Kumpi on sinusta helpompaa, parisuhde vai sinkkuna eläminen?
Monet korostavat parisuhteen vaativan paljon työtä ja kompromisseja. Minusta ei vaadi. Kovempaa työtä vaatii sinkkuus, koska seksin ja läheisyyden tarpeen tyydyttäminen on paljon vaikeampaa ilman kumppania.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ainakin ollut todella vaikeaa saada tarpeeksi seksiä ja läheisyyttä sinkkuna. Tätä voi naisten olla vaikea ymmärtää.
Ei parisuhdekaan noita takaa. Varsinkaan läheisyyttä.
No, minulla ei ole mitään vaikeuksia lopettaa suhdetta, josta nuo asiat puuttuvat. Siksihän sitä deittaillaan, että löytyy sopiva tyyppi, jolle nuo ovat hyvin tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras on kahden itsenäisen, lapsettoman aikuisen ihmisen parisuhde, jossa ei asuta yhdessä. Tuosta suhteesta puuttuu varmasti 80 % kaikesta ärsytyksenaiheista ja ongelmista, joita parisuhteeseen liittyy.
Olisikin noin helppoa. Vieläkin voin kuulla yhden exän kitinän päässäni. Ei asuttu yhdessä.
Kyllä se on helppoa. Suhteet kaiken maailman kitisijöihin on myös helpompi lopettaa, kun ei asuta yhdessä.
Omat etunsa ja kipunsa kummallakin ryhmällä. Minusta ei voi sanoa kumpi on sinänsä helpompaa. Hieman kallistun parisuhteen puoleen enemmän, eli jos on hyvä kumppani niin se, vaikka siinäkin omat konnankoukkunsa ja taistelut aina on.
Sinkkuudessa on helpompaa kaikki. Seksiä on enemmän (jos haluaa) , läheisyyttä on enemmän( tämäkin vapaaehtoista) , voi tehdä mitä haluaa, rahaa on enemmän. Elämä on vain parempaa. Saa valita sellaisen elämän kuin sopii sillä hetkellä eikä kukaan ole estämässä toiveidesi toteuttamista eikä tarvitse kerjätä kenenkään välittämistä kuten parisuhteessa.
Parisuhdeonni riippuu aika paljon siitä kenen kanssa olet patisuhteessa. Hyvä suhde on hyvä, huono suhde huono. Joskus parisuhde on molempia. Joskus helppoa, joskus ei. Sinkkuelämään vaikutat vain sinä itse. Vaikea sanoa. Rakastan miestäni ja olen mieluummin hänen kanssaan kuin sinkku. Joskus olen seurustellut miehen kanssa, josta halusin eroon, halusin olla mieluummin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuudessa on helpompaa kaikki. Seksiä on enemmän (jos haluaa) , läheisyyttä on enemmän( tämäkin vapaaehtoista)
Miten kummassa?
Kyllä vapaana on helpompaa. Elin pitkän avioliiton joka oli kaukana onnesta. Enää en vapaudesta luovu.
Ei ole vaikea sinkkuna löytää seksiä ja läheisyyttä. Mullakin vakituinen kumppani siihen ja silti emme seurustele. Yhteinen sopimus että vietetään aikaa,sekstaillaan, jutellaan,mutta emme ole sitoutuneet. Tämä on iisiä. Ei tarvitse joka päivä edes nähdä. Mutta toisille sopii toiset tavat. Mulle tämä.
Sinkkuus on kivaa,en luovu enää vapaudesta.
Eronneensa/vapaana on helpompaa. Eikä sitä koko ajan tarvitse seikkailla. Itse voin valita milloin haluan seksiä. Siihen minulla on kaksi vakituista miestä, toisen tuntenut 4vuotta ja toisen 7vuotta. Ja ikää toisella 43 ja toisella 46. Ja itse oon 48. Eli aikuisia ollaan,tiedetään "pelin henki".
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuudessa on helpompaa kaikki. Seksiä on enemmän (jos haluaa) , läheisyyttä on enemmän( tämäkin vapaaehtoista) , voi tehdä mitä haluaa, rahaa on enemmän. Elämä on vain parempaa. Saa valita sellaisen elämän kuin sopii sillä hetkellä eikä kukaan ole estämässä toiveidesi toteuttamista eikä tarvitse kerjätä kenenkään välittämistä kuten parisuhteessa.
Voin olla yötä pois kotoa, eikä kukaan pidä kyselytuntia missä olit kenen kanssa mitä teit. Myös naispuolisten ystävien kanssa voin lähteä reissuun extempore. Ei ole kitisevää puolisoa.
Sinkkuna oleminen on paljon helpompaa kuin parisuhteessa oleminen. Minä olen täysin tottunut olemaan sinkku, enkä edes voisi kuvitella enää olevani parisuhteessa. Sinkkuna ei tarvitse ottaa huomioon kumppania ja tämän toiveita tai tarpeita. Minulla ei edes ole mitään läheisyyden tai seksuaalisuuden tarvetta nykyään, mikä pitäisi tyydyttää, niin siksikin viihdyn sinkkuna. Olen nykyään täysin aseksuaalinen, ei ole mitään seksuaalisia tarpeita.
Ei se ihan normaalia ole, kun testosteronin puute altistaa esimerkiksi monille sairauksille.