Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhojentanssit käytännöasä taas yksi tilaisuus erotella menestyjät ja luuserit?

Vierailija
15.02.2019 |

Kukaan ei pyydä partneriksi, niin ei pääse vaikka haluaisikin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyydä?

Mikset itse pyytäisi?

Vierailija
2/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaan sitten, että ei löydä partneria. Taas yksi naula arvottomuuden tunteen arkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanotaan sitten, että ei löydä partneria. Taas yksi naula arvottomuuden tunteen arkkuun.

Osa ei halua edes osallistua. Mikä ihmeen arvottomuus?

Vierailija
4/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pham

Vierailija
5/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisista syistä enneminkin, kun parin puutteesta.

Vierailija
6/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi sama kohkaaminen mokomista tanssiaisista. Penkkareista ja vanhojen tansseista sanoisin, että kun on nähnyt yhdet, on nähnyt ne kaikki. Omat on ne parhaat ja muut sitten kuuluu ö-luokkaan.

Vierailija
7/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi sama kohkaaminen mokomista tanssiaisista. Penkkareista ja vanhojen tansseista sanoisin, että kun on nähnyt yhdet, on nähnyt ne kaikki. Omat on ne parhaat ja muut sitten kuuluu ö-luokkaan.

Omat oli tietty ihanat, mutta oman lapsen tanssit olivat vielä paremmat.

Vierailija
8/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en esimerkiksi tanssinut, kun ennalta sovittu partneri vaihtoikin coolimpaan tyttöön eikä poikapareja sitten riittänyt.

Ne muutamat looseri-tyttöparit tanssivat sitten letkan viimeisinä.

Vierailija
9/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pyydä?

Mikset itse pyytäisi?

Tämä on alkua sille myöhemmälle 'Ei sinua kukaan tule kotoa töihin hakemaan. Hae itse töitä"

Vierailija
10/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisista syistä enneminkin, kun parin puutteesta.

Kuvitteletko tansseihin osallistuvan kaikkien, joilla on varaa? Osaa ei kiinnosta tanssiminen yhtään tai prinessapukeutuminen.... tai frakki.

Vierailija
11/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä ei tarvitse väkisin vääntää mitään luokkayhteiskunta-köyhät-rikkaat-luuserit-menestyjät -össönsössöä.

Fiksussa koulussa autetaan parin hankkimisessa niitä joilla ei vielä ole ja satoja euroja ei ole pakko laittaa tansseihin.

Mitään ongelmaa tästä ei tarvitse tehdä.

Vierailija
12/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pyydä?

Mikset itse pyytäisi?

Siis mitä??? Onko Amerikan Prom-kulttuuri tullut Suomeen?

80-luvulla meille määrättiin parit opettajien toimesta.

Mulla kävi hyvä tuuri. Sain tanssitaitoisen parin, vaikkei ennestään tuttu ollutkaan. 

Vierailija
13/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykynuorisosta. Omassa nuoruudessa se oli yksi tekosyy ryypätä, itse vanhojen tanssit eivät ainakaan heteropoikia kiinnostaneet pätkän vertaa.

Vierailija
14/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se näyttää erottelee aloitekykyiset ja kotona narisijat. On täysin ok olla osallistumatta jos ei kiinnosta. Se taas ei ole ok, että asian tiimoilta uhriudutaan jos haluaisi osallistua, mutta ei itse pistä tikkua ristiin asioiden järjestämiseksi.

Vierailija
15/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykynuorisosta. Omassa nuoruudessa se oli yksi tekosyy ryypätä, itse vanhojen tanssit eivät ainakaan heteropoikia kiinnostaneet pätkän vertaa.

No ainakin oman nuorison vanhojentanssikurssille näytti olevan ihan innokas ja iloinen meno. Bilettäjät juomien kanssa alkoi vasta jatkoilla.

Vierailija
16/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa. Kaikesta sitä voikin ihminen mielensä pahoittaa ja traumatisoitua. Multa jäi väliin, ihan omasta halusta, enkä tuntenut itseäni luuseriksi silloin saati nyt. Tanssiparikin olisi ollut ja mekko, muttei vain kiinnostanut, ei silloin eikä nyt.

Vierailija
17/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pyydä?

Mikset itse pyytäisi?

Siis mitä??? Onko Amerikan Prom-kulttuuri tullut Suomeen?

80-luvulla meille määrättiin parit opettajien toimesta.

Mulla kävi hyvä tuuri. Sain tanssitaitoisen parin, vaikkei ennestään tuttu ollutkaan. 

Meillä ei määrätty. Mutta miksi noin vanha ihminen kirjoittaa opettajan toimesta? Huonoa kieltä! Lyhyempi versio on parempi.

Opettaja määräsi

Meille määrättiin opettajan toimesta

Vierailija
18/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en esimerkiksi tanssinut, kun ennalta sovittu partneri vaihtoikin coolimpaan tyttöön eikä poikapareja sitten riittänyt.

Luuserit? Hassu ajatus.

Jos haluat tanssia hyvän tanssijan kanssa, niin kannattaa tanssia naisen kanssa. Hikikäsiset ja osaamattomat miehet ovat usein surkuhupaisia.

Vierailija
19/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserit? Hassu ajatus.

Jos haluat tanssia hyvän tanssijan kanssa, niin kannattaa tanssia naisen kanssa. Hikikäsiset ja osaamattomat miehet ovat usein surkuhupaisia.

Niillä on hanskat kädessä

Vierailija
20/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan samalla tavalla kuin elämä muutenkin. Niin se vaan on että osa on suositumpia kuin toiset. Ja on surullista, jos ei pääse tanssimaan vaikka haluaisi. Ei tälle asialle voi mitään