Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullu ko/kö?

Vierailija
15.02.2019 |

Olenko vainoharhainen vai onko musta levitelty luottamuksellisia asioita. Tietyt fraasit toistuvat puheissa ja ne liippaavat läheltä tiettyjä asioita. Olenko hullu? Musta kaikki katsoo mua oudosti ja puhuu pahaa musta. ):

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkäpä tarkkaillaan.

Vierailija
2/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy niiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta, että eihän toi pysty mihinkään. Ja on keskenään puhuttu pahaa musta, mun puhetyylistä, olemuksesta ja tekemisistä.

Vierailija
4/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on se että et todellakaan ole yksin hulluutesi kanssa. Jatketaan yhdessä hulluina ja omana itsenämme olemista. Vain sitä meistä taivaanportilla punnitaan, oltiin rehellisesti omia itsejämme ja kunnon ihmisiä.

Vierailija
5/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy niiltä.

En uskalla.

Vierailija
6/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy niiltä.

En uskalla.

Ei tarvikkaan uskoa kenenkään täällä maanpäällä.

Vierailija
7/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puoli on se että et todellakaan ole yksin hulluutesi kanssa. Jatketaan yhdessä hulluina ja omana itsenämme olemista. Vain sitä meistä taivaanportilla punnitaan, oltiin rehellisesti omia itsejämme ja kunnon ihmisiä.

Tosiaan samat fraasit ja sellanen paheksuva ja oudoksuva elehdintä vallitsee. Se, että en osaa edes olla oikein, en pysty enkä riitä. En osaa edes katsoa ihmisiä oikein. Ahdistus näkyy voimakkaasti yms. Pilkataan. Olen sekoamispisteessä.

Vierailija
8/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep, crazy in the co/cönut.

Vierailija
9/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan samat fraasit ja sellanen paheksuva ja oudoksuva elehdintä vallitsee. Se, että en osaa edes olla oikein, en pysty enkä riitä. En osaa edes katsoa ihmisiä oikein. Ahdistus näkyy voimakkaasti yms. Pilkataan. Olen sekoamispisteessä.

Tuskastuttaa, ahdistaa ja panikoin. Sydän hakkaa jatkuvasti ja pelottaa.

Vierailija
10/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yep, crazy in the co/cönut.

Kommentoi oikeesti. Ei toi auta.

Vierailija
11/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan pahaa mun poissaolevuudesta ja jäykkyydestä yms. Kummaksutaan mun olemassaoloa. Kaikki kummaksuu mua niin tuntemattomat ihmiset niin kaupungilla kuin yliopistollakin yms. Kaikki toivoo, että mä pysyisin poissa. Tällästä. Ehkä paras ratkaisu olisi pysyä poissa ihmisten ilmoilta, turvassa.

Vierailija
12/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainut tai kukaan ei kässänny mua. Niin tavanomaista. Eikö kukaan jaa samoja tuntemuksia?

Vierailija
13/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko vainoharhainen vai onko musta levitelty luottamuksellisia asioita. Tietyt fraasit toistuvat puheissa ja ne liippaavat läheltä tiettyjä asioita. Olenko hullu? Musta kaikki katsoo mua oudosti ja puhuu pahaa musta. ):

siis liippaavatko ne asiat sellasia juttui joita olet itse puhellut ja sitten kuulet ne jonkun kolmannen henkilön suusta uusina?. Mulla olisi vaikka mitä kerrottavaa mut koitan juuri olla uskomasta juttuihin mut se päällimäisenä et tuntu uet kakki vihaa mua ja on siihen syynsäkin kyllä olen ansainnut sen.

Vierailija
14/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vainoharhaiselta. Kannattaa käydä psykologilla.

Vierailija
15/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulle käy aina. Ignoorataan.

Vierailija
16/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat vainoharhaiselta. Kannattaa käydä psykologilla.

Se on niin todellista. Mitä, jos se onkin totta ja en olekaan hullu. Ei musta saisi levitellä luottamuksellisia asioita.

Vierailija
17/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan urpot on extaasissa muiden henkilökohtaisista asioista tai juoruista. Mieti sitä.

Vierailija
20/23 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Ainoastaan urpot on extaasissa muiden henkilökohtaisista asioista tai juoruista. Mieti sitä.

Tiedän, että se on noin. Pitäs vaan olla pokkana selkä suorana ihmisten ilmoilla ja ihan pokkana olla sellainen kuin on ja sinut menneisyytensä kanssa. Huomaan vaan herkästi, jos mua kummaksutaan, pilkataan yms. Silloin ahdistaa.