Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääkö yksi ihminen 25 päivää 125 eurolla?

Vierailija
07.05.2025 |

Itku tuli kun katsoin tilin saldon laskujen jälkeen. Tuolla summalla pitäisi vielä saada hankittua äitienpäivän kakku.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen kakun suhteen valmiilla pohjalla,kun ei se ole ku pari euroa. Viime kesän mansikoita on pakkasessa ja saattaa olla vattuakin. Sit kermaa,ei tule kalliiksi. Nams. Toki voisin vaikka ittelleni juuustokakun tehdä,ne on sou slurpsis,mut katsotaan katsotaan.

Vierailija
2/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teeveessä juuri tullut juttu niistä tyypeistä jotka kiersivät maapallon ympäri ilman rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että sun pitäis pärjätä 5€/päivä.

Voisitkohan kysyä apua diakonialta tai sosiaalityöntekijältä, jaksatko mennä ruoka jakeluihin?

Onko äitienpäiväkakku välttämätön? 

Vierailija
4/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa. Koska kaupat kallistuneet. Jotenkin ehkä kituuttamalla, mutta mielestäni pitäisi saada monipuolisempaa ruokaa. Varsinkin jos sairastelee helposti, eikä vatsa kestä kaikkea huonoa ruokaa mitä halvalla saa. Ei pitkän päälle ihmisten elimistöt kestä.

Vierailija
5/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos sulla on laskut jo maksettu ja on sänky missä nukkua . Niin 125  EVROA  EI RIITÄ ÄIDIN KAKKUUN.  Olet varmaan RUPLISSA EIKÖ NIIN.   

Vierailija
6/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surkeaa aloitekyvyttömyyttä jos ei pärjää

Toiset tekevät maailmanympärysmatkan ilman rahaa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23431d70-afcb-4ad0-b55f-6aab4f…

Vierailija
7/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 hernekeitto purkkia .  

Vierailija
8/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menolippu Venäjälle tai Mongoliaan. Bussilla pääsee hyvin tolla Ukrainaan asti. 

Vierailija
9/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ostaa muuta kuin kakku ja ruokaa plus vessapaperia? Täällä on ketju mitä ihmiset syövät noin 100 eurolla kuukaudessa.  Itse pärjään tarvittaessa alle parillakympillä viikossa, mutta syön vegaanisesti ja esim. soijarouhe on halpaa. Jos kakun aineksiin menee kympin verran niin jää yli satanen ja alle kuukausi aikaa. 4,60 päivässä, ei syytä itkuun.  Aamulla kaurapuuroa ja vihannekset noin 1,50 tai alle kilo. Edullista perunaa ja pastaa. Linssejä, kuivattuja herneitä, soijarouhetta. Keittoja ja muhennoksia. Leivot leivät itse. Pärjäät kyllä!

Vierailija
10/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää, jos vain ruokaostokset, ei muita menoja. Ostoslista kannattaa suunnitella etukäteen ja ostaa vain kilohinnaltaan halvimpia tuotteita. Vettä saa hanasta. Itsetehty sokerikakkupohja, marjoja tai hilloa, kermavaahto. 

Vierailija
11/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäiväkakku on turhaa luksusta. Et pärjää millään jos pidät sellaista välttämättömänä.

Vierailija
12/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
13/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää, kunhan ei osta kakkua kalliista konditoriasta.

Vierailija
14/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ostaa muuta kuin kakku ja ruokaa plus vessapaperia? Täällä on ketju mitä ihmiset syövät noin 100 eurolla kuukaudessa.  Itse pärjään tarvittaessa alle parillakympillä viikossa, mutta syön vegaanisesti ja esim. soijarouhe on halpaa. Jos kakun aineksiin menee kympin verran niin jää yli satanen ja alle kuukausi aikaa. 4,60 päivässä, ei syytä itkuun.  Aamulla kaurapuuroa ja vihannekset noin 1,50 tai alle kilo. Edullista perunaa ja pastaa. Linssejä, kuivattuja herneitä, soijarouhetta. Keittoja ja muhennoksia. Leivot leivät itse. Pärjäät kyllä!

Kiitos tsempistä! Vessapaperi pitää saada myös tuolla rahalla. Yritän tehdä kakun itse, ei varmaan kovin kaksinen tule. Sitten joku halpa keksipaketti. Onneksi lapset aikuisia niin eivät kai kovin paljoa vaadi. Perunaa tosiaan ajattelin ostaa ja herneitä että saa hernekeiton. Vähän masentaa tällainen mutta ei auta. 

Ap

Vierailija
15/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempistä! Vessapaperi pitää saada myös tuolla rahalla. Yritän tehdä kakun itse, ei varmaan kovin kaksinen tule. Sitten joku halpa keksipaketti. Onneksi lapset aikuisia niin eivät kai kovin paljoa vaadi. Perunaa tosiaan ajattelin ostaa ja herneitä että saa hernekeiton. Vähän masentaa tällainen mutta ei auta.&nbsp

Jaa luulin että kakku on omalle äidille. Tee lapsille pannukakku! Itse söisin paljon mieluummin pannukakkua tai lettuja. Hillo ja kermavaahto, nam.

Kuivatuissa herneissä on sitten hintaeroja. 95 sentillä tai 1,10 eurolla saatava. Jotkut maksaa 1,50 puolen kilon pussi. 

Vierailija
16/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä ruoat saa, mutta miksi pitää olla äitienpäiväkakku? 

Vierailija
17/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K Menu Spagetti 10kg 4,3 euroa

K menu sikanauta jauheliha 10kg 63 eur

K menu tomaattimurska 10kg 8,3 eur

K menu kahvi 1pkt 1,25 euroa

vielä jäi rahaa käyttöön

Vierailija
18/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä voi suositella kuin syömään paljon kaurapuuroa - 0,5 kiloa Xtran pikakaurahiutaleita on 0,45 senttiä kalliissa kaupassa - ehkä jonkun kakun saisi metsästettyä s.marketin -60% hyllystä, ainakin itse saisin melkein joka ilta ostettua jonkun kääretortun tai kakun sieltä, eihän ne tietysti ole äitienpäiväkakkuja, varinaisesti, mutta pula-aika ...

Vierailija
19/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitkohan kysyä apua diakonialta tai sosiaalityöntekijältä, jaksatko mennä ruoka jakeluihin?

Coop hernekeitto maksaa 0,89 e purkki. . Ja juu käy kirkon diakonin puheilla + sossu.

Vierailija
20/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coop hernekeitto maksaa 0,89 e purkki. . Ja juu käy kirkon diakonin puheilla + sossu.

Kuivatuista herneistä 500g saa yli puolitoista kiloa herneitä. Tulee monta keittoa.