Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö rehellisesti kertomaan miksi salilla on "vain naiset keskenään" niin tärkeää kun kaikki muu liikunta sekaryhmissä? Jopa uimahalli.

Vierailija
12.02.2019 |

En keksi mitään muuta urheilua kuin kuntosali missä naisilla on kova tarve saada olla "vain naisten kesken". Uimahalliinkin suomalaisnainen menee mukisematta vartalonmyötäisessä uima-asussa.

Onko ne asennot niin miehekkäitä vai mikä on se oikea syy? Nyt voi hetken miettiä ennenkuin vastaa jotain päätöntä, kun olisi kerrankin mukava kuulla oikea syy.

Kommentit (535)

Vierailija
21/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitenkään pysty rehellisesti sanomaan. Ihan on pakko tällaisesta arkaluontoisesta asiasta valehdella.

Vierailija
22/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haisevat ja örähtelevät ja valuttavat hikeä laitteisiin. Ilman on mukavampi tunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän muutakin liikuntaa on pelkästään naisille. Harvassa naisten urheilujoukkueissa esim pesäpallo, sähly, lentopallo, koripallo, pelaa miehiä. Jumpissa ja joogassa ei juuri ole miehiä. Olisi kyllä hauskaa jos uimahallissakin olisi pelkästään naisille vuoroja.

Yrjönkadullahan on, ja uidaan alasti. Minusta on ainakin mukava olla luomujen siskojen joukossa, vähissä siellä on mitkään muokkaukset tai silikonit.

Opiskellessani Helsingissä juuri siellä kävinkin uimassa ja jäin kyllä kaipaamaan.

Vierailija
24/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jumpissa ja joogissa joskus näkee miehiä, mutta ei kovin usein. Ovat yleensä avoimia molemmille sukupuolille. Spinning näyttää kiinnostavan enemmän miehiäkin.

ryhmäliikunnassa on se puoli että siellä on pakko keskittyä omaan liikuntsuoritukseen eikä tuijotteluun jää aikaa.

Itse käyn paikkakunnan Naisvoimistelijoiden ryhmissä, niin eipä miehiä näy. Miehille yritetään aina käynnistää omaa ryhmää, muttei sinnekkään ole yleensä tarpeeksi kävijöitä.

Vierailija
25/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä on asiallisia ja keskittyy omaan treeniinsä, loput ovat pain in The ass.

Vierailija
26/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatte te olla megabeibejä! Itsekin olen salilla käynyt yli 15 vuotta, ja minulle on juteltu varmaan alle 5 kertaa - pari naista ja pari miestä. En ole myöskään ikinä huomannut että muille naisille tultaisiin miesten toimesta häiriköimään.

Missä ihmeen iskupaikoissa te oikein käytte?!

Vierailija
27/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatte te olla megabeibejä! Itsekin olen salilla käynyt yli 15 vuotta, ja minulle on juteltu varmaan alle 5 kertaa - pari naista ja pari miestä. En ole myöskään ikinä huomannut että muille naisille tultaisiin miesten toimesta häiriköimään.

Voihan olla ettei joka salille riitä miesasialasta tai paria tuijottelemaan.

Vierailija
28/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle AV mammoista muutaman sekunnin katse on "iskemistä"

Vierailija
29/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuntosalilla eräs nuori nainen antoi numeronsa ja pyysi minua ulos.

Eikö jumankauta miehet saa enää treenata rauhassa?

M35

Niin, kerran :D

Vierailija
30/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haisee pahalle ja ovat silkkaa tilan hukkaa.

Vierailija
31/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haisevat ja örähtelevät ja valuttavat hikeä laitteisiin. Ilman on mukavampi tunnelma.

Jos käyt salilla ilman että tulee hiki tai ettet päästä mitään ääniä kovan ponnistuksen takia, et ole salilla kasvattamassa lihaksia.

Vierailija
32/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn naisten salilla siksi, koska haluan ylipäätään käydä salilla, jossa on mahdollisimman vähän porukkaa, ja tuolla salilla ainakin karsii ihmisiä hinta, ja se ettei miehet pääse, karsii jo noin 50 %.

Vierailija
33/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuo on yksi syy miksen mene salille, en viihdy naisporukoissa muutenkaan, joten en tykkäisi treenatakaan naisten ympäröimänä. Olis mukavemman ja rennon tuntuosta, jos olis miehiäkin. Ja ehkä salakuvaukset, pulskien pilkkaamiset yms vähenis.

Vierailija
34/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa ei näy kroppa kun ui (saa olla rauhassa katseilta)

ööh? Kyllä siellä veden alla näkee lasit päällä aivan hyvin. Rintauinnissahan pää on veden alla puolet ajasta. Siinä ehtii kyllä katsella sivuille ja eteen ihan rauhassa.

Vierailija
35/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos jokainen nainen pysyisi omilla saleillaan.

Vierailija
36/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tuo on yksi syy miksen mene salille, en viihdy naisporukoissa muutenkaan, joten en tykkäisi treenatakaan naisten ympäröimänä. Olis mukavemman ja rennon tuntuosta, jos olis miehiäkin. Ja ehkä salakuvaukset, pulskien pilkkaamiset yms vähenis.

Mikä siinä on syynä ettet viihdy naisporukoissa, vai onko tuota edes sallittua kysyä?

Vierailija
37/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt salilla ilman että tulee hiki tai ettet päästä mitään ääniä kovan ponnistuksen takia, et ole salilla kasvattamassa lihaksia.

Harva salilla käy kasvattamassa lihaksia, se porukka on asiakaskunnasta vähemmistö.

Ja vastauksena kysymykseen: koska sekasalilla ei saa olla hetkeäkään rauhassa. Käyn nykyisin toimistorakennuksen salilla, jonne pääsevät vain ko. talon työntekijät. Naiset moikkaavat ja jättävät sitten rauhaan, miehillä on aina asiaa, eivätkä he saa silmiään irti.

Vierailija
38/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuntosalilla eräs nuori nainen antoi numeronsa ja pyysi minua ulos.

M35

Ja sitten heräsit.

Jos mies valittaa että naiset ei tee aloitteita,aina täällä väitetään että tekee ne mutta ei sinulle.

Vierailija
39/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle AV mammoista muutaman sekunnin katse on "iskemistä"

Suurin osa tuijottamisesta kestää pitempään eikä todellakaan ole iskemistä. Kyllä miehen naamasta näkee mitä se ajattelee eikä se ole mitään positiivista. Yksikin toljottaja pilaa salikäynnin vaikka kaikki muut kävijät olisi asiallisia.

Vierailija
40/535 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehdä pienemmillä painoilla, joten salin infra on erilainen. Enkä halua kokea mieshikeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan