Pitkä ketju tuotteista, joita Lidlissä ei ole, eikä tule
Maustamaton irtotee
Hyvää valikoimaa mausteita
Pakasteita muissa kuin jättipusseissa
Merkkipastaa (eli laadukasta makaronia)
Keittolihaa
Tiskikoneen huuhtelukirkastetta
Kunnon ruislimppua/reikäleipää
Vaaleapaahtoista kahvia
Kunnon karjalanpiirakoita
Kunnon pakasteaterioita
Kermakakkuja/leivoksia
Pätkimätöntä leivinpaperia
Siivuttamattomia vähärasvaisia juustoja
Grillattua broileria
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermakakkuja ja leivoksiahan on ollut sesonkeina. Esim. Runebergin torttua ja isänpäiväkakkua. Kuka noita joka päivä söisi?
Siinä on kaksi päivää vuodesta. Jäljellä on 363.
No on kai siellä muitakin. Noi vaan tuli MULLE mieleen. Mutta siis itse en voisi syödä kermakakkuja 365 päivää vuodessa. Lihoan muutenkin helposti.
Kaikki Lidlistä ostettu maistuu Lidliltä.
Leivinpaperia en ole tosin maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten vedestä ja durumjauhosta saa laadukasta tai laadutonta?
Et ole koskaan kuullut viljan laatueroista? Etkä takuulla perehtynyt pastan puristamis- ja kuivumistoimenpiteisiin tehtaissa.
Vierailija kirjoitti:
Oivariinia olen oikeasti kaivannut.
Mikset osta voita? On se ainakin parempaa ja luonnontuote ilman lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan se merkki, joka siinä pastassa maistuu :D
Vierailija kirjoitti:
Siellähän oli tarjolla nimenomaan sitä parempaakin pastaa, jota italiaanot syövät vallan. En vaan enää muista mitä. Täältä luin jostain ketjusta, ja päätin ostaa itsekin, mutta en ole muistanut.
Ei vaan henkinen tietoisuus viljan laatueroista ja puristamisesta : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän oli tarjolla nimenomaan sitä parempaakin pastaa, jota italiaanot syövät vallan. En vaan enää muista mitä. Täältä luin jostain ketjusta, ja päätin ostaa itsekin, mutta en ole muistanut.
Siis ei ollut brändi, vaan jotain elimistölle paremmin toimivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivariinia olen oikeasti kaivannut.
Mikset osta voita? On se ainakin parempaa ja luonnontuote ilman lisäaineita.
Tottumuskysymys. Voi on kovaa.
Nyt on pakko kysyä, mistä kaupasta tota paremmin puristettua makaronia saa?
Tuo palmuöljytön suklaa-heitto on täysi valhe. Sieltä nimenomaan saa palmuöljyttömiä suklaita, joulun alla on myynnissä kalentereitakin, joita myydään juuri tuolla ominaisuudella.
Itseäni ärsyttää Lidlissä valikoiman suppeus ja se, ettei ikinä voi tietää, mikä on loppu ja mikä ei. Ja kun monet hedelmät on pakattu valmiiksi eikä itse voi valita esim. yhtä kappaletta vaan pitääkin ostaa kuusi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää käyttää pätkimätöntä leivinpaperia? Ja mihin ihmeeseen?
Käytän mieluummin leivinpaperirullaa, koska siitä saa helposti haluamansa kokoisen palan ja metrihinta on monta kertaa halvempi kuin pätkityllä.
En vaan ymmärrä, kuka haluaa muuta kuin leivinpellin kokoisen palan? Mihin käyttötarkoitukseen? Ei niissä suurta hintaeroa ole. Olen sen verran pihi, että tutkittu on.
Minulla oli ainakin ennen sellainen kapeahko uuni, jossa oli siis eri kokoiset pellitkin ja piti aina leikata suikale pois, jos oli ostanut valmiita leivinarkkeja.
T-Fordin kannentiivisteitä, Hydramatic-vaihteiston keskitystyökalua....
Mä kaipaan laadukkaita mausteita ja salaattikastikkeita. Niitä joudun aina hakemaan cittarista. Lidlin omat on aivan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää käyttää pätkimätöntä leivinpaperia? Ja mihin ihmeeseen?
Käytän mieluummin leivinpaperirullaa, koska siitä saa helposti haluamansa kokoisen palan ja metrihinta on monta kertaa halvempi kuin pätkityllä.
En vaan ymmärrä, kuka haluaa muuta kuin leivinpellin kokoisen palan? Mihin käyttötarkoitukseen? Ei niissä suurta hintaeroa ole. Olen sen verran pihi, että tutkittu on.
Vertaa metrejä ja hintaa niin huomaat että on todella suuri ero rullalla ja pätkityllä. Painossakin sen erottaa, pätkityn paketti on kevyt ja riittää paljon lyhyemmän aikaa kuin rulla. Jos paistan uunissa esim. 3 riisipiirakkaa, niin pieni siivu paperia riittää hyvin, en tarvitse koko pellin kokoista palaa.
Vierailija kirjoitti:
Maustamaton irtotee
Hyvää valikoimaa mausteita
Pakasteita muissa kuin jättipusseissa
Merkkipastaa (eli laadukasta makaronia)
Keittolihaa
Tiskikoneen huuhtelukirkastetta
Kunnon ruislimppua/reikäleipää
Vaaleapaahtoista kahvia
Kunnon karjalanpiirakoita
Kunnon pakasteaterioita
Kermakakkuja/leivoksia
Pätkimätöntä leivinpaperia
Siivuttamattomia vähärasvaisia juustoja
Grillattua broileria
Haa! Kiitti, just viimeks kirosin kun toi Prisman leivinpaperi ei oo pätkittyä. Tuolta sitä pätkittyä siis saa! Tosin paistolämpötilan pitää kestää 250c, muuten en osta. Ärsyttää kun paistaa pizzaa ja paperi palaa jossain 220c.
Karjalanpaistilihoja kyllä saa, äskein keitin lidlin lampaankoipia, tässä tätä keittoa juuri pistelen.
Olisikohan uusavuttomuutta tämä?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kermakakkuja ja leivoksiahan on ollut sesonkeina. Esim. Runebergin torttua ja isänpäiväkakkua. Kuka noita joka päivä söisi?
On olemassa muitakin juhlia kuin runebergin päivä ja isäinpäivä. Joka päivä jollakin on esim. nimipäivä tai syntymäpäivä.
En minäkään syö riisiä päivittäin. Silti en ihmettele, miksi riisiä on kaupoissa saatavilla päivittäin.
No listaapa ne 50+ prosenttia noistas jotka esim tänään sinne mennessäni löydän???