Onko perspano rakastelua?
Kommentit (58)
Rakastelu pitää kaiken sisällään, kaikissa muodoissa, pääasia että tulee molemmille kiva mieli. N 50
Nuoleeko moni perspanossa olleen pippelin?
Ei, se on sikailua. Ihmiset ei sellaista harrasta.
Peppuseksi on suurinta rakkauden osoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi on suurinta rakkauden osoitusta.
Se on parasta rakkautta mitä nainen voi miehelleen tarjota sekä ihaninta mitä mies voi hellästi peppuun työntyessään ja sinne lauetessaan naistaan rakastaa. Samoin kun nainen hieroo eturauhasta tai työntää rasvatun värisevän dildon miehensä peppureikään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mieheni kanssa en kehtaa peppuhommia.
Mutta miesystävän kanssa kyllä vaikka mitä;)
You dirty cow 😍
Ei todellakaan kun painan miestä peppuun. Pussien tyhjennystä vaan, lantiosta kiinni ja takaapäin.
Ei ole romanttista jos muna on paskan peitossa. Niin on käynyt miehelle joskus, kun on ollut anaaliseksiä, mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä. No en muutenkaan välitä mistään perspanosta. Jos mies sitä vaatii eikä nainen halua, mies ei rakasta.
Kyllä se on, jos samaan aikaan puhuun korvaan tuhmia.
Perpano on kaikkein kaunein rakastelun muoto.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole romanttista jos muna on paskan peitossa. Niin on käynyt miehelle joskus, kun on ollut anaaliseksiä, mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä. No en muutenkaan välitä mistään perspanosta. Jos mies sitä vaatii eikä nainen halua, mies ei rakasta.
Paskainen pippeli perspanon jälkeen on osoitus rakkaudesta.
Peräaukko on ruotsiksi manhål, eli miesreikä.
Tuosta voi sitten miettiä ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Homostelua. Naiset eivät sitä halua kuin miesten haisevissa päiväunissa.
Mikä siitä tekee homostelua jos kyseinen toimenpide tapahtuu naisen kanssa?
Onko myös suuseksi homostelua jos nainen on antavana osapuolena koska mieskin voisi näin tehdä.
Sinulla taitaa harmittaa kun miehesi tykkää myös anaaliseksistä ja on muiden naisten kanssa sitä harrastanut mutta itse et siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Peräaukko on ruotsiksi manhål, eli miesreikä.
Tuosta voi sitten miettiä ja vaikka mitä.
Siis tarkoitat kait:
Mieshalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homostelua. Naiset eivät sitä halua kuin miesten haisevissa päiväunissa.
Mikä siitä tekee homostelua jos kyseinen toimenpide tapahtuu naisen kanssa?
Onko myös suuseksi homostelua jos nainen on antavana osapuolena koska mieskin voisi näin tehdä.
Sinulla taitaa harmittaa kun miehesi tykkää myös anaaliseksistä ja on muiden naisten kanssa sitä harrastanut mutta itse et siihen kykene.
Runkkaaminen on myös homoa. Siinähän hierotaan kikkeliä.
Mikä rauhoittaa parhaiten perspanon aiheuttaman jälkikivun?