Ällötys, raskaus kasvattanut rintoja ja rintojen aluset ihan möhnäiset kun niitä raapii
Onko tää normaalistikin isorintaisten ongelma että tissien aluset hautoo ja se paha haju tarttuu rintsikoihinkin.
Onko tää möhnä kuollutta ihosolukkoa vai mitä mutta ällöttää. 😧
Kommentit (10)
Pese ja laita sen jälkeen sinkkivoidetta tissin alle. Ei haise pariin päivään.
Pese myös rintojen alta. Kuivana kevyttä voidetta/ talkkia.
Hmm etkö osaa pitää huolta perushygieniasta vai mikä siellä oikein haisee? Kai sä kainaloyt ja nivusetkin peset kunnolla, sama se nyt on tissien alustenkin kanssa. Vai haiseeko sulla myös nuo muut mainitut paikat ja erittääkö töhnää kun raapii?
Nyt on hyvä aika ruveta käymään pesulla päivittäin ja opetella pesemään itsensä.
Minulla oli raskaana ollessa ihan sama juttu. A-kuppisena en ollut tiennyt mistään tissihiestä, kunnes raskaana kuppikoko kasvoi ja koko ajan haisi tissien aluset hieltä. Rintavampi ystävä neuvoi talkin käytön.
Rintojen suuri koko + hormonit = ongelmia.
Isorintaisena olen huomannut, että ominaisuus liittyy kk-kiertoon. Onneksi niin päin, että enimmän aikaa ei hikoa eikä kutia. Raskaana oli päin vastoin. Kuukausia. -.-
Mitäs jos peseytyisit kunnolla? Ja vaihda nyt hyvä ihminen rintaliivit päivittäin, jos ne kerran haisee. Kesäisin talkkia alle ja rintaliivit pesuun hyvin usein. Mutta sieltä alta pitää tosiaan pestä kunnolla pesusienellä tai harjalla, pelkkä saippuakäsi ei riitä.
Rintsikat voi muuten ihan huoletta pestä kuudessakympissä, 40 astetta ei riitä hienhajun poistamiseen. 40 asteen pesusuositus on vain valmistajien tapa päästä kiemurtelemaan laatuvastuusta. Mä pesen ihan kaiken sukkahousuja myöden kuudessakympissä, eikä mikään vaate ole mennyt piloille.
Tuo möhnäisyys ei kyllä kuulosta normaalilta? Ettei sulla vaan olisi joku paha hiivaongelma tms.?
On ja ei. Osta sopivan kokoiset ja hyvin istuvat liivit, jotka tukevat ja kohottavat rintoja. Näin alunen ei haudo kun ei jää poimuksi. Voit myös käyttää talkkia, kuten vauvoillakin käytetään hiostaviin poimuihin. Dödöä en suosittele tissihikeen.