Pitkä ketju tuotteista, joita Lidlissä ei ole, eikä tule
Maustamaton irtotee
Hyvää valikoimaa mausteita
Pakasteita muissa kuin jättipusseissa
Merkkipastaa (eli laadukasta makaronia)
Keittolihaa
Tiskikoneen huuhtelukirkastetta
Kunnon ruislimppua/reikäleipää
Vaaleapaahtoista kahvia
Kunnon karjalanpiirakoita
Kunnon pakasteaterioita
Kermakakkuja/leivoksia
Pätkimätöntä leivinpaperia
Siivuttamattomia vähärasvaisia juustoja
Grillattua broileria
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Supermarketissa on, mutta siellä ei tee mieli käydä ostoksilla.
Mä taas vihaan Prismaa, kun tuulipuvut tungeksii ja tukkii käytävät kärryillään.
Parkkipaikatkin tupaten täynnä, vaikka Lidl on halvempi.
Sinccis
Aika viitseliästä tehdä lista. Olisiko helpompaa vaan olla käymättä siellä? Itse olen hyvin pärjännyt ilman ap:n listan tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maustamaton irtotee
Keittolihaa
Vaaleapaahtoista kahvia
Kunnon pakasteaterioita
Kermakakkuja/leivoksia
Grillattua broileriaHaa! Kiitti, just viimeks kirosin kun toi Prisman leivinpaperi ei oo pätkittyä. Tuolta sitä pätkittyä siis saa! Tosin paistolämpötilan pitää kestää 250c, muuten en osta. Ärsyttää kun paistaa pizzaa ja paperi palaa jossain 220c.
Karjalanpaistilihoja kyllä saa, äskein keitin lidlin lampaankoipia, tässä tätä keittoa juuri pistelen.
Olisikohan uusavuttomuutta tämä?
Sinccis
Oli koko yön uunissa muhimassa 65C, liha irtoaa luista lusikalla, mutta on kuitenkin vielä punaista! Eli ei mitään ylikypsää..
Nannaa on..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Teevalikoima Lidlissä on suurin häpeäpilkku mitä voi olla. Eivät pysty edes Englannin teemapäiville hankkimaan kunnon teetä!
Siellahan on teita montaa sorttia.
UK on hammentanyt tee valikoima on pieni kaikissa kaupoissa
Asunut 3 vuotta UKssa
Maustekurkut joudun ostamaan muualta. Siis ne tynnyrissä lilluvat. Maissijauho tuli myös mieleen.
Lidlit ovat pienempä, joten siellä ei ole kaikkea, luulisi tyhmemmänkin mamman tajuvan. Miksi juuri Lidlin valikoiman rajallisuudesta valitetaan? Miksei muiden pieniyksikköisten ketjujen, kuten Salejen?
Vierailija kirjoitti:
Lidlit ovat pienempä, joten siellä ei ole kaikkea, luulisi tyhmemmänkin mamman tajuvan. Miksi juuri Lidlin valikoiman rajallisuudesta valitetaan? Miksei muiden pieniyksikköisten ketjujen, kuten Salejen?
No verrataan vaikka pieneen S-markettiin, niin onhan niiden valikoima laajempi.
Lidlin ongelma on se, että paljon myyntitilaa menee hukkaan, kun myyvät monipakkauksia. Olin kyllä iloisesti yllättynyt, kun viimeksi pystyi esim. ostamaan avocadoja yksittäiskappaleina. En minä sitä 6 säkkiä koskaan osta, jos teen esim. guacamolea, vaan sitten on pakko mennä prismaan tai cittariin.
Sinccis
Valion tuotteet sieltä lopetettiin kokonaan jokunen vuosi sitten, mikä on harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaita leipiä ylipäänsä
Hiivaleipäjauhoja
bifidus-tuotteita
On siellä ainakin ab-piimää. Olin näkevinäni ab-jogurttiakin. Ja onhan siellä niitä probioottijuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vähärasvainen juusto on turhake. Pahaa.
Riippuu ihan siitä mihin on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Oivariinia olen oikeasti kaivannut.
= Ingmariini = Vilmariini (vai mikä se Lidlin oma merkki on)
Vähärasvainen Snellmanin paistijauheliha, tai en oikeastaan tiedä onko nykyisin tarjolla. (korjatkaa jos on) On niin kauan aikaa siitä kun viimeksi Lidlissä kävin.
Vodka, viski, brandy, viini,..
Tarkennus: SUOMEN Lidleissä ei ole eikä tule. 
Kunnon karkkivalikoimaa. On siellä karkkeja, mutta vaan ulkomaalaisia merkkejä. Sama jäätelön kanssa, vaikka on ne kyllä hyviä.
n-25 kirjoitti:
Vähärasvainen Snellmanin paistijauheliha, tai en oikeastaan tiedä onko nykyisin tarjolla. (korjatkaa jos on) On niin kauan aikaa siitä kun viimeksi Lidlissä kävin.
Jauheliha myydään Lidlissä kaupan omilla merkeillä. Valmistajaa en tiedä. Saattaa lukea pakkauksessa, en ole tutkinut.
Vierailija kirjoitti:
Maustamaton irtotee
Keittolihaa
Vaaleapaahtoista kahvia
Kunnon pakasteaterioita
Kermakakkuja/leivoksia
Grillattua broileria
Kunnon asiakkaita
Vierailija kirjoitti:
n-25 kirjoitti:
Jauheliha myydään Lidlissä kaupan omilla merkeillä. Valmistajaa en tiedä. Saattaa lukea pakkauksessa, en ole tutkinut.
Ok. Olen vain ihastunut tuohon Snellun lihaan. :) Silloin kun ostan jauhelihaa ostan sitä Maistuu ja tuoksuu mielestäni paremmalta kuin muiden firmojen. Tämä vaan mun makutuntuma.
Vierailija kirjoitti:
Valion tuotteet sieltä lopetettiin kokonaan jokunen vuosi sitten, mikä on harmillista.
Harmillista se oli monelle Valion työntekijällekin = työt loppuivat.
Irtokarkit olisi kiva juttu.
Jossain vaiheessa ei saanut keittoihin lanttua ja palsternakkaa, mutta nyt on tullut niitäkin :)
Kikhernejauhot
Hyvät aurinkokuivatut tomaatit
Oatlyn kauramaidot