Sain nukkua kaksi yötä ihanan miehen vieressä kesällä 2004, enkä ole päässyt siitä yli vieläkään
Kommentit (10)
No mene baariin niin varmasti löytyy joku, tissiin voi koskea ellei ole homo, mutta sitten otat käden vaan pois niin uskoo ellei ole muslimi. Helpot muistisäännöt tässä.
Ai, mulla ei ole läheskään noin kauan! 2011 muutama kiihkeä yö Vaasassa ja Helsingissä
MM
Siellä maalla se homottelu on aina vaan olevinaan joku loukkaus. Ehkä te jonain päivänä saavutettu vuoden 2024.
Nyt olisi kyllä hyvä aika mennä jo eteenpäin, onhan tuo nyt sinulle itsellesikin ihan sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä maalla se homottelu on aina vaan olevinaan joku loukkaus. Ehkä te jonain päivänä saavutettu vuoden 2024.
Mun exä oli hirveä homovihaaja ja toisteli sitä usein. Kahden vuoden sisään meiltä loppui seksi kotonaan ja yllätin hänet kotoamme toisen miehen kanssa ilman vaatteita. Että varokaa jos on liian homovastainen, saattaa itse olla piilohomo tai biseksuaali.
On sillä iso maha, kun 20 v sitten makasit sen vieressä, etkä ole vieläkään sitä ylittänyt. Eikö sua jo pissitäkin?
Vanhanpiian elämää.