhteiset tavoitteet. Havainnot tukevat päätelmää, kun naisten halu pariutua keskittyy voimakkaasti ikään sanotaanko 26-36 ja seksisuhteissa suositaan pientä joukkoa miehiä, luotettavien tavisten jäädessä ilman. Siksi miehet arvostavat heppua joka saa puhtaan halun perusteella, tarjoamatta käytännön hyötyä.

Tunnistan itsessäni tämän. En ole koskaan halunnut irtosuhteita vaan seurustelusuhteen. Mutta olen huomannut päätyväni mieheksi joka halutaan kun on mielessä tarve (perheen perustaminen, unelmatalo) tai kun on ensin kokeiltu j.ännempiä miehiä ja petytty.

Silloin kun naiset ovat hauskimmillaan ja seksuaalisimmillaan, he eivät halua kaltaistani miestä vaan sen pelimiehen.

Niin, kun sukupuolethan ovat yhtä homogeenista massaa, jossa kaikki tykkäävät samoista jutuista ja arvostavat samoja asioita.

Vierailija
197/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin miehenä kommentoida että mistä hemmetistä löydät jonkun kaartin naisia jotka haluavat kanssasi parisuhteeseen, jos kukaan ei halua seksisuhteeseen? Ihan oikeasti ja vilpittömästi kiinnostaa. Minun kanssani on parisuhteeseen halunnut tasan yksi nainen, jonka kanssa nyt olen suhteessa. Seksiä halunneita ei niitäkään paljoa ole ollut, mutta kuitenkin puolenkymmentä.

Oletko sinä joku renttu?

Löydän niitä ihan mistä vaan, aina ne haluaa enemmän kanssani, jos sänkyyn asti päästään. Se onkin iso jos. Toisaalta, en minä "alempitasoisia" lähesty, tai ole huomaavani. 15 vuotiaana minulla oli vähän pullea tyttöystävä, koska isot tissit oli minulle iso juttu silloin, mutta hän oli viimeinen sitä mallia. Nykyään treenattu vartalo on se juttu, vähintään hoikka, muuten ei kiinnosta. Ehkä jos lämmittelisi pyöreämpää tai muutoin vähemmän viehättävää naista, löytyisi pelkkään seksiinkin, mene ja tiedä.

Vierailija
198/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia minä tavisinsinöörimies olenkin niin katkera. Kelpaan maksamaan veroja, joilla toteutetaan naisten unelmia. Ja kun juoksut on karusellissa juostu niin kelpaan maksamaan omakotitaloa ja kuskaamaan lapsia harrastuksiin. Näin kärjistettynä.

Vierailija
199/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ajatus pitää paikkansa että miehissä ja naisissa on eroja.

- parisuhteen saaminen yhtä vaikeaa molemmille

- seksin saaminen paljon helpompaa naisille

Tuossa on kysynnän ja tarjonnan laki. Miehet ovat vähemmän nirsoja seksiseuran kanssa, naiset puolestaan eivät. Miesmalli voi jyystää taviksia silloin tällöin, missinainen ei koskekaan tavismieheen vaikka tämä olisi ainoa mies koko maan päällä. Makuasioilla ei juuri ole vaikutusta, jos katsoo seksideittejä niin kyllä se mitä haetaan on yleensä sama pitkä-raamikas-tumma-itsevarma-määrätietoinen-dominoiva mies.

Parisuhteissa vikoja annetaan enemmän anteeksi eikä vaadita heti varmaa suorittamista (pakko koska eliittimiehiä ei riitä kaikille).

Tuttu nainen, vähän pyöreä tavis, kertoi hyvin miten homma toimi. Kun Tinderissä teki selväksi että missään tapauksessa ei "katsotaan mitä tulee"-juttua, ammattifutarit ja toimitusjohtajat lakkasivat tykkäämästä. Kun ei suostunut etenemään nopeasti, pitkät ja komeat "tavikset" häippäsivät muutamien treffien jälkeen. Vasta tässä vaiheessa naisen tasoiset miehet saivat mahdollisuuden.

Vierailija
200/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, mutta ainakin itse kysyn ihan suoraan, että mitä nainen odottaa löytävänsä. En itse usko tuohon etsimiseen, mutta toivon löytäväni ihan vakituisen kumppanin. En sovi tapaamisia näiden "seikkailijoiden" kanssa, mutta hyvin harva on suoraan sanonut, että he eivät halua vakavaan parisuhteeseen. Eli joko naiset valehtelevat, kun kysyn tuota tai sitten he eivät vain yksinkertaisesti tiedä yhtään motiiveistaan. Asiaa pohdiskeltuani olen tullut siihen tulokseen, että ulkonäköni ei ehkä ole riittävän kova, vaikka se riittää kyllä treffeillä saakka. Koska, jos olisin Brad Pitt klooni, niin minun ei tarvitisi täällä murehtia. Voi hyvinkin olla, että muija on samana iltana saanut viestin jonkun 9/10 miehen kanssa, jonka jälkeen minut on siirretty takavasemmalle. Vaikka olen jopa tarkoituksella hieman heikommilla kuvilla liiketeessä, mikä karsii ehkä hieman mahdollisuuksia, mutta eipä ainakaan luulisi naisille tulevan pettymystä ulkonäköni suhteen.

Sitten vielä se, että kun kaikki tuntuu menevän hyvin ja juttu tuntuu oikeasti natsaavan, että voi lopettaa tuon ärsyttävän vaikeasti tavoitellun esittämisen, niin tulee vain kylmää vettä niskaan. Pitää vissiin vaan pitää se pokeri ihan loppuun saakka kunnes tilanteessa ei ole enää pienintäkään epäselvyyttä.

Jos luet vähän isojen poikien juttuja, et voi koskaan lopettaa. Tai päädyt vuosien jälkeen seksittömään liittoon, tai avioeroon. Kuten aika monelle vanhemmalle kaverille on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi