Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö rehellisesti kertomaan miksi salilla on "vain naiset keskenään" niin tärkeää kun kaikki muu liikunta sekaryhmissä? Jopa uimahalli.

Vierailija
12.02.2019 |

En keksi mitään muuta urheilua kuin kuntosali missä naisilla on kova tarve saada olla "vain naisten kesken". Uimahalliinkin suomalaisnainen menee mukisematta vartalonmyötäisessä uima-asussa.

Onko ne asennot niin miehekkäitä vai mikä on se oikea syy? Nyt voi hetken miettiä ennenkuin vastaa jotain päätöntä, kun olisi kerrankin mukava kuulla oikea syy.

Kommentit (535)

Vierailija
41/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet yleensä ovat niitä, joita tämä asia tuntuu vaivaavan, naisia sen sijaan ei koskaan? Mietipä sitä, voit saada ahaa-elämyksen myös oman kysymyksesi suhteen.

Saattaisi naisiakin vituttaa jos miehille olisi erityisvuoroja joka sitten näkyisi hintojen nousuna. Nythän saleilla ja liikuntakeskuksissa on tietyllä maksulla vuoroja sekä naisille, että kaikille. #tasaarvo

Vierailija
42/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin naiset omille saleilleen, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää inhoan sitä huutamista ja möykkäämistä (eli egoilua) ja painojen pudottelua min puolesta metristä lattiaan.

Vierailija
44/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko yhteiset salit tai molemmille sukupuolille omat. Naisena minua ärsyttää kun ensin huudellaan tasa-arvoa, ja sitteen toisaalla ollaan vaatimassa erityiskohtelua. Herätys!

Vierailija
45/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistensaleilla on laitteet ostettu erityisesti naisille. Vastukset saattaa olla 2.5 kg eroilla kun sekasaleilla ne on usein 5 kg eroilla. Olen käynyt molemmissa. Tällä hetkellä käyn kivalla sekasalilla mutta edellisellä nuoret miehet valtasi ryhmänä jotkut laitteet tosi pitkäksi aikaa. Siis sanotaan että naiset juoruilee kuntosalilla mutta tuolla ainakin ne oli ne miehet keille mun olisi tehnyt mieli sanoa että olisi voinut vapauttaa ne laitteet siksi aikaa kun suu käy.

Vierailija
46/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko yhteiset salit tai molemmille sukupuolille omat. Naisena minua ärsyttää kun ensin huudellaan tasa-arvoa, ja sitteen toisaalla ollaan vaatimassa erityiskohtelua. Herätys!

ei minua haittaisi, jos miehille olisi omat salit. Ei ole kuitenkaan minun velvollisuuteni sellaisia perustaa.

Vierailija
47/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää perustamasta vain miehille tarkoitettuja saleja, ai niin kun niille ei ole kysyntää. Herätys itsellesi siihen ettei kuntosaliyrittäminen ole mitään nallekarkkien tasajakoa hyväntekeväisyyssyistä. Ja lisäksi, aina kun joku kirjoittaa täällä naisena sen voi korvata sanalla hikikomeromiehenä.

Vierailija
48/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huonoja kokemuksia saleista, joilla käy myös miehiä. Olen joutunut kohtaamaan mm. arvostelua, pilkkaa ja ilkkumista heidän taholtaan. Tämä pätee ns. himokuntosaliharrastajiin. Olen saanut aivoinfarktin n. 10 vuotta sitten, mikä on vaikuttanut erityisesti kehon huonompaan puoleen. En siis pysty tekemään kaikkia liikkeitä perinteisesti tai teen niitä hyvin hitaasti tai pienillä vastuksilla jne. Tämä tuntuu olevan joillekin ihan ylitsepääsemättömän hankalaa ja olen kuullut paljon haukkuja. On esim. sanottu, etten saisi käydä salilla ollenkaan, kun vain häiritsen siellä muita. Kerran tuli yksi mies näyttämään väkisin ja repimään minua oikeaan asentoon. Hän sitten loukkantui, kun kielsin häntä tekemästä niin. Moni mies ei myöskään katso kuntoillessaan ympärilleen, kun on niin kiire revitellä. Koska minulla on tasapainon kanssa jonkin verran ongelmia, en halua ottaa riskiä, että kaadun. Naisten salilla voin treenata rauhassa eikä kukaan huomauttele mistään ja pilkkaa minua. Ilmapiiri on niissä huomattavasti parempi.

Vierailija
49/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuntosalilla piristää päivää 👍 Herrasmies vilkuilee vaivihkaa peilien kautta tai nopeasti mutta ei tuijota tai mene häiriköimään toisten treenejä 😁

Vierailija
50/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sekasalilla kun se sattuu olemaan lähimpänä, ja kyllä usein on jostakusta miesyksilöstä jotain haittaa. Joko seurataan laitteelta laitteelle ja tuijotellaan tiiviisti yrittäen löytää saumaa jossa voisi lähestyä, tai sitten ihan reteästi marssitaan eteen ja vaaditaan(kyllä, vaaditaan, jotkut jopa vetävät kuulokkeet pois jollen niitä itse ota) hetkeä jutella.

23v, timmi, blondi. Nätti. Joo, katseita tulee, sen nyt vielä ymmärtää - mutta minun aikani on omaani enkä halua keskeyttää treeniäni yhdenkään äijylin takia.

Ja sitten vielä tulee haukut kun en vastaa tai käsken miestä poistumaan. Enkä kyllä jaksa vaivautua olemaan kohtelias, kun eihän minua lähestynyt mieskään kohtelias ollut treenini keskeyttäessään. Kyllä sitä helposti ymmärtää miksi etenkin nuoremmat naiset suosivat naisille tarkoitettuja saleja. Ei ne kaikki miehet, mutta kun niin usein on niitä rasittavia yksilöitä...

Vierailija
51/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään muuta urheilua kuin kuntosali missä naisilla on kova tarve saada olla "vain naisten kesken". Uimahalliinkin suomalaisnainen menee mukisematta vartalonmyötäisessä uima-asussa.

Onko ne asennot niin miehekkäitä vai mikä on se oikea syy? Nyt voi hetken miettiä ennenkuin vastaa jotain päätöntä, kun olisi kerrankin mukava kuulla oikea syy.

Ne jotka menevät sinne uimahalliin nykyisin menevät ehkä mukisematta, mutta kuinka moni ei sitten mene yhtään, koska siellä on miehiä? Moni kyllä jää kotiin sen takia vaikkei sinulle sitä ilmoiteta.

Vierailija
52/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistensaleilla on laitteet ostettu erityisesti naisille. Vastukset saattaa olla 2.5 kg eroilla kun sekasaleilla ne on usein 5 kg eroilla. Olen käynyt molemmissa. Tällä hetkellä käyn kivalla sekasalilla mutta edellisellä nuoret miehet valtasi ryhmänä jotkut laitteet tosi pitkäksi aikaa. Siis sanotaan että naiset juoruilee kuntosalilla mutta tuolla ainakin ne oli ne miehet keille mun olisi tehnyt mieli sanoa että olisi voinut vapauttaa ne laitteet siksi aikaa kun suu käy.

Yleensä ne naiset juoruilee, mutta se ei poista sitä että osa miehistäkin tekee tätä. Niin ja entä jos tuo lauma olisikin ollut nuoria naisia, olisiko asia eri?

Vierailija
53/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka menevät sinne uimahalliin nykyisin menevät ehkä mukisematta, mutta kuinka moni ei sitten mene yhtään, koska siellä on miehiä? Moni kyllä jää kotiin sen takia vaikkei sinulle sitä ilmoiteta.

Minä jään kotiin, koska siellä on naisia. Ohis

Vierailija
54/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄSTÄ:

Samaa mieltä olen siitä että saleilla on aivan liikaa miehiä ketkä peittelemättä kyylävät ym. itse en ole sellainen.

Olen 28v mies, hyvässä kunnossa ja käyn salilla jossa käy sekä miehiä ja naisia. Sali on hieman sokkeloinen ja siellä on periaatteessa useita pienempiä huoneita/tiloja. 

Joskus minusta tuntuu siltä, että jos menen tälläiseen huoneeseen, jossa esimerkiksi käsipainot sijaitsevat, niin jos siellä on yksi nainen ennen minua. Menen treenaamaan ja keskityn täysin omaan treeniini ym. Silti minusta tuntuu että tilassa oleva nainen on jotenkin kiusaantunut ja ajattelee vain että "tuo mies seurasi minua tänne jotta saa kyylätä"

- Onko olettamukseni väärä? 

Vierailija
55/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisten saleilla on enemmän sellaisia laitteita, jotka sopivat omalle tasolleni, ja omien mieltymysteni mukaisia jumppia. Tällä hetkellä käyn sekasalilla, jossa enemmistö käyttäjistä on vanhempia naisia. Tosi kiva fiilis on siellä. Mulle tärkeintä ei siis ole se, ettei miehiä saisi olla missään, vaan soveltuvuus omaan tasooni, joka usein korreloi sukupuolijakauman kanssa. Huutelua tai tuijottelua en ole sekasaleillakaan kokenut.

Vierailija
56/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntokeskuksessa, jossa on yhteinen iso sali ja lisäksi naisille oma pieni sali. Siellä naisten salilla ei ole esim. kyykkypaikkaa eikä vapaita painoja tai leuanvetotankoa ollenkaan, joten se naisten sali ei edes riittäisi sellaiseen treeniin jota minä haluan tehdä.

Tällä salilla olen käynyt kaksi vuotta ja sinä aikana on tasan yksi mies alkanut juttelemaan enemmän. Se on vähän kiusallista, kun se katsoo vieressä kun vaikka kyykkään ja antaa "hyviä neuvoja". Mutta muuten olen saanut olla ihan rauhassa, en ole huomannut mitään häiritsevää tuijottelua, mutta ehkä olen sitten vaan ruma tai sitten en vaan kiinnitä mitään huomiota siihen jos joku katsoo. En kyllä ole muitakaan naisia kohtaan huomannut mitään iskuyrityksiä tai limaisia tuijotuksia...

Vierailija
57/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä saa nykyään näköjään syyttää ihan kaikesta. Luutteko että te ette syyttele ketään turhaan, miten tähän tulisi reagoida?

Vierailija
58/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiimaiset steroidimiehet pelottavat ja ällöttävät naisia.

Vierailija
59/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen ei saa katsoa toista ihmistä? Niin kauan kun tämä on laissa salluttu, te jotka syytätte toisia, te olette se jonka tulisi poistua.

Vierailija
60/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö ap kertomaan rehellisesti, milloin sinulla diagnosoitiin tuo persoonallisuushäiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan