Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?

Vierailija
17.02.2019 |

Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.

Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.

Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (256)

Vierailija
81/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.

Ei päde kyllä kaikkiin naisiin tuo, mutta joihinkin kyllä.

Ihan samaa olen itsekin huomannut. Naiselle pitää tulla vaikutelma, että miehellä on muutakin vientiä, mutta siitä huolimatta mies on kiinnostunut vain tästä kyseisestä naisesta. Silloin nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä.

Minulle ainakin oli täysi turn off kun eksä mainosti miten moni nainen haluaa hänet ja että minun pitäisi olla häntä kohtaan arvostavampi.

Tietenkin riippuu miten tämä tuodaan esille, mutta minusta kun ollaan parisuhteessa/kiinnostuneita toisista niin silloin pitäisi olla vaan me kaksi eikä että muut ovat jotain kilpakosijoita, tulee vaan epäluottava fiilis jos niitä edes ajatellaan ja mainitaan ääneen.

Mutta kun tuo ei ole mitä kysyttiin.

Puhuttiin miehestä jolla on vientiä, ei miehestä joka leuhkii sillä että on vientiä.

Sama pätee pelimiehiin. Naiset sanovat tunnistavansa pelimiehen ja antavansa tälle pakit, ja tarkoittavat sillä jotain Dressmannin takissa brassailevaa vakuutusmyyjää joka ei saa naisia ja siksi yrittää epätoivoisesti päteä. Ei rentoa miestä joka on se oikea pelimies.

Summa summarum:

Viennin tulee käydä ilmi miehen käytöksestä ym, ilman että sillä kehuskellaan.

Ja todellinen pelimies kehuskelee suosiollaan vain miesten saunailloissa, ei silloin kun naisia on paikalla.

Sellaiset miehet joilla on ihan aidosti paljon vientiä yleensä kovasti vähättelevät sitä miten suosittuja ovat. Puhuvat vaan että onhan joku nainen joskus ollut minusta kiinnostunut, mutta ei kai kovinkaan moni. Mutta toisaalta he eivät ikinä kuitenkaan valehtele naisille että olisivat heidän ainoitaan. Jos nainen kysyy koska mies on viimeksi antanut jollekin seksiä, niin mies vastaa rehellisesti että eilen, jos se on tapahtunut eilen.

Nyt meni jo huumorin puolelle. Rationalisointihamsteriko se siellä miettii että suosittu mies = kaikella tavoin hyvä mies? :D

Totta kai pelimiehet valehtelevat minkä ehtivät, pakko on jos sitä kuviota haluaa pyörittää.

Vähättely siksi koska nainen haluaa suositun miehen, mutta sellaisen suositun miehen joka ei "anna" kenelle tahansa. Ja pelimieshän harvemmin sellainen on, nämä tyypit haluavat kokeilla kaikkea ja kaikkia. Toinen syy on että pelimiehen maineesta on haittaa sosiaalisissa ympyröissä.

Oma lukunsa on suosittu mies joka ei harrasta pelailua tai lukuisien naisten kaatamista. Silloin voikin olla rehellinen.

Minusta on huumoria se että sinä määrittelet suositun miehen sillä perusteella moneltako naiselta hän on saanut pillua.

Vierailija
82/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.

Ihan samaa olen itsekin huomannut. Naiselle pitää tulla vaikutelma, että miehellä on muutakin vientiä, mutta siitä huolimatta mies on kiinnostunut vain tästä kyseisestä naisesta. Silloin nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä.

Minulle ainakin oli täysi turn off kun eksä mainosti miten moni nainen haluaa hänet ja että minun pitäisi olla häntä kohtaan arvostavampi.

Tietenkin riippuu miten tämä tuodaan esille, mutta minusta kun ollaan parisuhteessa/kiinnostuneita toisista niin silloin pitäisi olla vaan me kaksi eikä että muut ovat jotain kilpakosijoita, tulee vaan epäluottava fiilis jos niitä edes ajatellaan ja mainitaan ääneen.

Puhuttiin miehestä jolla on vientiä, ei miehestä joka leuhkii sillä että on vientiä.

Sama pätee pelimiehiin. Naiset sanovat tunnistavansa pelimiehen ja antavansa tälle pakit, ja tarkoittavat sillä jotain Dressmannin takissa brassailevaa vakuutusmyyjää joka ei saa naisia ja siksi yrittää epätoivoisesti päteä. Ei rentoa miestä joka on se oikea pelimies.

Summa summarum:

Ja todellinen pelimies kehuskelee suosiollaan vain miesten saunailloissa, ei silloin kun naisia on paikalla.

Sellaiset miehet joilla on ihan aidosti paljon vientiä yleensä kovasti vähättelevät sitä miten suosittuja ovat. Puhuvat vaan että onhan joku nainen joskus ollut minusta kiinnostunut, mutta ei kai kovinkaan moni. Mutta toisaalta he eivät ikinä kuitenkaan valehtele naisille että olisivat heidän ainoitaan. Jos nainen kysyy koska mies on viimeksi antanut jollekin seksiä, niin mies vastaa rehellisesti että eilen, jos se on tapahtunut eilen.

Nyt meni jo huumorin puolelle. Rationalisointihamsteriko se siellä miettii että suosittu mies = kaikella tavoin hyvä mies? :D

Totta kai pelimiehet valehtelevat minkä ehtivät, pakko on jos sitä kuviota haluaa pyörittää.

Vähättely siksi koska nainen haluaa suositun miehen, mutta sellaisen suositun miehen joka ei "anna" kenelle tahansa. Ja pelimieshän harvemmin sellainen on, nämä tyypit haluavat kokeilla kaikkea ja kaikkia. Toinen syy on että pelimiehen maineesta on haittaa sosiaalisissa ympyröissä.

Oma lukunsa on suosittu mies joka ei harrasta pelailua tai lukuisien naisten kaatamista. Silloin voikin olla rehellinen.

Minusta on huumoria se että sinä määrittelet suositun miehen sillä perusteella moneltako naiselta hän on saanut pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pelimiesopit ovat oikeassa.

Kannattaa pyrkiä kaatamaan paljon naisia, tai "nousta portaita" vaikka ottamalla harjoittelutyttöystävä niin osaaminen kehittyy.

Naiset arvostavat sitä että mies on rento, itsevarma ja osaa liidata. Miehen halutaan yhä tekevän aloite, ja olevan se dominoivampi osapuoli romanttisesti.

Huomaan myös sen että nainen ajattelee kaikkea itsensä kautta. Se millaisen miehen nainen saa, kertoo miten tasokas nainen on. Nainen haluaa tunteen että ähäpäs minä sain sen alfan jonka muutkin halusivat, olen siis tasokas naisena.

Vierailija
84/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää pelinaisista:

Rento

Huoleton

Tavoittamaton

Pelottava

Älä ala pelaa naisten kanssa, kun nainen alkaa pelaa, niin pahoitat mielesi.

Ole vaan kiltti ja kiva, niin hyvin menee.

Vierailija
85/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum:

Suosittu mies = kaikella tavoin hyvä mies -yhtälö pitää aika pitkälti kuitenkin paikkansa. Nuo mainitsemasi pelimiehet eivät ole niitä oikeasti suosittuja miehiä, vaan lähinnä pyrkivät sellaisiksi.

Kyllä he ovat.

Nyt puhutaan oikeista pelimiehistä, ei miehistä joita naiset pitävät pelimiehinä (ne uhoavat pellet Dressmannin takeissaan).

Totta kai naiset sanovat etteivät halua pelimiestä. Eivätkä varmaan haluaisikaan. Mutta hyvin tuntuvat pelimiehet kelpaavan, niin seksiin kuin suhteisiinkin.

Tuo on vähän kun sanoisi että suklaa on epäterveellistä = kukaan ei halua syödä epäterveellisesti = suklaa ei ole suosittua.

Vierailija
86/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:n selitystä. Siis MITEN hän pelailee?

Tarkoitatko, että valehtelet olevasi kiinnostunut muustakin, esim. suhteesta, vaikket ole? No se on törkeetä. On niitäkin naisia, jotka hakee pelkkää, seksiä, mikset ole heidän kanssaan? Miksi särjet jonkun raukan sydämen?

Olen itse hakenut pelkkää seksiä eikä siinä kemiaa tarvita. Molempien tekee mieli ja toinen ei ole vastenmielinen, toimii.

Arvostan rehellisyyttä ja suoraa puhetta seksinhaussakin.

Toisaalta olen onnettomasti rakastunut pelkkään panoon kun hän mokoma antoi suukon kun lähdin pois, laittoi peittoa huolellisesti minunkin päälleni ym pieniä, huomaavaisia, helliä eleitä. Ei siinä, kohta vuosi ollaan oltu yhdessä ja onnellisia. Näinkin voi käydä. Etsin siis hänenkin kohdallaan yksinomaan seksiä ja sen piti olla molemmille ok.

Ap:n pelaamistarinoita en ymmärrä, ehkäpä naiset ovat pitäneet itsevarmuudestasi? Vaikka onkin ollut teeskenneltyä?

Yleensä ottaen suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisesta ihastumisesta. Ei mistään pelaamisesta.

Vierailija
87/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin tuntenut vetoa pariinkin pelimieheen. Valinnut itselleni aina sen turvallisen vaihtoehdon mutta salaa haaveillut sitten siitä miehen kaverista/serkusta/tms, kun suhde on kaatunut. Supliikkeja miehiä, jotka eivät korosta itseään vaan päinvastoin monesti heittävät läppää itsensä kustannuksella. Hyvä kroppa auttaa asiaan, samoin kohtelias käytös ja se, että usein kännissä muka-tunnustavat olevansa minuun ihastuneita.. varmaan pelkkä muuvi sekin mutta antavat naiselle aina 100% kaiken huomion ja muistavat mm. mitä sinulla on ollut missäkin päällä, kun oma mies ei enää kiinnitä huomiota muuhun kuin, että toitko kaupasta kaljaa.

Vierailija
88/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että valehtelet olevasi kiinnostunut muustakin, esim. suhteesta, vaikket ole? No se on törkeetä. On niitäkin naisia, jotka hakee pelkkää, seksiä, mikset ole heidän kanssaan? Miksi särjet jonkun raukan sydämen?

Olen itse hakenut pelkkää seksiä eikä siinä kemiaa tarvita. Molempien tekee mieli ja toinen ei ole vastenmielinen, toimii.

Toisaalta olen onnettomasti rakastunut pelkkään panoon kun hän mokoma antoi suukon kun lähdin pois, laittoi peittoa huolellisesti minunkin päälleni ym pieniä, huomaavaisia, helliä eleitä. Ei siinä, kohta vuosi ollaan oltu yhdessä ja onnellisia. Näinkin voi käydä. Etsin siis hänenkin kohdallaan yksinomaan seksiä ja sen piti olla molemmille ok.

Ap:n pelaamistarinoita en ymmärrä, ehkäpä naiset ovat pitäneet itsevarmuudestasi? Vaikka onkin ollut teeskenneltyä?

Yleensä ottaen suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisesta ihastumisesta. Ei mistään pelaamisesta.

Kun vähän lukee rivien välistä, niin ap vastasikin tähän.

Kun haetaan pelkkää seksiä, sitä saa enemmistö naisista ja vähemmistö miehistä. Ellet kuulu vähemmistöön, eli ainakin komeuden/sytyttävyyden osalta miesten huippuihin, et tule valituksi. Katso nyt vaikka seksitreffejä. Siellä on lukemattomia treenattuja miehiä jotka eivät saa, ja muutamia pullukkanaisia jotka valkkaavat parhaat pinon päältä.

Enemmistö miehistä kuitenkin pääsee suhteeseen elämänsä aikana, ja yleensä suhteessa on seksiä.

-> jos haluaa pelkkä seksiä pitää valehdella olevansa kiinnostunut muustakin.

Vierailija
89/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että mies "antaa kaikille" on vähän sellainen asia jota ei voi suoraan yksinkertaistaa hyväksi tai pahaksi. Jonkun huonokäytöksisen miehen kohdalla se luo ajatuksen että mies on joku huono pelimies joka joutuu pakosta tekemään niin että saisi edes vähän naisia. Jos taas mies on poikkeuksellisen hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen että hänellä on oikeasti varaa valita, niin silloin se luo enemmänkin sympaattisen kuvan miehestä joka ei aseta naisille mitään ikäviä ikä-, koko- tai ulkonäkörajoituksia. Se että ovatko asiat tosiasiassa niin on sitten ihan oma juttunsa tietenkin.

Vierailija
90/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun haetaan pelkkää seksiä, sitä saa enemmistö naisista ja vähemmistö miehistä. Ellet kuulu vähemmistöön, eli ainakin komeuden/sytyttävyyden osalta miesten huippuihin, et tule valituksi. Katso nyt vaikka seksitreffejä. Siellä on lukemattomia treenattuja miehiä jotka eivät saa, ja muutamia pullukkanaisia jotka valkkaavat parhaat pinon päältä.

Enemmistö miehistä kuitenkin pääsee suhteeseen elämänsä aikana, ja yleensä suhteessa on seksiä.

Höpön höpön. Tosiasiassa seksiä on kaikille tarjolla enemmän kuin parisuhdetta. Toisille voi olla molempia paljon tarjolla, toisille kumpaakin vähän, mutta aina on helpompi löytää yhden yön seksisuhde kuin oikea parisuhde.

Vierailija
91/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kaveripiirin tyyppejä jos analysoisin, niin jakaisin seuraavasti.

2-3 on sellaisia joita pitäisin "luonnollisina" pelimiehinä. Kaikilla on joku sisäinen draivi kokeilla hirveän monia naisia. Kun bongaavat kiinnostavan, kahden sekunnin päästä uskovat vakaasti että tuo on pakko saada. Pitää kokeilla fitnessmimmejä, teinareita, milffejä, tyttöystävän pikkusiskoa, exän äitiä, jne. Jos eivät vät saa, kaappaavat jonkun helpon. Mielenkiintoista on että näistä 2 ei ole mitenkään komeita tai rikkaita. Taktiikkaa on hauska seurata, osaavat lukea hyvin mitä nainen haluaa kuulla. Älykkään kaunottaren kanssa ovat lähinnä cooleja ja itsevarmoja, ulkonäöstään epävarmaa varahoitoa kehuvat vuolaasti.

Sitten on ne Dressmanntakkipellet. Yksi saa kyllä naisia, koska onnistui hankkimaan rahaa. Nolo tyyppi muuten, mutta röyhkeä uho uppoaa yllättävän moneen naiseen, etenkin sellaisiin alistuvan oloisiin jotka seuraavat heppua kuin puudelit hihnan päässä. Aika monet naiset on tämmöisiä muutenkin, tykkäävät katsoa miestä ylöspäin. Pari ei saa. Uhoavat olevansa pelimiehiä, mikä ei toimi yhtään.

Suurin osa on tavallisia heppuja. Lähinnä haluavat seurustella. Suurin osa löysi suhteen, moni siinä vaiheessa kun naisilla alkoi kolmen kympin raja lähestymään.

Vierailija
92/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön höpön. Tosiasiassa seksiä on kaikille tarjolla enemmän kuin parisuhdetta. Toisille voi olla molempia paljon tarjolla, toisille kumpaakin vähän, mutta aina on helpompi löytää yhden yön seksisuhde kuin oikea parisuhde.

Naisille.*

Miehille se on toisin päin.

Ehkä joku poikkeustapaus kuten charmantti vararikossa oleva ex-linnakundi alkoholisti löytää helpommin yhden yön hoitoja kuin parisuhteen, mutta useimmille tilanne on se että jos hakee irtosuhdetta/panosuhdetta, kilpailu on liian kovaa. Parisuhteen saa jo sen takia koska niitä komistuksia ei riitä kaikille.

Vierailija
93/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vastata tähän vastaavien kokemusten pohjalta. Olen törmännyt samaan ilmiöön ja miettinyt sitä paljon itsekin.

AP:n tapauksessa sanoisin, että ongelma on hänessä itsessään, eikä niinkään vastapuolessa. Hänen tavatessaan henkilön, josta hän on aidosti kiinnostunut, hänet luultavasti valtaa menettämisen pelko. Tässä tilanteessa hän pyrkii omalla käytöksellään kompensoimaan sitä, että on epävarma tilanteessa, jossa hän on tottunut dominoimaan. Ainakin omassa tilanteessani tämä johtuu huonosta itsetunnosta, joka on johtanut siihen, että itsetuntoani pönkittääkseni pyrin aina saamaan vastapuolen olemaan enemmän minusta kiinnostunut kuin mitä minä olen hänestä. Voitte vaan kuvitella, miten naurettavaa käytös on siinä tilanteessa, jos olen oikeasti henkilöstä todella kiinnostunut.

Paras tilannehan olisi jos pystyisi käyttäytymään "pleijerimäisesti" myös siinä tilanteessa kun on oikeasti kiinnostunut. Sitä vain helposti yrittää pelata varman päälle, sillä on helppo rinnastaa toisen käytös siihen, miten itse on toiminut aikaisemmin muita ihmisiä kohtaan. Silloin vaikuttaa helposti toisen silmään tylsältä, yli-innokkaalta, kaverilliselta, juuri sellaiselta mistä ei oikea aito, terve kiinnostus tule esille. Tämä siis sellaisen ihmisen näkökulmasta, jota kiinnostaa myös vastapuolen ajatukset, uskokaa tai älkää. Onhan toki olemassa niitä ihmisiä, jotka ovat niin täynnä itseään, että he pärjäävät tilanteessa kuin tilanteessa.

Kysymys vielä aiemmin vastanneille, jotka väittävät tunnistavansa heti pelaamisen ja kiertävän nämä kaukaa? Onko teidän mielestänne sallainen ihminen pelaaja, joka on aito, leikkimielinen ja helposti lähestyttävä, mutta joka kyllästyy helposti? Näitä on nimittäin lähes mahdoton tunnistaa.

Vierailija
94/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille.*

Miehille se on toisin päin.

Ehkä joku poikkeustapaus kuten charmantti vararikossa oleva ex-linnakundi alkoholisti löytää helpommin yhden yön hoitoja kuin parisuhteen, mutta useimmille tilanne on se että jos hakee irtosuhdetta/panosuhdetta, kilpailu on liian kovaa. Parisuhteen saa jo sen takia koska niitä komistuksia ei riitä kaikille.

Miksi naiset vänkäävät ettei näin muka olisi? Asiahan on itsestäänselvyys.

Katsokaa nyt vaikka seksitreffejä. Miehiä voi helposti olla 50 yhtä naista kohden. Harvalukuisista naisista 90% on "pyöreitä" tai "reheviä", ja seksiä löytyy silti. Normaalivartaloinen tai hoikka nainen hukkuu viestitulvaan.

Meinaatteko niin että jos normaalivartaloinen 25v mies tekee profiilin seksideittisivustolle johon laittaa kuvan ylävartalosta ja vaatimuslistan naiselle, niin treenatut naiset viestipommittavat sellaista tahtia että mies joutuu pahoittelemaan kun ei ehdi lukea kaikkia?

Vierailija
95/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että mies "antaa kaikille" on vähän sellainen asia jota ei voi suoraan yksinkertaistaa hyväksi tai pahaksi. Jonkun huonokäytöksisen miehen kohdalla se luo ajatuksen että mies on joku huono pelimies joka joutuu pakosta tekemään niin että saisi edes vähän naisia. Jos taas mies on poikkeuksellisen hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen että hänellä on oikeasti varaa valita, niin silloin se luo enemmänkin sympaattisen kuvan miehestä joka ei aseta naisille mitään ikäviä ikä-, koko- tai ulkonäkörajoituksia. Se että ovatko asiat tosiasiassa niin on sitten ihan oma juttunsa tietenkin.

Minulla on yksi tuollainen miespuolinen kaveri joka on sekä erittäin komea että tulee hyvin toimeen naisten kanssa. Hän vetää juuri tuollaista roolia että jos puhutaan seksikokemuksista, niin hän ei kerro mistään Playboy-malleista tai neitsyttyttöjen tiukoista pimpeistä, vaan siitä kuinka hyvältä tuntui nähdä hymy 150kg naisen kasvoilla rakastelun aikana. Tai siitä kuinka syöpäpotilaalta putosi peruukki kesken panon ja miestä harmitti kun ei ollut pystynytkään luomaan niin vahvaa henkistä yhteyttä ettei tuo nainen olisi välittänyt siitä.

Vierailija
96/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet saavat toki naisia, mutta hyvin usein sellaisia naisia, joita ns. fiksu ihminen ei välttämättä lähelleen haluaisikaan. Kukin ratkaisee asian omalla tavallaan.

Vierailija
97/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon

Naisen kiinnostuneisuus miehestä = N

Miehen kiinnostuneisuus naisesta = M

Tällöin N = 1 / M

Eli mitä vähemmän mies on naisesta kiinnostunut, sen kiinnostuneempi nainen on miehestä olettaen että molemmat ovat heteroja.

Vierailija
98/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tuollainen miespuolinen kaveri joka on sekä erittäin komea että tulee hyvin toimeen naisten kanssa. Hän vetää juuri tuollaista roolia että jos puhutaan seksikokemuksista, niin hän ei kerro mistään Playboy-malleista tai neitsyttyttöjen tiukoista pimpeistä, vaan siitä kuinka hyvältä tuntui nähdä hymy 150kg naisen kasvoilla rakastelun aikana. Tai siitä kuinka syöpäpotilaalta putosi peruukki kesken panon ja miestä harmitti kun ei ollut pystynytkään luomaan niin vahvaa henkistä yhteyttä ettei tuo nainen olisi välittänyt siitä.

Tuo on lähinnä sitä että hyvännäköisen pitää antaa kuva että häntä saa kyllä lähestyä eikä tarvitse pelätä. Voi tuotakin pitää pelimieselkeenä jos haluaa, mutta ei ole pakko.

Vierailija
99/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sori kirjoitusvirheistä :D Toivottavasti tuosta saa selvää.

-ap

Kiitti varoituksesta, sen vuoksi en edes lue sepustustasi. Pelimies on lähtökohtaisesti tunnewammainen id-Ari, joka ei henkisesti tervettä naista lähelle pääse.

Vierailija
100/256 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Kuulostaa ihan tutulta. Tunnen kaksi tyyppiä joilla naisia on riittänyt. Kumpikaan tosin ei ole poikkeuksellisen komea, ovat sellaisia 8/10 tapauksia jotka vain ovat jonkinlaisen pakkomielteen ohjaamina hioneet viettelyrutiinit ihan huippuunsa.

Molemmat kertovat aina juttua henkisestä yhteydestä ja siitä kuinka ulkonäkö on vain pintaa, kuinka yhteys ja syvällisyys ratkaisevat ja kuinka he rakastavat kaikkia naisia.

Mutta kun katsoo tyyppien entisiä ja nykyisiä tyttöystäviä, niin samaa hottissarjaa ovat kaikki olleet. Ja luonteiden tai yhteensopivuuksien kanssa on sitten ollut niin tai näin.

Selväähän se on. Kun pelimiespuoli on hallussa, typerää olisi mainostaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi