Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka kirjoititte huonot paperit lukiosta

Vierailija
15.02.2019 |

Mitkä kirjoititte? Mihin päädyitte sitten opiskelemaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B, keskiarvo 6,7. Päädyin 5 vuotta lukion jälkeen yliopistoon opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä ja valmistuin sieltä maisteriksi 4 vuodessa. Pääsin sisään 15 opiskelijan kiintiössä, jossa otetaan pääsykokeessa parhaiten menestyneet, todistuksesta riippumatta.

Vierailija
2/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää positiivisia kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

c.n kirjoitin, onko se nyt sitten hyvä vai huono? Päädyin sairaanhoitajaksi. sanottakoon se, että siihen maailmanaikaan sinne oli vaikea päästä ja oli hyvä ja arvostettu ammatti.

Vierailija
4/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kirjoitti B:n paperit, ka oli alle seitsemän. On farmaseutti.

Vierailija
5/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin keskinkertaiset paperit: E, E, M, C, B.

Olen humanisti, FM.

Vierailija
6/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin M, C, B ja A. Olen päässyt mihin halusin. Olen sairaanhoitaja.

Vierailija
7/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM C:n papereilla

Vierailija
8/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin A, A, B, E minusta tuli sosionomi

Vierailija
9/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä luonnontieteissä ja matematiikasssa, mutta kirjoituksisssa halusin päästä vähällä. Kirjoitin vain pakolliset ja valitsin pitkän matematiikan enkä reaalia. Matikka meni yllättäen huonosti ja muut aineet odotetun huonosti, joten paperitkin oli huonot. Pääsin pääsykokeen kautta kuitenkin helposti matemaattis-luonnontieteelliseen.

Vierailija
10/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin keskinkertaiset paperit: E, E, M, C, B.

Olen humanisti, FM.

Niin siis en tarkentanut, että minun piireissäni kirjoitin "huonot" paperit, koska kirjoitin eliittilukiosta ja kaikki tuntemani ihmiset kirjoittivat pelkästään E:n ja L:n papereita. Olen muutenkin vähiten menestynyt suhteessa heihin.

Vierailija
11/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertopaperit. FM ja AMK-tutkinto.

Vierailija
12/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin A,B, M ja M. Pääsin ja valmistuin Sibelius-Akatemiasta maisteriksi, soittotaito ratkaisee =)

Vierailija
13/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin C:n paperit, lukion ka oli seiskan pintaan. Pääsin pari vuotta lukion jälkeen opiskelemaan toivealaani amkiin. Sain koulutustani vastaavan, vakituisen työn, ja tykkään työstäni hirveästi! Palkkaanikin olen tyytyväinen.

Vierailija
14/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokkani huonoimpia lukiossa, kirjoitin yleisarvosan M. Minulla oli vain yksi ällä. Pääsin kuitenkin ekalla yrittämällä yliopistoon lukemaan tekniikkaa, valmistuin ja löysin koulutusta vastaavaa työtä, eli lopulta kävi ihan kohtuullisesti vaikkei minusta vuorineuvosta tullutkaan kuten muutamasta kurssikaverista.

Vierailija
15/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin neljä ällää ja kaksi e:tä (ruotsi ja saksa). Pääsin tkk:lle tuotantotalouteen.

Vierailija
16/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin neljä ällää ja kaksi e:tä (ruotsi ja saksa). Pääsin tkk:lle tuotantotalouteen.

huonot paperit???? Ei ainakaan luetun ymmärtäminen ole vahvuuksiasi...

Vierailija
17/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huonot paperit???? Ei ainakaan luetun ymmärtäminen ole vahvuuksiasi...

Aallon tuotantotalouteenkin riittää nuo paperit kunhan ne on oikeista aineista kuten pitkä matematiikka

Vierailija
18/18 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislukiosta C:n paperit 27-vuotiaana, keskiarvo jotain 6.8. Jäin heti työttömäksi tuon jälkeen ja seuraavana vuonna oli työharjoittelun tynkää. Sitten menin työklinikalle työkyvyn arviointiin josta jäin sairaslomalle. Kuntoustuelle vuotta myöhemmin jota myönnettiin 6-24kk pätkissä seuraavat 7 vuotta, jonka jälkeen pääsin eläkkeelle.