Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PSA: "Tatuoinnit eivät ole muodissa enää"

Vierailija
14.02.2019 |

Tapasin hiljattain miehen, siis miehen jolla oli tatuoitu siitin. Oli myös aikamoinen tapaus muutenkin.

Siitä päädyin vähän tutkimaan kuinka yleistä tämä on ja löysin tämän videon:

Siis....

Tatuoinnit eivät taida olla muodissa enää!? Mitä mieltä olet tatuoinneista 2019 vuonna?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tatuoinnit selvästi ovat "muotia", koska ne ovat suositumpia kuin koskaan.

Vierailija
42/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsonut videota kun en jaksa kuunnella tuollaista outoa puolihuutoa, mutta miksi pitäisi edes seurata jotain muotia tai olla kiinnostunut siitä, mikä on muodikasta ja mikä ei?

Nykypäivän aikuisilla ei ole keskittymiskykyä edes viideksi minuutiksi.

Tai no, enemmän se kertoo siitä, että ei vain kestä katsoa kun totuus sanotaan päin kasvoja maailman suosituimman journalistin toimesta.

Hahah :) Ei, ei kyse ole keskittymiskyvyn puuttesta. Mä luen tosi paljon. Kyse on siitä, että mua ei kiinnosta kuunnella jonkun tubettajan mielipidettä tästä asiasta, aivan kuin mua ei kiinnosta katsoa vaikkapa tv:n hömppäohjelmia (eikä siinä, jos joku muu tykkää, mutta mua ei vaan kiinnosta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat siitä hyviä että niistä tunnistaa yleensä jo kaukaa vähä-älyisen WT:n, joten ei tarvitse heihin aikaa tuhlata.

Aivan kuten myrkkysienet ja myrkylliset käärmeet näyttävät värillään kuinka toksisia he ovat. Sama piirre näkyy ihmisissä mm. sinisen, pinkin ym hiusvärin ja tatuointien muodossa.

Vierailija
44/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsonut videota kun en jaksa kuunnella tuollaista outoa puolihuutoa, mutta miksi pitäisi edes seurata jotain muotia tai olla kiinnostunut siitä, mikä on muodikasta ja mikä ei?

Tai no, enemmän se kertoo siitä, että ei vain kestä katsoa kun totuus sanotaan päin kasvoja maailman suosituimman journalistin toimesta.

Hahah :) Ei, ei kyse ole keskittymiskyvyn puuttesta. Mä luen tosi paljon. Kyse on siitä, että mua ei kiinnosta kuunnella jonkun tubettajan mielipidettä tästä asiasta, aivan kuin mua ei kiinnosta katsoa vaikkapa tv:n hömppäohjelmia (eikä siinä, jos joku muu tykkää, mutta mua ei vaan kiinnosta).

Silti sinulla on aikaa ja kiinnostusta tulla kommentoimaan aihetta, etkä edes katsonut aihetta mistä kommentoit? Jos sinua ei kiinnostaisi tämä aihe, niin et olisi täällä kommentoimassa.

Vierailija
45/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti sinulla on aikaa ja kiinnostusta tulla kommentoimaan aihetta, etkä edes katsonut aihetta mistä kommentoit? Jos sinua ei kiinnostaisi tämä aihe, niin et olisi täällä kommentoimassa.

Otsikko oli "tatuoinnit eivät ole muodissa enää". Se oli sen verran huvittava, että oli pakko ottaa osaa keskusteluun. Keskusteleminen on todella mielenkiintoisempaa kuin jonkin tubettajan videon katsominen. 

Vierailija
46/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen tatuloitu baarien naaras-ryhävalas on sitten kuvottavan näköinen

Vierailija
47/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä erittäin hyvä esimerkki kommentista, jonka kirjoittajan tarkoitus on käyttää valtaa. Hän haluaa kommentillaan luoda totuuden, joka kaikkien pitäisi jakaa, kun hän keksii sen sanoa. Jos kommenttiin kirjoittaa eriävän mielipiteen, hän kertoo, että no sinä olet varmasti sellainen tatuoitu ryhävalas. Luulisin, että yleensä tällaisen kirjoittelun takana on oma paha olo, syystä tai toisesta.

Vierailija
48/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä erittäin hyvä esimerkki kommentista, jonka kirjoittajan tarkoitus on käyttää valtaa. Hän haluaa kommentillaan luoda totuuden, joka kaikkien pitäisi jakaa, kun hän keksii sen sanoa. Jos kommenttiin kirjoittaa eriävän mielipiteen, hän kertoo, että no sinä olet varmasti sellainen tatuoitu ryhävalas. Luulisin, että yleensä tällaisen kirjoittelun takana on oma paha olo, syystä tai toisesta.

Samaa mieltä kanssasi.

Ei tässä ole tarkoitus aiheuttaa jakaantumista, vaan jakaa mielenkiintoinen keskustelua herättävä ajatus tatuoinneista. Ja onhan se vain niin wt tuo mitä tuossa videossa kritisoitiin. Tattoos are for stupid people indeed.

ap

Vierailija
49/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen runsaasti tatuoitu henkilö, niin pysyypä nuo aivokapasiteetiltaan rajalliset standardi-ihmiset kaukana.

Vierailija
50/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.

Ei tässä ole tarkoitus aiheuttaa jakaantumista, vaan jakaa mielenkiintoinen keskustelua herättävä ajatus tatuoinneista. Ja onhan se vain niin wt tuo mitä tuossa videossa kritisoitiin. Tattoos are for stupid people indeed.

ap

Jos joku tubettaja sanoo sinulle, että tatuoinnit ovat tyhmille ihmisille, niin uskotko sen, vai suhtaudutko krittisesti siihen, mitä hän sanoo ja miksi hän sen sanoo?

Vierailija
51/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpöt :D Tatuoinnit on ollut muotia jo 5000 vuotta.

https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tutkimus/tutkimus-todistaa-tatuoin…

Se, että ensimmäiset tatuoinnit on tehty 5000 vuotta sitten ja se, että ne ovat olleet aina muotia ei ole sama asia. Kyllä tämän päivänä tatuoinnit ovat monella ihan muodista johtuva valinta. Sen näkee jo ihan minkä kuvan ihmiset ovat valikoineet minäkin vuonna. Aika hyvin voi sanoa jo kuvan perusteella minä vuonna joku tatuointi on tehty. Tribaalit, tekstit tai sijainnista voi päätellä aika tarkkaan milloin kantajasta ne olivat hienoja (muodikkaita) ja milloin hän halusi ilmaista itseään juuri noilla tatuoinneilla. Silloin oli sellainen ilmapiiri ja monimuukin tunsi juuri samanlaisesti ja juuri niinhän ne muodit syntyvät.

Nyt ilmapiiri vaihtuu ja halutaan ilmaista itseään muulla kuin tatuoinneilla. Tai ehkä seuraava trendi on, ettei haluta edes ilmaista itseä.

Vierailija
52/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tattoos, once rebellious, are now so widespread, it's actually more exciting to see a person whose skin is un-inked." ~ Quentin Letts.

"NOT having a tattoo is the new 'having a tattoo'."

Hmmmm

Siteeraat täällä jotain tuikituntematonta teatterikriitikkoa? Onko jätkä sun mielestäsi suurikin ajattelija ja filosofi?

Truth hurts.

Nothing triggers like the truth.

:)

“Show me a man with a tattoo and I'll show you a man with an interesting past.” 

― Jack London

Fiksu mies tuo Jack. Muiden tatuoinneista vauvapalstalla jankkaavat pökiöt harvemmin ovat kovin mielenkiintoisia. 

Jack Londonin eläessä tuo pitikin paikkansa.

Nykyään 90% teinitytöistä käy yhdessä kaverien kanssa ottamassa perhostatuoinnin nilkkaan.

Siinä ei v*ttu ole mitään mielenkiintoista.

Vierailija
53/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.

ap

Jos joku tubettaja sanoo sinulle, että tatuoinnit ovat tyhmille ihmisille, niin uskotko sen, vai suhtaudutko krittisesti siihen, mitä hän sanoo ja miksi hän sen sanoo?

Anna kun arvaat, et ole edes katsonut tuota kyseistä videota.

Jep. Et edes kysyisi koko kysymystä, jos olisit katsonut videon. Miksi tuhlaat aikaasi?

Vierailija
54/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpöt :D Tatuoinnit on ollut muotia jo 5000 vuotta.

https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tutkimus/tutkimus-todistaa-tatuoin…

Se, että ensimmäiset tatuoinnit on tehty 5000 vuotta sitten ja se, että ne ovat olleet aina muotia ei ole sama asia. Kyllä tämän päivänä tatuoinnit ovat monella ihan muodista johtuva valinta. Sen näkee jo ihan minkä kuvan ihmiset ovat valikoineet minäkin vuonna. Aika hyvin voi sanoa jo kuvan perusteella minä vuonna joku tatuointi on tehty. Tribaalit, tekstit tai sijainnista voi päätellä aika tarkkaan milloin kantajasta ne olivat hienoja (muodikkaita) ja milloin hän halusi ilmaista itseään juuri noilla tatuoinneilla. Silloin oli sellainen ilmapiiri ja monimuukin tunsi juuri samanlaisesti ja juuri niinhän ne muodit syntyvät.

Nyt ilmapiiri vaihtuu ja halutaan ilmaista itseään muulla kuin tatuoinneilla. Tai ehkä seuraava trendi on, ettei haluta edes ilmaista itseä.

Ihan samalla tavalla ne tatuoinnit olivat muotia silloin muinaisina aikoina. Tatuoinnit nyt ovat vain eräs ihmisen tapa koristella itseään. Muoteja on ollut aina.

Vierailija
55/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.

ap

Jep. Et edes kysyisi koko kysymystä, jos olisit katsonut videon. Miksi tuhlaat aikaasi?

No kerropa, mikä tämän tubettajan videossa on niin hienoa, että se kannattaa katsoa.  Jos otsikkona on "tattoos are for stupid people" se kertoo mulle, että videota ei kannata katsoa, koska siihen on kerätty yhden ihmisen ajatuksia tukevia asioita ja esimerkkejä. Olen sellaisia kuullut ja nähnyt elämäni aikana, eikä se ole saanut mua ajattelemaan, että tatuoinnit ovat tyhmille ihmisille. Voin katsoa sen, jos osaat jotekin perustella, miksi juuri tämän ihmisen mielipide tuollaisen otsikon takana olisi jotenkin erityisen varteenotettava. 

Vierailija
56/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.

ap

No kerropa, mikä tämän tubettajan videossa on niin hienoa, että se kannattaa katsoa.  Jos otsikkona on "tattoos are for stupid people" se kertoo mulle, että videota ei kannata katsoa, koska siihen on kerätty yhden ihmisen ajatuksia tukevia asioita ja esimerkkejä. Olen sellaisia kuullut ja nähnyt elämäni aikana, eikä se ole saanut mua ajattelemaan, että tatuoinnit ovat tyhmille ihmisille. Voin katsoa sen, jos osaat jotekin perustella, miksi juuri tämän ihmisen mielipide tuollaisen otsikon takana olisi jotenkin erityisen varteenotettava. 

Älä katso sitä videota.

Vierailija
57/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan koristautuminen erilaisin keinoin on osa ihmisluontoa, tutustu vähän historiaan.

Vierailija
58/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.

ap

Älä katso sitä videota.

Okei, eli et osaa. Suosittelen kuitenkin, että opettelet miettimään, miksi joku asia on sinusta tärkeä. Se ei pelkästään auta sinua perustelemaan asioita vakuuttavasti, vaan myös selvittelemään asioita itsellesi.

Vierailija
59/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan koristautuminen erilaisin keinoin on osa ihmisluontoa, tutustu vähän historiaan.

Ääh lainaus katosi jonnekin - kommenttina tuolle että historiallisella aspektilla ei ole mitään merkitystä nykymuodissa :D

Vierailija
60/117 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolompaa kuin naamatatuoitu ja jonka sormissa luke vaikkaa love. Pysyttelen kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä