Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?

Vierailija
17.02.2019 |

Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.

Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.

Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (256)

Vierailija
161/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap siitä kun myönsit olevasi osa ongelmaa, kuten asiat ilmaisit.

Vastaan naisena että kyllä multa kesti vuosia tajuta miesten tapa huijata. Että kun nainen on sillä "kelpaa vain seksiin"-sektorilla, sitten vedetäänkin hirveä show päälle ja kehutaan kuinka ollaan hulluina naiseen että päästäisiin nopsasti p.nemaan. Että se platoninen kyselijä onkin vakavammin kiinnostunut kun haluaa tietää asioita.

Jospa te miehet olisitte vähän rehellisempiä, niin ei olisi tätä ongelmaa.

Juurihan todettiin, että jos ollaan rehellisiä, tulee kaverikortti.

Vierailija
162/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin hassua ajatella asiaa niin päin, että nopea eteneminen aiheuttaisi voimakkaan kiinnostumisen. Minusta se on nimenomaan toisinpäin. Kun kiinnostus on riittävän voimakasta, ei jäädä kuukausikaupalla odottelemaan ja ihmettelemään. Näin siis ihmisillä, joilla on mutkaton suhde seksiin eikä tarvetta pelailla tai leikkiä mitään kissaa ja hiirtä. Nämä "miehen pitää saada saalistaa" ja "kunnon nainen ei anna liian helposti" -temppuilijat sitten asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaikeuksia käsittää asiaa koska heillä seksi ja parisuhteet jakautuva tasaisemmin.
"Meistä suurin osa saa, ja miesten kanssa, joten suurin osa miehistäkin saa"

Vaan kun ei, koska ne onkin samat miehet jotka saa useilta naisilta.

Koko jutun juju on siinä miten seksi/suhteet jakautuu, ei keskiarvossa joka on väkisinkin sama.

Kuinka paljon on oikeasti sellaisia miehiä joilla on vain vähän seksikumppania elämässään, niin että tuo ei olisi ollut mieheltä joko suoraan tai välillisesti oma valinta? Tai että kyse olisi jotenkin puhtaasti siitä että naiset eivät olisi olleet halukkaita? Minä olin nuorena sellainen joka lähinnä pelasi pleikkaa kotona viikonloppuisin, ja ehkä pari kertaa vuodessa kävin jossakin ulkona bilettämässä. Suunnilleen jokainen biletysreissu johti lopulta seksiin jonkun naisen kanssa. Mitään suurta lukumäärää seksikumppaneita ei siinä syntynyt, mutta vaikea sanoa että se olisi lopulta ollut muuta kuin oma valinta. Ehkä olisin halunnut enemmän partnereita, mutta biletys ulkona ei minua paljoakaan kiinnostanut muuten. Siinä tehtiin aina mielessä se kaupanteko että kannattaako lähteä johonkin. Yleensä jäin kotiin, mutta joskus teki vaan niin kovasti naisseuraa mieli että lähdin.

Aika huono humble brag. Ei se ole kaikille noin yksinkertaista, että menee vain baariin ja naps naiset ovat munissa kiinni.

Ei se nyt niin vaikeaa ole. Ainakaan yliopistokaupungissa jos vähänkin tietää missä sellaisia omanikäisiä naisia käy bilettämässä. Ehkä ei kannata mennä lähimpään lähiöbaariin.

Olin minä sitten missä vain, niin minua ainoastaan ovat lähestyneet minua 10-20 vuotta vanhemmat naiset. Osa on munissa kiinni ja osa tuppaa syliin istumaan. Tämä on ilmeisesti ihan ok? Minusta ei ole. Ehkä nuo kokeneemmat naiset näkevät minusta että olen epätoivoinen ja siksi käyttäytyvät näin.

*olen eri kuin tuo jota lainasit*

Vierailija
164/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisia on moneen junaan. suurin osa halveksuu ja näkee nämä pelaajat jo kaukaa.

näitä pelaajia nähnyt paljon, luulevat itsestään ties mitä. säälittäviä

t:toinen mies

Ei näe. Sinä näet, sivustakatsoja näkee, mutta kohdenainen ei näe, koska ei halua nähdä.

Vierailija
165/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaikeuksia käsittää asiaa koska heillä seksi ja parisuhteet jakautuva tasaisemmin.

Koko jutun juju on siinä miten seksi/suhteet jakautuu, ei keskiarvossa joka on väkisinkin sama.

Kuinka paljon on oikeasti sellaisia miehiä joilla on vain vähän seksikumppania elämässään, niin että tuo ei olisi ollut mieheltä joko suoraan tai välillisesti oma valinta? Tai että kyse olisi jotenkin puhtaasti siitä että naiset eivät olisi olleet halukkaita? Minä olin nuorena sellainen joka lähinnä pelasi pleikkaa kotona viikonloppuisin, ja ehkä pari kertaa vuodessa kävin jossakin ulkona bilettämässä. Suunnilleen jokainen biletysreissu johti lopulta seksiin jonkun naisen kanssa. Mitään suurta lukumäärää seksikumppaneita ei siinä syntynyt, mutta vaikea sanoa että se olisi lopulta ollut muuta kuin oma valinta. Ehkä olisin halunnut enemmän partnereita, mutta biletys ulkona ei minua paljoakaan kiinnostanut muuten. Siinä tehtiin aina mielessä se kaupanteko että kannattaako lähteä johonkin. Yleensä jäin kotiin, mutta joskus teki vaan niin kovasti naisseuraa mieli että lähdin.

Minä olin myös opiskeluaikoina samanlainen. En tykännyt yhtään mistään bileistä tai baarikierroksista, ja ainoa asia mikä niissä kiinnosti oli tuo naisseuran saaminen. Ihan kohtalaisesti sitä välillä löytyikin, mutta suurimman osan bileistä skippasin. Eikä mahdollisuus seksin saantiin ollut niin suuri houkutin että aina olisi pitänyt johonkin lähteä.

Vierailija
166/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono humble brag. Ei se ole kaikille noin yksinkertaista, että menee vain baariin ja naps naiset ovat munissa kiinni.

Naisena samaa mieltä. Todennäköisesti hyvännäköinen nörtti ja tuo välinpitämätön asenne vielä parantaa saantia. Sitten se luulee, että kaikki saa yhtä helposti kun hänkin saa vaikka on pleikkaa pelaava nörtti.

Vierailija
167/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on ainakin välillä ihan vaan hauskanpito ja seksi mielessä liikkellä. Naisetkin voivat nauttia pelkästä seksistä ja kevyestä tapailusta. En tajua näitä miehiä, joiden ajatusmaailman mukaan nainen haluaa aina jotain vakavaa, tai jopa naimisiin jokaisen tapailemansa/p*anemansa miehen kanssa. Ja nainen pitää jotenkin huijata sänkyyn, koska ei kukaan nainen oikeasti voi seksiä haluta, jos ei ole elämää suurempia tunteita ja suunnilleen loppuelämän sitoutumista luvassa.

Uskon myös, että kun kahden ihmisen välillä on aito yhteys, oikeasti kivaa ja he ovat yhteensopivia, mitään ylimääräisiä temppuiluja ei tarvitse harrastaa. Yhdessäolon motivaatio on molemminpuolinen halu olla yhdessä, eikä seksi/seksittömyys dominoi suhteen etenemistä. Voidaan mennä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä tai vasta häiden jälkeen, mutta kun yhteyttä ja rakkautta on, yhdessäolo on sujuvaa.

Vierailija
168/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin myös opiskeluaikoina samanlainen. En tykännyt yhtään mistään bileistä tai baarikierroksista, ja ainoa asia mikä niissä kiinnosti oli tuo naisseuran saaminen. Ihan kohtalaisesti sitä välillä löytyikin, mutta suurimman osan bileistä skippasin. Eikä mahdollisuus seksin saantiin ollut niin suuri houkutin että aina olisi pitänyt johonkin lähteä.

Minun reissuista päätyy seksiin, ehkä noin 3-5% en tarkalleen muista monta kertaa olen käynyt baarissa, mutta kerran on onnistanut. En edes käytä alkoholia kuin maltillisesti, mutta ei natsaa edes kaikista humalaisempien naisten kanssa. Eri

Vierailija
169/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on ainakin välillä ihan vaan hauskanpito ja seksi mielessä liikkellä. Naisetkin voivat nauttia pelkästä seksistä ja kevyestä tapailusta. En tajua näitä miehiä, joiden ajatusmaailman mukaan nainen haluaa aina jotain vakavaa, tai jopa naimisiin jokaisen tapailemansa/p*anemansa miehen kanssa. Ja nainen pitää jotenkin huijata sänkyyn, koska ei kukaan nainen oikeasti voi seksiä haluta, jos ei ole elämää suurempia tunteita ja suunnilleen loppuelämän sitoutumista luvassa.

Uskon myös, että kun kahden ihmisen välillä on aito yhteys, oikeasti kivaa ja he ovat yhteensopivia, mitään ylimääräisiä temppuiluja ei tarvitse harrastaa. Yhdessäolon motivaatio on molemminpuolinen halu olla yhdessä, eikä seksi/seksittömyys dominoi suhteen etenemistä. Voidaan mennä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä tai vasta häiden jälkeen, mutta kun yhteyttä ja rakkautta on, yhdessäolo on sujuvaa.

Minä uskon että asia ei ole näin. Terveisin tuo kerran saanut.

Vierailija
170/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu liittoon. Senkus pelailet..

Vierailija
171/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä, mutta sellaisista naisista voi melkeimpä sanoa, että he suosivat stereotyyppisiä alfamiehiä irtoseksiin. Näitä irtoseksiä harrastavien naisten mieltymyksiä pelimiehet yrittävät jäljitellä, ja onnistuvatkin siinä usein riittävän hyvin päästäkseen panemaan...

Vierailija
172/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et usko, että myös naiset voivat hakea pelkkää seksiä, koska he eivät ole halunneet sitä sinulta? Ei kai ne seksistä tykkäävätkään sitä kenen tahansa kanssa harrasta.

Vierailija
173/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä, mutta sellaisista naisista voi melkeimpä sanoa, että he suosivat stereotyyppisiä alfamiehiä irtoseksiin. Näitä irtoseksiä harrastavien naisten mieltymyksiä pelimiehet yrittävät jäljitellä, ja onnistuvatkin siinä usein riittävän hyvin päästäkseen panemaan...

Siinä ei ole edes välttämättä kyse "alfa" miehistä tai naisen mieltymyksistä, vaan nainen voi ihan vaan haluta tapailla ja pitää hauskaa. Esimerkiksi pitkän suhteen päättymisen jälkeen ei välttämättä halua mitään vakavaa heti. Ihmisiä naisetkin ovat haluineen ja elämäntilanteineen.

Vierailija
174/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap siitä kun myönsit olevasi osa ongelmaa, kuten asiat ilmaisit.

Vastaan naisena että kyllä multa kesti vuosia tajuta miesten tapa huijata. Että kun nainen on sillä "kelpaa vain seksiin"-sektorilla, sitten vedetäänkin hirveä show päälle ja kehutaan kuinka ollaan hulluina naiseen että päästäisiin nopsasti p.nemaan. Että se platoninen kyselijä onkin vakavammin kiinnostunut kun haluaa tietää asioita.

Jospa te miehet olisitte vähän rehellisempiä, niin ei olisi tätä ongelmaa.

Miesten tapa huijata...no on tuo outoa, miksi huijata noin. Miksi ihmeessä ei voi sana että tahtoo seksiä, miksi esittää...

Vierailija
175/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on niitä asioita joissa miehet ja naiset eivät ymmärrä toisiaan.

Naisille seksin saaminen on lapsellisen helppoa, joten tietenkään jonkun irtopanon/vakipanon saamista ei pidetä ihmeellisenä asiana, eivätkä naiset ymmärrä miksi se on miehille iso juttu. Naisten keskinäisessä hierarkiassa tasokkaimman miehen sitouttanut nainen on korkealla, miesten arvostaessa naista joka ei ole sekstaillut useiden miesten kanssa.

Miehillä on erilaiset huolenaiheet. Miehiä huolestuttaa lähinnä ovatko he tarpeellisia työläisiä jotka kiinnostavat naisia vain kun paketissa tulee lapset, asunto ja yhteiset tavoitteet. Havainnot tukevat päätelmää, kun naisten halu pariutua keskittyy voimakkaasti ikään sanotaanko 26-36 ja seksisuhteissa suositaan pientä joukkoa miehiä, luotettavien tavisten jäädessä ilman. Siksi miehet arvostavat heppua joka saa puhtaan halun perusteella, tarjoamatta käytännön hyötyä.

Tunnistan itsessäni tämän. En ole koskaan halunnut irtosuhteita vaan seurustelusuhteen. Mutta olen huomannut päätyväni mieheksi joka halutaan kun on mielessä tarve (perheen perustaminen, unelmatalo) tai kun on ensin kokeiltu j.ännempiä miehiä ja petytty.

Silloin kun naiset ovat hauskimmillaan ja seksuaalisimmillaan, he eivät halua kaltaistani miestä vaan sen pelimiehen.

Vierailija
176/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et usko, että myös naiset voivat hakea pelkkää seksiä, koska he eivät ole halunneet sitä sinulta? Ei kai ne seksistä tykkäävätkään sitä kenen tahansa kanssa harrasta.

Minä melkeimpä harrastaisinkn, mutta mitä luultavammin syynä on että en osaa olla tuollainen pelimies. Toisaalta syynä voi olla että en useinkaan tarjoa naisille drinkkejä, koska eikö tuo olisi jo halventavaa jos saisin seksiä drinkin avulla. Ei tuo ainakaan minun korvaan edes kuulosta järkevältä, mutta en keksi mitään muutakaan. Olen ihan tavallisen näköinen, vähän mahaa, mutta on mikään äärimmäisen lihavakaan. Käyttäydyn aina asiallisesti.

Vierailija
177/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehillä tosiaan zero ego.. ja tarve näyttää, että kyllä onnistuuuuu.. vahvan egon omaavat miehet eivät tarvi pelejä. Eikä naiset. Pidetään ainakin piilossa ne mahdolliset crashit puolin toisin. Tunnistan lähellä pörräävän omasta mielestään pelimiehen, todellisuudessa todellinen luuseri. Chat addikti, joka kuvittelee olevansa don juan netissä.. mutta pelkää naisia livessä. ;)

Vierailija
178/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehillä tosiaan zero ego.. ja tarve näyttää, että kyllä onnistuuuuu.. vahvan egon omaavat miehet eivät tarvi pelejä. Eikä naiset. Pidetään ainakin piilossa ne mahdolliset crashit puolin toisin. Tunnistan lähellä pörräävän omasta mielestään pelimiehen, todellisuudessa todellinen luuseri. Chat addikti, joka kuvittelee olevansa don juan netissä.. mutta pelkää naisia livessä. ;)

Nainen-Suomi-sanakirjasta:

"Pelimies" = pikkutakkipelle, saliurpo tai luuserinörtti joka esittää tai kuvittelee olevansa pelimies

"Ihana mies, kiva mies" = pelimies

Vierailija
179/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä kuinka joka ikisessä naisten kuvauksessa pelimiehestä esiintyy joku häviäjä joka ei saa naista ja yrittää brassailla olevansa saamamies.

Ja sitten kysytään miksei miehet usko mitään mitä naiset kirjoittaa :D

YHTÄÄN negatiivista kuvausta ei ole ollut oikeasta pelimiehestä joka saa naisia ja on naisten suosiossa. Päin vastoin, näitä miehiä on kuvattu vain ja ainoastaan positiivisella tavalla.

Vierailija
180/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, mutta ainakin itse kysyn ihan suoraan, että mitä nainen odottaa löytävänsä. En itse usko tuohon etsimiseen, mutta toivon löytäväni ihan vakituisen kumppanin. En sovi tapaamisia näiden "seikkailijoiden" kanssa, mutta hyvin harva on suoraan sanonut, että he eivät halua vakavaan parisuhteeseen. Eli joko naiset valehtelevat, kun kysyn tuota tai sitten he eivät vain yksinkertaisesti tiedä yhtään motiiveistaan. Asiaa pohdiskeltuani olen tullut siihen tulokseen, että ulkonäköni ei ehkä ole riittävän kova, vaikka se riittää kyllä treffeillä saakka. Koska, jos olisin Brad Pitt klooni, niin minun ei tarvitisi täällä murehtia. Voi hyvinkin olla, että muija on samana iltana saanut viestin jonkun 9/10 miehen kanssa, jonka jälkeen minut on siirretty takavasemmalle. Vaikka olen jopa tarkoituksella hieman heikommilla kuvilla liiketeessä, mikä karsii ehkä hieman mahdollisuuksia, mutta eipä ainakaan luulisi naisille tulevan pettymystä ulkonäköni suhteen.

Sitten vielä se, että kun kaikki tuntuu menevän hyvin ja juttu tuntuu oikeasti natsaavan, että voi lopettaa tuon ärsyttävän vaikeasti tavoitellun esittämisen, niin tulee vain kylmää vettä niskaan. Pitää vissiin vaan pitää se pokeri ihan loppuun saakka kunnes tilanteessa ei ole enää pienintäkään epäselvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi