Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilasi vain itselleen pitsaa

Vierailija
16.02.2019 |

Kysyi multa vähän aikaa sitten onko nälkä. Sanoin ei ja nyt ovikello soi ja oli tilannut pitsaa 😒

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin....ja mikä on nyt ongelma?

Vierailija
2/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oletettavasti myöskään suostu jakamaan pizzaansa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pielessä ap:n mielestä? Olen nainen enkä saa kiinni siitä mikä on ongelma. Voisin itsekin toimia noin. Mieshän kysyi kohteliaasti oletko nälkäinen. Ellei olisi kysynyt, niin silloin tuo olisi tylyä.

Vierailija
4/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tuli nälkä, ko pizza haisee. Mee grillille ja siitä parille oluelle.

Vierailija
5/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on sellainen, että jos kysyy onko nälkä ja vastaan ei ole ja jos tilaamassa ruokaa, niin tilaa silti myös minulle samalla. Syön sen myöhemmin. En itse edes ajattele ikinä, että voisin syödä sen vaikka myöhemmin. Noin yksinkertainen asia ei mene mun kaaliin. Onneksi mies ajattelee, että syön sen kuitenkin jossain vaiheessa.

Vierailija
6/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on sellainen, että jos kysyy onko nälkä ja vastaan ei ole ja jos tilaamassa ruokaa, niin tilaa silti myös minulle samalla. Syön sen myöhemmin. En itse edes ajattele ikinä, että voisin syödä sen vaikka myöhemmin. Noin yksinkertainen asia ei mene mun kaaliin. Onneksi mies ajattelee, että syön sen kuitenkin jossain vaiheessa.

Kylmän hampurilaisaterian tai pizzan? Ei maistu enää samalta.

Vierailija
7/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sitte kun

Olisitko syönyt miehesi tilaaman pitsan vaikkei sulla ollut nälkä.

Lihottavaa näin illalla

Vierailija
8/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta pizzerian pizzat on jopa parempia kun lämmittää ne pannulla vesitilkan kanssa, tulee ihana rapea pohja. Hampurilaisateriaa en kyllä säästelisi. Mutta saahan sitä tilattua myös esim. vaikka jotain aasialaista riisi-kastikeruokaa, jonka voi hyvin lämmittää mikrossa myöhemmin.

Vierailija
9/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hajoan nauruun. "Sanoin ei, ja se ei arvannut, että tarkoitan 'kyllä'." Itku tulee. :'D

Vierailija
10/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia on ihanaa olla sinkkumies peräkammarissa. En jaksais kymmentä minuuttia tuollaista joutavaa oikuttelua! Nyt koiran kanssa lenkille. :3

Vierailija
11/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

12/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinulla nälkä?" on eri kysymys kuin "Haluatko pizzaa?".  Lähtökohtaisesti kaikki haluavat koko ajan pizzaa, oli nälkä tai ei :D

Vierailija
13/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi multa vähän aikaa sitten onko nälkä. Sanoin ei ja nyt ovikello soi ja oli tilannut pitsaa 😒

Miksi se piti sanoa kuin hammashygienistisi, eli ei ?

Vierailija
14/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi tilannut sinulle pizzaa, niin nyt kiukuttelisit että puoliso yrittää lihottaa sinut.

Vierailija
15/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sitte kun

Olisitko syönyt miehesi tilaaman pitsan vaikkei sulla ollut nälkä.

Lihottavaa näin illalla

Miksi se pizza lihottaisi illalla yhtään enempää kuin aamulla tai päivällä?

Vierailija
16/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sä oma pitsa sit. Tai laita jotain herkkua itelles tai mee yksin ravintolaan, sano miehelle, että syöt/meet yksin kun sulla ei varmaan oo enää nälkä. Saa mies maistaa samaa nuivaa meininkiänsä.

Vierailija
17/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin miehen logiikkaa? Miksi ei kysynyt:"Aion tilata pizzaa. Tilaanko sinullekin?" Noin nainen tekisi.

Vierailija
18/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö niinku lähes kaikki jutut joissa: mies teki sitä tai vaimo teki tätä. Trollauksia ja provoja lähes kaikki ja useimmat tosi huonoja ja älyvapaita.

Vierailija
19/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin olisi outoa jos mies kysyisi vaan että onko nälkä, eikä että tilaan pizzaa otatko säkin, koska meillä on normaalia että tilataan pizzat yhdessä (toimituskulutkin säästää), ja vaikka ei olisikaan vielä erityinen nälkä niin voin mä sen pizzan aina ottaa ellen ole ihan juuri syönyt (tai ottaa ja lämmittää myöhemmin), tai sitten mieskin odottaa sen tunnin tms. ja sitten tilataan yhdessä.

Vierailija
20/40 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. trolli. Ilmiannettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi