Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiesmäinen käytös puree naisiin?

Vierailija
17.02.2019 |

Heippa. Haluaisin kuulla naisten rehellisen vastauksen tähän.

Olen tapaillut naisia ja huomannut sellaisen asian että kun pelaan, he kiinnostuvat. Kun olen itse oikeasti kiinnostuvat, naisten kiinnostus katoaakin jonnekin. Olen miettinyt että miksi, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

Kun en ole vakavammin kiinnostunut, olen rennompi ja otan enemmän riskejä. Ei ole jännitystä siitä menetänkö naisen jonka koen oikeasti kiinnostavana. Jos on siinä kintaalla onko nyt ok edetä, etenen. Jos haluan seksiä, yritän "peilata" naista. Olla sitä mitä uskon naisen haluavan. Kun olen vakavasti kiinnostunut, en tietenkään voi toimia näin. Silloin kerron totuuden ja pyrin olemaan aito oma itseni, koska huijaaminen kävisi ilmi ennen pitkää.

Naiset tuntuvat mittaavan yhteensopivuutta tunteiden voimakkuuden ja etenemisen nopeuden kanssa. Kun nainen on yleensä odotellut viikkoja tai kuukausia ennen seksiä mutta minun kanssani päätyykin sänkyyn nopeasti, hän kokee kemian olleen poikkeuksellisen vahvaa. Oikeasti mitään kemiaa ei ollut, minä vain etenin nopeammin riskillä koska en kokenut että hommasta tulisi seksiä enempää.
Kun minä tunnen että kemiaa on, se jää naisen mielestä "kaverikemiaksi" koska vahvat tunteet eivät heränneet riittävän nopeasti.
Ovatko deittailusta tullut vähän kuin pikaruokakulttuuri? Kun on tottunut saamaan nopeaa tyydytystä, hitaampi eteneminen ei enää tunnu miltään? Nopea viettely koetaankin aidommaksi kuin todellinen kiinnostus?
Joo ja ennen kuin joku huomauttaa tästä, ja tiedän olevani "osa ongelmaa".
Kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis varmasti monia kiinnostaa pelimiehet..liian roikkuvat miehet on turn off. Kun kokemusta kertyy ja vanhenee niin moni nainen jättää noi pelurit omaan varjoonsa. Siis eikö tuon pelaamisen idea nimenomaan ole päästä panemaan?

Vierailija
42/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saadaksesi tietyn naisen, sinun on ensin opeteltava saamaan muitakin naisia" - Owen Cook

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.

Ei päde kyllä kaikkiin naisiin tuo, mutta joihinkin kyllä.

Ihan samaa olen itsekin huomannut. Naiselle pitää tulla vaikutelma, että miehellä on muutakin vientiä, mutta siitä huolimatta mies on kiinnostunut vain tästä kyseisestä naisesta. Silloin nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä.

Tuo nyt on vähän turhan yksinkertaistettua ajattelua. Voi johonkin teinityttöön upota, mutta ei älykkääseen aikuiseen naiseen.

Vierailija
44/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkunaisena olen huomannut, että miehet kiinnostuvat eniten minusta silloin, kun näytän itsestäni sekä äidilliset että pelinaismaiset, itsenäiset puoleni. Luulen, että sama pätee toisinkin päin, itsenäisyys ja luonteen monitahoisuus viehättää.

Vierailija
45/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo Koskaan kiinnostanu pelimiehet, ei nuorena eikä vanhana. :D

eikä myöskään miehet, jotka yrittää pelailla sillee et SAA vaikka muitaki naisia... päin vastoin.

Vierailija
46/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanotaan, että naiset ovat mutkikkaita!

En päässyt jyvälle AP:n ajatuksen kulusta, vaan menetin mielenkiinnon puolenvälin paikkeilla. Minuun eivät epärehelliset pelailijat vetoa. Miten tuollaisia vedätyskuvioita edes jaksaa funtsia? Selvästikään en ole kohderyhmää.

Vierailija
47/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehen kannattaa antaa salavihkaa sellainen kuva itsestään, että kilpakosijoita on, jolloin mies ei ole riippuvainen naisen hyväksynnästä. Jos mies yrittää "liikaa", pitää liikaa yhteyttä, suorastaan palvoo naista tms, niin siitä tulee herkästi olo, että mies haluaa vaan nopeasti jonkun kanssa suhteeseen, eikä hänellä ole juuri valinnanvaraa.

Ihan samaa olen itsekin huomannut. Naiselle pitää tulla vaikutelma, että miehellä on muutakin vientiä, mutta siitä huolimatta mies on kiinnostunut vain tästä kyseisestä naisesta. Silloin nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä.

Tuo nyt on vähän turhan yksinkertaistettua ajattelua. Voi johonkin teinityttöön upota, mutta ei älykkääseen aikuiseen naiseen.

Mutta tässähän on se asia jossa naiset ja miehet eivät ymmärrä toisiaan.

Naisella on nuorena kysyntää, iso haaste tulee kun pitäisi löytää aviomies (mies pysyy hedelmällisenä vähän pidempään, eikä joudu kantamaan lasta).

Siksi miesten kaikki huomio keskittyy aikaan n. 16-25v, koska silloin on vaikeinta saada naista ja seksiäkin tekee eniten mieli. Lisäksi itsevarmuus ja osaaminen naisjutuissa kehittyy tuona aikana, suurin osa naisista edellyttää sitä myöhemmin.

Jos mies on saanut niitä teinityttöjä ja parikymppisiä opiskelijoita, se mitä pitää tehdä kolmen kympin korvilla on aika selkeää kauraa. Hanki koulutus ja työpaikka, ole vastuullinen, ja näin. Millä nainen sytytetään seksuaalisesti kun tämä ei tarvitse miestä, on se mysteeri.

Vierailija
48/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että vain tietyntyyppisiin naisiin, mutta käytännön kokemus on silti näin opettanut.

Vierailija
49/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.

Toi on just se syy, miksi joutuu pelailemaan. Pitää esittää olevansa välinpitämättömämpi ja coolimpi kuin on. Nykyään kaikki on niin h*lvetin itsenäisiä ja ahdistuvia, että jos joku vaikuttaa vähänkään liian helpolta, niin se ei ainakaan kelpaa.

Helppo voi olla monella tapaa. Tunnen yhden miehen joka vetää todella taitavasti sellaista roolia että kaikki maailman 3,5 miljardia naista ovat hänelle rakkaita. Ikään kuin jättää syötin naisille että saa tulla iskemään. Ja heitä kyllä tulee. Mutta kuten sanoin, hän tekee sen taitavasti, joten kirjallinen kuvaukseni joka ei ehkä ole yhtä taitava ei ehkä kerro ihan kaikkea.

Myönnän tuon tietyllä tavalla että naiset ovat vaikeita, koska mies ei toisaalta saa olla liian helppo, mutta toisaalta ei myöskään saa arvottaa naisia. Ymmärrän jotenkin kuvauksestasi millainen mies on kyseessä. Pelaa tuon tilanteen hyvin niin että naiset kokevat että syliin saa aina tulla, mutta ei ole pakko.

Näitä pelimiehiä ja pelinaisia on sinällään turha liikaa mollata, koska kaikki me olemme sellaisia. Toiset vaan pelaavat eri tavalla kuin toiset.

Tuossa nyt on kait kyse vaan siitä että mies pystyy osoittamaan naiselle hänen kelpaavan sellaisena kuin on. Toki se on monimutkaista selittää miten se käytännössä tapahtuu. Mutta onhan se selvää että mielummin menee sänkyyn sellaisen miehen kanssa jonka kanssa ei tarvitse ajatella että pitääkö hävetä näitä shaatanan riipputissejä.

Vierailija
50/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi...aika surullista luettavaa ja luultavasti ap. vastaillut itselleen koko ajan.

Sanon kuitenkin, että kukaan normaalimies ei pysty mitenkään esittämään pelimiestä tai käyttäytymään kuin pelimies, joka on sama asia kuin ns. alfauros/epäsosiaalinen petturi/ aineiden tai viinan väärinkäyttäjä!

Kokemus tuolta ja siksi neuvoisinkin kaikkia kunnollisia miehiä lähestymään naista baarissa vaikka ihan normaalilla tavalla ja nätisti. Komea hymy vaan ja itsetunto kohilleen, naiselle kehuja ja näytätte ettette just ole mitään sikoja. Ihan parasta naiselle on aito mies, joka ei esitä mitään.

Vierailija
51/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi...aika surullista luettavaa ja luultavasti ap. vastaillut itselleen koko ajan.

Sanon kuitenkin, että kukaan normaalimies ei pysty mitenkään esittämään pelimiestä tai käyttäytymään kuin pelimies, joka on sama asia kuin ns. alfauros/epäsosiaalinen petturi/ aineiden tai viinan väärinkäyttäjä!

Kokemus tuolta ja siksi neuvoisinkin kaikkia kunnollisia miehiä lähestymään naista baarissa vaikka ihan normaalilla tavalla ja nätisti. Komea hymy vaan ja itsetunto kohilleen, naiselle kehuja ja näytätte ettette just ole mitään sikoja. Ihan parasta naiselle on aito mies, joka ei esitä mitään.

Joku siinä nyt kuitenkin on todellisuudessa vaikeaa. Ihan saman voisin sanoa naisille. Nätti hymy kasvoille, itsetunto kohilleen, kohteliaisuus miehelle ja tulette vain aidosti itsenänne juttelemaan.

Ihan varmasti suurin osa miehistä olisi tyytyväisiä tuosta. Mutta ei vaan tapahdu käytännössä. Miksi?

Vierailija
52/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pelimiehet pätkääkään enkä jaksa miettiä tätä pelaamisasiaa myöskään sen pidemmälle, mutta tulee tässä mieleen se että ehkä on niin, että jos joku ihminen on vahvasti saatavilla alusta asti niin se paatos alkaa ikään kuin helposti ahdistaa, kun heti tulee se tunne että no tässä sitten ollaan tämän kanssa loppuelämä. Ehkä sitä kaikilla on jonkinasteista "sitoutumiskammoa" ikään kuin.

Toi on just se syy, miksi joutuu pelailemaan. Pitää esittää olevansa välinpitämättömämpi ja coolimpi kuin on. Nykyään kaikki on niin h*lvetin itsenäisiä ja ahdistuvia, että jos joku vaikuttaa vähänkään liian helpolta, niin se ei ainakaan kelpaa.

Helppo voi olla monella tapaa. Tunnen yhden miehen joka vetää todella taitavasti sellaista roolia että kaikki maailman 3,5 miljardia naista ovat hänelle rakkaita. Ikään kuin jättää syötin naisille että saa tulla iskemään. Ja heitä kyllä tulee. Mutta kuten sanoin, hän tekee sen taitavasti, joten kirjallinen kuvaukseni joka ei ehkä ole yhtä taitava ei ehkä kerro ihan kaikkea.

Myönnän tuon tietyllä tavalla että naiset ovat vaikeita, koska mies ei toisaalta saa olla liian helppo, mutta toisaalta ei myöskään saa arvottaa naisia. Ymmärrän jotenkin kuvauksestasi millainen mies on kyseessä. Pelaa tuon tilanteen hyvin niin että naiset kokevat että syliin saa aina tulla, mutta ei ole pakko.

Näitä pelimiehiä ja pelinaisia on sinällään turha liikaa mollata, koska kaikki me olemme sellaisia. Toiset vaan pelaavat eri tavalla kuin toiset.

Se on se vanha sanonta joka pätee sekä miehiin että naisiin, että helpoista nakeista ei tykätä mutta varmoista nakeista tykätään aina.

Vierailija
53/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tähän on muuten syynä että miehet haluavat edetä hitaasti jos ovat oikeasti kiinnostuneita? Luulisi sen olevan päinvastoin.

Vierailija
54/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle tuli google translate vibat tästä aloituksesta?

Oletko alkuperäinen suomalainen ap?

Vierailija
55/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tähän on muuten syynä että miehet haluavat edetä hitaasti jos ovat oikeasti kiinnostuneita? Luulisi sen olevan päinvastoin.

Varmaan kokemukset siitä, että liian nopeasti etenemällä naisen kiinnostus loppuu.

Vierailija
56/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä jos mies palvoo, mutta joo sen pitää tulla siksi että oikeasti pitää juuri minusta eikä siksi että yrittää esittäin jotain jotta saisi edes jonkun.

Vierailija
57/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kokemukset siitä, että liian nopeasti etenemällä naisen kiinnostus loppuu.

Mutta justhan aloittaja sanoi että kun etenee nopeasti naiset ajattelee että on kemiaa jne onnistuu silloin paremmin?

Vierailija
58/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta justhan aloittaja sanoi että kun etenee nopeasti naiset ajattelee että on kemiaa jne onnistuu silloin paremmin?

No en tiedä. Ehkä se on täysin sattumaa, mitä tapahtuu. Siksi se varmaan onkin niin vaikeaa. Herran haltuun vaan ja tulee mitä tulee.

Vierailija
59/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti noihin pelimiestemppuihin sortuvat aina vain ne miehet joilta muut keinot ovat loppuneet.

Vierailija
60/256 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin oli täysi turn off kun eksä mainosti miten moni nainen haluaa hänet ja että minun pitäisi olla häntä kohtaan arvostavampi.

Tietenkin riippuu miten tämä tuodaan esille, mutta minusta kun ollaan parisuhteessa/kiinnostuneita toisista niin silloin pitäisi olla vaan me kaksi eikä että muut ovat jotain kilpakosijoita, tulee vaan epäluottava fiilis jos niitä edes ajatellaan ja mainitaan ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän