Te, jotka kirjoititte huonot paperit lukiosta
Kommentit (18)
c.n kirjoitin, onko se nyt sitten hyvä vai huono? Päädyin sairaanhoitajaksi. sanottakoon se, että siihen maailmanaikaan sinne oli vaikea päästä ja oli hyvä ja arvostettu ammatti.
Kirjoitin keskinkertaiset paperit: E, E, M, C, B.
Olen humanisti, FM.
Kirjoitin M, C, B ja A. Olen päässyt mihin halusin. Olen sairaanhoitaja.
Olen hyvä luonnontieteissä ja matematiikasssa, mutta kirjoituksisssa halusin päästä vähällä. Kirjoitin vain pakolliset ja valitsin pitkän matematiikan enkä reaalia. Matikka meni yllättäen huonosti ja muut aineet odotetun huonosti, joten paperitkin oli huonot. Pääsin pääsykokeen kautta kuitenkin helposti matemaattis-luonnontieteelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin keskinkertaiset paperit: E, E, M, C, B.
Olen humanisti, FM.
Niin siis en tarkentanut, että minun piireissäni kirjoitin "huonot" paperit, koska kirjoitin eliittilukiosta ja kaikki tuntemani ihmiset kirjoittivat pelkästään E:n ja L:n papereita. Olen muutenkin vähiten menestynyt suhteessa heihin.
Kirjoitin A,B, M ja M. Pääsin ja valmistuin Sibelius-Akatemiasta maisteriksi, soittotaito ratkaisee =)
Kirjoitin C:n paperit, lukion ka oli seiskan pintaan. Pääsin pari vuotta lukion jälkeen opiskelemaan toivealaani amkiin. Sain koulutustani vastaavan, vakituisen työn, ja tykkään työstäni hirveästi! Palkkaanikin olen tyytyväinen.
Olin luokkani huonoimpia lukiossa, kirjoitin yleisarvosan M. Minulla oli vain yksi ällä. Pääsin kuitenkin ekalla yrittämällä yliopistoon lukemaan tekniikkaa, valmistuin ja löysin koulutusta vastaavaa työtä, eli lopulta kävi ihan kohtuullisesti vaikkei minusta vuorineuvosta tullutkaan kuten muutamasta kurssikaverista.
Kirjoitin neljä ällää ja kaksi e:tä (ruotsi ja saksa). Pääsin tkk:lle tuotantotalouteen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin neljä ällää ja kaksi e:tä (ruotsi ja saksa). Pääsin tkk:lle tuotantotalouteen.
huonot paperit???? Ei ainakaan luetun ymmärtäminen ole vahvuuksiasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huonot paperit???? Ei ainakaan luetun ymmärtäminen ole vahvuuksiasi...
Aallon tuotantotalouteenkin riittää nuo paperit kunhan ne on oikeista aineista kuten pitkä matematiikka
Aikuislukiosta C:n paperit 27-vuotiaana, keskiarvo jotain 6.8. Jäin heti työttömäksi tuon jälkeen ja seuraavana vuonna oli työharjoittelun tynkää. Sitten menin työklinikalle työkyvyn arviointiin josta jäin sairaslomalle. Kuntoustuelle vuotta myöhemmin jota myönnettiin 6-24kk pätkissä seuraavat 7 vuotta, jonka jälkeen pääsin eläkkeelle.
B, keskiarvo 6,7. Päädyin 5 vuotta lukion jälkeen yliopistoon opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä ja valmistuin sieltä maisteriksi 4 vuodessa. Pääsin sisään 15 opiskelijan kiintiössä, jossa otetaan pääsykokeessa parhaiten menestyneet, todistuksesta riippumatta.