Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?

Vierailija
17.02.2019 |

Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.

Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.

Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori kirjoitusvirheistä :D Toivottavasti tuosta saa selvää.

-ap

Vierailija
2/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap siitä kun myönsit olevasi osa ongelmaa, kuten asiat ilmaisit.

Vastaan naisena että kyllä multa kesti vuosia tajuta miesten tapa huijata. Että kun nainen on sillä "kelpaa vain seksiin"-sektorilla, sitten vedetäänkin hirveä show päälle ja kehutaan kuinka ollaan hulluina naiseen että päästäisiin nopsasti p.nemaan. Että se platoninen kyselijä onkin vakavammin kiinnostunut kun haluaa tietää asioita.

Jospa te miehet olisitte vähän rehellisempiä, niin ei olisi tätä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt osaa vastata tuohon mitään, mutta kuukausien odottelu ennen seksiä kuulostaa aika pitkältä ajalta, vaikka en yhden illan juttuja harrastakaan. Mutta kyllä minä koen torjuntana, jos treffailemani mies ei vaikuta olevan kiinnostunut seksistä kanssani. Se saa miettimään, että a) hän ei viehäty minusta seksuaalisesti tai b) hänellä ei ole kovin korkea libido. 

Vierailija
4/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja vielä jatkan, että kyllä jonkinlainen pelailu ainakin minua kiihottaa. Toisaalta en etsi mitään vakavaa suhdetta, vaan jännitystä. Toki jos kaikki toimii, niin suhteesta voi tulla vakava, mutta ei se ole se, mitä ensimmäisenä haen.

Vierailija
5/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt osaa vastata tuohon mitään, mutta kuukausien odottelu ennen seksiä kuulostaa aika pitkältä ajalta, vaikka en yhden illan juttuja harrastakaan. Mutta kyllä minä koen torjuntana, jos treffailemani mies ei vaikuta olevan kiinnostunut seksistä kanssani. Se saa miettimään, että a) hän ei viehäty minusta seksuaalisesti tai b) hänellä ei ole kovin korkea libido. 

Moikka!

Kuukausien odottelu nyt vain oli esimerkki. Joku haluaa odotella kuukausia, toinen viikkoja, kolmas päiviä, jne.

Tarkoitin että juuri tietty nainen kokee ns. kemian vahvimpana miehen kanssa jonka kanssa etenee nopeammin.

Mutta etenemisnopeus on aika huono mittari, koska miehetkin on yksilöitä. Ja yleensä on niin että se tietty mies etenee nopsempaan kun hakee seksiä muttei vakavampaa.

Toivottavasti selvensi...

-ap

Vierailija
6/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja vielä jatkan, että kyllä jonkinlainen pelailu ainakin minua kiihottaa. Toisaalta en etsi mitään vakavaa suhdetta, vaan jännitystä. Toki jos kaikki toimii, niin suhteesta voi tulla vakava, mutta ei se ole se, mitä ensimmäisenä haen.

No sehän on eri asia sitten :D Haen tässä nyt lähinnä näkökulmaa siihen kun etsitään vakavampaa suhdetta.

-ap

Vierailija
7/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko että jos nainen päätyy sänkyysi hän kokee aina kemiaa? Vs voisko olla että nainenkin joskus ajattelin, et "otetaan pois ku on tarjolla, tuosta ei ainakaan riippaa saa"?

Vierailija
8/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Kuukausien odottelu nyt vain oli esimerkki. Joku haluaa odotella kuukausia, toinen viikkoja, kolmas päiviä, jne.

Tarkoitin että juuri tietty nainen kokee ns. kemian vahvimpana miehen kanssa jonka kanssa etenee nopeammin.

Mutta etenemisnopeus on aika huono mittari, koska miehetkin on yksilöitä. Ja yleensä on niin että se tietty mies etenee nopsempaan kun hakee seksiä muttei vakavampaa.

Toivottavasti selvensi...

-ap

Omakohtaisesti voin sanoa, että etenmisnopeudella - jos sillä tarkoitetaan sukupuoliyhdyntää - ei ole mitään tekemistä tunteiden voimakkuuden kanssa. Itsekin etenen nopeammin tyyppien kanssa, joista en ole niin kovin kiinnostunut (olen siis nainen). Mutta jonkinlainen seksuaalinen jännite pitäisi pystyä luomaan, jottei tilanteesta tule täysin kaverillista. 

Vierailija
9/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia on moneen junaan. suurin osa halveksuu ja näkee nämä pelaajat jo kaukaa.

näitä pelaajia nähnyt paljon, luulevat itsestään ties mitä. säälittäviä

t:toinen mies

Vierailija
10/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "pelailu" nyt sinällään on? Yritä kuitenkin muistaa että naisetkin ovat vain ihmisiä joiden tekee mieli seksiä. Ei siinä sen suurempaa kemiaa tai hurmaantumista miehen pelimiestaitoihin tarvita.

Vierailija
11/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa ja uskotko aina jos nainen selittää että kyse oli "kemiasta" eikä vain tyydyttämättömistä tarpeista

Vierailija
12/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "pelailu" nyt sinällään on? Yritä kuitenkin muistaa että naisetkin ovat vain ihmisiä joiden tekee mieli seksiä. Ei siinä sen suurempaa kemiaa tai hurmaantumista miehen pelimiestaitoihin tarvita.

Samaa mietin. Näillä nk. pelimiehillä on aina jotenkin sisäänrakennettu ajattelu että nainen on joku saalis joka vietellään antautumaan. Eivätkä he itse ymmärrä olevansa naisille ihan vaan pelkkiä panoja.

Vierailija
13/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en kuvittele. En pidä itseäni minään ja jos nyt rehellisiä ollaan niin pelailu voi hyvinkin olla keino paikata huonoa itsetuntoa. En tiedä.

Samalla kommentoin vastaajille jotka kysyi että jospa ne naisetkin haki vain seksiä. Ei hakeneet ainakaan kaikki, suhde oli mielessä useimmilla. Jokunen tietty oli joille olin vain iisi pano, en kiellä.

-ap

Vierailija
14/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en itse ole vakavasti ihastunut mieheen, minusta on ihan hyvä, jos mies vaikuttaa pelurilta, eikä sellaiselta, joka haluaa kanssani vakavan suhteen.

Vierailija
15/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.

Vierailija
16/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "naisten rehellisen vastauksen"? Salli mun nauraa...

Vierailija
17/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Näillä nk. pelimiehillä on aina jotenkin sisäänrakennettu ajattelu että nainen on joku saalis joka vietellään antautumaan. Eivätkä he itse ymmärrä olevansa naisille ihan vaan pelkkiä panoja.

Ap:n kokemusten perusteella valtaisa enemmistö naisista haluaa ainakin jossain määrin sitä.

Tähän mennessä 2 noin viidestäkymmenestä on halunneet mieluummin ottaa aloitteen käsiinsä. Molemmat itseäni reippaasti vanhempia naisia, ja nämä kyllä hakivat pelkkää seksiä.

Ja kuten jo sanoin, enemmistö kyllä haki suhdetta ja kertoivatkin sen. "Roikkujiakin" on ollut useampia.

Vierailija
18/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en kuvittele. En pidä itseäni minään ja jos nyt rehellisiä ollaan niin pelailu voi hyvinkin olla keino paikata huonoa itsetuntoa. En tiedä.

Samalla kommentoin vastaajille jotka kysyi että jospa ne naisetkin haki vain seksiä. Ei hakeneet ainakaan kaikki, suhde oli mielessä useimmilla. Jokunen tietty oli joille olin vain iisi pano, en kiellä.

-ap

Ei ihmisellä ole mitään yhtä yksittäistä tavoitetta. Varmaan suurena tavoitteena siellä taustalla on löytää vakava suhde. Mutta jos se ei tunnu siltä mitä voisi kyseisen henkilön kanssa löytää, niin sitten voidaan miettiä että saataisiin edes seksiä.

Sama pätee myös toisinpäin. Vaikka jotkut sinkut hakevatkin vain yhden yön panoja, niin aika harva mitenkään absoluuttisesti poissulkee sitä ettei jonkun sellaisen kanssa voisi ryhtyä myös vakavaan suhteeseen jos henkilö miellyttää.

Vierailija
19/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin hölmöimpiin tapauksiin. :D esim itteeni ei pure mikään feikkiys. :)

Vierailija
20/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.

Toi on just se syy, miksi joutuu pelailemaan. Pitää esittää olevansa välinpitämättömämpi ja coolimpi kuin on. Nykyään kaikki on niin h*lvetin itsenäisiä ja ahdistuvia, että jos joku vaikuttaa vähänkään liian helpolta, niin se ei ainakaan kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan