Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko omat lapsesi sinun itsesi näköisiä?

Vierailija
12.02.2019 |

Harmitteletko koskaan jos eivät ole? Tai jos ovat?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kopioita ovat, minulta pojat ovat harmikseen perineet vain punaiset hiuksensa.

Vierailija
42/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna kun oltiin anopin luona saunassa niin en melkein pystynyt ilman silmälaseja kunnolla erottamaan tytärtäni ja miehen siskoa toisistaan kun siinä alasti kumpikin kävelivät. Ei siinä sinällään mitään, miehen sisko on todella kaunis nainen. Mutta ehkä hieman hämmentää niin voimakas yhdennäköisyys. Tyttö on aina ollut kasvoiltaan tätinsä näköinen, mutta nyt kun ikää tulee niin näyttää myös ruuminrakenne muuttuvan samanlaiseksi.

Meillä on tuo sama ilmiö. Veljeni tytär muistuttaa ulkoisesti paljon enemmän minua kuin oma tyttäreni, joka on aikalailla isänsä näköinen. Veljen vaimo on enemmän kurvikasta vartalotyyppiä, mutta tytär on samanlainen tikku kuin minäkin. Oma tyttö on toki vasta 10v, joten voi vielä muuttua enemmän minun näköiseksi hänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tyttö näytti aivan isältään pienenä, sitten sain kuusi vuotta myöhemmin pojan jolla eri isä, ja lapset on keskenään kuin kopiokoneella tehty, että kai niitten on sitten pakko näyttää minulta. minulla tummanruskeat silmät ja hiukset ja molemmilla lapsilla siniset silmät ja vaaleat hiukset. pitäisi koittaa phorarilla säätää niille minun värit ja katsoa ovatko sitten enemmän näköisiä. molemmilla lapsilla on vähän minun isältä perittyä punapigmenttiä ja varsinkin kiukkuilmeet täysin vaaria. tyttö jopa huutaa ja möyskää samalla rytmillä kun vaari.

Vierailija
44/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären hiusten väri ja urheilullinen keho on minulta mutta silmien väri ja kasvojen piirteet miehen ja anopin. Sievä on. Pojalla on mieheltä hiusten ja silmien väri, mutta kasvojen piirteet minun isänpuolen suvulta. Hauskannäköinen!

Vierailija
45/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset eivät ole kummankaan näköisiä, ainoastaan kumman näköisiä! Toinen näyttää vähän keppihevoseltaan ja toinen keppihevosen kepiltä.

Vierailija
46/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi poika on tosi paljon minun näköinen, todella suloinen poika on. :)

Nuorempi poika taas isänsä näköinen, mutta meistä molemmista (isä ja äiti) poiketen vaaleampi silmien ja hiusten väriltään. Todella suloinen poika hänkin. :)

Komeita miehiä heistä varmasti tulee, vaikka itse sanonkin. :D

Vierailija
47/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi poika on tosi paljon minun näköinen, todella suloinen poika on. :)

Nuorempi poika taas isänsä näköinen, mutta meistä molemmista (isä ja äiti) poiketen vaaleampi silmien ja hiusten väriltään. Todella suloinen poika hänkin. :)

Komeita miehiä heistä varmasti tulee, vaikka itse sanonkin. :D

Niin ja isästään poiketen nuoremmalla pojalla on myös paljon suuremmat kauniit silmät, mutta muuten pään muoto ja kasvonpiirteet hyvin samat.

Hassua taas on minusta se, että vanhempi poika taas ruumiinrakenteeltaan on pitkä- ja hoikkaraajainen kuten isänsä, kun taas muuten isänsä näköinen nuorempi poika ruumiinrakenteeltaan taas tulee minun sukuun, lyhyemmät raajat ja esim. paksut lihaksikkaat pohkeet, sellainen "jämäkämpi" kuten oma veljeni tai isäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä