Kumpi on sinusta helpompaa, parisuhde vai sinkkuna eläminen?
Monet korostavat parisuhteen vaativan paljon työtä ja kompromisseja. Minusta ei vaadi. Kovempaa työtä vaatii sinkkuus, koska seksin ja läheisyyden tarpeen tyydyttäminen on paljon vaikeampaa ilman kumppania.
Kommentit (74)
En tiedä, mitä ne sinkkuuden hyvät puolet olisivat? Toki siinä yleensä luopuu mahdollisuudesta harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta tuo ei ole todellinen menetys, jos noita mahdollisuuksia ei ollut aikaisemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ne sinkkuuden hyvät puolet olisivat? Toki siinä yleensä luopuu mahdollisuudesta harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta tuo ei ole todellinen menetys, jos noita mahdollisuuksia ei ollut aikaisemminkaan.
Sinkkuutta hehkuttavat sellaiset naiset, jotka saavat uutta patukkaa aina halutessaan. Miksi tuossa tilanteessa haluaisikaan sitoutua yhteen tyyppiin ja ottaa vastaan kaikki seurustelun huonot puolet.
ILMAN parisuhdetta on tietenkin paljon helpompaa ja kivempaa.
Kahden aikuisen ei pitäisi jakaa samaa taloutta, se on katastrofi, piinaa, vankeustuomio.
n47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuutta hehkuttavat sellaiset naiset, jotka saavat uutta patukkaa aina halutessaan. Miksi tuossa tilanteessa haluaisikaan sitoutua yhteen tyyppiin ja ottaa vastaan kaikki seurustelun huonot puolet.
Patukoista puhujat taitaa olla alta kolmekymppisiä?
Harvoja keski-ikäsiä naisia vois vähemmän kiinnostaa.
t.keski-ikänen n
Itse en ole koskaan parisuhteessa ollut, niin en voi vertailla.
Mutta ei sinkkuna eläminen oikein ole minun juttu. Haluaisin jakaa elämän jonkun mukavan ihmisen kanssa.
Mutta seksi kuvottaa minua ja valitettavasti se tuppaa olemaan se pääsymaksu parisuhteeseen, joten yksinäni menen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ainakin ollut todella vaikeaa saada tarpeeksi seksiä ja läheisyyttä sinkkuna. Tätä voi naisten olla vaikea ymmärtää.
Kyllä, olen nainen ja minun on vaikea ymmärtää tuota jatkuvaa seksin korostamista. Olen parisuhteessa ja koen tulevani seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, kun mies on jatkuvasti vonkaamassa. Sinkkuna olisi helpompi, saisi harrastaa vain silloin kun haluaa, ja jättää vaikka harrastamatta ilman että joku on naama norsun veellä sitten koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
ILMAN parisuhdetta on tietenkin paljon helpompaa ja kivempaa.
Kahden aikuisen ei pitäisi jakaa samaa taloutta, se on katastrofi, piinaa, vankeustuomio.n47
Kaksi ihmistä voi olla parisuhteessa jakamatta taloutta. Tätä kutsutaan erillissuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.keski-ikänen n
Olet varmasti oikeassa. Tuon takia en voikaan keski-ikäisiä naisia deittailla, kun siellä on niin paljon hormonivajeista johtuvaa frigiditeettiä ja yleistä mielenkiinnon menettämistä seksiä kohtaan. Nuoremmat pysyvät vielä vauhdissa mukana.
hyvä parisuhde > sinkkuus >>>>>>>> huono parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on helpompaa, mutta kaipaan kovasti parisuhdetta, joka olisi yhtä helppoa tai vielä parempaa.
Minulla taas ei ole ollut koskaan vaikeaa suhdetta. Osunut sitten yhteensopivia kumppaneita varmaan.
Niin yhteensopivia, että ero on kuitenkin tullut, jopa useiden "yhteensopivien" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on helpompaa, mutta kaipaan kovasti parisuhdetta, joka olisi yhtä helppoa tai vielä parempaa.
Minulla taas ei ole ollut koskaan vaikeaa suhdetta. Osunut sitten yhteensopivia kumppaneita varmaan.
Niin yhteensopivia, että ero on kuitenkin tullut, jopa useiden "yhteensopivien" kanssa.
Ensimmäinen tyttö jätti minut 21-vuotiaana muuttaessaan ulkomaille. Toisen kanssa oli pakko erota, kun hän alkoi kymmenen vuoden jälkeen haluta sittenkin lapsia. Olimme siis 9,5 vuoden ajan erittäin yhteensopivia. :)
Minulle parisuhteen kesto ei kyllä ole millään lailla tärkeää, vaan laatu on. Kahden kuukauden kesäromanssi ei ole vuosikymmenten suhdetta huonompi, jos sen aikana on molemmilla hyvä olla.
Paras on kahden itsenäisen, lapsettoman aikuisen ihmisen parisuhde, jossa ei asuta yhdessä. Tuosta suhteesta puuttuu varmasti 80 % kaikesta ärsytyksenaiheista ja ongelmista, joita parisuhteeseen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna pitäisi olla se tietty luonne, että haluaa seikkailla ja kokea jatkuvasti jotain uutta. Silloin sinkkuudesta saa kaiken irti. Toista se on silloin jos on mielikuvitukseton ja sen kautta aikaansaamaton tyyppi joka ei oikein näe mieltä missään tehdä yksin. Tällöin parisuhteessa voisi olla helpompaa esim. lähteä johonkin matkalle toisen kanssa.
miksi ihmeessä pitäisi haluta matkailla?
Minä viihdyn kotona.
Mies söi aina jääkaapin tyhjäksi, itse näin nälkää ja olin laiha kuin luuranko.
Vähemmän stressiä kun on yksin. Tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.keski-ikänen n
Olet varmasti oikeassa. Tuon takia en voikaan keski-ikäisiä naisia deittailla, kun siellä on niin paljon hormonivajeista johtuvaa frigiditeettiä ja yleistä mielenkiinnon menettämistä seksiä kohtaan. Nuoremmat pysyvät vielä vauhdissa mukana.
Hyvä, seksi kuuluu nuorille. Ei se mun iässä ole tarpeellista.
Se mitä kutsut "hormonivajeeksi"on muuten vain normaalia vanhenemista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ainakin ollut todella vaikeaa saada tarpeeksi seksiä ja läheisyyttä sinkkuna. Tätä voi naisten olla vaikea ymmärtää.
Ei parisuhdekaan noita takaa. Varsinkaan läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Paras on kahden itsenäisen, lapsettoman aikuisen ihmisen parisuhde, jossa ei asuta yhdessä. Tuosta suhteesta puuttuu varmasti 80 % kaikesta ärsytyksenaiheista ja ongelmista, joita parisuhteeseen liittyy.
Olisikin noin helppoa. Vieläkin voin kuulla yhden exän kitinän päässäni. Ei asuttu yhdessä.
Sinkkuna on ainakin minulla helpompaa: jatkuva toisen tarpeiden täyttäminen uuvutti, varmaan olisi tullut kirjoitettua toisenlainen vastaus tähän jos kumppani olisi huolehtinut puolestaan minun tarpeista ja toiveista. Minä tarvitsen, minä vaadin, minä haluan...minäminäminä. Ne keillä on puolisot jotka ottavat teidät huomioon: onnekkaita olette!