Ikkunat on hyvä pestä välillä
Kommentit (18)
Luonnonvalo siivilöityy huoneustoon pehmeämmin aavistuksen paskaisten akkunaklasien läpi. Tämän tiesi jo Alvar Aalto.
Ei huvita pestä ikkunoita, teen mieluummin jotain kivaa.
Ei jaksa ja koska miestä evvk niin eipä ole tullut pestyä ainakaan 5-vuoteen.
Pesin just eilen ja kylläpä kirkastui! Jopa mies huomasi eron, vaikkei häntä varsinaisesti kiinnostanut. Tarvitaan vain muutama tippa käsitiskiainetta, lämmintä vettä, rätti, lasta ja kuivauspyyhe. Napit korville ja musiikkia kuunnellen homma sujui kuin tanssi. Eikä edes lopulta mennyt kamalan kauaa. Olen niin tyytyväinen, suosittelen muillekin!
Ikkunat pitäisi maalata umpeen. Herättää niin paljon pahaa mieltä tälläkin palstalla kun ihmiset katsoo ikkunoista ulos ja sisälle. Paha virhe suunnittelussa ne ikkunat. Sähköt on jo keksitty niin ei tarvi kantaa säkeillä valoa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kirjoittanut yhdysviivan tuohon "5 vuoteen"?
Isovarpaiden väliä voi käyttää muutenkin.
Älä tirkistele ihmisten ikkunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehen välinpitämättömyys siihen vaikuttaa. Itse olen pessyt ikkunat jo kolme kertaa lumien sulettua. Ei miestäni se kiinnosta lainkaan. Itselleni on tärkeää, että koti on puhdas.
Keväällä ne kuuluu pestä, miksei myös syksymmälläkin. Ei Fairya, vaan ikkunanpesuainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehen välinpitämättömyys siihen vaikuttaa. Itse olen pessyt ikkunat jo kolme kertaa lumien sulettua. Ei miestäni se kiinnosta lainkaan. Itselleni on tärkeää, että koti on puhdas.
Kukaan ei puhunut kodista, vaan ikkunoista.
Koti on puhdas, viimeksi tänään imuroitu, hinkattu pintoja, pesty pytyt ja pyykkiä, vaihdettu petivaatteet ja eilen jopa sauna ja ensivkolla vien matot pesulaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita pestä ikkunoita, teen mieluummin jotain kivaa.
Niin minäkin ja siksi meillä käy ikkunanpesufirma 2 kk välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei puhunut kodista, vaan ikkunoista.
Koti on puhdas, viimeksi tänään imuroitu, hinkattu pintoja, pesty pytyt ja pyykkiä, vaihdettu petivaatteet ja eilen jopa sauna ja ensivkolla vien matot pesulaan.
No mutta, ikkunathan kuuluu kotiin.
Kolme vuotta on mennyt etten ole viitsinyt pestä
Mikäs itsestäänselvyyksien teemailta tänään on ?