Mitä mä nyt teen väärin?! Kuvittelin että Turkkiin pääsee muutamalla satasella. AUTTAKAA!
Reissuun menossa siis 2 aikuista ja yksi 10 vuotias lapsi. Kokonaishinta yli 2000 e vaikka millä laskureilla laskettuna. Olen käynyt niin Tuin, Tjäreborgin kuin Deturinkin sivuilla.
Miten mä olen saanut käsityksen että Turkkiin matkustat alle tonnilla?
Ainoat vaatimukset on kahden viikon reissu ja all inclusive. Haluan myös jonkun tommosen pakettimatkan kun ei olla tosiaan reissattu ennestään. Huonevaihtoehtona käytin noissa alhaisinta mahdollista, en näe mitään järkeä maksaa jostain luksushuoneesta. Tarkoituksenani ei ole viettää lomaa hotellihuoneessa. Se on vain tavaroidensäilytystä ja nukkumista varten. Auttakaa te paljon Turkissa matkailleet. Mikä järjellisin vaihtoehto ekaa kertaa Turkkiin matkustavalle ja EDULLISIN? Ajankohtana ensi talvi.
Kommentit (104)
Ihmettelen sitä, että haluatte all inclusiven vaikka hotellihuone on vain teille vain "matkatavaroiden säilytyspaikka". Eihän siinä ole mitään järkeä! All inclusive kannattaa ottaa jos aiotte viettää paljon aikaa hotellilla, esim. jos on vaikkapa pieniä lapsia. Jos taas käytte retkillä ja marhaatte muualla, niin ette pysty hyödyntämään all inclusivea.
Vierailija kirjoitti:
Eurojen käymisestä. Kuka nyt nykypäivänä mitään käteisellä maksaa.
Sinisilmäisen möläytyksesi perusteella et ilmeisesti Suomen rajojen ulkopuolella ole juuri käynyt.
Lokakuun loppuun päättyy turkin lomakausi
No, mikäs Marmariksessa on vikana? Meillä on kakkosasunto siellä ja kivampaa paikkaa saa hakea!