Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani miehellä on narsismi diagnoosi. Kannattaako antaa mahdollisuus?

Vierailija
15.02.2019 |

En itse huomaa hänessä näitä piirteitä. Jotkut ystävät ei pidä hänestä, mutta eivät tiedä tästä diagnoosista. Mitä mieltä olette?
Hän siis itse kertoi et hänellä on tämä diagnoosi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE!!!

Vierailija
2/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tai vain jos olet itse psykopaatti ja lisäksi tiedät todella hyvin mistä narsismissa on kyse etkä päästä heppua ihon alle. En tiedä onko sellainen mahdollista, onko joku siinä onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tieto on että narsisti ylpeilee jopa diagnoosillaan. Jos mies taas tunnusti sen häpeissään diagnoosi voi olla vaan narskupiirteinen joka ei tarkoita ollenkaan vielä narsistia. Diagnoosi voi olla myös väärä.

Vierailija
4/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
5/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pakene vielä, kun voit.

Vierailija
6/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ovelaa, kertomalla diagnoosinsa hän saa käännettyä kaiken syyksesi jo ennen kuin suhde on alkanutkaan. Juokse.

Vierailija
7/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse huomaa hänessä näitä piirteitä. Jotkut ystävät ei pidä hänestä, mutta eivät tiedä tästä diagnoosista. Mitä mieltä olette?

Hän siis itse kertoi et hänellä on tämä diagnoosi.

Suhteen alussa narsisti koukuttaa sut olemalla ihana. Niinpä luulet että se ihana on normaali. Oikeasti normaali on helvetti, mutta helvetti on irti vasta kun olet koukussa ja sitoudut. Sitten vietät loppuelämäsi metsästäen sitä alun satua samalla kun narsisti iskee pökköä pesään väittäen että on sun syy kun ihana loppui. Jos yrität siitä joskus eroon ihana palaa hetkeksi että sinut kelataan taas takaisin.

Vierailija
8/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä huomaakaan aluksi. Miksihän hän on kertonut sinulle tuosta diagnoosistaan. Älä anna rahaa, älä laita nimeä velkapapereihin, älä odota uskollisuutta, älä ota ilmaiseksi asumaan luoksesi. Kaikkiin sattuneisiin lupausten rikkomisiin on selitys, älä usko siitä mitään.

Vierailija
9/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmin tieto on että narsisti ylpeilee jopa diagnoosillaan. Jos mies taas tunnusti sen häpeissään diagnoosi voi olla vaan narskupiirteinen joka ei tarkoita ollenkaan vielä narsistia. Diagnoosi voi olla myös väärä.

Niin en osaa sanoa ylpeilikö, mutta kertoi ihan tapailun alkuvaiheessa. Ollaan tapailtu 5kk ja mietin vain.. en tosiaan huomaa tällaisia piirteitä hänestä mitä lehdistä saa lukea, mutta olen ollut vähän varuillani. Ap

Vierailija
10/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se jos sulla sama tai jotain vielä vaikeampaa.Tietty jos oot joku normaalimpi niin voi tulla vaikeat ajat kun honeymoonaika ohi.

Nämä kaverit mitkä ei tykkää,niin miksi eivät?

Vierailija
11/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en osaa sanoa ylpeilikö, mutta kertoi ihan tapailun alkuvaiheessa. Ollaan tapailtu 5kk ja mietin vain.. en tosiaan huomaa tällaisia piirteitä hänestä mitä lehdistä saa lukea, mutta olen ollut vähän varuillani. Ap

Itselläni meni viimeisimmän tapauksen kanssa kymmenen vuotta ennen kuin tajusin, vaikka lähipiirissä on muitakin vastaavia, lähes identtisiä tapauksia.

Vierailija
12/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutun hullu miesystävä jaksoi olla unelmapoikaystävä useamman vuoden. Sitten kun muuttivat yhteiseen omistusasuntoon, helvetti oli irti muutamassa viikossa. KAIKKI kääntyi päälaelleen. Mikään väkivaltaa ei sentään tullut kuvioon (vielä), mutta siis viinaa, vieraita naisia, you name it.

Vierailija
13/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutun hullu miesystävä jaksoi olla unelmapoikaystävä useamman vuoden. Sitten kun muuttivat yhteiseen omistusasuntoon, helvetti oli irti muutamassa viikossa. KAIKKI kääntyi päälaelleen. Mikään väkivaltaa ei sentään tullut kuvioon (vielä), mutta siis viinaa, vieraita naisia, you name it.

Yksi jäätävimmistä esimerkeistä Chris Wattsin case jenkkilässä. Kyseinen äitinsä kellarista ryöminyt narsisti oli unelmamies ja unelmaisä kahdeksan vuotta, kunnes rupesi punttikselle ja hyvännäköinen työkaveri kiinnostui. Ja eikun heivaamaan vanha "narsistic supply" laidan yli eli koko perhe kylmäksi.

Vierailija
14/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö diagnoosin?

Vierailija
15/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on todennäköisesti sattunut vaan niintai mies luulee nyt olevansa narsku vaikka ollaan kirjattu vaan ne piirteet (joita on jokaisessa).  Lääkärissä saa aina diagnoosin sitä eivät ihmiset ymmärrä.

Vierailija
16/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on todennäköisesti sattunut vaan niintai mies luulee nyt olevansa narsku vaikka ollaan kirjattu vaan ne piirteet (joita on jokaisessa).  Lääkärissä saa aina diagnoosin sitä eivät ihmiset ymmärrä.

Marssitte sen lekurin luokse kysymään yhdessä asiasta.

Vierailija
17/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasuvalotus haisee tänne asti :(

Vierailija
18/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo näistä kokemuksista. Tuntuu todella oudolta miten en itse näitä piirteitä hänessä näe vaikka olen aiheesta lukenut. Ap

Vierailija
19/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo näistä kokemuksista. Tuntuu todella oudolta miten en itse näitä piirteitä hänessä näe vaikka olen aiheesta lukenut. Ap

Narsisti pystyy yleensä peittämään ne piirteet niin kauan kuin siitä on hyötyä. Et voi nähdä sellaista mitä sinulle ei näytetä.

Vierailija
20/50 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole itse narsisti, juokse. Sä huomaat ne piirteet myöhemmin, sitten kun on jo liian myöhäistä. Etenkin jos olet avoin, empaattinen, mukava ja usein asetat muut itsesi edelle, katoa NYT ennenkuin sinut on painettu maanrakoon.