Mitä ihanaa sinulle tapahtui Ystävän päivänä?
Miten vietät Ystävän päivää, kenen kanssa, minkälaiset herkuttelut, juomat?
Kommentit (28)
Ei mitään. Yhtään ystävää ei ole eikä mies huomioinut päivää mitenkään. Laitoin hyvän ystävänpäivä toivotuksen facebookkiin ja sain yhden tykkäyksen, se ei ole mieheltä vaan lapsuuden "tuttavalta".
Ystäville ystävänpäivätoivotukset tekstarilla, kuulumistenvaihtoa samalla. Juhlimme ystävänpäivää perheen kesken. Lapsille olen ostanut Kismet Geishat yllätykseksi. Irtokukkia pöydälle. Lapset leikkivät kaveriensa kanssa illalla kuten miltei joka päivä. Puhutaan varmasti koulun ystävänpäivästä, penkkareista perheen kanssa ja nautitaan toistemme seurasta.
Olen iloinen, että lapsillani on ystäviä. Pari vuotta sitten toisella luokalla ollut tyttäreni oli kolmantena pyöränä kaveriporukassa ja koulussa kaikki muut sai ystävänpäiväkortin paitsi hän. Tuntui tosi pahalta. Hän antoi kortit niille kahdelle kaverilleen kyllä.
Täytynee mennä ostamaan itselleni suklaata ja viettää päivää parhaan ystäväni, itseni kanssa. Tunnun olevan ainoa, joka ymmärtää ja arvostaa minua sellaisena kuin olen!
Taitaa rakkauslauluissa olla runsauden pulaa, löytyyköhän ystävälauluissa muita kuin, "Mistä tunnet sä ystävän?"
Olen mennyt kihloihin vuosi sitten Ystävän päivänä. Tänään sitten juhlitaan kunnolla, jos kihlakumppani muistaa. Ei ainakaan aamulla ennen töihin lähtöä muistanut mitenkään kumpaakaan päivää!
Hyvää ystävänpäivää kaikille palstalaisille!
Menen syöpäyhdistyksen vesijumppaan 😍.
On ihanaa, kun kassakone kilisee iloisesti, kortit, Geisha-sydänsuklaarasiat ja kaikenlainen yp-rihkama menee kaupaksi.
Kiitos Jenkit😁
Vuosi vuodelta hössötys vain laajenee ja keksitään mitä oudompaa krääsää ystäville ostettavaksi! Mutta onhan hauskaa tavata ystäviä tänään kaupungilla kahvitellen herkkujen kera ja alkaahan talvilomakin pian, ja aurinko paistaa ainakin Porvoossa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää kaikille palstalaisille!
Samoin ystävänpäivää teille toivotan💝
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eilen sattu yks juttu, ja nyt niskat ja sillee on vähä viel kipeet..:D kai se täst.
En asu Suomessa ja täällä juhlitaan Valentinen päivää eli rakastavaisten päivää; ei ystävänpäivää. Aamulla suihkuun mennessäni löysin ison ruusukimpun jonka mies oli ostanut eilen ja piilottanut suihkuverhon taakse. Miehelle olin ostanut kortin. Illalla ei mennä syömään ulos koska kaikki ravintolat ovat täynnä ja tunnelma on hermostunut romanttisen sijaan; sen sijaan mennään lounastunnilla juomaan ja syömään jotain pientä suosikkikahvilaamme. Emme oikeastaan koskaan syö lounasta yhdessä joten tämä on kiva poikkeus arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt kihloihin vuosi sitten Ystävän päivänä. Tänään sitten juhlitaan kunnolla, jos kihlakumppani muistaa. Ei ainakaan aamulla ennen töihin lähtöä muistanut mitenkään kumpaakaan päivää!
Juhlitte, jos kumppani muistaa?! Siis itse muistit, etkä sanonut mitään?! Etkö aio järjestää itse mitään?
Alkuvuodesta riittää herkuttelupäiviä: Ensin Runebergin tortut, sitten laskiaispullat, ystävänpäiväleivokset, pääsiäispashat, vappuna tippaleivät, Juhannuksena mansikkaleivokset!
Kuten vanhanpiian - ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuodesta riittää herkuttelupäiviä: Ensin Runebergin tortut, sitten laskiaispullat, ystävänpäiväleivokset, pääsiäispashat, vappuna tippaleivät, Juhannuksena mansikkaleivokset!
😋
Menen tapaamaan tapaturman takia osastolla makaavaa vanhusta, yritän piristää, vaikka tilanne onkin vaikea monin tavoin ja koen suurta osaamattomuutta.
Hyvää ystävänpäivää Sinulle, tuntematon ystävä!
Pääsin huomauttamaan av-palstalla, että ystävänpäivä kirjoitetaan pienellä ja yhteen. Ihanaa!
Olen menossa ystävätapaamiseen, missä lauletaan yhdessä rakkausaiheisia lauluja. Olisiko jollain ehdotuksia hempeistä lauluista?