Hullu ko/kö?
Olenko vainoharhainen vai onko musta levitelty luottamuksellisia asioita. Tietyt fraasit toistuvat puheissa ja ne liippaavat läheltä tiettyjä asioita. Olenko hullu? Musta kaikki katsoo mua oudosti ja puhuu pahaa musta. ):
Kommentit (23)
Semmosta, että eihän toi pysty mihinkään. Ja on keskenään puhuttu pahaa musta, mun puhetyylistä, olemuksesta ja tekemisistä.
Hyvä puoli on se että et todellakaan ole yksin hulluutesi kanssa. Jatketaan yhdessä hulluina ja omana itsenämme olemista. Vain sitä meistä taivaanportilla punnitaan, oltiin rehellisesti omia itsejämme ja kunnon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No kysy niiltä.
En uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy niiltä.
En uskalla.
Ei tarvikkaan uskoa kenenkään täällä maanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli on se että et todellakaan ole yksin hulluutesi kanssa. Jatketaan yhdessä hulluina ja omana itsenämme olemista. Vain sitä meistä taivaanportilla punnitaan, oltiin rehellisesti omia itsejämme ja kunnon ihmisiä.
Tosiaan samat fraasit ja sellanen paheksuva ja oudoksuva elehdintä vallitsee. Se, että en osaa edes olla oikein, en pysty enkä riitä. En osaa edes katsoa ihmisiä oikein. Ahdistus näkyy voimakkaasti yms. Pilkataan. Olen sekoamispisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan samat fraasit ja sellanen paheksuva ja oudoksuva elehdintä vallitsee. Se, että en osaa edes olla oikein, en pysty enkä riitä. En osaa edes katsoa ihmisiä oikein. Ahdistus näkyy voimakkaasti yms. Pilkataan. Olen sekoamispisteessä.
Tuskastuttaa, ahdistaa ja panikoin. Sydän hakkaa jatkuvasti ja pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yep, crazy in the co/cönut.
Kommentoi oikeesti. Ei toi auta.
Puhutaan pahaa mun poissaolevuudesta ja jäykkyydestä yms. Kummaksutaan mun olemassaoloa. Kaikki kummaksuu mua niin tuntemattomat ihmiset niin kaupungilla kuin yliopistollakin yms. Kaikki toivoo, että mä pysyisin poissa. Tällästä. Ehkä paras ratkaisu olisi pysyä poissa ihmisten ilmoilta, turvassa.
Oon ainut tai kukaan ei kässänny mua. Niin tavanomaista. Eikö kukaan jaa samoja tuntemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Olenko vainoharhainen vai onko musta levitelty luottamuksellisia asioita. Tietyt fraasit toistuvat puheissa ja ne liippaavat läheltä tiettyjä asioita. Olenko hullu? Musta kaikki katsoo mua oudosti ja puhuu pahaa musta. ):
siis liippaavatko ne asiat sellasia juttui joita olet itse puhellut ja sitten kuulet ne jonkun kolmannen henkilön suusta uusina?. Mulla olisi vaikka mitä kerrottavaa mut koitan juuri olla uskomasta juttuihin mut se päällimäisenä et tuntu uet kakki vihaa mua ja on siihen syynsäkin kyllä olen ansainnut sen.
Kuulostat vainoharhaiselta. Kannattaa käydä psykologilla.
Näin mulle käy aina. Ignoorataan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vainoharhaiselta. Kannattaa käydä psykologilla.
Se on niin todellista. Mitä, jos se onkin totta ja en olekaan hullu. Ei musta saisi levitellä luottamuksellisia asioita.
Ainoastaan urpot on extaasissa muiden henkilökohtaisista asioista tai juoruista. Mieti sitä.
Hallanvaara kirjoitti:
Ainoastaan urpot on extaasissa muiden henkilökohtaisista asioista tai juoruista. Mieti sitä.
Tiedän, että se on noin. Pitäs vaan olla pokkana selkä suorana ihmisten ilmoilla ja ihan pokkana olla sellainen kuin on ja sinut menneisyytensä kanssa. Huomaan vaan herkästi, jos mua kummaksutaan, pilkataan yms. Silloin ahdistaa.
Ja ehkäpä tarkkaillaan.