Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhojentanssit käytännöasä taas yksi tilaisuus erotella menestyjät ja luuserit?

Vierailija
15.02.2019 |

Kukaan ei pyydä partneriksi, niin ei pääse vaikka haluaisikin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi sama kohkaaminen mokomista tanssiaisista. Penkkareista ja vanhojen tansseista sanoisin, että kun on nähnyt yhdet, on nähnyt ne kaikki. Omat on ne parhaat ja muut sitten kuuluu ö-luokkaan.

Terveisin kyyninen vanhus, joka ei tajua että muut elävät myös elämäänsä.

Vierailija
42/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli niin paljon enemmän tyttöjä kuin poikia että ei tytöt todellakaan jääny odottelemaan että joku pyytää pariksi :D kaikki lukion ykkösetkin, tutut, sukulaiset jne. käytiin läpi että kaikille löyty pari.

Niin meilläkin. Erotuksena vain se, että ykkösiä ja kumminkaimoja kysyttiin mieluummin kuin minua ja kaveriani, vaikka oltiin ihan hyviä tanssijoita. Opettaja ei oikein arvostanut, kun oli random jengiä tulossa ja samaan aikaan parittomia poikia. No antoi hyvän opetuksen työelämää varten, että osaaminen ei ole loppupeleissä niin tärkeää

Sinä itse ja kaverisi ette voineet itse kysyä ketään, koska...???

Koska ajateltiin kuten lainaamani kirjoittaja. Tyttöjä oli niin paljon enemmän kuin poikia, joten ajateltiin, että pakostikin jonkun täytyy tulla kysymään, jotta eivät jää ilman paria

Kyllä meillä pojatkin kysyi. Monesti vain tytöt ehtivät ensin koska oli pulaa pareista. Mutta vasta sitten kun oli kaikki meidän vuosikurssin pojat varattu alkoi muiden metsästys.

T. Lainaamasi kirjoittaja

Näin juuri. Lisäksi ainakin tyttäreni kyseli niiltä paremmin tuntemiltaan, että tietääkö kukaan ketään, joka haluaisi tanssia ja ei ole paria. Tyttären yksi rajoite oli tosiaan se, ettei tuntenut ennalta muuta porukkaa ja se että on 180 cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykynuorisosta. Omassa nuoruudessa se oli yksi tekosyy ryypätä, itse vanhojen tanssit eivät ainakaan heteropoikia kiinnostaneet pätkän vertaa.

Miksei kiinnostaisi? Pääsee lähemmäksi tyttöä kuin koskaan aiemmin...

Olis ihme, jos homopoikaa kiinnostaisi enemmän tytön kanssa tanssiminen

Vierailija
44/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja. kai nyt jokainen saa pyytää tanssipariksi sellaista, joka kiinnostaa eikä säälistä jotain randomia, jota kukaan muukaan ei ole halunnut

Vierailija
45/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ollut. Ne joilla on rahaa ovat yleensä suosittujen kärkikastia. Heillä on rahaa panostaa ulkomuotoon, he ovat näyttäviä, he tanssivat eturivissä jne.

Meillä oli lukiossa tyttö, joka kävi päivittäin koulussa niin kalliilla maastoautolla, ettei mulla ole aikuisenakaan varaa ostaa sellaista. Hän oli todella kaunis, aina kuin suoraan kampaajalta ja kosmetologilta tullut. Saattoi ollakin. Joillakin on asiat vaan paremmin kuin toisilla. Mutta eihän tuollaiset yhteishenkeä kohota.

Häh?

Siis miten tuo sitä yhteishenkeä sitten laskee?

Mun pojan ystävä on vähän vastaava nuori mies - sen verran äly rikkaasta perheestä että se tavallaan ’näkyy ihan kaikessa’ (ja ’kaikki’ tuntevat perheen ja tietävät että heillä yrityskauppojen ansiosta tuota valuuttaa riittää) ja muut on normi keskiluokkaisista/duunariperheistä mutta ihan samalla lailla kaikki on osa hyvän luokkahengen ’ikäluokkaa’ - luokkiahan lukiossa ei ole enää tainnut olla tällä vuosituhannella. Ei siihen mitkään kampaamokäynniy tai iskän ostamat avoautot vaikuta.

Vierailija
46/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi etappi, kannattaa pitää vauhtia yllä elämässä niin kukaan ei huomaa. 

Vierailija
47/47 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa to kun wanhat tanssii. Onhan se upeeta. Oli tummia nuoria miehiä frakeissaan kuten vaaleistakin ja samaten tummaa kauneutta tytöissä. Hki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan